Jump to content

Pareri despre noua Yamaha R6 - 2017


Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea mea despre electronice pe vehicule.... leduri, tranzistori, circuite integrate, softuri, injectoare, touch-uri, carene.. :puke:

cred ca urmatoarea va fi un ij350 :)

Edited by -UFO-
Link to post
Share on other sites

Ce părere poţi avea ? îmi bate inima numai când o văd. Arată extraordinar, are 6 moduri de mers, ABS, Euro4, quickshift. Nu înţeleg de ce o tot freacă şi nu o fac crossplane. Probabil crossplane are puţine avantaje la 600cmc faţă de 1000 altfel nu înţeleg de ce păstrează aceeaşi arhitectură.

post-39353-0-01172700-1476389491_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

O ciorba reincalzita vanduta la suprapret. Citeam ceva de cadru, motor si bascula identice cu alea de acum 10 ani.

Ride by wire, riding modes si ABS nu ar trebui sa fie o noutate in 2016!!

Au reciclat suspensiile si franele de pe R1 si au imbracat-o in aceleasi plastice "noi".

Unde e inovatia?

Link to post
Share on other sites

Poate ca tehnic nu e "the new shit" dar baietii au atins usor modelul vechi cu cateva chestii minore,haine noi(ca doar noi muritorii de rand asta cumparam) si au scos un motor frumos,probabil la fel chiar si mai bun decat anteriorul(care si ala era zeama).daca pretul va fi corect,va fi best seller din nou. ;)

Link to post
Share on other sites

nu ii certi ca au pus electronica ? :))

 

:D

 

Parca Yamaha spunea ca nu o sa mai faca R6 pt Europa cu motorizare euro4. Honda, sigur a zis asta. Poate nu se va tine de cuvint.

 

Honda a spus că se retrage cu totul din această clasă. CBR 600 RR nu mai există. Și din câte văd, au dat tonul: clasa va muri treptat. Nu am mai văzut niciun model supersport complet nou de mulți ani. Iar acest R6 este și el un facelift. Cadrul, motorul și bascula sunt la fel. Îmbunătățirile sunt de fapt elemente reciclate de pe modelul precedent de R1.

 

ABS-ul este obligatoriu în UE. Hărțile sunt semi-inutile pe un 600, iar QS (doar upshift) este opțional. Serios Yamaha? :)

 

Probabil că va fi cel mai bun model din clasa sa. Dar la o clasă unde nimeni nu mai investește, lipsește gloria.

Link to post
Share on other sites

Au reciclat suspensiile si franele de pe R1 si au imbracat-o in aceleasi plastice "noi".

Unde e inovatia?

Honda a spus că se retrage cu totul din această clasă. CBR 600 RR nu mai există. Și din câte văd, au dat tonul: clasa va muri treptat. Nu am mai văzut niciun model supersport complet nou de mulți ani. Iar acest R6 este și el un facelift. Cadrul, motorul și bascula sunt la fel. Îmbunătățirile sunt de fapt elemente reciclate de pe modelul precedent de R1. Probabil că va fi cel mai bun model din clasa sa. Dar la o clasă unde nimeni nu mai investește, lipsește gloria.

 

Probabil clientii nu se prea inghesuie sa le cumpare si atunci de ce sa investesti atat de mult in chestii noi daca stii ca nu vei obtine un profit prea mare?

Link to post
Share on other sites

Nu am studiat vânzările, dar nu cred că supersport-ul a avut o scădere semnificativă a vânzărilor în ultimul deceniu. Iar profitul (redus) este comparabil cu cel care se face la clasa mare, superbike. Sustenabilitatea clasei supersport depinde exclusiv de japonezi: ei au creat-o și au alimentat-o, europenii nu s-au băgat niciodată. Cum ziceam, se pare că Honda face cât toți ceilalți 3 la un loc, chiar mai mult. Au lansat trend-ul, ceilalți îl vor urma.

Link to post
Share on other sites

Din poze mi se pare foarte mica. Iar led-urile astea pe fata mi se par tot mai periculoase pentru utilizare strada, mi se pare ca nu te vede nici dracu' cu becurile alea. Am vazut niste review-uri si la MT10, R1, nu iti dai seama ca vine ceva din fata. Asta mi se pare o prostie.

Link to post
Share on other sites

La mașini se văd foarte bine DRL-urile pe timp de zi. Nu văd de ce la moto nu ar fi la fel.


» Post actualizat in 14 Oct 2016 11:27

Din poze mi se pare foarte mica.


Cadrul este același, la fel și bascula. Înălțimea șeii este și ea neschimbată => dimensiuni generale identice/aproape identice cu modelul actual.

Link to post
Share on other sites

Ce părere poţi avea ? îmi bate inima numai când o văd. Arată extraordinar, are 6 moduri de mers, ABS, Euro4, quickshift. Nu înţeleg de ce o tot freacă şi nu o fac crossplane. Probabil crossplane are puţine avantaje la 600cmc faţă de 1000 altfel nu înţeleg de ce păstrează aceeaşi arhitectură.

attachicon.gif2017_Yamaha_YZF-R6_01.jpg

La crossplane se pierde din power la top-rpm, iar la 600 asta e tot spilul

» Post actualizat in 14 Oct 2016 12:26

La mașini se văd foarte bine DRL-urile pe timp de zi. Nu văd de ce la moto nu ar fi la fel.

Taranii de la noi nu sunt obisnuiti cu asa ceva, nu recunosc DRL auto sau moto ca fiind ceva caruia trebuie sa ii cedeze trecerea.

Astia nu recunosc ca fiind 'vehicul pe sens opus' decat cele 2 faruri difuze galbene, asimetrice (unul setat bine, altul care bate in cosmos, eventual ars si ala)

Mentalist are dreptate, e periculos

Link to post
Share on other sites

La crossplane se pierde din power la top-rpm, iar la 600 asta e tot spilul

 

Exact. Pentru că arbore de echilibrare. Care mai adaugă și greutate. Iar la un 600 s-ar simți cu atât mai mult.

Link to post
Share on other sites

@CMD:eu sa-i cert ca au pus electronica?de ce?sau te refereai la altcineva?eu n-am nimic impotriva electronicii,doar mi se pare inutila pt majoritatea utilizatorilor.

Link to post
Share on other sites

Chiar si daca va exista cerere pe piata?

 

Crezi că pentru 600RR nu mai exista? Așa cum japonejii au creat clasa supersport de 600, ei pot s-o și desființeze. Și să dirijeze masele spre o nișă mai profitabilă pentru ei. Exact asta face onda.

Link to post
Share on other sites

Crezi că pentru 600RR nu mai exista? Așa cum japonejii au creat clasa supersport de 600, ei pot s-o și desființeze. Și să dirijeze masele spre o nișă mai profitabilă pentru ei. Exact asta face onda.

 

Nu m-am exprimat suficient de clar.

Vroiam sa spun ca daca exista cerere incat sa o considere suficient de profitabila, vor mai scoate un model de R6.

Mai ales ca acum Honda nu va mai produce RR-ul de 600, o parte din clientii lor se vor orienta spre Yamaha R6.

Edited by gabizxc
Link to post
Share on other sites

Nu știu dacă profitul este leitmotivul principal aici. La fel ca și la superbike, numărul relativ redus de unități vândute înseamnă un venit proporțional mic. Banii se fac din vânzările în masă, motociclete mai mici și mai ieftine. Faptul că ei oferă o motocicletă la această clasă înseamnă în primul rând publicitate. Însă cu cât atenția și interesul din jurul clasei scade, scade și relevanța ofertei.

Link to post
Share on other sites

E mai simplu sa fac i un R1 cu doar 5kg mai usor, ii pui electronica cu care limitezi puterea si este exact un R6. La asta se va ajunge. Mie personal mi se pare o MAAAARE risipa de bani achizitionarea unei motorete supersport de 600, mai ales ca dupa 1-2-3 ani te vei plictisi si tot la 1000cc ajungi.Daca ar fi electronica adecvata si citeva kile mai putin, mai ales in propulsor, 1000cc ar suplini aproape perfect un 600cc supersport. Propulsoarele de 600 supersport au viata mult mai scurta comparativ cu unul de 1000cc.

Edited by JAGI
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...