Crivineantu Catalin Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Buna seara am si eu problema urmatoare: Am inlocuit conductele de la frana fata care erau 2 separate cu unul original tip Y , deoarece la unul din cele vechi era ros pana la plastic , am aerisit instalatia si am inlocuit lichidul vechi cu unul nou dot4 TRW , dupa 2 km de mers se blocheaza frana fata si se intareste foarte tare maneta , specific ca acum am inlocuit din nou lichidul de frana motul 660 rbf , aceleasi manifestari... Placutele sunt ok , etrieri sunt ok ... V-ati mai intalnit cu asa ceva ? Multumesc mult . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 ceva iti tine pistonul pompei de frana un pic atacat, 1-2 mm sunt suficienti sa inchida sistemul, cand se incalzeste lichidul, creste volumul si blocheaza franele Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r00lex Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Furtunul montat acum e nou sau L-ai luat sh?e posibil sa fie despicat pe interior sau înfundat cu mizerie si sa permită foarte greu trecerea lichidului(de aceea si frana tare) si foarte greu revenirea cilindrilor din cauza ca ramane presiune in furtun(de aceea si frana permanenta)..nu am pățit la moto dar am pățit la mașina, de vina fiind "șlaful" cum se zice in termeni populari..(furtunul care vine la etrier) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
10maRIus20 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Poti sa faci o verificare si pompei. Are niste orificii care se mai infunda. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivineantu Catalin Postat Septembrie 15, 2016 Autor Share Postat Septembrie 15, 2016 Furtunul e unul la mana a 2 a , lichidul trece foarte usor prin el , sigur nu e infundat si nu are nici scurgeri , nu scapa pe nici unde » Post actualizat in 15 Sep 2016 20:49 Etrieri i-am curatat , piatonasele merg usor nu sunt blocate , placutele sunt aproape noi .. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVDB Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 daca maneta de frana e chinezarie din aia colorata o poti arunca la fher vechi,pune una originala Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivineantu Catalin Postat Septembrie 15, 2016 Autor Share Postat Septembrie 15, 2016 Are pe el o pompa nissin gen hornet 2012 ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivineantu Catalin Postat Septembrie 15, 2016 Autor Share Postat Septembrie 15, 2016 In borcanas am pus sa fie peste nivelul minim semnalat pe borcanul de licid Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivineantu Catalin Postat Septembrie 15, 2016 Autor Share Postat Septembrie 15, 2016 Pompa nu are surub de aerisire , doar surub unde prinzi conducta in pompa..e nissin cutia dreptunghiulara metalica pt licgid cu capacel cu suruburi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Se poate aerisi pe la acel surub care tine furtunul, se cheama "banjo bolt". Il slabesti putin si apesi pe maneta pana fasaie pe langa el si strangi la loc fara sa lasi maneta sa revina, ca la orice aerisire. Pui o carpa generoasa dedesubt sa nu dai lichid aiurea pe undeva. Problema ta e, cum s-a mai zis, ca lichidul nu revine la loc in rezervor. Verifica maneta daca face cursa inapoi complet... poate ai scapat mizerii in rezervor care ti-au infundat orificiile pe-acolo, cine stie. Calitatea lichidului nu are nici o legatura cu ce se intampla, degeaba il tot schimbi. In ultima instanta trebuie sa desfaci pompa, sa cureti pistonasul si ce mai e pe acolo si sa pui la loc. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 piston pompa uzat sau cu mizerii(mai putin probabil) schimba pompa aia vintage.De cand ai luat mobra ai avut frane ? Garantat nu prea. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 (editat) Ai schimbat si maneta? Editat Septembrie 16, 2016 de TNG Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Cred ca a schimbat cel putin banjo bolt la pompa / maneta. Poate din cauza asta s-a intamplat ceva cu pozitia pistonasului de la pompa, si apoi ce a zis bec. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Cred ca a schimbat cel putin banjo bolt la pompa / maneta. Poate din cauza asta s-a intamplat ceva cu pozitia pistonasului de la pompa, si apoi ce a zis bec. Si ce are daca a schimbat banjou ? Daca nu are presiune in pompa nu are nici frane. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 banjo boltu l-a schimbat sigur de la 1x la 2x pt Y ... dar cred ca a pus maneta de la alta mobra ... asa am facut si eu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivineantu Catalin Postat Septembrie 16, 2016 Autor Share Postat Septembrie 16, 2016 Boltul de prindere al conductei acum e pentru o singura conducta , inainte a fost unul lung pentru 2 conducte , mentionez ca inainte sa schimb furtunul si lichidul a functionat .. Maneta nu este originala , am sa verific si pompa si sa nu fie atacat cilindrul , ... Poate o fi o pocnitoare dar atat mi-am permis multumesc mult de sfaturi si de timpul pierdut pentru mine Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Daca tot s-a deschis topicul spun si eu ce problema am. Sunt momente in care maneta ca sa prinda frana tine foarte aproape de manson. Daca fac pedala(ca la masina) se intareste oarecum. Ar mai fi problema ca am manete dalea colorate petarde cum zicea un coleg mai sus si cand o trag maxim se aude un pocnit pacanit . Ce poate sa fie ? maneta sau de la aerisire sau pompa? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 (editat) Si ce are daca a schimbat banjou ? Daca nu are presiune in pompa nu are nici frane. ZIceam ca poate a deranjat ceva cand a umblat in zona. Cumva are blocat orificiu de retur sau cum se numeste. Sau cel putin asa banuiesc. Maneta revine in pozitia initiala dupa franare? Editat Septembrie 16, 2016 de Falkenberg Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Verifica maneta bine sa lase pistonul sa revina in pozitia neutra Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Daca tot s-a deschis topicul spun si eu ce problema am. Sunt momente in care maneta ca sa prinda frana tine foarte aproape de manson. Daca fac pedala(ca la masina) se intareste oarecum. Ar mai fi problema ca am manete dalea colorate petarde cum zicea un coleg mai sus si cand o trag maxim se aude un pocnit pacanit . Ce poate sa fie ? maneta sau de la aerisire sau pompa? nu-i nimic, e doar bilet de intrare la Darwin Awards Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 nu-i nimic, e doar bilet de intrare la Darwin Awards Intru moca oriKUMMMMMM Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivineantu Catalin Postat Septembrie 16, 2016 Autor Share Postat Septembrie 16, 2016 maneta revine la pozitia initiala si frana functioneaza normal daca il imping merge usor sau daca il scot din viteza curge lin circa 2 km .dupa cateva franari pentru intersectiii sau colturi de strada ... dupa care se intampla fenomenul de blocare si maneta se intareste de nu o mai poti apasa... si nu mai poti misca motorul discurile si etrieri se incalzesc si ei de asemenea ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 (editat) Baga si tu pistonasele in etrier, lasa mai putin lichid in borcan, pune capacul si da-i la pompa / Scoate un etrier, goleste paharul si apasa pe pistonase (era buna o scula din aia de pe louis), vezi daca se umple borcanu' / desfa pompa, scoate cilindrul de la pompa (ai nevoie de un cleste pt. sigurante de interior) si vezi care e treaba si acolo. Ia-le si tu la rand. (PS: nu ar fi exclus sa fie cum zice TNG, asta as incerca-o prima oara, stiu s-a mai intalnit cu asa ceva) Editat Septembrie 16, 2016 de Banzay Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 maneta revine la pozitia initiala si frana functioneaza normal daca il imping merge usor sau daca il scot din viteza curge lin circa 2 km .dupa cateva franari pentru intersectiii sau colturi de strada ... dupa care se intampla fenomenul de blocare si maneta se intareste de nu o mai poti apasa... si nu mai poti misca motorul discurile si etrieri se incalzesc si ei de asemenea ... ai o problema de intelegere? Maneta are un "pinten" care APASA UN PISTON , daca tine apasat pistonul ala / nu-l elibereaza complet face exact cum zici tu Intru moca oriKUMMMMMM aeriseste la banjo , apoi faci cateva pompe, strangi bine levierul si-l legi de manson cu ceva , il tii asa cateva ore Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 de unde ai cumparat pompa? Stiu un caz identic, o tija mica a fost inlocuita cu una home made, efectul era identic. Sa nu fie acelasi furnizor. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate