Mihoc Stefan Ovidiu Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Rog pe cei care au schimbat sau care stiu unde pot sa gasesc un pinion spate mai mare eu ma gandesc la 49 de dinti stock fiind 45 sa ma ajute. Da am gasit de 47 dar eu il vreau mai mare.Lantul este 525 Atasez mai jos dimensiunile exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 de ce ai pune atat de mare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Sa o ridice pe o roata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diowrc75 Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 sa o ridice pe o roata mai rpd:) merge si un ghidon drept pt combinatia asta...printre cele mai echilibrate cadre pt stuntareala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Nu poate face stunt cu doar 49 dinti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manumircea50 Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 salutare am eu pinion de 50 de dinti in stare foarte buna! a fost pe un cbr 600 f2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihoc Stefan Ovidiu Postat Octombrie 9, 2016 Autor Share Postat Octombrie 9, 2016 (editat) Nu numai pentru ridicat dar si pentru putere mai mare la turatii mai mici si m-am cam saturat de viteza vreau sa ma bucur de ea sa ma distrez cu prieteni asa in loc retras @Manumircea50 Nu stiu sigur daca se potriveste masoara si apoi anunta-ma ps:Onda nu ii pentru stunt doar pentru putere mai mare la turatii mai mici Editat Octombrie 9, 2016 de Mihoc Stefan Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Sigur o sa te manance, dar grija cum te scarpini sa nu dai de dracu' . Pune macar slide-re la roti si crash pad-uri, ca un plastic spart si reparat nu o sa mai fie la fel niciodata. Sa nu mai vorbim de oase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 mai bine pui pinion -1 si foaie +2 sau +3 , poate nu-ti ajunge lantul la +4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Nu numai pentru ridicat dar si pentru putere mai mare la turatii mai mici si m-am cam saturat de viteza vreau sa ma bucur de ea sa ma distrez cu prieteni asa in loc retras E de ajuns sa pui un raport mai mic pe fata lasand spatele neschimbat, si o sa simti diferenta. Eventual faci cum a scris colegul de mai sus, dar e posibil sa nu-ti mai placa sentimentul de nesiguranta la pecatul de pe loc. Top speedul va scadea, dar nu cu mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihoc Stefan Ovidiu Postat Octombrie 9, 2016 Autor Share Postat Octombrie 9, 2016 @superbec -1 fata nu vreau sa pun pe motivul ca strica lantul in ritm accelerat, am un prieten care a facut +4 pe spate pe F4i din '01 stock complet doar ca el a facut rost de pinion spate din SUA la un pret enorm cu tot cu trasport @unaetnumitsirc cum am spus nu mai intereseaza viteza si nici kilometraju sa fie precis:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Ai putea sa pui si acceleratie scurta. O sa fie ciudat la inceput, dar e funny dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 superbec are dreptate, sunt mari sanse sa nu-ti ajunga lantul standard cu asa foaie mare. Probabil iesi si mai ieftin cu pinion -1 si foaie +2 sau +3 decat o foaie dubios de mare. Eu am avut si pe SV1000 si pe FZ1 -1 +2 dar n-am obsevat sa uzeze lantul mai repede. e posibil sa nu-ti mai placa sentimentul de nesiguranta la pecatul de pe loc. Top speedul va scadea, dar nu cu mult. E diferenta de 10% intre standard si -1 + 2, nu-ti imagina ca se transforma in ceva racheta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 de la 45 la 49 pe spate este echivalent cu -1 pe fata cu + 1 pe spate. Ceea ce poti face fara sa schimbi lantul. Te poti duce si la -1/+2 sau 3 , dar nu stiu cu lantul actual. Vei simti diferenta dar vei pierde ceva top speed , nu mult dar vei pierde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 (editat) @superbec -1 fata nu vreau sa pun pe motivul ca strica lantul in ritm accelerat, am un prieten care a facut +4 pe spate pe F4i din '01 stock complet doar ca el a facut rost de pinion spate din SUA la un pret enorm cu tot cu trasport @unaetnumitsirc cum am spus nu mai intereseaza viteza si nici kilometraju sa fie precis:D pinionul mai mic nu strica nici un lant Editat Octombrie 10, 2016 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 (editat) @initiator: variatia cu un dinte pe fata e echivalent cu 2-3 dinti pe spate Editat Octombrie 10, 2016 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihoc Stefan Ovidiu Postat Octombrie 10, 2016 Autor Share Postat Octombrie 10, 2016 Multumesc pentru efort pana la urma m-am decis dupa mai multe cautari sa trec la conversia de -1+2 si acum am vazut ca stock pe f4i pinion spate ii de 46 nu 45 deci proprietarul precedent a montat un pinion mai mic urmeaza sa descfac capaul la pinion fata sa numar si dintii sa vad daca si acolo ii in minus sau plus si apoi de la raportul stock o sa fac conversia Daca stie cineva un site sau un magazin cu preturi decente il rog sa ma anunte O zi frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 pe jtsprockets.com iti gasesti de ce ai nevoie si romimoto.ro ti le aduce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Rog pe cei care au schimbat sau care stiu unde pot sa gasesc un pinion spate mai mare eu ma gandesc la 49 de dinti stock fiind 45 sa ma ajute. Da am gasit de 47 dar eu il vreau mai mare.Lantul este 525 Atasez mai jos dimensiunile exact Cu nr de dinti 16/49 ai raport de transmisie 3.0625 Cu 15/46 ai raport de transmisie 3.0666 Cuplul va fi practic identic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihoc Stefan Ovidiu Postat Octombrie 10, 2016 Autor Share Postat Octombrie 10, 2016 Cu nr de dinti 16/49 ai raport de transmisie 3.0625 Cu 15/46 ai raport de transmisie 3.0666 Cuplul va fi practic identic. Corect Pentru cei care vor sa vada raportul pentru f4i http://jesture.com/misc/f4igearingform.php?showbike=1 Iar pentru restul modelelor (dezactivati Adblock) http://www.gearingcommander.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Mie mi-a placut mai mult asta: http://www.gearingcommander.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.