vlad58 Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Incearca cu ulei de masaj. Iti imprumuta goe daca nu ai. Ne, solutia eficienta a fost sa-mi iau alta masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Noi am lipit o fisura de vreo 30cm la un piston de motor naval cu Devcon ( http://www.itw-devcon.co.uk/index.php?/devcon_mro/epoxy_maintenance_repair_and_overhaul_systems/devcon_plastic_steel_putty_a/ ) si am mers asa o noapte intreaga pana in primul port... pur si simplu fisura nu a avansat pt ca nu ati mai fortat motorul. Altfel lipiciul ar fi fost ca un flo.c in fatza p.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Nu, fisura nu a avansat pentru ca a fost "prelucrata", s-au dat gauri la extremitati ca sa nu mai inainteze iar pe ambele parti a fost taiat un canal in "v" cu flexul care a fost umplut cu devcon-ul din link... care nu e chiar un "lipici" banal si cu mult peste "genericul" poxipol. Nimeni nu se astepta sa tina dar ca solutie de extrema urgenta a functionat... Am folosit si eu la un motor caruia i se fisurase capacul lateral (in zona ambreajului) in urma unei cazaturi. Demontat, gaurit la capetele fisurii, practicat canal pe lugimea fisurii cu biax-ul, degresat, umplut cu Devcon (plastic steel), slefuit la drept, vopsit... nici in ziua de azi nu are treaba. Problema cu "lipiciurile" astea este ca necesita o pregatire atenta a suprafetei sau suprafetelor de contact. Facuta corect, rezultatele pot fi suprinzatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 25, 2016 Admin Share Postat Aprilie 25, 2016 Asa este, ca si la vopsitorie, si la lipire pregatirea suprafetelor este esentiala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 N.are nici pe dracu daca ai pus 10w40, eu merg acum cu 10w40 havoline pentru auto si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Aprilie 25, 2016 Autor Share Postat Aprilie 25, 2016 on topic,nu are nimic..oricum ai pus un ulei mai slab,al dai jos,schimbi simeringul,pui ulei proaspat de care vrei tu cu filtru nou.......chiar era mai bine sa fi completat mai mult de 1mm peste minim,ce te faceai daca pana acasa in mers pierdeai si scadea sub minim?sigur cautai cuzineti noi sau alt motor Am zis sa nu amestec prea mult uleiul de calitate care era in motor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Am zis sa nu amestec prea mult uleiul de calitate care era in motor.... care? motul 5100 lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 (editat) Nu, fisura nu a avansat pentru ca a fost "prelucrata", s-au dat gauri la extremitati ca sa nu mai inainteze iar pe ambele parti a fost taiat un canal in "v" cu flexul care a fost umplut cu devcon-ul din link... care nu e chiar un "lipici" banal si cu mult peste "genericul" poxipol. Nimeni nu se astepta sa tina dar ca solutie de extrema urgenta a functionat... Am folosit si eu la un motor caruia i se fisurase capacul lateral (in zona ambreajului) in urma unei cazaturi. Demontat, gaurit la capetele fisurii, practicat canal pe lugimea fisurii cu biax-ul, degresat, umplut cu Devcon (plastic steel), slefuit la drept, vopsit... nici in ziua de azi nu are treaba. Problema cu "lipiciurile" astea este ca necesita o pregatire atenta a suprafetei sau suprafetelor de contact. Facuta corect, rezultatele pot fi suprinzatoare! Stiu si eu unul care e fan Poxipol care a reparat o fisura in rezervorul de R6 2007,reparatia a tinut mult, pina la prima trinta, un low side, rezervorul s lovit asfaltul,poxioolul s asarit instant, benzina a sarit pe scinteile care le lasa moto , si iaca ditamaii focul! Concluzia fanului Poxipol? A reparat din nou cu Poxipol, numai ca motoreta a mai facut un buff , a atins asfaltul, iar benzina s-a revarsat... . Sute de euro pe reparatii. Noroc ca erau acolo si straini cu extinsoare reale. Nu este o poveste, am vazut live ambele incendii. Ghici cum s-a rezolvat! Tot cu Poxipol! Editat Aprilie 25, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Apropo de rezervoare de benzina fisurate (aici ma repet ca am mai mentionat) carpeala clasica sa te scoata din necaz este sapunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 lol! un adevarat "expert" daca ai citi mai bine msds-urile alea ai observa ca uleiurile moto au aditivi EP si nu numai. nu se strica troaca daca bagi ulei auto din prima sau pe drum, dar il "omoara" muuult mai repede... oricum, orice ar fi e mai bun decat motul... alt lol! nu se pastreaza "peste tot"! da, un capac pregatit bine rezista vreo 2 ani, in rest... mortul rulez! de fapt nu mai ruleaza, a facut emag ce a facut si a dat faliment in rromanistan! Clona cui mai esti boss? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Aprilie 26, 2016 Autor Share Postat Aprilie 26, 2016 care? motul 5100 lol Motorex top speed 10W 40... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Stiu si eu unul care e fan Poxipol care a reparat o fisura in rezervorul de R6 2007,reparatia a tinut mult, pina la prima trinta, un low side, rezervorul s lovit asfaltul,poxioolul s asarit instant, benzina a sarit pe scinteile care le lasa moto , si iaca ditamaii focul! Concluzia fanului Poxipol? A reparat din nou cu Poxipol, numai ca motoreta a mai facut un buff , a atins asfaltul, iar benzina s-a revarsat... . Sute de euro pe reparatii. Noroc ca erau acolo si straini cu extinsoare reale. Nu este o poveste, am vazut live ambele incendii. Ghici cum s-a rezolvat! Tot cu Poxipol! balamuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Nu el. Ideea e ca si acum, tot cu Poxipol merge motoreta aia, Si chiar baga mii de km pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.