zahei Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Dupa ani de cautare, she's mine. The last fire breathing dragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 mie-mi place ! sa o stapanesti cu placere fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidon Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Nici mie nu mi place! Sa te bucuri din plin de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Cand o aduci la mine in curte? Abia astept sa o vad. La naiba, pentru asta iti fac loc in garaj Asta e motocicleta de pastrat in vitrina si scos din nou pe strada peste 20 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidon Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Si pentru d alea ,cum le spune,perversiuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stephen22 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Ce clean arata , o minunatie 2t.Cum spunea si un coleg mai sus e genul care o pui in vitrina si te uiti la ea cand savurezi ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Ce vorbiti voi acolo de pastrat in vitrina si scos dupa 20 de ani ? Direct pista ar trebui sa scrie pe ea, apa baie si bataie, pentru asta e facuta, nu pentru altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 4, 2016 Autor Share Postat Iulie 4, 2016 mda, probabil ca mai trebuie sa imi iau una.. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Foarte frumoasa felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Eu nu vad nici o poza.... Poate ca sunt de pe tel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Clipul nu se incarca, dar.......pot spune ca am vazut-o ieri si este un motor foarte frumos. Felicitari pentru achizitie....sa ai parte de drumuri cat mai frumoase ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 5, 2016 Autor Share Postat Iulie 5, 2016 azi am tras prima plimbare cu ea. este absolut dementa. nu am condus niciodata ceva mai misto. pana azi aveam impresia ca intru tare in curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Cate kg ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 5, 2016 Autor Share Postat Iulie 5, 2016 66, dar cred ca si la 100 de kile e la fel de fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 La 110kg ale mele mi se parea bestie Husqvarna WR360 pe care am avut-o. Parca avea vreo 60-70cai. Vad ca a ta are vreo 72 asa ca iti inteleg trairile! 2T sunt turbate rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 8, 2016 Autor Share Postat Iulie 8, 2016 nu numai puterea, tot restul. cea mai buna ciclistica din tot ce m-am dat eu pana acum, frane supradimensionate, opreste foarte frumos. in swara asta mi-a iesit unul in fata si am blocat fata. m-am dus taras cativa metri cu fata blocata, cu motoreta la fel de stabila ca in mers normal. e greu de povestit, trebuie sa te dai ca sa vezi cum e. plus mirosul ala divin de trabant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 (editat) Ce vorbiti voi acolo de pastrat in vitrina si scos dupa 20 de ani ? Direct pista ar trebui sa scrie pe ea, apa baie si bataie, pentru asta e facuta, nu pentru altceva. Dupa parerea ta, cam citi km crezi ca rezista pe pista, chiar pe una de karting? Cunosc un baiat la fel de entuziast ca Zahei, s-a dus cu ea la pista si a crapat acolo celebrul 2T (250CC). Editat Iulie 9, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 9, 2016 Autor Share Postat Iulie 9, 2016 nu stiu exact la ce te referi. motocicletele astea se plimba pe circuite prin toata lumea. daca ii faci top end-ul la timp si are ulei, merge de n-are treaba. vrei sa fii mai sigur, mergi cu premix. sau ai postat doar ca sa te afli in treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 (editat) Nope. E vorba de un alt pasionat, Cristi. Poate il stii. Stiu ca are ciclistica, problema e propulsorul care daca ii dai cox, nu rezista, ca toate motoarele in 2T. E vorba si de ungere, in decelerare, motorul nu se mai unge din cauza ca nu mai vine benzina amestecata cu ulei. Intram pe un tarim aparent simplu, dar e extrem de complicat, anume cel al mootoarelor de 2T pe pista. Suna-l pe Emil de la Yamaha, el stie, mai ales tat-su, cum e cu motoarele in 2T pe circuit. Editat Iulie 9, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 9, 2016 Autor Share Postat Iulie 9, 2016 motorul rezista. atat cat rezista un 2t coxat. pui mana si bagi bani in top end-uri, ambielaje. cum adica, nu mai vine benzina pe decelerare? benzina vine tot timpul, daca motorul e pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Motorul pe circuit tine atât cât ține el. Apoi repari. Pe decelerare închizi accelerația si mergi în frana de motor. Asta sporește substanțial uzura la 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 9, 2016 Autor Share Postat Iulie 9, 2016 2t nu are frana de motor si ce vrei, sa calc am reiajul ca sa nu se invarta? e 2t, daca o duc pe pista trebuie sa-i fac top end-ul dupa fiecare weekend si probabil din 3 in 3 si ambielajul, dar asta ii ziceam si lui JAGI, cat timp intelegi ca e o motocicleta high maintenance si te tii de ea, merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Eu inteleg cel mai bine, am vazut live cit de repede crapa. La 125cc, motorul nu tinea mai mult de 4 sesiuni pe circuitele mari gen Hungaroring. Intodeauna erau inca 2 propulsoare de rezerva si cel putin 1-ul crapa.Aprilia RS250 a fost un proiect fiasco. A crapat pe Skatkart. Omul avea si o CBR600RR pregatita de curse insa ii casunase pe RS250, a bagat bani in ea sa-i faca motorul. Pe strada merge fara probleme. Chiar imi doresc sincer sa ma insel 100%, insa statistica spune altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Cunosc un baiat care are un aprilia 125 doar pentru circuit .Ii prelungeste viata motorului folosind un premix cu putin mai mult ulei decat recomandat.Nu cred ca ai nevoie sa scoti ultima lacrima de putere din ea ca sa te distrezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 10, 2016 Autor Share Postat Iulie 10, 2016 goe, JAGI e aici ca sa fie gigi contra. intotdeauna semidocumentat, intotdeauna teoretician. ai folosit un cuvant excelent, "sa te distrezi". mi-am cumparat motocicleta asta pentru ca este FUN, lucru care japonezele 4 in linie nu sunt. sunt distractive, dar nu sunt FUN este perfect adevarat, 2T crapa mult mai usor decat 4T daca o abuzezi (ceea ce nu intentionez). asta e pretul pe care il platesti ca aa ai FUN » Post actualizat in 10 Jul 2016 10:34 by the way, JAGI contra, eu cum merg pe circuit merg si pe strada. sau invers. motoreta este in siguranta cu mine, nu o sa aiba nevoie de propulsoare de rezerva. damn, parca ii aud p-aia care comenteaza motogp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.