Sari la conținut

Little Smoker


zahei
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 77
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand o aduci la mine in curte? Abia astept sa o vad. La naiba, pentru asta iti fac loc in garaj :)

 

Asta e motocicleta de pastrat in vitrina si scos din nou pe strada peste 20 de ani :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce clean arata :eek: , o minunatie 2t.Cum spunea si un coleg mai sus e genul care o pui in vitrina si te uiti la ea cand savurezi ceva :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am tras prima plimbare cu ea. este absolut dementa. nu am condus niciodata ceva mai misto. pana azi aveam impresia ca intru tare in curbe :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 110kg ale mele mi se parea bestie Husqvarna WR360 pe care am avut-o. Parca avea vreo 60-70cai.

Vad ca a ta are vreo 72 asa ca iti inteleg trairile! :D

2T sunt turbate rau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu numai puterea, tot restul. cea mai buna ciclistica din tot ce m-am dat eu pana acum, frane supradimensionate, opreste foarte frumos. in swara asta mi-a iesit unul in fata si am blocat fata. m-am dus taras cativa metri cu fata blocata, cu motoreta la fel de stabila ca in mers normal. e greu de povestit, trebuie sa te dai ca sa vezi cum e.

plus mirosul ala divin de trabant! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vorbiti voi acolo de pastrat in vitrina si scos dupa 20 de ani ?

 

Direct pista ar trebui sa scrie pe ea, apa baie si bataie, pentru asta e facuta, nu pentru altceva.

Dupa parerea ta, cam citi km crezi ca rezista pe pista, chiar pe una de karting? Cunosc un baiat la fel de entuziast ca Zahei, s-a dus cu ea la pista si a crapat acolo celebrul 2T (250CC).

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu exact la ce te referi. motocicletele astea se plimba pe circuite prin toata lumea. daca ii faci top end-ul la timp si are ulei, merge de n-are treaba. vrei sa fii mai sigur, mergi cu premix. sau ai postat doar ca sa te afli in treaba? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope. E vorba de un alt pasionat, Cristi. Poate il stii. Stiu ca are ciclistica, problema e propulsorul care daca ii dai cox, nu rezista, ca toate motoarele in 2T. E vorba si de ungere, in decelerare, motorul nu se mai unge din cauza ca nu mai vine benzina amestecata cu ulei. Intram pe un tarim aparent simplu, dar e extrem de complicat, anume cel al mootoarelor de 2T pe pista. Suna-l pe Emil de la Yamaha, el stie, mai ales tat-su, cum e cu motoarele in 2T pe circuit.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul rezista. atat cat rezista un 2t coxat. pui mana si bagi bani in top end-uri, ambielaje. cum adica, nu mai vine benzina pe decelerare? benzina vine tot timpul, daca motorul e pornit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul pe circuit tine atât cât ține el. Apoi repari.

 

Pe decelerare închizi accelerația si mergi în frana de motor. Asta sporește substanțial uzura la 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2t nu are frana de motor :)

si ce vrei, sa calc am reiajul ca sa nu se invarta? e 2t, daca o duc pe pista trebuie sa-i fac top end-ul dupa fiecare weekend si probabil din 3 in 3 si ambielajul, dar asta ii ziceam si lui JAGI, cat timp intelegi ca e o motocicleta high maintenance si te tii de ea, merge bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg cel mai bine, am vazut live cit de repede crapa. La 125cc, motorul nu tinea mai mult de 4 sesiuni pe circuitele mari gen Hungaroring. Intodeauna erau inca 2 propulsoare de rezerva si cel putin 1-ul crapa.Aprilia RS250 a fost un proiect fiasco. A crapat pe Skatkart. Omul avea si o CBR600RR pregatita de curse insa ii casunase pe RS250, a bagat bani in ea sa-i faca motorul. Pe strada merge fara probleme. Chiar imi doresc sincer sa ma insel 100%, insa statistica spune altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Cunosc un baiat care are un aprilia 125 doar pentru circuit .Ii prelungeste viata motorului folosind un premix cu putin mai mult ulei decat recomandat.Nu cred ca ai nevoie sa scoti ultima lacrima de putere din ea ca sa te distrezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

goe, JAGI e aici ca sa fie gigi contra. intotdeauna semidocumentat, intotdeauna teoretician. ai folosit un cuvant excelent, "sa te distrezi". mi-am cumparat motocicleta asta pentru ca este FUN, lucru care japonezele 4 in linie nu sunt. sunt distractive, dar nu sunt FUN :)

este perfect adevarat, 2T crapa mult mai usor decat 4T daca o abuzezi (ceea ce nu intentionez). asta e pretul pe care il platesti ca aa ai FUN :)

» Post actualizat in 10 Jul 2016 10:34

by the way, JAGI contra, eu cum merg pe circuit merg si pe strada. sau invers. motoreta este in siguranta cu mine, nu o sa aiba nevoie de propulsoare de rezerva. damn, parca ii aud p-aia care comenteaza motogp :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...