Sari la conținut

Cum poti face limitare la R.A.R pentru cat.A2


teodor123
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

@Xael.

 

Nu face sens pentru ca nu ai urmarit presa la momentul dezbaterii legii.

Nu intereseaza pe nimeni producatorii japo decat prin prizma fabricilor pe care le detin pe teritoriul eu.

Preocuparea a fost pentru producatorii europeni care nu au posibilitatea sa se miste la fel de repede ca japo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 223
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai eu asta zic, ca nu ai de ce sa te misti in vreo directie daca toate motocicletele pe care le produci pot fi limitate la A2. daca restangi plaja la alea sub 70kW, sunt brusc mai putine modele din care sa aleaga un posesor de A2, si trebuie sa scoti altele pentru a ii largi orizontul de alegere.

 

nu, nu am urmarit dezbaterea la momentul respectiv. posibil sa fie totusi niste detalii care intra in "the big picture" si pe care nu le vad din cauza asta. mai ales daca zici tu ca producatorii europeni au facut lobby pentru restrictia asta, e posibil sa o fi considerat-o favorabila economic.

 

pe de alta parte, o mobra de 150kW limitata la 35, trage la fel ca una de 70 limitata tot la 35? nu am notiunile de mecanica necesare ca sa am o opinie proprie in momentul asta

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Pe scurt...legea adoptata este un compromis .Legea propusa cerea crearea unei noi clase -avantaj major japo care au creat-o deja .Producatorii si-ar fi dorit doar limitari.

» Post actualizat in 20 Jul 2016 08:22

Cauta in presa din Australia sa vezi ce interesant este cazul mt07 care nu se incadreaza doar pentru cativa cc si i-a fortat pe yamaca sa produca o varianta doar pentru ei.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

lol? in europa sunt motoare japoneze pe care le numeri pe degete care au 70 de kw din fabrica... nu mai vorbim de europene...

 

 

 

Daca nu intelegi despre ce este vorba ,de ce te bagi?

Motivul pentru care legea s-a dat in versiunea actuala a fost ca motele precum Pegaso,Duke,Monster...sa se incadreze.Nu are nici o legatura cu japo ,se stia ca aia sunt destui de buni si pregatiti sa scoata a doua zi exact ce trebuie sa corespunda.

 

Iar motivul principal pentru care producatorii europeni s-au luptat ca sa nu fie exclusi din vanzari pe segmentul asta are legatura cu studii care sau facut si care spun ca relatia cu prima motocicleta are tendinta sa fie mai speciala si loialitatea fata de brand se creeaza atunci ,la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bună ziua,

Doresc să îmi cumpăr o motocicletă din Germania, o Honda CBR rr/Yamaha R6 ,o motocicletă gata limitată e mai scumpă cu 700/1000€ față de una care nu este limitată,kit-ul costă 105€ pentru orice motocicleta ,am gasit aici <

http://www.moto-act.de/umbau-und-style/48ps-drossel-35kw.html?sPage=1&sPerPage=150 >

 

Dacă o cumpăr delimitată și o limitez cu acel kit,la RAR mi se va trece direct 35kw ,sau se va face omologare individuală (întreb deoarece puterea reala e mai mult decât dublul lui 35kw și când mă oprește garcea nu e bine)?

Dacă aș cumpăra-o gata limitată,am înțeles ca mi se va trece direct 35kw la putere.

 

Vă rog să nu îmi spuneți ca să mai aștept încă 2ani ca să fac A sau să îmi iau alte mobre care nu trebuie limitate sau că o să mor cu ele sau alte chestii care sunt off-topic,mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă rog să nu îmi spuneți ca să mai aștept încă 2ani ca să fac A sau să îmi iau alte mobre care nu trebuie limitate sau că o să mor cu ele sau alte chestii care sunt off-topic,mulțumesc.

Ei, bineinteles ca nu iti vom spune. Chiar te rugam sa iti iei o mobra pe care sa o limitezi tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua,

Doresc să îmi cumpăr o motocicletă din Germania, o Honda CBR rr/Yamaha R6 ,o motocicletă gata limitată e mai scumpă cu 700/1000€ față de una care nu este limitată,kit-ul costă 105€ pentru orice motocicleta ,am gasit aici <

http://www.moto-act.de/umbau-und-style/48ps-drossel-35kw.html?sPage=1&sPerPage=150 >

 

Dacă o cumpăr delimitată și o limitez cu acel kit,la RAR mi se va trece direct 35kw ,sau se va face omologare individuală (întreb deoarece puterea reala e mai mult decât dublul lui 35kw și când mă oprește garcea nu e bine)?

Dacă aș cumpăra-o gata limitată,am înțeles ca mi se va trece direct 35kw la putere.

 

Vă rog să nu îmi spuneți ca să mai aștept încă 2ani ca să fac A sau să îmi iau alte mobre care nu trebuie limitate sau că o să mor cu ele sau alte chestii care sunt off-topic,mulțumesc.

 

Iti trebuie hartie care sa ateste ca este limitata....

 

Fierul poate sa fie limitat sau nu, dar actul este cel care te face sa circului cu atelajul corespunzator categoriei de pe permis.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea proasta este ca cineva trebuie sa confirme, cu hartii si probe, ca noul atelaj este limitat la 35kw.

Sper sa ma insel dar din cate stiu eu in Romania nu exista o firma care sa poata face o astfel de atestare si in consecinta sa emita un astfel de document.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci eu iti propun ca mergi direct la RAR si sa prezinti speta unui inspector. Sunt sigur ca te poate lamuri mai in amanunt.

Spun asta deoarece dpdv al documentelor nu va exista o conexiune directa intre motocicleta si acel kit, iar dupa cum stii hartiile primeaza.

Mai exact tu vei avea o motocicleta cu seria XXX si documentele cre atesta acest lucru si separat vei avea un document care spune ca un anumit device limiteaza puterea unei motocicletei la 35kw.

Problema este ca cineva trebuie sa isi asume raspunderea si sa confirme ca acel device este in motocicleta cu seria XXX.

Din pacate nu se accepta o declaratie pe propria raspundere ca asa este deoarece majoritatea oamenilor ar vinde-o si pe ma-sa si ar fura si de la ma-sa doar pentr ca se poate, lucru confirmat de nenumaratele topicuri de pe acest forum in care diferiti oameni vor sa afle sau sa gasesca tertipuri prin care sa incalce legea dar fara sa suporte consecintele acesteia.

Dupa cum bine stii si cu pwla in cwr si cu sufletu' in rai nu se poate.

Editat de Adixgl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum dovedesti ca motocicleta ta are instalat kitul care realizeaza limitarea la un control de rutina?

Hartia aia nu are valoare, ba te alegi si cu dosar penal daca esti depistat circuland cu o motocicleta care are in talon trecuta puterea intreaga plus hartia aia, tu avand A2.

 

Suna la RAR si intreaba daca ei fac asemenea omologari. Daca nu se fac atunci ori cumperi o motocicleta ce are trecuta in talon o putere compatibila cu A2 (ca e reala sau nu asta nu conteza) fie cumperi o motocicleta nelimitata pe care o limitezi pe cale legala intr-o tara unde se poate face acestu lucru appoi o importi ca limitata in RO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc tuturor pentru timpul acordat :) ,am să ma axez pe cele deja limitate,deșii unele sunt limitate cu acea foaie,nu știu dacă și in carte ,plus acel kit are și o plăcuță care se pune pe cadru și scrie ca e limitată la 35kw

În schimb am găsit și asta http://www.alphatechnik.de/produkte/leistungsaenderungen/motorrad/leistungsaenderungen/35-kw-48-ps.html ,aici cred ca limitarea se face la acel service și ei atestă că este limitata(cred)

Editat de costi1998
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care NU sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale;

toate cele 3 conditii trebuiesc indeplinite!

simplu!

 

o poti limita, dar nu te incadrezi legal cu A2, deoarece e derivat dint-unul care initial a avut mai mult de 70kW

citeste forumul, sunt nspe mii de topicuri pe tema asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care NU sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale;

toate cele 3 conditii trebuiesc indeplinite!

simplu!

 

o poti limita, dar nu te incadrezi legal cu A2, deoarece e derivat dint-unul care initial a avut mai mult de 70kW

citeste forumul, sunt nspe mii de topicuri pe tema asta!

Daca e limitata ,cand o inmatriculezi pentru prima oara in Romania ,ei o sa treaca 35kw ,nu stie nimeni care era puterea inainte,am cautat pe forum,si pe google si peste tot si nu am gasit nimic care sa ma ajute decat posturi gen : un nou topic la decese ,sau o sa mori,sau nu te mai da mare si ia-ti ceva care sa se incardreze pentru A2 ,posturi care nu ma ajuta cu nimic,daca e sa mor ,la fel pot sa mor si cu aprilia mea de 125.

 

Sunt sute de motociclete in Romania gen cbr /cbr rr / r6 /r1 care sunt conduse cu A2,o motocicleta in plus sau in minus o sa fie acelasi lucru

» Post actualizat in 05 Aug 2016 12:13

Exista deja un topic despre asta. Kitul de care ai zis la final se pare ca e agreat de RAR.

/index.php?/topic/739916-cum-poti-face-limitare-la-rar-pentru-cata2/

Multumesc,adevarul ca in ultima luna nu am mai cautat pe forum ,ma uitasem inainte si nu am gasit nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu 1841 de persoane care si cautau asa ceva,neaparat er şasã,cbr,etc, deci potent, le aduceau de pe afara si nici nu le coborau bine din duba ca le si desfaceau sa vada unde e limitatoru sau ce dracii mai erau acolo. Scoteau alea si mergeau pe naspa. Ceva imi spune ca si tu vrei sa faci acelasi lucru ! Sper sa ma insel..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu 1841 de persoane care si cautau asa ceva,neaparat er şasã,cbr,etc, deci potent, le aduceau de pe afara si nici nu le coborau bine din duba ca le si desfaceau sa vada unde e limitatoru sau ce dracii mai erau acolo. Scoteau alea si mergeau pe naspa. Ceva imi spune ca si tu vrei sa faci acelasi lucru ! Sper sa ma insel..

Pe mine ma intereseaza mai mult sunetul si designul,daca o sa ma plictisesc peste ceva de timp si o sa simt ca e puturoasa,normal ca o sa fac asta,la fel ca si majoritatea.

Pana la urma ,125 e mare pana te obisnuiesti ,apoi 600 e mare ,pana te obisnuiesti cu ea,si o sa vrei 1000 ,stiu foarte multe cazuri si asta e realitatea

» Post actualizat in 05 Aug 2016 12:34

Si cum dovedesti ca motocicleta ta are instalat kitul care realizeaza limitarea la un control de rutina?

Hartia aia nu are valoare, ba te alegi si cu dosar penal daca esti depistat circuland cu o motocicleta care are in talon trecuta puterea intreaga plus hartia aia, tu avand A2.

 

Suna la RAR si intreaba daca ei fac asemenea omologari. Daca nu se fac atunci ori cumperi o motocicleta ce are trecuta in talon o putere compatibila cu A2 (ca e reala sau nu asta nu conteza) fie cumperi o motocicleta nelimitata pe care o limitezi pe cale legala intr-o tara unde se poate face acestu lucru appoi o importi ca limitata in RO.

Acel kit se monteaza la reprezentanta,din ce am inteles eu de pe alt topic :D

Editat de costi1998
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

or fi gandit ei ceva cand au impus toate 3 regulile. e totusi legislatie UE, nu e facuta pe genunchi la noi in tara.

Da,dar in Germania se poate conduce cu A2 o motocicleta limitata la 35 kw si care are peste 70kw ,poti cauta pe mobile.de ,e plin de ele

https://gyazo.com/5dd5d999140a7d7dc4faede13a0e7921

 

clasa A2
Motociclete - Biciclete, de asemenea, cu ataș - cu
  • o putere a motorului mai mare de 35 kW și
  • un raport de putere la o greutate de max. 0,2 kW / kg

vârsta minimă:

18 ani

cerinţe:

Nici o altă clasă este o condiție prealabilă

Expirarea:

Clasa A, limitată rămâne valabilă.

inclusiv:

Clasa A1 și M

note:

În posesia clasa A1 de cel puțin 2 ani, este doar un test practic este necesar (permisul de conducere etapa a).

Sursa : https://www.tuev-nord.de/de/privatkunden/verkehr/fuehrerschein/fuehrerscheinklassen/klassen-a-a1-a2-und-am/

Editat de costi1998
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe toate gardurile informatii legate de puterea de fabrica, nu te mai minti singur. La primul filtru cu RAR sau incident in trafic, te-ai ales cu dosar penal; legea data mai sus nu lasa loc de interpretare, dar daca ti se pare ca un cazier mic acolo o sa-ti ajute in viata si o sa te faca sa pari mai bad boy, e decizia ta (si a cui iti cumpara motocicleta) pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mers o simgura data macar cu un ss 600 limitat?? Daca nu,te inteleg. Pai e gatuiut din toate partile,abia merge. Cuplu spre zero. Mesteci in cutie de iti vine f.ute. Oricare motor desicat a2 este net superior unei tiganii din asta,limitata. Daca chiar gasesti si iti si iei,teoretic sa zicem ca totul o sa fie legal,nu iti dau nici doua ture,doua iesiri cu asa ceva. Si iti zic si dece. Tu avand sa spunem r6 2005 o sa iesi cu tovarasi de ai tai cu ss uri 600-750-1000, doar n o sa iesi cu cineva cu aprilia rs 125 si alte pocnitoare de genul. Deci vei ramane tot ultimul ceea ce te va impinge instant spre a scoate acea limitare. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mers o simgura data macar cu un ss 600 limitat?? Daca nu,te inteleg. Pai e gatuiut din toate partile,abia merge. Cuplu spre zero. Mesteci in cutie de iti vine f.ute. Oricare motor desicat a2 este net superior unei tiganii din asta,limitata. Daca chiar gasesti si iti si iei,teoretic sa zicem ca totul o sa fie legal,nu iti dau nici doua ture,doua iesiri cu asa ceva. Si iti zic si dece. Tu avand sa spunem r6 2005 o sa iesi cu tovarasi de ai tai cu ss uri 600-750-1000, doar n o sa iesi cu cineva cu aprilia rs 125 si alte pocnitoare de genul. Deci vei ramane tot ultimul ceea ce te va impinge instant spre a scoate acea limitare. Bafta!

Da,asta e adevarat si nu,nu am mers cu unul limitat pana acum...

Editat de costi1998
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o lua in nume de rau, am spus doar ce stiu,ce cred si cum sta treaba in cea mai mare parte! Bafta!

 

Nu prea cred ca o sa conteze cum o ia, important este cum se da....adica legal sau mai putin legal, restul este gargara.

Dupa cum zice si legea lui Murphy ....Anything that can go wrong, will.

Editat de Adixgl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...