Sari la conținut

Probleme Frana Fata Honda 929rr


Postări Recomandate

Buna seara am si eu problema urmatoare:

Am inlocuit conductele de la frana fata care erau 2 separate cu unul original tip Y , deoarece la unul din cele vechi era ros pana la plastic , am aerisit instalatia si am inlocuit lichidul vechi cu unul nou dot4 TRW , dupa 2 km de mers se blocheaza frana fata si se intareste foarte tare maneta , specific ca acum am inlocuit din nou lichidul de frana motul 660 rbf , aceleasi manifestari... Placutele sunt ok , etrieri sunt ok ... V-ati mai intalnit cu asa ceva ? Multumesc mult .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunul montat acum e nou sau L-ai luat sh?e posibil sa fie despicat pe interior sau înfundat cu mizerie si sa permită foarte greu trecerea lichidului(de aceea si frana tare) si foarte greu revenirea cilindrilor din cauza ca ramane presiune in furtun(de aceea si frana permanenta)..nu am pățit la moto dar am pățit la mașina, de vina fiind "șlaful" cum se zice in termeni populari..(furtunul care vine la etrier)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunul e unul la mana a 2 a , lichidul trece foarte usor prin el , sigur nu e infundat si nu are nici scurgeri , nu scapa pe nici unde

» Post actualizat in 15 Sep 2016 20:49

Etrieri i-am curatat , piatonasele merg usor nu sunt blocate , placutele sunt aproape noi ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate aerisi pe la acel surub care tine furtunul, se cheama "banjo bolt". Il slabesti putin si apesi pe maneta pana fasaie pe langa el si strangi la loc fara sa lasi maneta sa revina, ca la orice aerisire. Pui o carpa generoasa dedesubt sa nu dai lichid aiurea pe undeva.

 

Problema ta e, cum s-a mai zis, ca lichidul nu revine la loc in rezervor. Verifica maneta daca face cursa inapoi complet... poate ai scapat mizerii in rezervor care ti-au infundat orificiile pe-acolo, cine stie.

Calitatea lichidului nu are nici o legatura cu ce se intampla, degeaba il tot schimbi. In ultima instanta trebuie sa desfaci pompa, sa cureti pistonasul si ce mai e pe acolo si sa pui la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a schimbat cel putin banjo bolt la pompa / maneta. Poate din cauza asta s-a intamplat ceva cu pozitia pistonasului de la pompa, si apoi ce a zis bec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a schimbat cel putin banjo bolt la pompa / maneta. Poate din cauza asta s-a intamplat ceva cu pozitia pistonasului de la pompa, si apoi ce a zis bec.

Si ce are daca a schimbat banjou ? Daca nu are presiune in pompa nu are nici frane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boltul de prindere al conductei acum e pentru o singura conducta , inainte a fost unul lung pentru 2 conducte , mentionez ca inainte sa schimb furtunul si lichidul a functionat .. Maneta nu este originala , am sa verific si pompa si sa nu fie atacat cilindrul , ... Poate o fi o pocnitoare dar atat mi-am permis multumesc mult de sfaturi si de timpul pierdut pentru mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a deschis topicul spun si eu ce problema am.

Sunt momente in care maneta ca sa prinda frana tine foarte aproape de manson. Daca fac pedala(ca la masina) se intareste oarecum. Ar mai fi problema ca am manete dalea colorate petarde cum zicea un coleg mai sus si cand o trag maxim se aude un pocnit pacanit . Ce poate sa fie ? maneta sau de la aerisire sau pompa?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce are daca a schimbat banjou ? Daca nu are presiune in pompa nu are nici frane.

ZIceam ca poate a deranjat ceva cand a umblat in zona. Cumva are blocat orificiu de retur sau cum se numeste. Sau cel putin asa banuiesc.

Maneta revine in pozitia initiala dupa franare?

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maneta, aerisirea si vezi pompa.

Daca tot s-a deschis topicul spun si eu ce problema am.

Sunt momente in care maneta ca sa prinda frana tine foarte aproape de manson. Daca fac pedala(ca la masina) se intareste oarecum. Ar mai fi problema ca am manete dalea colorate petarde cum zicea un coleg mai sus si cand o trag maxim se aude un pocnit pacanit . Ce poate sa fie ? maneta sau de la aerisire sau pompa?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a deschis topicul spun si eu ce problema am.

Sunt momente in care maneta ca sa prinda frana tine foarte aproape de manson. Daca fac pedala(ca la masina) se intareste oarecum. Ar mai fi problema ca am manete dalea colorate petarde cum zicea un coleg mai sus si cand o trag maxim se aude un pocnit pacanit . Ce poate sa fie ? maneta sau de la aerisire sau pompa?

nu-i nimic, e doar bilet de intrare la Darwin Awards

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...