R4DIKL Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Salut, Am constatat cu uimire ca placutele mele fata carbone lorraine s-au dus dupa ~2500 km. Asta nu ar fi cea mai mare problema daca odata cu placutele nu s-ar fi uzat excesiv si discul de frana (vezi poze). Acum sunt nevoit sa cumpar atat placute cat si discul de frana fata, dar nu vreau sa mai trec printr-o experienta similara, asa ca va rog sa ma sfatuiti. Discul este acesta: http://www.motomus.ro/piese-accesorii/frana-1/disc-frana/Disc-frana-EBC-MD6067D-MD6067D?CarVehicleId=165782 iar placutele sunt de mai multe feluri, dupa cum stiti foarte bine. Modul de exploatare este unul de oras in proportie de 95%. Stiu ca daca tot schimb placutele si discul, trebuie sa fac o revizie generala a etrierului, dar m-ar ajuta foarte mult un sfat legat de alegerea placutelor. Ce am observat eu in cei 2500 de km este ca frana si-a facut treaba asa si asa, niciodata nu a excelat in franare prompta. Ma gandesc ca fiind o mobra usoara (Yamaha Tricker XG250) ar fi trebuit sa se opreasca intr-o distanta decenta, dar nu este asa. As dori ca noile placute sa nu mai uzeze excesiv discul dar sa-mi asigure si o franare optima. Catre ce sa ma indrept? Pretul nu este criteriul de baza. Prefer un ban in plus dar o performanta superioara. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ce carbon lorraine ai avut tu ? Zici ca a intrat un buldozer in discul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ia-ti TRW. Accesibile si ca pret si nu au elemente de "slefuire" . Ceva mai moale sa fie, ca si compozitie a partii active. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 Modelul a fost acesta http://www.motonetro.ro/catalog/motocicleta/yamaha/250/xg-250-tricker/?good_detail=placute-de-frana-s4-cce17c87fa42d7d19ac8db85f9087950m&isCatalog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Asta s-a intamplat ca ai folosit placute care nu au fost compatibile cu discul tau.Majoritatea pun placute dupa bunul plac(sa franeze blana fratica) dar nu se uita in manual daca sunt si indicate, cel mai probabil ai folosit unele sinterizate.Verifica manualul si vezi ce tip de placute sunt recomandatate.Nu firma a fost de vina ci tipul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 Ia-ti TRW. Accesibile si ca pret si nu au elemente de "slefuire" . Ceva mai moale sa fie, ca si compozitie a partii active. Asa ma gandeam si eu. Nu stiu daca o compozitie mai moale inseamna o performanta mai mica, sau doar placutele se uzeaza mai repede (ceea ce nu m-ar deranja in limita normalitatii). » Post actualizat in 30 Jun 2016 05:18 Asta s-a intamplat ca ai folosit placute care nu au fost compatibile cu discul tau.Majoritatea pun placute dupa bunul plac(sa franeze blana fratica) dar nu se uita in manual daca sunt si indicate, cel mai probabil ai folosit unele sinterizate.Verifica manualul si vezi ce tip de placute sunt recomandatate.Nu firma a fost de vina ci tipul. Cu siguranta au fost sinterizate... si atunci? ce tip ar trebui sa aleg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Nu am manual pt moto tau, cauta si vezi ce scrie acolo, cel mai probabil ceramice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 Nu am manual pt moto tau, cauta si vezi ce scrie acolo, cel mai probabil ceramice. Front brake Type Single disc brake Operation Right hand operation Front brake lever free play 2.0–5.0 mm (0.08–0.20 in) Front disc brake Disc outside diameter × thickness 220.0 × 3.5 mm (8.66 × 0.14 in) Brake disc thickness limit 3.0 mm (0.12 in) Brake disc deflection limit 0.15 mm (0.0059 in) Brake pad lining thickness (inner) 5.3 mm (0.21 in) Limit 0.8 mm (0.03 in) Brake pad lining thickness (outer) 5.3 mm (0.21 in) Limit 0.8 mm (0.03 in) Master cylinder inside diameter 11.00 mm (0.43 in) Caliper cylinder inside diameter 26.99 mm (1.06 in) Caliper cylinder inside diameter 22.22 mm (0.87 in) Recommended fluid DOT 4 Astea sunt informatiile din manual .... Nu vad unde as putea depista tipul de compozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Daca nu cumva am gresit eu undeva, SBS recomanda HF-uri, asa cum ma si asteptam. 728 si 632. http://uk.sbs.dk/business-areas/motorcycle.aspx?mcsearch=true&searchpageid=3373&make=400&modelname=Tricker+%28EBE%29&modelnumber=XG&engine=250&yearfrom=2005&yearto=&category=1&language=uk&search_make=YAMAHA&search_model=XG%2C+250+ccm%2C+Tricker+%28EBE%29%2C+2005&mcquery=&searchNumber= Le gasesti la Mymoto sau aici: http://www.motoretail.ro/catalog/placute-sbs-501 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Cauta mai adanc prin manual, trebuie sa scrie ceva. http://moto.brembo.com/en/results/yamaha/tricker/250/2005/pads/front Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 off-topic: asa imi imaginez ca ar arata si discurile de frana de pe aliexpress dupa prima franare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ride.ride Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 brembo carbon- ceramice, sunt mai moi. se rod mai repede, dar nu uzeaza discul asa tare. curata si etrierii, verifica dupa ce schimbi placutele si mergi cat de cald e discul. eu am reusit sa crap cand nu stiam asta un disc. de obicei am observat ca placutele mai moi sunt mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Pune placute de frana organice/ceramice,NU sinter si nu o sa mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 brembo carbon- ceramice, sunt mai moi. se rod mai repede, dar nu uzeaza discul asa tare. curata si etrierii, verifica dupa ce schimbi placutele si mergi cat de cald e discul. eu am reusit sa crap cand nu stiam asta un disc. de obicei am observat ca placutele mai moi sunt mai ieftine. Multumesc, de retinut. » Post actualizat in 30 Jun 2016 07:03 Pune placute de frana organice/ceramice,NU sinter si nu o sa mai ai probleme. Am vazut si eu de la Brembo... cel mai probabil catre ele ma voi indrepta. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Sigur nu s-au ros placutele pana la metal? Santurile alea de pe disc par a fi urmare a frecarii fier pe fier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Salut, Am constatat cu uimire ca placutele mele fata carbone lorraine s-au dus dupa ~2500 km. Asta nu ar fi cea mai mare problema daca odata cu placutele nu s-ar fi uzat excesiv si discul de frana (vezi poze). Acum sunt nevoit sa cumpar atat placute cat si discul de frana fata, dar nu vreau sa mai trec printr-o experienta similara, asa ca va rog sa ma sfatuiti. Discul este acesta: http://www.motomus.ro/piese-accesorii/frana-1/disc-frana/Disc-frana-EBC-MD6067D-MD6067D?CarVehicleId=165782 iar placutele sunt de mai multe feluri, dupa cum stiti foarte bine. Modul de exploatare este unul de oras in proportie de 95%. Stiu ca daca tot schimb placutele si discul, trebuie sa fac o revizie generala a etrierului, dar m-ar ajuta foarte mult un sfat legat de alegerea placutelor. Ce am observat eu in cei 2500 de km este ca frana si-a facut treaba asa si asa, niciodata nu a excelat in franare prompta. Ma gandesc ca fiind o mobra usoara (Yamaha Tricker XG250) ar fi trebuit sa se opreasca intr-o distanta decenta, dar nu este asa. As dori ca noile placute sa nu mai uzeze excesiv discul dar sa-mi asigure si o franare optima. Catre ce sa ma indrept? Pretul nu este criteriul de baza. Prefer un ban in plus dar o performanta superioara. Multumesc. Salut! Combinatia disc-placute nu a fost cea mai fericita. Asta nu inseamna ca placutele alese sunt slabe ci, combinatia nu e potrivita. Pe de alta parte, uzura accentuata se mai datoreaza si functionarii defectuoase a elementelor "mobile" din sistemul de franare. Ori discurile flotante, ori culisele etrierilor. In cazul tau, culisele etrierului sunt problema. Daca discul nu e sub grosimea minima, acesta poate fi rectificat si vei avea frana foarte buna. Vezi mai jos doua imagini cu o lucrare de acest tip https://www.facebook.com/GrantRacingGarage/posts/1086023238138056 Editat Iunie 30, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 Sigur nu s-au ros placutele pana la metal? Santurile alea de pe disc par a fi urmare a frecarii fier pe fier. Inca nu, dar nici departe nu sunt » Post actualizat in 30 Jun 2016 10:41 Salut! Combinatia disc-placute nu a fost cea mai fericita. Asta nu inseamna ca placutele alese sunt slabe ci, combinatia nu e potrivita. Pe de alta parte, uzura accentuata se mai datoreaza si functionarii defectuoase a elementelor "mobile" din sistemul de franare. Ori discurile flotante, ori culisele etrierilor. In cazul tau, culisele etrierului sunt problema. Daca discul nu e sub grosimea minima, acesta poate fi rectificat si vei avea frana foarte buna. Vezi mai jos doua imagini cu o lucrare de acest tip https://www.facebook.com/GrantRacingGarage/posts/1086023238138056 Cezar, domnule doctor in moto despre care am auzit lucruri fantastice, iti multumesc pentru opinie . Din acest motiv am spus ca la schimbarea placutelor si a discului se impune o servisare amanuntita a etrierului. Sigur ca voi lua in calcul si culisele etrierului. Discul este sub grosimea minima deja si as risca sa-l rectific. Le voi schimba pe toate, placutele fata/spate si disc fata. Inca o data multumesc pentru sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.