Sari la conținut

Problema Honda Cb750 RC42


Postări Recomandate

Salutare colegi. Ma aflu intr-un tur al Europei cu motocicleta personala, Honda CB750 RC42 1994 si din pacate acum sunt oprit obligat, fortat in Lisabona. Aseara ora 17:30 am parcat-o in fata cazarii, azi diminineata ora 08:30 cand sa plec, pun contactul, dau la automat, face un 'tac' si atat. Nu mai am lumini in bord, e complet moarta. Am verificat siguranta de la releul de pornire, 30a pare in regula, am verificat si restul de sigurante care sunt cat de cat mai accesibile sunt in regula, prea multe scule nu am cu mine ... Aveti vreo idee ? Multumesc.

 

M-ar ajuta foarte tare daca as putea vorbi cu cineva la telefon cand sunt in fata ei, daca exista cineva disponibil puteti lasa numarul de tel in privat. Multumesc.

Editat de sfert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria dupa 12 ore de stat parcata? Cand pana acum a mers perfect?

» Post actualizat in 03 Jul 2016 10:04

Nu am lumina in bord, nimic cand pun contactul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un scenariu similar, cand mi s-a bulit releul de incarcare, si farul manca direct din baterie, am ajuns acasa si a doua zi dimineata era moarta complet. A fost practic o coincidenta ca a tinut pana acasa, daca era drumul mai lung s-ar fi oprit motorul in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria dupa 12 ore de stat parcata? Cand pana acum a mers perfect? » Post actualizat in 03 Jul 2016 10:04Nu am lumina in bord, nimic cand pun contactul ...

nu ai pentru ca bateria e complet goala! Incerca ce ti-am zis si gata. Daca porneste cu cabluri, masoara apoi releul de incarcare. Pe.caldura asta, probabil saracu s-a dus...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru astfel de situatii eu am investit intr-un jump starter portabil de la Caranda. Asigura fara probleme vreo 10-15 porniri de auto. Dar asta nu inseamna ca-ti rezolva problema releului, ci doar pornirea mobrei cu baterie descarcata (tinuta peste iarna pe mobra).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa-si fi dat duhul releul regulator , din cauza lui rezulta apoi , ca si-a dat duhul bateria . Dupa ce o pornesti masori tensiunea debitata de regulator . Stai linistit ca te intorci pe roti . E posibil sa cheltuiesti ceva eurei dar face parte din placerea calatoriei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bateria, YB14-A2 YUASA Gel ... A pornit instant, am alergat dupa ea toata ziua cand defapt era in stock la reprezentanta Honda ... A costat 64.75e, nivelul de incarcare pe N este 12.85 ... Cei de acolo au spus ca este ok si ca n-am de ce sa imi fac griji ...

» Post actualizat in 04 Jul 2016 16:06

Multumesc pentru sfaturi !!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca la 12.85 nu incarca nimic

La fel zic si io.

 

Trebuie sa aiba o valoare intre 13,4-13,6 si 14,2-14,4 V.

Asta cu faza lunga aprinsa,motorul cald si turat.

Toate bateriile bune au acel 12,8 V la masurare,la rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ... Si eu am plecat de acolo ingandurat cand am vz ca avea 12.75 oprita si doar 12.85 la N cu faza scurta si semnal pus ... Tot speram sa mai economisesc niste bani ... O sa ma duc maine din nou sa schimb si releul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bateria............... la reprezentanta Honda ... nivelul de incarcare pe N este 12.85 ... Cei de acolo au spus ca este ok si ca n-am de ce sa imi fac griji ...

» Post actualizat in 04 Jul 2016 16:06

 

no,cred ca mecanicii din portugalia sunt praf rau..pana si alex_en cred ca le da clasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea, am fost a doua zi sa cumpar releul, 108 E, dar nu era pe stock, urma sa vina in doua zile si il rog pe respectiv sa mai verificam odata incarcarea sa imi fac o idee cam cat de mult as putea merge.

 

Oprita avea - 12.79

Pornita N + Faza scurta - 13.61

Pornita 6000rpm + Faza lunga - 14.41

 

 

post-41945-0-68016900-1467789177_thumb.jpg

post-41945-0-49315300-1467789227_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea, am fost a doua zi sa cumpar releul, 108 E, dar nu era pe stock, urma sa vina in doua zile si il rog pe respectiv sa mai verificam odata incarcarea sa imi fac o idee cam cat de mult as putea merge.

 

Oprita avea - 12.79

Pornita N + Faza scurta - 13.61

Pornita 6000rpm + Faza lunga - 14.41

 

Verificarea statorului la mers in gol si pt continuitate intre spire si lipsa continuitatii cu sasiul ar trebui sa fie obligatorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea, am fost a doua zi sa cumpar releul, 108 E, dar nu era pe stock, urma sa vina in doua zile si il rog pe respectiv sa mai verificam odata incarcarea sa imi fac o idee cam cat de mult as putea merge.

 

Oprita avea - 12.79

Pornita N + Faza scurta - 13.61

Pornita 6000rpm + Faza lunga - 14.41

teoretic suna bine acum,practic nu am idee de ce ti-au iesit aiurea masuratorile prima data....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...