Sari la conținut

Probleme yamaha fzs fazer 2005


Postări Recomandate

Salutare lume buna! Nu vreau să vă rețin prea mult, asa ca o sa va zic repede.

Am achiziționat motoreta din titlu in Germania. În momentul achiziționării nu prezenta mari probleme, ce nu îmi plăcea era ca intra pe liber foarte greu,gen trebuia să încerc de 4-5 procesul ca să reușesc si treaba 2 era ca smucea in treapta 1 si 2 ...la turații mici. De fiecare dată când eram cu a1a la 30 /h si luăm mana de pe accelerație...mă smucea destul de tare. După o lună m-am obișnuit cu ea și am început să-i dau gaz, si a apărut surpriză, sare din treapta 2. Dacă plec tare când vreau să-i dau treapta doi la peste 6,7 mii de ture sare, dacă decelerez si am 4-5 mii d ture din 3 în 2 iar primesc nul.cu o zi înainte de a mă duce peste ei am căzut cu ea la 10 km/h. Motivul era lanțul, care avea zale blocate si de acolo și buba, înainte să intru în curbă am dat treapta 2, am primit nul, am băgat în treapta 1 si când am luat mâna de pe ambreiaj, a fugit de spate si a căzut peste piciorul meu.

 

Am ajuns la ei...au schimbat lanțul si am primit cica un lanț de 190euro, sincer nu pare ...ei mi-au prezentat un lanț dar nu cred că au pus ce au zis, si sincer pare foarte vechi. Puteți să mă ajutați să îl identifică va rog. Pe el scrie rk 50gxw 0151 japan. Mă interesează valoarea lui și anul de fabricatie,daca trebuiesc poze cu foaia si pinionul, le urc imediat. Multumesc din suflet

post-95097-0-36164000-1471277798_thumb.jpg

post-95097-0-98576300-1471278937_thumb.jpg

post-95097-0-07046100-1471278970_thumb.jpg

post-95097-0-32840200-1471279250_thumb.jpg

post-95097-0-94082400-1471279291_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un lant RK redus de la 230 EUR la 190 EUR, care e problema ta de fapt???

are indoieli asupra calitatii lantului si pretul acelui kit de nou...nu-i ceva nemaipomenit dar o sa-si faca treaba

 

 

 

Mihai,sincer la ce povestesti cu cutia de viteze iti sugerez sa schimbi urgent si uleiul din motor.nu e ceva scump de facut,si e o posibila cauza pentru saritul si intratul greu in viteze.ia ceva full sintetic.daca tot la fel face dupa schimbul de ulei,e nasol (uzura selector/furci)...dar sa nu cobesc,da jos uleiul si asteptam vesti.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ești sigur ...sunt mai multe lanțuri de genul asta, problema mea este că nu îl găsesc cu caracteristicile de mai sus gen,,0151,, ce înseamnă asta ma întreb, si de ce dinții de la foaie par așa uzați după 50km, în plus nu găsesc kitul asta ...cu foaia si pinionul pe care le am. Ceva pare cusut aiurea. Te ro să-mi trimiți si mie linkul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti au schimbat lantul si pinioanele/foile sau doar lantul? Exista lant la metru fyi. Cauta pe site ul rk. De fel lantul se alege pe tip de motor si cai putere sa reziste la solicitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost schimbat uleiul si acum am văzut că filtrul de ulei este neschimbat(), cu toate că în factura apare.

 

Mi-au zis ca nu au găsit metal prins în magnetul din busonul de la ulei.problema este mai veche. Iar modelele astea sunt predispuse la Probleme cu treapta 2. Am găsit 100 de oameni în situația asta. Si soluția este umblatul în motor. Ce a mai rămas de verificat este ambreiajul...în rest totul ok.

» Post actualizat in 15 Aug 2016 17:23

Da a fost schimbat si foaia, pinionul o să mă uit, vreau să iau seriile de foaie si pinion să văd ce găsesc

» Post actualizat in 15 Aug 2016 17:25

Cred că o să le cer factura mâine ca să verific, au zis ca l-au comandat de pe net. Dacă nu au acte chiar este putred. Chiar și-au bătut joc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemDescV4&item=310407367124&category=49831&pm=1&ds=0&t=1471282457355

 

Eu am găsit lanțul aici ....kit care seamănă cu al meu...dar are altă serie nu 1051... eu cred că codul asta arata anul în care a fost fabricat...sau..cine știe...vreau să aflu cat mai multe despre lanțul asta ...Dar am găsit 2 potriviri ...si asta ma face sa cred ca este vechi ...si ca probabil îl țineau prin service până m-au gasit si au făcut schimb....fraților voi știți cum arată un kit de lanț la 190 de euro.

» Post actualizat in 15 Aug 2016 17:53

Hai ca o lămuresc eu mâine cu lanțul...mai rămâne de văzut care este treaba cu ambreiajul...si daca nu este nici de acolo...Este clar..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu vrei sa intelegi ca ai un lant RK nou, pe care ai dat 190 eur.

Nu e nicio pacaleala, esti doar un roman speriat de preturi.

Chiar si in tara plateai tot 190 eur pe lantul ala. E japonez, Xring, de top.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai rămâne de văzut care este treaba cu ambreiajul...si daca nu este nici de acolo...Este clar..

cu lantul e deja lamurit,ai lant nou....si astea sunt preturile,oricate palme iti dai....cu ambreiajul nu ai nici o treaba,daca in restul treptelor merge ok si in 1-2 nu,ambreiajul n-are de-a face....si ti-ai dat singur raspunsul...cutia de viteze=> motor de desfacut bucatele si la ce tarif iau nemtalaii pe ora de manopera,ptr remediere cutie dai mai mult decat pe motor,sau cam pe acolo....amu,sincere condoleante....doar sa mergi asa cu el si eventual poate ajungi in romania si remediezi la jumatate din pret (oare era si la vreo super oferta motocicleta? se explica )

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tu nu vrei sa intelegi ca ai un lant RK nou, pe care ai dat 190 eur.

Nu e nicio pacaleala, esti doar un roman speriat de preturi.

Chiar si in tara plateai tot 190 eur pe lantul ala. E japonez, Xring, de top.

Kettensatz = kit de lant.

Cred ca ai dat de ceva turci de au facturat si filtrul pe care nu l-au inlocuit...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai rămâne de văzut care este treaba cu ambreiajul...si daca nu este nici de acolo...Este clar..

cu lantul e deja lamurit,ai lant nou....si astea sunt preturile,oricate palme iti dai....cu ambreiajul nu ai nici o treaba,daca in restul treptelor merge ok si in 1-2 nu,ambreiajul n-are de-a face....si ti-ai dat singur raspunsul...cutia de viteze.........(oare era si la vreo super oferta motocicleta? se explica )

 

http://fazerowners.yuku.com/topic/31326/second-gear-jumping-out-engine-almost-out-any-advice?page=1#.V7IHItJ97mg

 

problema ta e dezbatuta pe larg in linkul de sus,si ai de inlocuit selectorul si furcile din cutie...unii zic ca pot sa le schimbe demontand ambreiajul,dar nu multi cred ca-s asa talentati...majoritatea iti vor zice ca trebuie facuta bucatele...ai o groaza de $$$$$ de bagat

 

 

scuze de double post,se blocase browserul

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba ej prost ... Alex_en ... Baaaaa, ai uitat sa iti iei pastilele :lol:


» Post actualizat in 15 Aug 2016 20:36

Uite ma preturi de lista la Kit-uri de lant, si sunt sigur ca se gasesc si mai ieftine de atat.

https://www.motomike.eu/autonet/category/10100000000/vehicle/yamaha-fzs-1000:54564/?show=gallery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, foi aveti la biciclete si la caiete, la motociclete se cheama pinioane.

 

Alexen, de unde ai scos pretul ala de 230? Tu esti cu capul? Un lant de-ala e undeva la 100 - 120 eur, depinde de marime si nr de zale.

 

@Mihai Doros, motoreta nu e scuter, are frana de motor, destul de puternic sesizabila in treptele mici. Probabil iti smucea tie mana in acceleratie.

Legat de faptul ca iti sare din treapta a doua - du-o pachet de unde ai luat-o si da-le-o de cap, e un defect grav care nu se repara cu una cu doua. Se repara dar costa o caruta de bani.

Alt ulei nu o sa-ti ascuta la loc crabotii rotunjiti. Caca-te in ea cutie.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume buna! Nu vreau să vă rețin prea mult, asa ca o sa va zic repede.

Am achiziționat motoreta din titlu in Germania. În momentul achiziționării nu prezenta mari probleme, ce nu îmi plăcea era ca intra pe liber foarte greu,gen trebuia să încerc de 4-5 procesul ca să reușesc si treaba 2 era ca smucea in treapta 1 si 2 ...la turații mici. De fiecare dată când eram cu a1a la 30 /h si luăm mana de pe accelerație...mă smucea destul de tare. După o lună m-am obișnuit cu ea și am început să-i dau gaz, si a apărut surpriză, sare din treapta 2. Dacă plec tare când vreau să-i dau treapta doi la peste 6,7 mii de ture sare, dacă decelerez si am 4-5 mii d ture din 3 în 2 iar primesc nul.cu o zi înainte de a mă duce peste ei am căzut cu ea la 10 km/h. Motivul era lanțul, care avea zale blocate si de acolo și buba, înainte să intru în curbă am dat treapta 2, am primit nul, am băgat în treapta 1 si când am luat mâna de pe ambreiaj, a fugit de spate si a căzut peste piciorul meu.

 

Am ajuns la ei...au schimbat lanțul si am primit cica un lanț de 190euro, sincer nu pare ...ei mi-au prezentat un lanț dar nu cred că au pus ce au zis, si sincer pare foarte vechi. Puteți să mă ajutați să îl identifică va rog. Pe el scrie rk 50gxw 0151 japan. Mă interesează valoarea lui și anul de fabricatie,daca trebuiesc poze cu foaia si pinionul, le urc imediat. Multumesc din suflet

 

Ce experienta/vechime ai pe moto?

» Post actualizat in 16 Aug 2016 06:57

XW-RING CHAINS

 

428,520,525,530GXW

XW-RING_60x60.pngglb_icon_street_60x60.png glb_icon_SS_60x60.png

 

  • HIGH SPEED & PERFORMANCE

    GB520GXW-300x196.png

     

    RK’s GXW series are the top of the line Superbike and Roadracing chains, offering the best in high-speed and extreme heat performance.

    The high-tech XW-Ring seal is made from advanced Nitrile Butadiene composite and features three contact lips and two convex inner/outer stabilizers. This means three lubrication pools to protect against high-speed abrasion, heat build-up, torsional flex and the loss of lubricant under extreme conditions.

    GXW chain seals are compression and distortion resistant to provide the ultimate in rotating efficiency. As a result, GXW chains provide the user with up to 10 times longer wearlife compared to standard chains.

http://global.rk-japan.co.jp/products/motorcycle-chains/series/gxw/

» Post actualizat in 16 Aug 2016 07:00

Tu nu vrei sa intelegi ca ai un lant RK nou, pe care ai dat 190 eur.

Nu e nicio pacaleala, esti doar un roman speriat de preturi.

Chiar si in tara plateai tot 190 eur pe lantul ala. E japonez, Xring, de top.

 

la 650 - 700 lei cumperi acel lant in RO (cu factura - fara pinioane).

» Post actualizat in 16 Aug 2016 07:04

Buei, lantul SINGUR este 230 de euro. Ce tot o dati cu kituri and shit??

 

:alcy:

» Post actualizat in 16 Aug 2016 07:06

60 euro ora de manopera!

Doamne ajuta !

 

astia nu au fost mecanici pe MIG-21 ci pe F-16......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi o sa merg la service sa vad ce au de zis,mai ales că am găsit și proaspăt taiata. Nu cred că sunt foarte serioși. Le-am arătat că nu avea pic de praf tăietură in ea ca să fie mai veche.Sunt dezamăgit de ei, am dat pe motoreta 3500 de euro, preturile aici sunt mai mari.

» Post actualizat in 16 Aug 2016 08:34

Am carnetul de aproape 3 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum ai aflat deja modelul asta de motocicleta are probleme cu cutia de viteze, in special cu treapta 2.

Nu conteaza ce lant ii pui sau ce ulei ii schimbi , problema de cutie nu se va rezolva.

Daca ai luat-o recent si ai vreo garantie du-o repede inapoi si punei sa ti-o repare sau sa-ti returneze banii. Oricum la cat ai platit pe ea , chiar daca ti-oi repara tot ies in castig....

Nu stiu exact cum e legislatia in Germania dar in Franta de exemplu daca cumperi o moto sau auto sh ai dreptul sa o returnezi in 15 zile daca are vicii ascunse, chiar daca ai cumparat-o de la un privat. Probabil exista si in Germania o chestie asemanatoare, trebuie sa te interesezi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wait what? Yamaha FZ6 Fazer 2004-2005 are probleme cu cutia in treapta 2?

Ai dreptate, n-am fost atent la an, m-a indus in eroare designul asemanator cu al fazerului de 600 generatie mai veche, ala stiu ca are probleme de cutie , nu modelele dupa 2004.

De fazerul asta de 1000 nu stiu nimic, dar ideea ramane, daca sare din viteza nu rezolvi cu schimb de ulei sau lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...