un_aiurit Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Buna Ziua, Am o rpoblema cu ambreiajul hidraulic de la ktm 525 ,l-am aerisit complet,merge bine dar dupa ce merg cu el cca 3-4 minute nu mai face presiune,daca il scot in neutru sau il opres si fac 4-5 pompe incepe sa functioneze iar.Lihid nu pierd,am verificat si cu o alta pompa si face la fel.. Ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 ai arc la cilindrul receptor? ai modificat lungimea tijei inpingatoare de la cilindrul receptor? nu se blocheaza pompa sau cilindrul? cam atat deocamdata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 29, 2016 Autor Share Postat Aprilie 29, 2016 arc are,nu am desacut cilindrul receptor,sa vad interiorul lui,la tija nu am umblat,aza e ca daca apas cu mana pe pistonul cilindrului receptor,iese lichid prin pompa,si daca apas pe maneta cu cilndrul scos de pe mobra la un moment dat se duce pistonu pana in capat(pana unde ii da voie siguranata ,ca sa nu iasa afaradin carcasa pistonul cilindrului) si cand apas se blocheaza maneta nu pot apasa pana la capat,sper sa se inteleaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) Dupa comportament eu as zice ca nu e aerisit complet. Nu stiu cum sunt pozate trasele hidraulice la motorul tau, dar am avut o problema similara la frane din cauza felului in care erau prinse furtunurile pe traseu. Faceau o bucla mica in sus si apoi in jos pe langa o bara de sasiu si acolo se acumula aerul. Fata de acea bucla, atat pompa cu rezervorul cat si cilindrii de frana de pe rotile spate erau mai jos. Pana nu am demontat traseul hidraulic si sa il indoi in asa fel incat sa treaca aerul de bucla aia, nu am scapat de problema. Editat Aprilie 29, 2016 de pisoiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 29, 2016 Autor Share Postat Aprilie 29, 2016 pai e aerisit complet,am scos asamblul cilindrului si am apasat pe piston,si dadea afara lichid am facut asta de mai multe ori si nu iesea aer,doar lichid ,traseul e lin fara bucle.,de asta pare ciudat.Daca apas din 3 in 3 sec pa ambreiaj merge ok sau chiar un pic mai rar merge bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Văzut o problema de genul la un guzzi, era o problemă cu tija între cil. Receptor si ambreiaj, era gripata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 29, 2016 Autor Share Postat Aprilie 29, 2016 nu este tija,este ok ,am scos tija si am verificat daca e dreapta,culiseaza usor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Si eu cred ca a ramas aer, as incerca sa aerisesc la pompa. Nu prea vrea sa coboare pe tub, jos la cilindrul receptor iese lichud dar sus ramane aer bine merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 30, 2016 Autor Share Postat Aprilie 30, 2016 Pai am bagat lichid de jos in sus » Post actualizat in 30 Apr 2016 06:19 Iese lichid si cand imping pistonul cilindrului receptor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Chiar daca iese numai lichid, si chiar daca l-ai umplut de jos in sus, si chiar daca ai folosit poma de vacuum,si chiar daca ai respectat exact procedura din manual , tot poate ramane o bula de aer blocata pe undeva, de exemplu la imbinarea racord-banjo-bolt cum se intampla la mine , si/sau prin alta parte in functie de configuratia sistemului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 bois, stati linistiti e posibil sa fie uzat cilindrul receptor. cand ajunge la temperatura se dilate si scapa lichid pe langa oring. ia o sticla cu apa si cand face figura toarn-o peste cilindru. daca maneta isi revine miraculous e clara treaba!!! de aerisit nu imi fac griji ca stiu ca te pricepi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 si eu cred ca cilindrul receptor dupa ce am citit pe aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) Din cate stiu, e o problema clasica la Husky, partea de cilindru receptor e proiectata prost... sa fie si la KTM la fel? Editat Aprilie 30, 2016 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 30, 2016 Autor Share Postat Aprilie 30, 2016 Am rezolvat.Cum am procedat.Am desfacut cilindrul dr pe motor si am apasat pe piston cu mana pana am ierisit complet.Am umplut rezervorul pompei cu ulei si am facut maneta pana cand maneta era tare si nu se mai apasa maneta.Am prins capacul pompei si tinand maneta in tensiune am prins cilindrul pe motor .Acum tine bine si pot schimba cu doua sau cu un deget si tine sus .Am facut o tura de 10 km si vad ca se comporta bine pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Buna Ceva sugestii? cumpara unul Oberon, si traieste fericit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Din cate stiu, e o problema clasica la Husky, partea de cilindru receptor e proiectata prost... sa fie si la KTM la fel? ai resurfasat? nu mai merge cu mielu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 mecanic, ce mai? critic proiectant ... inginer constructii masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 ai resurfasat? nu mai merge cu mielu? Doar atata poti? Slab... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Încă unu păcălit de Bec ) Mai sunteti multi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 critic proiectant ... inginer constructii masini Gresit...fost aspirant la calitatea de inginer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus aldea Postat Decembrie 14, 2019 Share Postat Decembrie 14, 2019 Am si eu o problema cu ambreiajul, tot lichidul de de ambreiaj sa dus in motor a iesit pe la cilindrul receptor stiti care ar fi problema se poate rezolva sau trb alt cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 14, 2019 Share Postat Decembrie 14, 2019 Let me guess, Kktm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.