Sari la conținut

Surub M7 x65 cap imbus


Postări Recomandate

Pana la M10, de la care se scade pasul filetului care urmeaza sa se prelucreze.

 

 

 

 

 

pasul filetului nu vad de ce sa scada, n-as crede.... nu are legatura cu diametrul gaurii

sunt suruburi cu pas fin, dar aia e alta treaba

 

de la M12 in sus sunt de obicei trei tarozi diferiti cu care tai filetul, trebuie sa faci trei treceri pentru a avea filetul la cota

si da, gaura nu mai e musai sa fie D x 0,8 poate sa fie mai mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pasul filetului nu vad de ce sa scada, n-as crede.... nu are legatura cu diametrul gaurii

sunt suruburi cu pas fin, dar aia e alta treaba

 

de la M12 in sus sunt de obicei trei tarozi diferiti cu care tai filetul, trebuie sa faci trei treceri pentru a avea filetul la cota

si da, gaura nu mai e musai sa fie D x 0,8 poate sa fie mai mare

 

De exemplu ai de filetat M10x1.

Gaura este Fi10 - pasul:= Fi9 mm

 

E o regula generala dar in cele mai multe cazuri este identica cu standardul.

Nu doar in cazul pasurilor fin1 sau fin 2 se aplica ci si la metric standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai crede nimic din ce-ti scrie vlad58, alea sunt cote pentru masini unelte, dar el nu are de unde sa stie asta pentru ca e de profesie bagator de seama

 

pentru tarozi de mana se da gaura cu D x 0.8

Hai ca esti destept foc, ala este un standard, adica cu tarodul ai prelucrare prin turnare, ma faci sa rad.

Uite ca si formula lui Cesar bate cu standardul nu ce balmajesti tu acolo Dx0.8

 

de la M12 in sus sunt de obicei trei tarozi diferiti cu care tai filetul, trebuie sa faci trei treceri pentru a avea filetul la cota

si da, gaura nu mai e musai sa fie D x 0,8 poate sa fie mai mare

Si la valori mai mici gasesti trei tarozi, zilele trecute am cautat tarod M6 pentru o trecere dar n-am gasit, aveau numai seturi de 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da tu gaura de 8 pentru M10 ca doar sunt tarozii tai, las-i pe altii sa procedeze ca la carte. Cat despre mine sa fi tu sanatos, faceam operatiile astea pe cand tu erai un putoi, daca nu te descurci cu bormasina ca-ti tremura mana mai lasa bautura tata sau foloseste-o pe cea de banc.

PS

Daca te uiti bine in tabelul respectiv o sa vezi ca ai si niscaiva tolerante acolo pentru diametrul minim ( adica gaura initiala) asa ca merge sa-ti tremure mana un pic sau sa ai un burghiu decalibrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai crede nimic din ce-ti scrie vlad58, alea sunt cote pentru masini unelte, dar el nu are de unde sa stie asta pentru ca e de profesie bagator de seama

 

pentru tarozi de mana se da gaura cu D x 0.8

 

Filete pentru masini unelte? D x 0,8? Super !

» Post actualizat in 01 May 2016 05:12

in tabel zice ca pentru M7 trebuie gaura de 6mm. pentru filet fin 6.2mm. deci nu am intrebat chiar de prost treaba asta cu trecut pe M7

 

Filetul M6 normal are pasul de 1 mm si inaltimea de 0,6 , filetul M 7 normal are pasul 1 mm si inaltimea 0 ,65 , Pentru rectificarea unui M 6 normal se foloseste M7 normal , iar M7 normal se rectifica cu M 8 pas fin [ M8 pas fin 1 mm] ......

» Post actualizat in 01 May 2016 05:15

Zi-le mai mot a mot. Multi nu inteleg. Pt e fileta o gaura cu tarod de 7mm, trebuie ca gaura data sa aibe diametrul maxim 7mm x 0.8 = 5.6mm. Ori 6mm este mai mare ca 5.6mm. Lipseste aproape juma de milimetru.

 

Ce zici domne !

» Post actualizat in 01 May 2016 05:18

Cred ca tabelul asta lamureste pe toata lumea http://www.gerotools.ro/informatii-tehnice.aspx

 

Foarte corecta trimiterea !

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gica de la strungarie.

eji nebuun, astia 2 n-au pus mana amandoi pe o trusa de tarozi de calitate in viata lor....

 

unu e sofer de tir alalt tine locul la coada la carne pe la diverse magazine

 

 

amandoi au voi se abereze liber pe internet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N.am inteles niciodata de ce unele subiecte derapeaza asa rau. Fratilor,aici toti avem ceva de invatat. Si acum in legatura cu filetarea asta vreau sa spun ca in toate situatiile in care un filet de 6 era "taiat" si deci surubul se invartea in gol urmatorul filet practicat a fost cel de 7. In privinta calculului rapid cu x 0,8 este adevarat ca se foloseste aceasta metoda cu succes. Insa cel mai corect valorile gaurilor se iau din tabel. Regula cea mai importanta este ca gaura sa nu fie niciodata si subliniez niciodata mai mica decat cea din tabel. Inevitabil se va rupe tarodul si e durere dc se intampla asta. Decat o gaura mai mica mai bine una un pic mai mare. Cu cat este insa diferenta mai mare fata de valoarea din tabel cu atat filetul este mai slab. E o problema cu gaurile astea intermediare intrucat in magazine nu prea se gasesc spirale gen 3.2 sau 4.8 dar se gasesc f probleme cele cu 0,5 peste val unitara.De asemenea recomand pt un filet de calitate folosirea tarozilor la set . Nu numai ca filetul va fi unul de calitate dar riscul ruperii tarodului mai ales pt incepatori sau in materiale dificile va fi mult diminuat. Pentru cine vrea sa afle mai multe despre filete recomand sectiunea masini unelte de pe forumul electronistilor unde un grup de oameni pasionati si foarte pregatiti au dezbatut acest subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

eji nebuun, astia 2 n-au pus mana amandoi pe o trusa de tarozi de calitate in viata lor....

 

unu e sofer de tir alalt tine locul la coada la carne pe la diverse magazine

 

 

amandoi au voi se abereze liber pe internet

 

 

Fi pe pace ca altii probabil au scule de care tu n-ai habar , si sunt unii care desi sunt soferi de tir poate au si alte calificari

» Post actualizat in 11 May 2016 08:49

Mos Bear, ai incercat vreodata sa refiletezi o gaura M6 cu M7 ? Sincer, fara resentimente...

 

Am inceput sa filetez cand poate tu nu erai nascut cam acum 40 de ani mai bine , pe timpul cand inca se mai invatau meserii in tara asta , de la meseriasi adevarati ,iar in acele timpuri se mai faceau si scoli tehnice .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...