superbec Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 da tie- ti-au scuipat 2 tiganusi in lichidul de frana? ca pe mine nu ma intereseaza cand sfaraie flegma ci cand fierbe lichidul de frana ca atunci te lasa franele . eu fac pariu ca nu e nici un motociclist pe aici care a fiert lichid la motocicleta stradala servisata cum trebuie la timp . ia sa vedem, deci care ai fiert lichidu verule sa-ti dea bajetii premiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 (editat) Nu-i vorba de fiert lichidu de frana, sau de tras flegme pe discuri. Ideea e ca tu ai zis ca nu poti incinge discurile la o motocicleta si defapt nu e deloc greu. Chiar si prin oras le poti incinge, daca te dai ca huliganu noaptea cand e liber si rupi franele la semafoare; daca esti mai mult decat huligan si nu mai opresti nici macar la semafoare, atunci da, probabil ca poti pune si spirt pe post de lichid e frana. Desi am folosit persoana a 2-a, nu ma refer in mod direct la tine. Editat Octombrie 1, 2016 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 (editat) Nu-i vorba de fiert lichidu de frana, sau de tras flegme pe discuri. Ideea e ca tu ai zis ca nu poti incinge discurile la o motocicleta si defapt nu e deloc greu. Chiar si prin oras le poti incinge, daca te dai ca huliganu noaptea cand e liber si rupi franele la semafoare; daca esti mai mult decat huligan si nu mai opresti nici macar la semafoare, atunci da, probabil ca poti pune si spirt pe post de lichid e frana. Desi am folosit persoana a 2-a, nu ma refer in mod direct la tine. ma scuzati , trebuie sa desenez pe unde apreciati ca sfaraie scuipatul pe disc? Editat Octombrie 2, 2016 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Am si uitat de topic asta. Azi dimineata am derapat nitel cu frana de motor pe dunga alba uda !!1! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Tu cred ca n-ai prea ajuns la munte la viata ta si-ti imaginezi ca sunt ca in desene animate, cu drumuri care urca pieptis pe versanti la 30-45 grade, nu? ) Hai sa luam cazul Trans-urilor: Transfagarasan: de la Balea Lac, ca sa cobori 1000m pe verticala trebuie sa mergi 17 km spre nord sau 18 km spre sud. Transalpina: de la varful Urdele, ca sa cobori 1000m pe verticala trebuie sa mergi 20km spre sud; spre nord nu mai zic, ca mergi 30-40km pana ajungi cu 1000m mai jos. Sa luam o valoare medie... 18 km. Tu ii faci in 3 minute, nu? Adica 6 km/minut. Adica 360km/h, viteza medie. Ca imi imaginez ca pe liniile drepte ii dai mai tare... Ei, dragii mosului, cam asta e nivelul aberatiilor expuse senin de EasyRideOn pe-aici. Daca merg pe jos la vale, fara "mobra", da, ai dreptate. Cam 30 de minute /2-3 Km Situatie in care ma (in)franez cu doar 0.5 KW ca sa nu rad de tine. Doar am cu 120 Kg mai putin, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 La ceva intre stradal si motocross. De padure dar cu lumini. » Post actualizat in 28 Sep 2016 22:14 Tocmai asta era si ideea: ca o frana de motor sa fie exclusiv frana, nicidecum motor. Si indiferent de celelalte variabile. Iar decizia de comutatie sa o ia motociclistul, nicidecum nu sistemul de injectie sau jiglorul de relanti. » Post actualizat in 28 Sep 2016 22:20 Daca "tai" electric aprinderea pe frana de motor si deschizi usor obturatorul ai ungere si la 2T /coborare. Care poate fi si peste 1000 m pe verticala. » Post actualizat in 28 Sep 2016 22:40 Orientativ, calculand energia potentiala mgh la m(200Kg) x g(9,81m/s2) x h(1000m) = cam 2.000.000 J, adica o energie de cam 2.000 KW secunda - aplicata franelor. decompresor automat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 decompresor automat ? gresit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Deci tot pe dunga mergi ca sa lasi banda altora? De data asta era o sageata care [impune / sugereaza] directia de mers (a se incercui varianta care se aplica in functie de om) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 lla statistici, 'stradal/forestier' mai sus de 2500m elevation change / 40mins n-am prins... si in ritm sustinut nu cred ca exista unde sa scoti abruptenii d-astea... pe mai mult de 100-200m diff nivel... si, i've been places, so to say. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 lla statistici, 'stradal/forestier' mai sus de 2500m elevation change / 40mins n-am prins... si in ritm sustinut nu cred ca exista unde sa scoti abruptenii d-astea... pe mai mult de 100-200m diff nivel... si, i've been places, so to say. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 155 replies pentru ce? S-a ales prafu de sectiunea service pe acest forum... Pacat ca si-a pierdut adevaratul sens, de a pune o intrebare cu o problema tehnica, si a gasi un raspuns sa o poti rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 @EasyRideOn: Eu inteleg ca te-ai hazardat cu cele 3 minute pe 1000m diferenta de nivel si ca acum nu stii cum sa te mai scoti, dar faptul ca am BMW si numere de Galati nu inseamna ca am mai putina dreptate. N-ar fi mai frumos sa ne spui tu pe ce drum din Romania ai avut tu parte de o diferenta de nivel de 1000m pe care ai coborat-o in 3 minute? Bine, asta intr-o lume ideala... ca in cea reala probabil ca vei continua sa te legi de culoarea tenisilor mei, sau de poza de la avatar, in lipsa de contra-argumente la subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 @EasyRideOn: Eu inteleg ca te-ai hazardat cu cele 3 minute pe 1000m diferenta de nivel si ca acum nu stii cum sa te mai scoti, dar faptul ca am BMW si numere de Galati nu inseamna ca am mai putina dreptate. N-ar fi mai frumos sa ne spui tu pe ce drum din Romania ai avut tu parte de o diferenta de nivel de 1000m pe care ai coborat-o in 3 minute? Bine, asta intr-o lume ideala... ca in cea reala probabil ca vei continua sa te legi de culoarea tenisilor mei, sau de poza de la avatar, in lipsa de contra-argumente la subiect. termina mah ca acum ne pune o poza cu un forestier si 3 cazane "enduro"-touring cu lazi pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 » Post actualizat in 07 Oct 2016 00:07 Nu draga, doar ca unii nu prea stiu cum se intretine, repara si regleaza frana de motor ia spune tu cate tipuri de frana de motor exista si dupa aia mai discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.