Sari la conținut

Explozie la cilindru BmwR1200Gs LC


Postări Recomandate

Ce va mai place cand se strica ceva scump si puteti arunca cu cacao in firme. Mai ales daca e BMW. Parca sunteti niste muieri la ciclu. Nu mai bine asteptati frumos in liniste, sa vedeti deznodamantul? Canapeaua lui Maruta e fix lula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce va mai place cand se strica ceva scump si puteti arunca cu cacao in firme. Mai ales daca e BMW. Parca sunteti niste muieri la ciclu. Nu mai bine asteptati frumos in liniste, sa vedeti deznodamantul? Canapeaua lui Maruta e fix lula.

 

Care se bucura frate? cui te adresezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma, stiu, bisericutele sunt facute... aici exista o bisericuta formata din shpixy si Dan Nastase (si new entry jerry_mcrie) , impotriva mea si a celor care indraznesc sa pronunte "BMW"

nu ma baga in discutie.

biseriuta mea aici este urmatoarea:

ce stim nou?

motorul este la service sau la proprietar?

motorul porneste / merge / se aude ceva ciudat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma, stiu, bisericutele sunt facute... aici exista o bisericuta formata din shpixy si Dan Nastase (si new entry jerry_mcrie) , impotriva mea si a celor care indraznesc sa pronunte "BMW"

 

Iar pe alte topicuri il am pe mianmar23 :)

 

Nu e nevoie sa faci offtopic stupid si sa aplauzi pe altul care face la randul lui off-topic la adresa mea...

Bai baiete, nu cand pronunti BMW, ci cand devii nesimtit si jignesti... Asta tine de educatie. Daca ai capacitatea sa intelegi, ai putea sa iti ceri scuze, daca nu, continua....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N ai sa vezi niciodata un Domn motociclist cu BMW pe canapeaua la Mariuza .. sau pe topicuri dedicate altor marci .

In nici un caz sa se amestece unde nu i fierbe oala , sa faca cronici penibile sau sa dea cu ripuri jenibile..

Fiecare cu educatia , familia si anii de acasa .


» Post actualizat in 20 Jul 2016 13:28


Bai baiete theInside, nu cand pronunti BMW, ci cand devii nesimtit si jignesti esti jegos... Asta tine de educatie. Daca ai capacitatea sa intelegi, ai putea sa iti ceri scuze, daca nu, ....


» Post actualizat in 20 Jul 2016 13:39

..Auzi faza , .. sa inchidem un topic OK pentru ca asa vrea faultatu de dileri ..

Mai bine Plimba ti tu nesimtirea in alta parte .

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se auzea o bataie ca aici ?

Si ala priceput, cica "bearings, conrod". Pai asa bat niste lagare?!? Chiar daca inregistrarea denatureaza, aia nu e bataie de lagar niciodata.

Treaba e ca, tot vazand/citind/auzind de d'astea dispare motivatia achizitionarii unui fier nou, dar fabricantii se bucura de alte piete unde fac volume si ii doare-n spitz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proprietarul nu tace chitic si se da ci nu vedeam sensul sa ma bag in discutii pe langa. Vineri au terminat motocicleta la Oradea si eu maine am timp sa merg dupa ea, ca de la noi mergi 850 km dus intors ca sa ajungi la service. Motocicleta era de fapt reasambalat demult dar cei de la Oradea asteptau ca un guru de la BMW din Germania sa binevoiasca sa isi dea cu parerea. Pur si simplu asteptau nu ii interesa cat dureaza si cand dupa 5 zile i-am intrebat cat mai asteptam, avem un termen concret cand vine raspunsul mi-au zis ca nu stiu. Nu ei erau fara motor. Dupa ce mi-am exprimat parerea referitor la asta, in sfarsit l-au sunat si luminatul le-a zis sa schimbe galeria de admisie care s-a crapat, sa verifice toba de esapament, sa mearga cu ea 30 km iar dupa aceea sa mai ruleze o diagnosticare si daca e OK atunci gata. Raspuns convingator la cauza exploziei nu au. Cilindrul cu pricina nu a fost desfacut ca " daca lantul nu e sarit si compresia e buna atunci nu au de ce sa il desfaca". O mai duc la Bucuresti sa masoare compresia sa ma conving cine are dreptate BMW Muntenegru cu 4,5 bari sau BMW Oradea cu 13,5bari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, PainDep...

Mie nu-mi suna ca un mare zbang... ci ca un lamentabil FÎÎÎÎSS !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"luminatul le-a zis sa schimbe galeria de admisie care s-a crapat, sa verifice toba de esapament, sa mearga cu ea 30 km iar dupa aceea sa mai ruleze o diagnosticare si daca e OK atunci gata. Raspuns convingator la cauza exploziei nu au."

In cazul in care se adevereste asta, toata povestea se rezuma la o galerie de admisie cu defect si un mare ghinion de context.

Neplacut sa se intample in vacanta si neplacut sa ai de strabatut 850km pana la service. Exclusiv tehnic, nu suna a vreo mare drama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu imi suna deloc a galerie cu defect ci a rateu in admisie care a spart-o! Big difference. In sensul ca o galerie cu defect odata inlocuita cu una conforma ar fi trebuit sa tina for ever, asa orice galerie va pati la fel daca rateul, ale carui cauze nu au fost elucidate si din ce inteleg nici macar investigate, se va repeta...

Guru-guru, da'i ca c_uru'! :excl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O galerie de admisie nu are voie sa explodeze. Mai precis nu are voie sa aiba loc un rateu in galeria de admisie, mai ales cu atatea electronice, senzori etc.

Drama nu este efectul respectiv rateul, drama este ca "injinerii" nu au gasit si eliminat cauza. Adica omului i se mai poate intampla oricand surpriza.

Cand o sa dai si tu 16.000 euro pe o moto noua cu care sa ai surpriza asta atunci sa ne spui ca nu e vreo mare drama

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu imi suna deloc a galerie cu defect ci a rateu in admisie pe care a spart-o! Big difference.

» Post actualizat in 20 Jul 2016 17:19

Drama nu este efectul respectiv rateul, drama este ca "injinerii" nu au gasit si eliminat cauza. Adica omului i se mai poate intampla oricand surpriza.

Cand o sa dai si tu 16.000 euro pe o moto noua cu care sa ai surpriza asta atunci sa ne spui ca nu e vreo mare drama

» Post actualizat in 20 Jul 2016 17:22

Eu cred ca este o mare ”mușama” bagata sub preș.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am un BMW 1200GS luat anul acesta. Abia i-am făcut revizia de 10mii și am plecat în Muntenegru. La o pornire, după ce a stat parcată vreo câteva ore, când i-am dat cheie s-a auzit o explozie, dar , de la cilindrul stâng, un zgomot de metal lovit pe metal f.puternic și am simțit de parcă m-a atins ceva la spate dreapta. Ulterior am presupus că a fost suflul prin teava de eșapament.

După asta dacă îl porneam motorul mergea cam2sec.dupa care se oprește și cât merge se aude un țăcănit din cilindrulstâng. L-am dus pe trailer la singura repr. BMW din Muntenegru și nu au idee ce s-a întâmplat. Doar au constatat că compresiunea în cilindrul drept! e 4 bar în loc de peste 10!Motorul are 4luni. Ceva sugestii sau a auzit cineva de vreun caz asemănător?

 

Am citit pe pagina 9 a topicului faptul ca teoretic ai avut un rateu care ti-a crapat o galerie de admisie.

As dori totusi sa te intreb daca in momentul pornirii motocicletei si aparitiei rateului motocicleta ta s-a zguduit violent? La modul ca a fost nevoie sa te incordezi ca sa o tii in echilibru.

 

Pe vreamea cand mergeam cu 450smr aveam obiceiul sa ii dau sprit-uri din scurt la relanti, mai ales inainte de a pleca de pe loc sau de la stop, automat am impurmutat obiceiul si pe R1200R 2009.

Uneori in momentul in care faceam asta cu boxerul, avea un moment de poticneala 1 secunda de ziceai, gata moare motorul, moment in care daca nu te incordai sa o tii in echilibru oprit la stop fiind, te cam putea culca motorul tragand puternic catre dreapta, moment in care evident urma un rateu grosolan pe esapament, fara nici un fel de sunet metalic.

 

Probabil ca daca ai mai avut si alte boxere, ai cunoscut fenomenul asta. Probabil cei de la BMW se ascund dupa acest fenomen, spunand ca aia e ai avut ghinion cu galeria de admisie.

Pana nu desface cineva motorul, misterul sunetului metalic nu se elucideaza.

 

Te inteleg la faza cu asta e ''ultimul BMW'', am avut si eu destule peripetii cu o moto BMW noua, mi s-a spus ca e motocicleta de gentleman de savurat si admirat peisajul, atunci cand am venit la schimb de cutie in garantie, apoi grupul spate pe banii mei 6100lei etc, pe langa asta am mai schimbat simeringuri la motor la 40.000km si alte mici rahaturi.

Daca era o motocicleta SH avea toate scuzele, nu stii ce zgarcit a intretinut-o inaintea ta, dar un produs nou sa fie atat de slab dpdvr al fiabilitatii, nu are absolut nici o scuza, de pret 15.000-16.000euro nu are rost sa mai zic.

 

Motociclete un pic mai bune decat restul la capitolul confort + tinuta de drum, dar mult mai slabe dpdvr al fiabilitatii fata de restul, cel putin astea mai noi, poate ca seriile vechi aveau alte standarde mai ridicate de fiabilitate.

 

Cum umbla o vorba in popor ca Aprilia mai ales generatiile 2000-2010 nu sunt bune/fiabile, asa probabil ca vor aparea zvonuri sau vor sfarsi peste 10 ani in istorie modelele BMW 2010-2015.

 

Eu nu as avea incredere in BMW Romania, management-ul lor lasa de dorit, atitudinea fata de client la fel. 50% din angajati sunt total paraleli, chiar daca isi dau unii dintre ei, silinta, asta pentru ca BMW ii plateste cu salariul minim pe economie, preferand sa educe/ridice specialisti pe spinarea clientilor, in loc sa angajeze direct specialisti adevarati.

Probabil ca in service este aceeasi chestie 1 mecanic cu un salariu decent care da indicatii altor 2-3 ucenici cu 1000de lei pe luna, durerea in **** cu siguranta apare.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu de ce tot ziceti voi ca un GS e 16.000 de Euroi. Nici gol - golut nu e atat, dar cu accesorii e peste 18.500 Euro. Daca stie cineva la 16.000 nou, sa ma anunte. Desi...daca ma gandesc bine cred ca nu-mi trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Constructia frazei cu rateul care a spart-o, pe ea, galeria, o consider corecta! Merge si cu "pe" fara a schimba prea mult sensul, doar nuanta.

Rateul in evacuare e una si cel in admisie alta, cauzele si consecintele fiind diferite.

Cutie, grup?!? Sigur nu era First Bike cu sigla BMW? Tragic, la ce bijuterii faceau pe vremuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu de ce tot ziceti voi ca un GS e 16.000 de Euroi. Nici gol - golut nu e atat, dar cu accesorii e peste 18.500 Euro. Daca stie cineva la 16.000 nou, sa ma anunte. Desi...daca ma gandesc bine cred ca nu-mi trebuie.

Ma scuzi, am pus pretul fara TVA

Mea culpa.

Ideea mea era ca dupa ce ca dai o gramada de bani pe motor iti faci praf o vacanta si apoi nici macar nu ti se pune un diagnostic la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa gandesc patronii, la pret fara tva, ca achizitioneaza pe firma si se scot :D

Ca sa fim 100% obiectivi diagnosticarea e o treaba extrem de grea si putini sunt cei capabili sa o faca, mai ales la defecte complexe/atipice. Vezi ca nici la medic nu e sigur diagnosticul de multe ori, si ala a invatat o viata, nu a facut un curs, o postliceala sau o fabrica de ingineri.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu imi suna deloc a galerie cu defect ci a rateu in admisie care a spart-o! ...

Constructia frazei cu rateul care a spart-o, pe ea, galeria, o consider corecta!

 

Mr John, daca insisti... atunci reformuleaza corect in limba romana, fraza de mai sus... care iti apartine.

 

Da, tragic fata de ce bijuterii se faceau pe vremuri...

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nțțț... Fara cusur e asa:

 

Mie nu imi suna deloc a galerie cu defect, ci a rateu in admisia pe care a spart-o! Big difference. :D

 

BMW...

 

Da, tragic fata de bijuteriile care se faceau pe vremuri...

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, tragic fata de bijuteriile care se faceau pe vremuri...

da si nu...

este mai complexa situatia si nu se aplica doar la BMW.

jucariile astea moderne sunt mai sensibile, mai usoare, mai manevrabile, mai accesorizate, etc.

nu se poate si super ultra performant si bomb - proof.

chestiile alea de pe vremuri erau semi indestructibile, da, dar erau grele si greoaie, nu foarte performante, destul de chele ca acesorizare.

2 lumi diferite. aproape incomparabile.

am avut 528 e28 era tanc. tot ce vrei, full tot, dar ... 2.8L benzina cu performante comparabile cu ale unei masini de clasa medie din ziua de azi... si la vremea ei a fost ultra.

mecanic tanc, electronic smpla si destul de reparabila fara scule de service de j-de mii de euro. dar 1985... grea, consum crunt etc.

 

in plus nu se vrea sa se faca chestii prea fiabile...

oricum durata de viata a unei scule de genul la clientul platitor direct la firma mama este de 3 - 5 ani...

de ceva second hand pe BMW il doare-n cot... ei vor sa fie multumit ala care a luat-o de noua.

care rar de tot imbatraneste cu ea... rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...