Sari la conținut

S-a mai prapadit un motociclist


Silver Arrow
 Share

Postări Recomandate

Echipamentul fratiilor !!!!! Oricum ne distrug conservarii, dar si noi uneori " sburam prea jos ". Echipament corespunzator , nu blue-geansi , slapi, casti made China . Trebuie sa avem noi grija de ,,, noi ! :stuck: R.I.P.

Editat de leloy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pe mine m-a umflat rasul cand a zis ca 'turometrul sa blocat la 13k rpm'.

 

De ce sa razi? Probabil motocicleta aia are vitezometru digital, iar singura referinta in legatura cu viteza a mai ramas turometrul. O spidana sau naked de 600 sau 1000, cam ce viteza are la 13.000 RPM? Chiar si-ntra-ntaia tot are peste viteza maxima cu care se circula in localitate. Na, imi pare rau ca s-a stins, Dumnezeu sa-l ierte, dar cred ca adevarul este undeva pe la mijloc. Ce sa zic... intersectie, virat la stanga, intrat in spatele masinii, contrasens, wheelie... trebuie sa mai lasam oleaca mandria deoparte si sa recunoastem ca si padurea noastra are uscaciuni, si inca o droaie, nu doar soferii sunt prosti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De ce sa razi? Probabil motocicleta aia are vitezometru digital, iar singura referinta in legatura cu viteza a mai ramas turometrul. O spidana sau naked de 600 sau 1000, cam ce viteza are la 13.000 RPM? Chiar si-ntra-ntaia tot are peste viteza maxima cu care se circula in localitate. Na, imi pare rau ca s-a stins, Dumnezeu sa-l ierte, dar cred ca adevarul este undeva pe la mijloc. Ce sa zic... intersectie, virat la stanga, intrat in spatele masinii, contrasens, wheelie... trebuie sa mai lasam oleaca mandria deoparte si sa recunoastem ca si padurea noastra are uscaciuni, si inca o droaie, nu doar soferii sunt prosti.

Daca stau la semafor, sunt in neutru si turez motorul pana la 13000 rpm ce viteza am?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stau la semafor, sunt in neutru si turez motorul pana la 13000 rpm ce viteza am?

 

Mircea, fiindca anul asta se fac 10 ani de cand "ne stim" de pe RGC, pentru ca impartim si o a doua pasiune si pentru ca am o oarecare simpatie pentru tine, o sa consider ca asta si alte 2-3 reply-uri de pe alte topicuri mai recente sunt rezultatul nefericit al oboselii, al stresului, al nervilor si ca nu ai ceva cu mine si nu cauti sa ma prinzi la cotitura cu vreo replica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa razi? Probabil motocicleta aia are vitezometru digital, iar singura referinta in legatura cu viteza a mai ramas turometrul. O spidana sau naked de 600 sau 1000, cam ce viteza are la 13.000 RPM? Chiar si-ntra-ntaia tot are peste viteza maxima cu care se circula in localitate. Na, imi pare rau ca s-a stins, Dumnezeu sa-l ierte, dar cred ca adevarul este undeva pe la mijloc. Ce sa zic... intersectie, virat la stanga, intrat in spatele masinii, contrasens, wheelie... trebuie sa mai lasam oleaca mandria deoparte si sa recunoastem ca si padurea noastra are uscaciuni, si inca o droaie, nu doar soferii sunt prosti.

 

daca desfac bordul de pe mobra mea, il ridic deasupra capului si dau cu el de pamant, e posibil ca acul turometrului sa se sara la 10.000 rpm si al vitezometrului la 280 km/h...dar eu stau pe loc. la fel de bine pot ramane la 0 acele sau oriunde pe plaja de turatii/km/h...intelegi? unde raman acele in urma unui impact al bordului e irelevant, nu arata nici ce turatie avea motorulu nici viteza deplasarii inainte de impact

 

acul indicatorului nu "a ramas blocat la 200 km/h" ci a sarit acolo de la soc.

intreaba orice investigator de accidente si va surade amuzat la faza cu acul din bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, din informatiile existente, care dintre ele pot fi considerate probe?

-declaratiile unor martori care NU au vazut accidentul?

- acul turometrului, fara macar sa se specifice treapta de viteza?

- declaratia politistului asupra unui accident in care a fost implicat un jandarm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stau la semafor, sunt in neutru si turez motorul pana la 13000 rpm ce viteza am?

Depinde de sistemul de referinta, adica fata de cine te raportezi. Fata de semafor ai viteza 0. In raport cu un observator de la poli sau de la ecuator, fata de soare sau alt corp ceresc...se cam complica lucrurile. Poate un cunoscator in ale astrofiziciii ar putea sa te lamureasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dumnezeu sa-l ierte , din ce citesc din articol soferul are circumstante favorabile lui totusi ..... omul incerca sa vireze la stanga pe alta strada , dupa legislatie nu ai voie sa depasesti in intersectie , fie ea mare sau mica , eu vad ca din pacate aici e vina motociclistului..... oricum nu mai conteaza pentru el ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, din informatiile existente, care dintre ele pot fi considerate probe?

-declaratiile unor martori care NU au vazut accidentul?

- acul turometrului, fara macar sa se specifice treapta de viteza?

- declaratia politistului asupra unui accident in care a fost implicat un jandarm?

banuiesc ca nu mergea in neutru :) . din ce inteleg eu George s-a referit ca in orice treapta ar fi fost, chiar si treapta 1-a la 13mii de ture ar inseamna o viteza considerabila.

avea sau nu 13 mii nu avem de unde sa stim, dar daca martorii zic ca era pe-o roata de ce nu i-am crede ? . de regula cand lumea le infloreste pe la accidente o baga pe aia cu viteza nu chestii fancy cum ar fi mersul pe-o roata.

 

 

Viteza de meltean .

 

:crack:

 

viteza din asta baga si unii la mine in cartier =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc ca nu mergea in neutru :) . din ce inteleg eu George s-a referit ca in orice treapta ar fi fost, chiar si treapta 1-a la 13mii de ture ar inseamna o viteza considerabila

Bun. Presupunem ca esti in treapta 1, mergi cu 60 km/h la 6000 rpm, tragi ambreiajul (fie si din greseala) si turezi pana la 13000 rpm. Ce viteza ai?

 

PS: Nu reiese din declaratiile martorului ca motociclistul mergea pe o roata imediat inainte sau in momentul producerii accidentului. Ceilalti doi doar au auzit motocicleta si/sau bufnitura din momentul impactului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si tot din greseala scapi ambreiajul cand tocmai se turase la 13mii. :)

cine stie ce s-a intamplat acolo?!? motoreta nu pare rupta in bucati de unde si banuiesc ca nu avea mare viteza. inclin sa cred cum zicea cineva mai sus ca nu avea casca legata si asta i-a fost fatal.

ce e de invatat de accidentul asta pana la urma ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow. Sa se odihneasca in pace... pacat de el.


Dumnezeu sa-l ierte , din ce citesc din articol soferul are circumstante favorabile lui totusi ..... omul incerca sa vireze la stanga pe alta strada , dupa legislatie nu ai voie sa depasesti in intersectie , fie ea mare sau mica , eu vad ca din pacate aici e vina motociclistului..... oricum nu mai conteaza pentru el ....


As vrea si eu sa zic ca nu prea conteaza legea in momentele astea decat dupa ce accidentul s-a petrecut deja ca sa bifeze niste documente sa le puna la arhiva. Din pacate e ca la scoala. Nu toata lumea e obligata si e ridicol sa crezi asta, ca cineva sa respecte si sa cunoasca legea sau mai rau, sa ii pese de ea. Nu toata lumea invata de nota 10. In trafic e bine sa fii retinut fiindca toti gresesc manevrele sau legea, inclusiv eu. Cand stiu ca sunt atatia care se lauda ca platesc examenele de luat permisul "ca la ploiesti", ma enervez de la atata prostie... asta e :(

Editat de Bogdan C. Vişan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie ce s-a intamplat acolo?!?

 

Pai aia e, ca in afara de sofer nu prea stie nimeni. Nu sunt absurd sa presupun ca motociclistul n-ar fi avut nicio vina, dar, din ce se cunoaste pana acum, nu se pot trage concluzii credibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, cand faceti stanga de pe o strada cu o banda pe sens, dupa ce opriti cotetul va uitati in spate daca va depaseste vreunul pe stanga sau in fata sa vedeti cand e liber sa faci stanga?

 

Da, inclusiv cand franez inainte de a vira in intersectie, ca sa vad cine intra in mine. Am patit-o recent la un semafor, eram oprit in coloana, iar in spatele meu venea un Logan cam suspect de tare. La un moment, dat mai avea cam un metru pana la roata mea, dar insuficient pentru a opri. Noroc ca eram in viteza si am putut reactiona instant, am virat stanga si m-am dus jumatate de metru pe contrasens paralel cu masina din fata mea. Oglinzile si folosirea lor au salvat situatia. De atunci franez mai din timp la semafoare si las o distanta mai mare ca pana acum intre mine si cel din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, cand faceti stanga de pe o strada cu o banda pe sens, dupa ce opriti cotetul va uitati in spate daca va depaseste vreunul pe stanga sau in fata sa vedeti cand e liber sa faci stanga?

Aia cu turatia e vrajeala, cand cazi si roata e in aer se ambaleaza de la gaz deschis 10%.

Intotdeauna !

si cum zice si George, stau si pregatit pentru urgente.am fost izbit din spate de mai multe ori si de fiecare data l-am vazut ca vine ca berbecul si am dat drumul la frana sau chiar m-am dus mai in fata. la faze de genul asta sau daca franez de urgenta...dau de mai mul;te ori in frana ca sa clipeasca becurile sau mai aprind si avariile daca mai apuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

idem si eu cu opritul si uitatul in spate,stanga.mai nou mi-am dezvoltat paranoia,ma uit si in dreapta sa nu treaca ceva scuterist care sa imi ia o oglinda.si da,am evitat N cazuri de berbeci care veneau tare din spate si uitau ca trebuie sa opreasca si si motoristi carora le-am facut loc sa nu urce la mine in portbagaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca multi dintre voi nu stiti altceva decat "moarte conservarilor". Si aveti si pretentia la respect in trafic... Ceva nu se leaga. Aproape tot timpul cand se intampla un accident va ocupati de acuzatul "conservarului" si de scuzatul motociclistului. Hai sa zicem totusi ca cel cu masina (nu conservar, ca nu le spunem asa daca vrem respect in trafic) nu a semnalizat, insa sigur a incetinit, ca nu cred ca vira la stanga cu 100 km/h... Baiatul cu motorul de ce nu a incetinit? Cand vezi ca cineva din fata ta incetineste, incetinesti si tu! Trebuie sa te astepti la orice, poate vireaza stanga sau dreapta fara sa semnalizeze, poate i-a sarit un copil in fata, un caine, o pisica, orice. Nuuu, noi nu trebuie sa conducem preventiv, ca noi suntem motociclisti si suntem smecheri, dupa gandirea voastra. Haideti sa ne concentram pe ce a gresit baiatul si sa invatam ceva din accidentul asta! Cum spuneam in alt articol, daca o tot tinem sus si tare pe aia a noastra cu dreptatea si prioritatea, o sa murim cu ele in brate!

Dumnezeu sa-l odihneasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow. Sa se odihneasca in pace... pacat de el.

 

 

As vrea si eu sa zic ca nu prea conteaza legea in momentele astea decat dupa ce accidentul s-a petrecut deja ca sa bifeze niste documente sa le puna la arhiva. Din pacate e ca la scoala. Nu toata lumea e obligata si e ridicol sa crezi asta, ca cineva sa respecte si sa cunoasca legea sau mai rau, sa ii pese de ea. Nu toata lumea invata de nota 10. In trafic e bine sa fii retinut fiindca toti gresesc manevrele sau legea, inclusiv eu. Cand stiu ca sunt atatia care se lauda ca platesc examenele de luat permisul "ca la ploiesti", ma enervez de la atata prostie... asta e :(

Nene,la Pitesti au fost deja celebrele cazuri cu permise eliberate analfabetilor(socant,stiu!).

 

RIP, atat de tanar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reflectii despre viata mobristului:

 

- raidarul are intotdeauna dreptate, pentru ca e preventiv si cand merge cu 100-200 km/h in localitare (e in permanent control)

- raidarul poate accelera cat vrea, poate merge pe unde vrea (are un simt unic, care il face deosebit de altii)

- conservarii sunt de vina (vireaza fara sa se asigure, nu semnalizeaza)

- vaca, catelul si musca sunt de vina (sunt degeaba)

- tirul, combina si tramvaiul sunt de vina pt. ca tasnesc frecvent (ar trebui desfiintate)

- raiderul e inteligent si cand moare, si cand e facut terci (e un vizionar cu dreptatea in mana).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa "raidarul" care este proxi a mai facut un post "intelijent" pentru reclema la fierul vechi pe care-l vinde pe ziar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P. :(

 

Din pacate, in ultimii ani, toata scoala romaneasca s-a degradat enorm. Inclusiv scoala de conducere moto (si auto).

Nimeni dintre instructorii moto nu cred ca i-a mai invatat pe acesti copii ca un arbore cotit (de dimensiuni japoneze) turat la 13.000 r/m are un asemenea moment cinetic incat impiedica orice schimbare de directie a motocicletei (prin efectul giroscopic). Indiferent de treapta de viteza.

Procedura de accelerare si efectul gyroscopic al volantului se aplica la moto-cross si hard-enduro pentru stabilizarea directiei in noroi si teren accidentat.

Asta nu stiu motociclistii de strada obisnuiti, pentru ca nu le-a spus nimeni.

 

Iar daca un "berbec" de conservar intoarce fara sa opreasca (= legea rutiera cea noua si idioata) sau vireaza si nu se uita (nu vede) bine in oglinda retrovizoare dar ii da inainte... adio! :(

Vitezanele sunt proiectate pentru circulatia pe autostrada.

 

Deci la 13.000 rpm motocicleta devine un proiectil necontrolat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

R.I.P. :(

 

Din pacate, in ultimii ani, toata scoala romaneasca s-a degradat enorm. Inclusiv scoala de conducere moto (si auto).

Nimeni dintre instructorii moto nu cred ca i-a mai invatat pe acesti copii ca un arbore cotit (de dimensiuni japoneze) turat la 13.000 r/m are un asemenea moment cinetic incat impiedica orice schimbare de directie a motocicletei (prin efectul giroscopic). Indiferent de treapta de viteza.

Procedura de accelerare si efectul gyroscopic al volantului se aplica la moto-cross si hard-enduro pentru stabilizarea directiei in noroi si teren accidentat.

Asta nu stiu motociclistii de strada obisnuiti, pentru ca nu le-a spus nimeni.

 

 

Vitezanele sunt proiectate pentru circulatia pe autostrada.

Inapoi la social poitica, aici esti praf ,acolo nu conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P. :(

 

Din pacate, in ultimii ani, toata scoala romaneasca s-a degradat enorm. Inclusiv scoala de conducere moto (si auto).

Nimeni dintre instructorii moto nu cred ca i-a mai invatat pe acesti copii ca un arbore cotit (de dimensiuni japoneze) turat la 13.000 r/m are un asemenea moment cinetic incat impiedica orice schimbare de directie a motocicletei (prin efectul giroscopic). Indiferent de treapta de viteza.

Procedura de accelerare si efectul gyroscopic al volantului se aplica la moto-cross si hard-enduro pentru stabilizarea directiei in noroi si teren accidentat.

Asta nu stiu motociclistii de strada obisnuiti, pentru ca nu le-a spus nimeni.

 

Iar daca un "berbec" de conservar intoarce fara sa opreasca (= legea rutiera cea noua si idioata) sau vireaza si nu se uita (nu vede) bine in oglinda retrovizoare dar ii da inainte... adio! :(

Vitezanele sunt proiectate pentru circulatia pe autostrada.

:-L

cam ....da !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam... nu, de fapt. Nu stiu de unde-i scoasa aberatia aia cu efectul giroscopic al volantei la 13000 ture, dar e amuzanta rau :)) La fel si aia cu "vitezanele sunt pt autostrada"... de fapt sunt pt pista si cred ca-s destul de manevrabile pe curbe.

In plus, "berbecul" cica facea stanga... daca mobristul a venit (lumea zice ca pe o roata, acum dracu' mai stie) cu viteza, incercand sa-l depaseasca... degeaba se uita ala in oglinda, ca vedea "nimic", mobristul era departe cu 2 secunde inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...