Sari la conținut

gsxr


Satan
 Share

Postări Recomandate

De ude ai tras tu concluzia ca singura verificare pe care as fi facut.o era sa dau capacul baii de ulei jos?

N-am zis ca ai fi facut doar asta.

Evident ca nu ai fi facut doar asta, pentru ca nu te-ar fi ajutat cu nimic. Eu ziceam ca faci un lucru inutil pe timpul si cheltuiala clientului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea iti permiti sa gresesti dar gresesti. faptul ca traiesti din asta nu te face profesionist (am avut destui angajati de genul tau, "fac, dreg, sunt profesionist" dar de fapt pierdeau timpul cu investigatii inutile. i-am dat afara pentru ca la fel, nu vroiau sa asculte). o bataie la mijlocul sau in lateralul motorului care se aude numai intr-un interval de turatii nu inseamna cuzinet bulit. uite, iarasi ca sa-ti arat ca nu sunt rau intentionat iti dau o mica lectie: un cuzinet de biela bulit o sa faca zgomot in chiulasa, ca o sa bata pistonul in ea (nu, nu se indoaie supapele). in functie de CAT de bulit e poate sa sune peste 2-3000 rpm, daca nu e bulit tare reuseste presiunea de ulei sa preia jocul! ;). la fel, daca nu e bulit tare (sa fie spart de-a dreptul) si nu se aude la relanti si putin peste cel mai probabil (cam 90% din cazuri) vilbrochenul n-are nimic, trebuie doar cuzineti noi. dealtfel asta este unul din rolurile cuzinetilor, sa nu strice vilbrochenul (mai ales la motociclete unde nu ai cote de rectificare) daca a fost prins din scurt defectul (gen s-a aprins becul de presiune la 200 la ora si a oprit omul motorul repede)....

Da ce te face profesionist colegule? O diploma care ti.o da unu' care nu a avut niciun serivice moto in viata lui?

Iti spun io ce te face profesionist: MUNCA zilnica, cursurile, perfectionarea continua, studiul continuu, clientii pe care.i servesti de ani de zile si sunt multumiti si se intorc la tine. Ghici ce? Exact asta fac! De ani de zile.

Merci pentru informatii, sper sa ajute!

» Post actualizat in 18 Jun 2016 20:05

N-am zis ca ai fi facut doar asta.

Evident ca nu ai fi facut doar asta, pentru ca nu te-ar fi ajutat cu nimic. Eu ziceam ca faci un lucru inutil pe timpul si cheltuiala clientului.

Clientul habar n.are de nimic, asa ca tot ce poate sa faca este sa accepte constatarea pe care i.o propun eu, pe timpul si banii lui. Sau sa zica pas si sa mearga in alta parte.

» Post actualizat in 18 Jun 2016 20:07

Da unde ai facut scoala de mecanic moto alex

Scoala de mecanic moto nu exista in Romania, am urmat cursuri online de mecanica moto, studiu individual.

Ca profesie sunt specialist in aviatie, am scoala de maistrii de aviatie (diploma de maistru in automatizari)si facultate de inginerie aerospatiala (fara diploma de licenta, am renuntat in anul 4). Am practica in service.ul meu moto de peste 3 ani de zile, deservesc peste 300 de clienti.

E suficient?

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

nu prea iti permiti sa gresesti dar gresesti. faptul ca traiesti din asta nu te face profesionist (am avut destui angajati de genul tau, "fac, dreg, sunt profesionist" dar de fapt pierdeau timpul cu investigatii inutile. i-am dat afara pentru ca la fel, nu vroiau sa asculte). o bataie la mijlocul sau in lateralul motorului care se aude numai intr-un interval de turatii nu inseamna cuzinet bulit. uite, iarasi ca sa-ti arat ca nu sunt rau intentionat iti dau o mica lectie: un cuzinet de biela bulit o sa faca zgomot in chiulasa, ca o sa bata pistonul in ea (nu, nu se indoaie supapele). in functie de CAT de bulit e poate sa sune peste 2-3000 rpm, daca nu e bulit tare reuseste presiunea de ulei sa preia jocul! ;). la fel, daca nu e bulit tare (sa fie spart de-a dreptul) si nu se aude la relanti si putin peste cel mai probabil (cam 90% din cazuri) vilbrochenul n-are nimic, trebuie doar cuzineti noi. dealtfel asta este unul din rolurile cuzinetilor, sa nu strice vilbrochenul (mai ales la motociclete unde nu ai cote de rectificare) daca a fost prins din scurt defectul (gen s-a aprins becul de presiune la 200 la ora si a oprit omul motorul repede)....

pai hai aa iti povestec eu.nea patron un cuzinet spart in 3.nu batea motoru dar nu avea presiune.batea numai in anumite plaje de turatii.bun daca motoru bate la jumate ce poate sa fie .si mai am alte exemple.si ca sa va dau foc la toti mecanicii inclusiv Dafway care s-ia batut joc de un copil fara minte ia schimbat distributia dar de fapt era piulita de la volanta desfacuta si nu mai se invartea. Ok deci nu avem mecanici moto cu Diploma in care sa scrie muncitor calificat. Ca am invatat de la nu stiu cine si din pasiune e altceva sau din experiente auto

» Post actualizat in 18 Jun 2016 20:15

Da ce te face profesionist colegule? O diploma care ti.o da unu' care nu a avut niciun serivice moto in viata lui?

Iti spun io ce te face profesionist: MUNCA zilnica, cursurile, perfectionarea continua, studiul continuu, clientii pe care.i servesti de ani de zile si sunt multumiti si se intorc la tine. Ghici ce? Exact asta fac! De ani de zile.

Merci pentru informatii, sper sa ajute!

» Post actualizat in 18 Jun 2016 20:05

 

Clientul habar n.are de nimic, asa ca tot ce poate sa faca este sa accepte constatarea pe care i.o propun eu, pe timpul si banii lui. Sau sa zica pas si sa mearga in alta parte.

» Post actualizat in 18 Jun 2016 20:07

 

Scoala de mecanic moto nu exista in Romania, am urmat cursuri online de mecanica moto, studiu individual.

Ca profesie sunt specialist in aviatie, am scoala de maistrii de aviatie (diploma de maistru in automatizari)si facultate de inginerie aerospatiala (fara diploma de licenta, am renuntat in anul 4). Am practica in service.ul meu moto de peste 3 ani de zile, deservesc peste 300 de clienti.

E suficient?

m-am nascut si am crescut printre fiare.si ca studii tu ai studiat nave cosmice adica vise eu realitatea vreo 17 ani de scoala cred ca imi ajunge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ude ai tras tu concluzia ca singura verificare pe care as fi facut.o era sa dau capacul baii de ulei jos?

E doar o verificare, iar daca in urma acestei verificari e totul in regula, treceam mai departe cu investigatia.

Daca dadeam capacul ala jos si gaseam bucati de cuzineti, motorul era declarat MORT, si nu mai facem nimic.

Sunt profesionist bre, asta e meseria mea pe care o fac zilnic, nu am nevoie de nimeni sa.mi ateste nimic.

Faptul ca nu sunt un excelent profesionist, e partea a doua, o mai dau si eu in bara uneori, dar aia nu inseamna ca sunt mai putin profesionist.Eu spre deosebire de amatori, traiesc din meseria asta si nu prea imi permit sa gresesc.

Mai departe era peste tine, peste functia de "conducator atelier service moto"? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Scoala de mecanic moto nu exista in Romania, am urmat cursuri online de mecanica moto, studiu individual.

 

 

Si la alea primesti o diploma, ia pune una aici! Sau era de fapt "motociclism.ro" cursu' ala online??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Ca profesie sunt specialist in aviatie, am scoala de maistrii de aviatie (diploma de maistru in automatizari)si facultate de inginerie aerospatiala (fara diploma de licenta, am renuntat in anul 4). Am practica in service.ul meu moto de peste 3 ani de zile, deservesc peste 300 de clienti.

E suficient?

Facultatea asta este fosta Facultate de Aeronave, singura din tara, din cadrul I.P.Bucuresti ? Doar intreb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facultatea asta este fosta Facultate de Aeronave, singura din tara, din cadrul I.P.Bucuresti ? Doar intreb...

 

Iep.

 

lol, daca e singura de ce mai intrebi? :))

Oricum nu se pune omul nu a avut drag de scoala s-au nu "l-au tinut curelele" si a abandonat-o, e egal cu zero barat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum le stii tu pe toate ca un pui de urs ! :)))

Nu stiu de ce comentezi cand asta e realitatea, pe vremea mea unii sa laudau cand dadeau admiterea la facultate ca au reusit fara loc, adica obtinusera cinciul, dar asta e fiind comprtitie nu intrasera, adicatela nu invatasera suficient(sau nu-i ducea capul mai mult), cam asta e si cazul tau, ai intrat dar nu ai facut fata la examene sau ai dat peste vreo pi(z)da, cam asa se intampla, au patit-o si colegi de ai mei. Facultatea neterminata nu echivala nici macar cu ucenicia la locul de munca.

Pune mana si termina-ti studiile, e in avantajul tau.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, colegul a scris "bataie", care e un sunet diferit de cel de distributie. Nici lantul de distributie, in functie de cat e de uzat nu face acelasi zgomot.

Chiar nu va inteleg atitudinea si rautatea cu care postati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu trec zilnic prin fata facultății de drept. Asta ma face jurist?

» Post actualizat in 20 Jun 2016 17:12

De mâine schimb traseul pe la mecanica, să fiu și eu profi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

..

Ca profesie sunt specialist in aviatie, am scoala de maistrii de aviatie (diploma de maistru in automatizari)si facultate de inginerie aerospatiala (fara diploma de licenta, am renuntat in anul 4). Am practica in service.ul meu moto de peste 3 ani de zile, deservesc peste 300 de clienti.

E suficient?

ClBOG0c.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...