Vladwp Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 (editat) Va salut. Azi noapte am întâmpinat o problema... Am făcut un drum de aproximativ 50 km , București (Arena națională) Znagov. Viteza constanta 90-95/km|H . Toate bune si frumoase.. De ceva timp începuse să îmi bata tachetii si se auzea un sunet destul de urat, Dar ne având timp nu am putut rezolva problema. Azi noapte..a apărut alta problema. Din senin a început să îmi curgă ulei sau un lichid din spre motor. Voi lăsa mai jos câteva poze. Motocicleta Jinlun Jl250 , copie identică Suzuki Marauder 250 Oare ce sa întâmplat și cât de grav poate fi ? Aștept un răspuns. Va multumesc Editat Septembrie 17, 2016 de Vladwp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 Nu te supara la ce ti spun.asta este Jinlun ,china.cauta si ia marca consacrata,chiar de este mai veche merge mai bn decat una din asta noua.numai bn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 cauta un motor de marauder 250 il pui sus si gata.. cred ca este varza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladwp Postat Septembrie 17, 2016 Autor Share Postat Septembrie 17, 2016 Mulțumesc pentru reply inutile băieți. Eu am întrebat de la ce poate fi..intr-un final am ajuns la service si am aflat cauza puteți să vă abțineti nu am cerut vreo părere despre alt motor. Mulțumesc. » Post actualizat in 17 Sep 2016 07:37 Off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 Zi-ne si noua cauza. cauza este evidenta. OEM china. calitate -1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 (editat) mda..si mai vreti si respect...forumistii vietii.....romani adevarati...cacao.....on topic,garniturile cilindru/chiuloasa...am avut first bike formula cu motor identic, am tras 30k de ea ca la nebuni si motorul a fost tun...probabil defect de fabricatie garnitura sau n-au fost stranse corespunzator suruburile la setul motor de unde si uleiul si bataia mtorului,alea au distributia pe tije pe stanga fix de unde curge uleiul....atentie la modelul ala de motor daca pui si 50ml de ulei extra,va picura pe la simeringul schimbatorului de viteze. e bine ca s-a rezolvat simplu. da-i bice in continuare,banuiesc ca este un first bike royal Editat Septembrie 17, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 Si eu vazand sigla celui ce a postat am crezut ca intradevar era ceva important! se adevareste tot ce este ieftin e si foarte bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 @Mozi: Astia de au dat reply la oha la o problema legit ar trebui warned. Sa inteleg ca e frumos si bine sa te iei de useri mai saraci si sa-i injosesti doar pentru ca motorul lor e mai ieftin ca al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladwp Postat Septembrie 19, 2016 Autor Share Postat Septembrie 19, 2016 (editat) Problema: garniturile învechite , datorită vechimii sau mâncat/ars. Am fost frumos la service, am schimbat garniturile, cu ocazia asta am reglat si tachetii, iar acum motorul nu are nici o problema. Iar legat de ,,chinezarie,, in ghilimele , motocicleta se numește Martin Motors JinLun 250-5, este model Corean, 2005,25CP , iar eu îmi fac treaba de minune cu ea, dacă nu este honda, Suzuki, yamaha, asta nu înseamnă ca este de calitate proastă și că se strica instant, cât celor care spun că este un motor de (cuvant urat), acesta mi l am permis la ora actuală, dacă doriți să nu existe ,,useri săraci,, cumpărați-le voi motoare după mandriti-va cu ,,useri bogați,,. Poti conduce si o drujba cu 2 roti, nu contează ceea ce conduci, ci respectul pe care îl oferi si caracterul de care dai dovadă. Editat Septembrie 19, 2016 de Vladwp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladwp Postat Septembrie 24, 2016 Autor Share Postat Septembrie 24, 2016 @GoodKat , pe parte mecanica stau absolut impecabil la ora actuala. Singura problema care nu am rezolvat-o de mult timp, sunt tachetii, care au inceput pe parcus sa bata din ce in ce mai tare, dar oricum, ne mai mergand cu mobra, ma voi apuca in toamna de ea cap coada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tatelu Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Salutare.Sunt posesorul unui Marauder din 97 si am o problema din toamna trecuta care imi da bataie de cap si nu o pot rezolva.As vrea sa va intreb mai ales pe posesorii acestui model daca ati avut verodata pierderi de antigel la capacul pompei de apa?Eu am dat de belea cu asta,dar em luat initiativa si am demontat frumos capacul si poma de apa am schimbat oringul capacului si am montat la loc fara nici o problema.Dar...chestia este ca imi prelinge in continuare cate o picatura la pornirea la rece,apoi dupa ce se incalzeste fenomenul dispare.Nu gasesc nici o logica totul este ok nou...am strans suruburile pompei exacat ca la carte adica 10Nm,dar fenomenul continua.Oare am gresit ceva?Am respectat cartea tehnica?Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Salutare.Sunt posesorul unui Marauder din 97 si am o problema din toamna trecuta care imi da bataie de cap si nu o pot rezolva.As vrea sa va intreb mai ales pe posesorii acestui model daca ati avut verodata pierderi de antigel la capacul pompei de apa?Eu am dat de belea cu asta,dar em luat initiativa si am demontat frumos capacul si poma de apa am schimbat oringul capacului si am montat la loc fara nici o problema.Dar...chestia este ca imi prelinge in continuare cate o picatura la pornirea la rece,apoi dupa ce se incalzeste fenomenul dispare.Nu gasesc nici o logica totul este ok nou...am strans suruburile pompei exacat ca la carte adica 10Nm,dar fenomenul continua.Oare am gresit ceva?Am respectat cartea tehnica?Multumesc. Esti sigur ca ai curatat bine locul unde sta o-ringul? Deobicei se face oxid de aluminiu si daca nu raschetezi bine cu un picker sau o surubelnita (fara sa faci zgarieturi) si apoi cu un schotch pad mediu nu reusesti sa scapi de prelingeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Daca ai schimbat oring-ul si ai curatat bine zona trebuie sa fie ok. Dar parerea mea este ca nu curge pe acolo... Sub pompa ai o mica gaura de drenaj..eu cred ca pe acolo pierzi,si asta inseamna ca presetupa nu mai etanseaza. Asa ca ai nevoie sa demontezi pompa total sa iei piesele neseare si sa o repari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tatelu Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 (editat) Salut.Am curatat , degresat locul arata ca nou suprafața de etanșare este oglinda. Dacă ar fi presetupa ar fi dramatic...uleiul ar fi prezent în instalația de răcire sau invers, antigenul în ulei ceea ce ar duce la creșterea nivelului de ulei... Spumă. » Post actualizat in 04 Apr 2017 03:21 » Post actualizat in 04 Apr 2017 03:27 Nu am văzut nici o gaura sub pompa.. Am scos tot și am verificat oring ul și rulmenții pompei. Totul este impecabil. Editat Aprilie 4, 2017 de Tatelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Nu intra nici un antigel in ulei prietene, Pentru acest lucru este gaura. Documenteaza-te inainte sa afirmi ceva,mai ales cu atata convingere. Gaura este acolo! PS..Ca posibil este astupata cu murdarie..asta este altceva. » Post actualizat in 04 Apr 2017 06:37 Cam asa arata gaura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tatelu Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Pompa nu este asa... Nu exista nici o gaura.. Am desfăcut de 5 ori. » Post actualizat in 04 Apr 2017 09:23 Altfel nu afirmam! Oricum mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 La o honda vt 1100 model 96, am intalnit problema descrisa de TNG.Initial am schimbat doar garnitura, apoi am observat o prelingere de antigel in spatele pompei, exact prin acel orificiu..... Am comandat pompa cu totul, la modelul prezentat nu se pot cumpara piesele defecte separat. Si eu tind sa cred ca problema nu mai e de la garnitura, indiferent cat ai stat sa inspectezi scurgerea....spor la treaba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 (editat) Pompa nu este asa... Nu exista nici o gaura.. Am desfăcut de 5 ori. » Post actualizat in 04 Apr 2017 09:23 Altfel nu afirmam! Oricum mulțumesc. Prietene crede-ma toate pompele au aceasta gaura, ca in zona aia ca si in poza,sau are canal..toate au gaura de drenaj.Gaura este situalta intre simeringul de ulei si presetupa,in asa fel in cat,chiar daca se strica cele doua etansari fata de ulei sau apa sa curga in exterior.Pana si batrana Dacie avea asa ceva... » Post actualizat in 04 Apr 2017 10:32 La o honda vt 1100 model 96, am intalnit problema descrisa de TNG.Initial am schimbat doar garnitura, apoi am observat o prelingere de antigel in spatele pompei, exact prin acel orificiu..... Am comandat pompa cu totul, la modelul prezentat nu se pot cumpara piesele defecte separat. Si eu tind sa cred ca problema nu mai e de la garnitura, indiferent cat ai stat sa inspectezi scurgerea....spor la treaba.... Honda nu are optiunea sa cumperi piesele separat...din pacate.» Post actualizat in 04 Apr 2017 10:43 Uite si gaura la pompa ta... Editat Aprilie 4, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tatelu Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 (editat) Da.... TNG, mulțumesc mult am văzut-o după ce am benoclat bine.Intr-adevar exista gaura și era obturata. Oricum am comandat chitul de reparație. Problema este cum depresez fulia de pe ax. Ma sfătuiți sa schimb și și simeringul? O modalitate de degresare a presetupa vechi? Am văzut ca trebuie lipita zona care intra în locașul din pompă. Mulțumesc... Special TNG. Editat Aprilie 7, 2017 de Tatelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Cu placere,ma bucur ca ai gasit gaura! A fost o gluma sper ca nu te-ai suparat. Acum pentru reparatie ai nevoie de presetupa,simeringul de ulei si garniturile de etansare. Partea fixa de la presetupa are o zona de etansare cu un material care se va topi si lipi singura la caldura,trebuie doar sa o introduci presata dupa ca ai curat bine. Partea mobila,ceramica intra lejer in locasul de la fulie. » Post actualizat in 07 Apr 2017 06:40 Fulia este corp comun cu axul dupa cum arata in poza si are o sigurata. Desfaci siguranta si iese axul cu fulie afara. Bafta! » Post actualizat in 07 Apr 2017 06:41 Fulia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tatelu Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 La modelul meu este astfel pompa... Nu are siguranță. E foarte complicat de schimbat presetupa. Pentru asta trebuie deprestat rulmenții apoi presetupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 pune poza ca sa te indrume lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tatelu Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 La modelul meu este astfel pompa... Nu are siguranță. E foarte complicat de schimbat presetupa. Pentru asta trebuie depresat rulmenții apoi presetupa. » Post actualizat in 07 Apr 2017 08:40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 (editat) Pune o poza doar cu axul ,si o poza cu fulia frontala. Nu prea cred ca distanta de lucru la presetupa este dictata de presare la rulmenti. Ori pe ax ori la fulie este modalitatea de a inchide ansamblul.Altfel nu o sa stii cat sa presezi axul respectiv arcul de la presetupa sa stabilesti contactul si presiunea intre zonele de etansare. Editat Aprilie 7, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tatelu Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Salut.Am rezolvat relativ ușor extragerea furiei. Prin bătaie în axul principal. Bine înțeles nu direct ci am făcut la servici un dorn filetat pe care l-am filetat în ax și am bătut. Fulia are doua teșituri în care se înpaneaza. Axul a ieșit pe partea opusa furiei pentru ca are cote în diametru, diferite pentru cei doi rulmenți care rulează pe ax. Pentru rulmenți a fost nasol sunt doi au dimensiuni diferite și am fost nevoit sa îmi confecționez un fel de presa(noroc ca am un strung la servici) și am reușit sa ii depresez. Chinul a fost cu presetupa care a fost lipita acolo și probabil băgată tot prin procedeul presei. A trebuit sa o mutileaz, important este ca am reușit. Simeringul este încă ok dar foarte rigid și dacă tot fac manopera asta îl schimb. Oricum mulțam mult de indicații. Și pentru posesorii de Marauder sa știți ca este un întreg circ sa umbli în pompa și sa înlocuiești niște chestii. banale. Noroace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.