Sari la conținut

Scurgere ulei/lichid motor


Vladwp
 Share

Postări Recomandate

Va salut. Azi noapte am întâmpinat o problema... Am făcut un drum de aproximativ 50 km , București (Arena națională) Znagov. Viteza constanta 90-95/km|H . Toate bune si frumoase.. De ceva timp începuse să îmi bata tachetii si se auzea un sunet destul de urat, Dar ne având timp nu am putut rezolva problema. Azi noapte..a apărut alta problema. Din senin a început să îmi curgă ulei sau un lichid din spre motor. Voi lăsa mai jos câteva poze.

Motocicleta Jinlun Jl250 , copie identică Suzuki Marauder 250

Oare ce sa întâmplat și cât de grav poate fi ?

 

Aștept un răspuns. Va multumesc

post-93392-0-04650300-1474088722_thumb.jpg

post-93392-0-39593000-1474088773_thumb.jpg

post-93392-0-08760300-1474088802_thumb.jpg

Editat de Vladwp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru reply inutile băieți. Eu am întrebat de la ce poate fi..intr-un final am ajuns la service si am aflat cauza :) puteți să vă abțineti :) nu am cerut vreo părere despre alt motor. Mulțumesc.

» Post actualizat in 17 Sep 2016 07:37

Off topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda..si mai vreti si respect...forumistii vietii.....romani adevarati...cacao.....on topic,garniturile cilindru/chiuloasa...am avut first bike formula cu motor identic, am tras 30k de ea ca la nebuni si motorul a fost tun...probabil defect de fabricatie garnitura sau n-au fost stranse corespunzator suruburile la setul motor de unde si uleiul si bataia mtorului,alea au distributia pe tije pe stanga fix de unde curge uleiul....atentie la modelul ala de motor daca pui si 50ml de ulei extra,va picura pe la simeringul schimbatorului de viteze.

e bine ca s-a rezolvat simplu.

da-i bice in continuare,banuiesc ca este un first bike royal

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema: garniturile învechite , datorită vechimii sau mâncat/ars. Am fost frumos la service, am schimbat garniturile, cu ocazia asta am reglat si tachetii, iar acum motorul nu are nici o problema.

Iar legat de ,,chinezarie,, in ghilimele , motocicleta se numește Martin Motors JinLun 250-5, este model Corean, 2005,25CP , iar eu îmi fac treaba de minune cu ea, dacă nu este honda, Suzuki, yamaha, asta nu înseamnă ca este de calitate proastă și că se strica instant, cât celor care spun că este un motor de (cuvant urat), acesta mi l am permis la ora actuală, dacă doriți să nu existe ,,useri săraci,, cumpărați-le voi motoare după mandriti-va cu ,,useri bogați,,. Poti conduce si o drujba cu 2 roti, nu contează ceea ce conduci, ci respectul pe care îl oferi si caracterul de care dai dovadă.

Editat de Vladwp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@GoodKat , pe parte mecanica stau absolut impecabil la ora actuala. Singura problema care nu am rezolvat-o de mult timp, sunt tachetii, care au inceput pe parcus sa bata din ce in ce mai tare, dar oricum, ne mai mergand cu mobra, ma voi apuca in toamna de ea cap coada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salutare.Sunt posesorul unui Marauder din 97 si am o problema din toamna trecuta care imi da bataie de cap si nu o pot rezolva.As vrea sa va intreb mai ales pe posesorii acestui model daca ati avut verodata pierderi de antigel la capacul pompei de apa?Eu am dat de belea cu asta,dar em luat initiativa si am demontat frumos capacul si poma de apa am schimbat oringul capacului si am montat la loc fara nici o problema.Dar...chestia este ca imi prelinge in continuare cate o picatura la pornirea la rece,apoi dupa ce se incalzeste fenomenul dispare.Nu gasesc nici o logica totul este ok nou...am strans suruburile pompei exacat ca la carte adica 10Nm,dar fenomenul continua.Oare am gresit ceva?Am respectat cartea tehnica?Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare.Sunt posesorul unui Marauder din 97 si am o problema din toamna trecuta care imi da bataie de cap si nu o pot rezolva.As vrea sa va intreb mai ales pe posesorii acestui model daca ati avut verodata pierderi de antigel la capacul pompei de apa?Eu am dat de belea cu asta,dar em luat initiativa si am demontat frumos capacul si poma de apa am schimbat oringul capacului si am montat la loc fara nici o problema.Dar...chestia este ca imi prelinge in continuare cate o picatura la pornirea la rece,apoi dupa ce se incalzeste fenomenul dispare.Nu gasesc nici o logica totul este ok nou...am strans suruburile pompei exacat ca la carte adica 10Nm,dar fenomenul continua.Oare am gresit ceva?Am respectat cartea tehnica?Multumesc.

Esti sigur ca ai curatat bine locul unde sta o-ringul? Deobicei se face oxid de aluminiu si daca nu raschetezi bine cu un picker sau o surubelnita (fara sa faci zgarieturi) si apoi cu un schotch pad mediu nu reusesti sa scapi de prelingeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai schimbat oring-ul si ai curatat bine zona trebuie sa fie ok.

Dar parerea mea este ca nu curge pe acolo...

Sub pompa ai o mica gaura de drenaj..eu cred ca pe acolo pierzi,si asta inseamna ca presetupa nu mai etanseaza.

Asa ca ai nevoie sa demontezi pompa total sa iei piesele neseare si sa o repari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am curatat , degresat locul arata ca nou suprafața de etanșare este oglinda. Dacă ar fi presetupa ar fi dramatic...uleiul ar fi prezent în instalația de răcire sau invers, antigenul în ulei ceea ce ar duce la creșterea nivelului de ulei... Spumă.

» Post actualizat in 04 Apr 2017 03:21

» Post actualizat in 04 Apr 2017 03:27

Nu am văzut nici o gaura sub pompa.. Am scos tot și am verificat oring ul și rulmenții pompei. Totul este impecabil.

Editat de Tatelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intra nici un antigel in ulei prietene,

Pentru acest lucru este gaura.

Documenteaza-te inainte sa afirmi ceva,mai ales cu atata convingere.

Gaura este acolo!

 

PS..Ca posibil este astupata cu murdarie..asta este altceva.

» Post actualizat in 04 Apr 2017 06:37

Cam asa arata gaura..

post-15340-0-54253400-1491287855_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o honda vt 1100 model 96, am intalnit problema descrisa de TNG.Initial am schimbat doar garnitura, apoi am observat o prelingere de antigel in spatele pompei, exact prin acel orificiu.....

Am comandat pompa cu totul, la modelul prezentat nu se pot cumpara piesele defecte separat.

Si eu tind sa cred ca problema nu mai e de la garnitura, indiferent cat ai stat sa inspectezi scurgerea....spor la treaba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa nu este asa... Nu exista nici o gaura.. Am desfăcut de 5 ori.

» Post actualizat in 04 Apr 2017 09:23

Altfel nu afirmam! Oricum mulțumesc.

Prietene crede-ma toate pompele au aceasta gaura, ca in zona aia ca si in poza,sau are canal..toate au gaura de drenaj.Gaura este situalta intre simeringul de ulei si presetupa,in asa fel in cat,chiar daca se strica cele doua etansari fata de ulei sau apa sa curga in exterior.

Pana si batrana Dacie avea asa ceva...

» Post actualizat in 04 Apr 2017 10:32

La o honda vt 1100 model 96, am intalnit problema descrisa de TNG.Initial am schimbat doar garnitura, apoi am observat o prelingere de antigel in spatele pompei, exact prin acel orificiu.....

 

Am comandat pompa cu totul, la modelul prezentat nu se pot cumpara piesele defecte separat.

Si eu tind sa cred ca problema nu mai e de la garnitura, indiferent cat ai stat sa inspectezi scurgerea....spor la treaba....

Honda nu are optiunea sa cumperi piesele separat...din pacate.

» Post actualizat in 04 Apr 2017 10:43

Uite si gaura la pompa ta...

post-15340-0-64156400-1491302527_thumb.jpg

post-15340-0-35808100-1491302543_thumb.jpg

post-15340-0-06071100-1491302558_thumb.jpg

post-15340-0-63961800-1491302580_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.... TNG, mulțumesc mult am văzut-o după ce am benoclat bine.Intr-adevar exista gaura și era obturata. Oricum am comandat chitul de reparație. Problema este cum depresez fulia de pe ax. Ma sfătuiți sa schimb și și simeringul? O modalitate de degresare a presetupa vechi? Am văzut ca trebuie lipita zona care intra în locașul din pompă. Mulțumesc... Special TNG.

Editat de Tatelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere,ma bucur ca ai gasit gaura!😂

A fost o gluma sper ca nu te-ai suparat.

Acum pentru reparatie ai nevoie de presetupa,simeringul de ulei si garniturile de etansare.

Partea fixa de la presetupa are o zona de etansare cu un material care se va topi si lipi singura la caldura,trebuie doar sa o introduci presata dupa ca ai curat bine.

Partea mobila,ceramica intra lejer in locasul de la fulie.

» Post actualizat in 07 Apr 2017 06:40

Fulia este corp comun cu axul dupa cum arata in poza si are o sigurata.

Desfaci siguranta si iese axul cu fulie afara.

Bafta!

» Post actualizat in 07 Apr 2017 06:41

Fulia

post-15340-0-11336100-1491547304_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul meu este astfel pompa... Nu are siguranță. E foarte complicat de schimbat presetupa. Pentru asta trebuie depresat rulmenții apoi presetupa.

» Post actualizat in 07 Apr 2017 08:40

post-94799-0-45386000-1491554178_thumb.jpgpost-94799-0-45386000-1491554178_thumb.jpgpost-94799-0-32446100-1491554278_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune o poza doar cu axul ,si o poza cu fulia frontala.

Nu prea cred ca distanta de lucru la presetupa este dictata de presare la rulmenti.

Ori pe ax ori la fulie este modalitatea de a inchide ansamblul.Altfel nu o sa stii cat sa presezi axul respectiv arcul de la presetupa sa stabilesti contactul si presiunea intre zonele de etansare.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am rezolvat relativ ușor extragerea furiei. Prin bătaie în axul principal. Bine înțeles nu direct ci am făcut la servici un dorn filetat pe care l-am filetat în ax și am bătut. Fulia are doua teșituri în care se înpaneaza. Axul a ieșit pe partea opusa furiei pentru ca are cote în diametru, diferite pentru cei doi rulmenți care rulează pe ax. Pentru rulmenți a fost nasol sunt doi au dimensiuni diferite și am fost nevoit sa îmi confecționez un fel de presa(noroc ca am un strung la servici) și am reușit sa ii depresez. Chinul a fost cu presetupa care a fost lipita acolo și probabil băgată tot prin procedeul presei. A trebuit sa o mutileaz, important este ca am reușit. Simeringul este încă ok dar foarte rigid și dacă tot fac manopera asta îl schimb. Oricum mulțam mult de indicații. Și pentru posesorii de Marauder sa știți ca este un întreg circ sa umbli în pompa și sa înlocuiești niște chestii. banale. Noroace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...