Vizitator goe 75 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 @Xael. Nu face sens pentru ca nu ai urmarit presa la momentul dezbaterii legii. Nu intereseaza pe nimeni producatorii japo decat prin prizma fabricilor pe care le detin pe teritoriul eu. Preocuparea a fost pentru producatorii europeni care nu au posibilitatea sa se miste la fel de repede ca japo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 (editat) pai eu asta zic, ca nu ai de ce sa te misti in vreo directie daca toate motocicletele pe care le produci pot fi limitate la A2. daca restangi plaja la alea sub 70kW, sunt brusc mai putine modele din care sa aleaga un posesor de A2, si trebuie sa scoti altele pentru a ii largi orizontul de alegere. nu, nu am urmarit dezbaterea la momentul respectiv. posibil sa fie totusi niste detalii care intra in "the big picture" si pe care nu le vad din cauza asta. mai ales daca zici tu ca producatorii europeni au facut lobby pentru restrictia asta, e posibil sa o fi considerat-o favorabila economic. pe de alta parte, o mobra de 150kW limitata la 35, trage la fel ca una de 70 limitata tot la 35? nu am notiunile de mecanica necesare ca sa am o opinie proprie in momentul asta Editat Iulie 20, 2016 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 (editat) Pe scurt...legea adoptata este un compromis .Legea propusa cerea crearea unei noi clase -avantaj major japo care au creat-o deja .Producatorii si-ar fi dorit doar limitari. » Post actualizat in 20 Jul 2016 08:22 Cauta in presa din Australia sa vezi ce interesant este cazul mt07 care nu se incadreaza doar pentru cativa cc si i-a fortat pe yamaca sa produca o varianta doar pentru ei. Editat Iulie 20, 2016 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 lol? in europa sunt motoare japoneze pe care le numeri pe degete care au 70 de kw din fabrica... nu mai vorbim de europene... Daca nu intelegi despre ce este vorba ,de ce te bagi? Motivul pentru care legea s-a dat in versiunea actuala a fost ca motele precum Pegaso,Duke,Monster...sa se incadreze.Nu are nici o legatura cu japo ,se stia ca aia sunt destui de buni si pregatiti sa scoata a doua zi exact ce trebuie sa corespunda. Iar motivul principal pentru care producatorii europeni s-au luptat ca sa nu fie exclusi din vanzari pe segmentul asta are legatura cu studii care sau facut si care spun ca relatia cu prima motocicleta are tendinta sa fie mai speciala si loialitatea fata de brand se creeaza atunci ,la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Bună ziua, Doresc să îmi cumpăr o motocicletă din Germania, o Honda CBR rr/Yamaha R6 ,o motocicletă gata limitată e mai scumpă cu 700/1000€ față de una care nu este limitată,kit-ul costă 105€ pentru orice motocicleta ,am gasit aici < http://www.moto-act.de/umbau-und-style/48ps-drossel-35kw.html?sPage=1&sPerPage=150 > Dacă o cumpăr delimitată și o limitez cu acel kit,la RAR mi se va trece direct 35kw ,sau se va face omologare individuală (întreb deoarece puterea reala e mai mult decât dublul lui 35kw și când mă oprește garcea nu e bine)? Dacă aș cumpăra-o gata limitată,am înțeles ca mi se va trece direct 35kw la putere. Vă rog să nu îmi spuneți ca să mai aștept încă 2ani ca să fac A sau să îmi iau alte mobre care nu trebuie limitate sau că o să mor cu ele sau alte chestii care sunt off-topic,mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Vă rog să nu îmi spuneți ca să mai aștept încă 2ani ca să fac A sau să îmi iau alte mobre care nu trebuie limitate sau că o să mor cu ele sau alte chestii care sunt off-topic,mulțumesc. Ei, bineinteles ca nu iti vom spune. Chiar te rugam sa iti iei o mobra pe care sa o limitezi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 (editat) Bună ziua, Doresc să îmi cumpăr o motocicletă din Germania, o Honda CBR rr/Yamaha R6 ,o motocicletă gata limitată e mai scumpă cu 700/1000€ față de una care nu este limitată,kit-ul costă 105€ pentru orice motocicleta ,am gasit aici < http://www.moto-act.de/umbau-und-style/48ps-drossel-35kw.html?sPage=1&sPerPage=150 > Dacă o cumpăr delimitată și o limitez cu acel kit,la RAR mi se va trece direct 35kw ,sau se va face omologare individuală (întreb deoarece puterea reala e mai mult decât dublul lui 35kw și când mă oprește garcea nu e bine)? Dacă aș cumpăra-o gata limitată,am înțeles ca mi se va trece direct 35kw la putere. Vă rog să nu îmi spuneți ca să mai aștept încă 2ani ca să fac A sau să îmi iau alte mobre care nu trebuie limitate sau că o să mor cu ele sau alte chestii care sunt off-topic,mulțumesc. Iti trebuie hartie care sa ateste ca este limitata.... Fierul poate sa fie limitat sau nu, dar actul este cel care te face sa circului cu atelajul corespunzator categoriei de pe permis. Editat August 5, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Partea proasta este ca cineva trebuie sa confirme, cu hartii si probe, ca noul atelaj este limitat la 35kw. Sper sa ma insel dar din cate stiu eu in Romania nu exista o firma care sa poata face o astfel de atestare si in consecinta sa emita un astfel de document. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Ia-o direct limitată în acte, altfel la noi nu ai cum să rezolvi problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 (editat) În acel kit se include direct o hârtie care atesta asta Mulțumesc pentru răspunsuri Editat August 5, 2016 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 (editat) Atunci eu iti propun ca mergi direct la RAR si sa prezinti speta unui inspector. Sunt sigur ca te poate lamuri mai in amanunt. Spun asta deoarece dpdv al documentelor nu va exista o conexiune directa intre motocicleta si acel kit, iar dupa cum stii hartiile primeaza. Mai exact tu vei avea o motocicleta cu seria XXX si documentele cre atesta acest lucru si separat vei avea un document care spune ca un anumit device limiteaza puterea unei motocicletei la 35kw. Problema este ca cineva trebuie sa isi asume raspunderea si sa confirme ca acel device este in motocicleta cu seria XXX. Din pacate nu se accepta o declaratie pe propria raspundere ca asa este deoarece majoritatea oamenilor ar vinde-o si pe ma-sa si ar fura si de la ma-sa doar pentr ca se poate, lucru confirmat de nenumaratele topicuri de pe acest forum in care diferiti oameni vor sa afle sau sa gasesca tertipuri prin care sa incalce legea dar fara sa suporte consecintele acesteia. Dupa cum bine stii si cu pwla in cwr si cu sufletu' in rai nu se poate. Editat August 5, 2016 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Si cum dovedesti ca motocicleta ta are instalat kitul care realizeaza limitarea la un control de rutina? Hartia aia nu are valoare, ba te alegi si cu dosar penal daca esti depistat circuland cu o motocicleta care are in talon trecuta puterea intreaga plus hartia aia, tu avand A2. Suna la RAR si intreaba daca ei fac asemenea omologari. Daca nu se fac atunci ori cumperi o motocicleta ce are trecuta in talon o putere compatibila cu A2 (ca e reala sau nu asta nu conteza) fie cumperi o motocicleta nelimitata pe care o limitezi pe cale legala intr-o tara unde se poate face acestu lucru appoi o importi ca limitata in RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 (editat) Mulțumesc tuturor pentru timpul acordat ,am să ma axez pe cele deja limitate,deșii unele sunt limitate cu acea foaie,nu știu dacă și in carte ,plus acel kit are și o plăcuță care se pune pe cadru și scrie ca e limitată la 35kw În schimb am găsit și asta http://www.alphatechnik.de/produkte/leistungsaenderungen/motorrad/leistungsaenderungen/35-kw-48-ps.html ,aici cred ca limitarea se face la acel service și ei atestă că este limitata(cred) Editat August 5, 2016 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Exista deja un topic despre asta. Kitul de care ai zis la final se pare ca e agreat de RAR. /index.php?/topic/739916-cum-poti-face-limitare-la-rar-pentru-cata2/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 - motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care NU sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale; toate cele 3 conditii trebuiesc indeplinite! simplu! o poti limita, dar nu te incadrezi legal cu A2, deoarece e derivat dint-unul care initial a avut mai mult de 70kW citeste forumul, sunt nspe mii de topicuri pe tema asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 - motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care NU sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale; toate cele 3 conditii trebuiesc indeplinite! simplu! o poti limita, dar nu te incadrezi legal cu A2, deoarece e derivat dint-unul care initial a avut mai mult de 70kW citeste forumul, sunt nspe mii de topicuri pe tema asta! Daca e limitata ,cand o inmatriculezi pentru prima oara in Romania ,ei o sa treaca 35kw ,nu stie nimeni care era puterea inainte,am cautat pe forum,si pe google si peste tot si nu am gasit nimic care sa ma ajute decat posturi gen : un nou topic la decese ,sau o sa mori,sau nu te mai da mare si ia-ti ceva care sa se incardreze pentru A2 ,posturi care nu ma ajuta cu nimic,daca e sa mor ,la fel pot sa mor si cu aprilia mea de 125. Sunt sute de motociclete in Romania gen cbr /cbr rr / r6 /r1 care sunt conduse cu A2,o motocicleta in plus sau in minus o sa fie acelasi lucru » Post actualizat in 05 Aug 2016 12:13 Exista deja un topic despre asta. Kitul de care ai zis la final se pare ca e agreat de RAR. /index.php?/topic/739916-cum-poti-face-limitare-la-rar-pentru-cata2/ Multumesc,adevarul ca in ultima luna nu am mai cautat pe forum ,ma uitasem inainte si nu am gasit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 (editat) Stiu 1841 de persoane care si cautau asa ceva,neaparat er şasã,cbr,etc, deci potent, le aduceau de pe afara si nici nu le coborau bine din duba ca le si desfaceau sa vada unde e limitatoru sau ce dracii mai erau acolo. Scoteau alea si mergeau pe naspa. Ceva imi spune ca si tu vrei sa faci acelasi lucru ! Sper sa ma insel.. Pe mine ma intereseaza mai mult sunetul si designul,daca o sa ma plictisesc peste ceva de timp si o sa simt ca e puturoasa,normal ca o sa fac asta,la fel ca si majoritatea. Pana la urma ,125 e mare pana te obisnuiesti ,apoi 600 e mare ,pana te obisnuiesti cu ea,si o sa vrei 1000 ,stiu foarte multe cazuri si asta e realitatea » Post actualizat in 05 Aug 2016 12:34 Si cum dovedesti ca motocicleta ta are instalat kitul care realizeaza limitarea la un control de rutina? Hartia aia nu are valoare, ba te alegi si cu dosar penal daca esti depistat circuland cu o motocicleta care are in talon trecuta puterea intreaga plus hartia aia, tu avand A2. Suna la RAR si intreaba daca ei fac asemenea omologari. Daca nu se fac atunci ori cumperi o motocicleta ce are trecuta in talon o putere compatibila cu A2 (ca e reala sau nu asta nu conteza) fie cumperi o motocicleta nelimitata pe care o limitezi pe cale legala intr-o tara unde se poate face acestu lucru appoi o importi ca limitata in RO. Acel kit se monteaza la reprezentanta,din ce am inteles eu de pe alt topic Editat August 5, 2016 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 (editat) or fi gandit ei ceva cand au impus toate 3 regulile. e totusi legislatie UE, nu e facuta pe genunchi la noi in tara. Da,dar in Germania se poate conduce cu A2 o motocicleta limitata la 35 kw si care are peste 70kw ,poti cauta pe mobile.de ,e plin de ele https://gyazo.com/5dd5d999140a7d7dc4faede13a0e7921 clasa A2 Motociclete - Biciclete, de asemenea, cu ataș - cu o putere a motorului mai mare de 35 kW și un raport de putere la o greutate de max. 0,2 kW / kg vârsta minimă: 18 ani cerinţe: Nici o altă clasă este o condiție prealabilă Expirarea: Clasa A, limitată rămâne valabilă. inclusiv: Clasa A1 și M note: În posesia clasa A1 de cel puțin 2 ani, este doar un test practic este necesar (permisul de conducere etapa a). Sursa : https://www.tuev-nord.de/de/privatkunden/verkehr/fuehrerschein/fuehrerscheinklassen/klassen-a-a1-a2-und-am/ Editat August 5, 2016 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Sunt pe toate gardurile informatii legate de puterea de fabrica, nu te mai minti singur. La primul filtru cu RAR sau incident in trafic, te-ai ales cu dosar penal; legea data mai sus nu lasa loc de interpretare, dar daca ti se pare ca un cazier mic acolo o sa-ti ajute in viata si o sa te faca sa pari mai bad boy, e decizia ta (si a cui iti cumpara motocicleta) pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 (editat) Ai mers o simgura data macar cu un ss 600 limitat?? Daca nu,te inteleg. Pai e gatuiut din toate partile,abia merge. Cuplu spre zero. Mesteci in cutie de iti vine f.ute. Oricare motor desicat a2 este net superior unei tiganii din asta,limitata. Daca chiar gasesti si iti si iei,teoretic sa zicem ca totul o sa fie legal,nu iti dau nici doua ture,doua iesiri cu asa ceva. Si iti zic si dece. Tu avand sa spunem r6 2005 o sa iesi cu tovarasi de ai tai cu ss uri 600-750-1000, doar n o sa iesi cu cineva cu aprilia rs 125 si alte pocnitoare de genul. Deci vei ramane tot ultimul ceea ce te va impinge instant spre a scoate acea limitare. Bafta! Da,asta e adevarat si nu,nu am mers cu unul limitat pana acum... Editat August 5, 2016 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 (editat) Nu o lua in nume de rau, am spus doar ce stiu,ce cred si cum sta treaba in cea mai mare parte! Bafta! Nu prea cred ca o sa conteze cum o ia, important este cum se da....adica legal sau mai putin legal, restul este gargara. Dupa cum zice si legea lui Murphy ....Anything that can go wrong, will. Editat August 5, 2016 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 nu stie nimeni care era puterea inainte In epoca internetului tu probabil crezi ca RAR a ramas in epoca de piatra. Spor la auzit doar ceea ce vrei tu sa auzi, astea sunt intrebarile cele mai frumoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 (editat) Sunt pe toate gardurile informatii legate de puterea de fabrica, nu te mai minti singur. La primul filtru cu RAR sau incident in trafic, te-ai ales cu dosar penal; legea data mai sus nu lasa loc de interpretare, dar daca ti se pare ca un cazier mic acolo o sa-ti ajute in viata si o sa te faca sa pari mai bad boy, e decizia ta (si a cui iti cumpara motocicleta) pana la urma. Avand in vedere ca principalele criterii de alegere a motocicletei sunt "sunetul si aspectul", ignorand legea, puterea si responsabilitatea pe care ti-o asumi, iti poti face o idee destul de buna despre ce tip de motociclist este, acestea fiind detalii atat timp cat se uita lumea la tine cand te duci la cafenea si se aude bine redlineul. Nu-s trecut cu mult de 18 ani ai tai sa ma dau intelept, dar spre deosebire de tine, nu am probleme de inconstienta specifice varstei, daca parintii nu ti-au zis pana acum, macar tu (daca ratiunea si capacitatea ta mentala sunt la cote normale, altfel n-are rost din start) sa-ti tragi un semnal de alarma dupa ce 20 de oameni iti spun acelasi lucru, inainte sa mai fie "inca un topic la decese", pentru ca sa fim seriosi, n-o sa tii limitarea aia nici 2 zile, considerand ce atitudine ai tu legat in primul rand de faptul ca nu este legal si ce inseamna pentru tine motocicleta. Ti-as recomanda un motor de a2, sunt destule din care poti alege si care sa 'fuga' destul pentru nevoile tale de la 18 ani, dar din partea mea poti sa-ti iei ce vrei, cum ai zis si tu, pentru noi va fi doar un alt topic, pentru tine ceva mai mult, pacat ca parintii tai nu ti-au bagat mintile in cap si ca faptul ca arata si se auzea bine nu o sa mai conteze atunci. Iar legat de faptul ca 'nu stie nimeni ce putere are', sunt destule date in talon care la o simpla cautare intr-o baza de date sa arate ca R6-le tau nu a venit in vecii lui cu 35kw din fabrica, asteapta primul incident (desi probabil in mintea ta, tu nu vei avea niciunul) si o sa vezi cum sta treaba cu dosarelele penale. Eu iti urez bafta in orice vei alege, sunt fan al teoriei lui Darwin. Editat August 5, 2016 de danysan2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 (editat) Nu o lua in nume de rau, am spus doar ce stiu,ce cred si cum sta treaba in cea mai mare parte! Bafta! Multumesc mult de sfat ! Avand in vedere ca principalele criterii de alegere a motocicletei sunt "sunetul si aspectul", ignorand legea, puterea si responsabilitatea pe care ti-o asumi, iti poti face o idee destul de buna despre ce tip de motociclist este, acestea fiind detalii atat timp cat se uita lumea la tine cand te duci la cafenea si se aude bine redlineul. Nu-s trecut cu mult de 18 ani ai tai sa ma dau intelept, dar spre deosebire de tine, nu am probleme de inconstienta specifice varstei, daca parintii nu ti-au zis pana acum, macar tu (daca ratiunea si capacitatea ta mentala sunt la cote normale, altfel n-are rost din start) sa-ti tragi un semnal de alarma dupa ce 20 de oameni iti spun acelasi lucru, inainte sa mai fie "inca un topic la decese", pentru ca sa fim seriosi, n-o sa tii limitarea aia nici 2 zile, considerand ce atitudine ai tu legat in primul rand de faptul ca nu este legal si ce inseamna pentru tine motocicleta. Ti-as recomanda un motor de a2, sunt destule din care poti alege si care sa 'fuga' destul pentru nevoile tale de la 18 ani, dar din partea mea poti sa-ti iei ce vrei, cum ai zis si tu, pentru noi va fi doar un alt topic, pentru tine ceva mai mult, pacat ca parintii tai nu ti-au bagat mintile in cap si ca faptul ca arata si se auzea bine nu o sa mai conteze atunci. Iar legat de faptul ca 'nu stie nimeni ce putere are', sunt destule date in talon care la o simpla cautare intr-o baza de date sa arate ca R6-le tau nu a venit in vecii lui cu 35kw din fabrica, asteapta primul incident (desi probabil in mintea ta, tu nu vei avea niciunul) si o sa vezi cum sta treaba cu dosarelele penale. Eu iti urez bafta in orice vei alege, sunt fan al teoriei lui Darwin. Dupa ce ti-ai dat tu seama ca eu sunt inconstient ? Daca eu imi aleg motocicleta dupa sunet si aspect ,pana la urma e fix problema mea,tu cand ti-ai luat kymco ,nu te-a intrebat nimeni de ce ,tu ti-ai ales-o pentru nevoile tale,la fel si eu,la toate motocicletele pe care le-am avut si pe care o sa le am ,o sa le aleg pentru nevoile mele,nu pentru ale altora. "dar spre deosebire de tine, nu am probleme de inconstienta specifice varstei" Eu sunt inconstient deoarece vreau un motor care sa imi placa ,nu inseamna ca DACA o sa il delimitez ma voi duce cu 200 prin oras sau stiu eu ce alte prostii,ca si cum,daca ai un bugatti,esti inconsitent,nu frate,daca ai bugatti ,poti sa mergi si legal si fara probleme Pana la urma eu am intrebat ceva,imi asum toate riscurile daca vreau sa fac asta,vorba aia ,sunt major acum ,nu stiu de ce te doare pe tine p**a ca mor eu sau nu,sau ca ma compari cu tine,care poate suntem total diferiti,mie imi plac sportivele,tie poate iti plac chopperele sau mai stiu eu ce,plus de asta tu nu ai de unde sa stii ce inseamna pentru mine o motocicleta. Nu am chef sa ma cert cu nimeni,doar am intrebat ,am primit raspunsuri care m-au ajutat ...le multumesc tuturor celor care m-au ajutat,pana la urma imi voi cumpara una gata limitată. Editat August 5, 2016 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 ... Danut, eu te stiu de pe la 16 ani pe tine si de atunci mi-am dat seama ca esti un baiat cu capul pe umeri si cu privirea in viitor, putini ca tine, dar degeaba incerci sa le explici bezmeticilor astora cum e bine, ca stiu ei 'portita' care atunci cand vine vremea si dau cu capul in perete, portita aia e de fapt...inchisa. nu stiu de ce te doare pe tine p**a ca mor eu sau nu pt. ca mai iei si altii dupa tine daca ai bugatti ,poti sa mergi si legal si fara probleme Nu si cu B1. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.