Robert Rmh Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 eu sunt de parere cu un 600 poti merge pe strada mult mai safe si mai bine decat poti merge cu un sbk pe strada,sbk il cumperi pentru pista sau daca mergi pe trasee virajate des,nu sa o arzi pe strada cu el,si sa ai gumele patrate,sbk multa puterere pe care nu o folosesti,nu ca la 600 ai folosio pe toata,personal mi-au placut toate generatiile de r6 iar asta le intrece pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 Şi eu am preferat motocicletele de 600, mi s-au părut cel mai bun compromis pt stradă ( plus asigurări, impozit etc). Dar scopul lui R6 (sau R1) pe lume nu este strada aşa că rămânem la observaţiile lui Jagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 (editat) Exact asta subliniez si eu. Vorbim de motoretele care sint facute pt pista. Cine a mers cu R1 2015 intelege ce spun, motoreta e deja foarte mica si agila. Este deja un R6 cu putere de 180cai/roata. Are drive mode selectabil, insa oricum l-ai seta, cuplul mare se simte. In modul cel mai domol, motoreta e supercontrolabila, raspunsul rotirii acceleratiei e foarte lung si la mersul bara la bara pe strada nu e nici o problema. Editat Octombrie 18, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Honda a renuntat la 600RR dar au CBR 650F. Model cu care ei se lauda ca e supersport. Dar la 85CP si 210kg e mai mult touring decat supersport... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Este o motocicletă mai simplă, mai ieftină, mai versatilă care le va aduce un profit (speră ei) mai mare. Interesant cum o iau ei înapoi fix pe drumul pe care au venit la începutul anilor '00, când CBR F4 li s-a părut prea soft și au creat 600RR-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 (editat) Honda a renuntat la 600RR dar au CBR 650F. Model cu care ei se lauda ca e supersport. Dar la 85CP si 210kg e mai mult touring decat supersport... Daca cistiga Marquez, inseamna ca Honda e buna. Amintiti-va de 1998-1999. Yamaha avea deja primul R1. Honda se compara cu CBR900RR care era o parodie pe linga R1.Mai zic de R6 comparat cu CBR600F4, in 99? Dar diferenta este la marketing. Editat Octombrie 19, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Da, tin minte ce "haos" a fost cand a aparut R1. Apoi R6. Erau total in alta liga fata de restul competitorilor. Poate asta se asteapta si acum - cineva sa scotata asul din maneca si sa reinventeze clasa 600 ca apoi toti sa urmeze reteta. Sau ceva similar, gen miare gatuite si limitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Sau ceva similar, gen miare gatuite si limitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Neah,mini-panigale are cilindreea aia ca nu au baietii de la Ducati motor de 600 din care sa scoata ceva zeama si datorita celor doar doi cilindrii.altfel,baietii din clasa 600,cu 4 cilindrii le-ar da celor de la Ducati peste nas oricand pe acest segment.nu ca n-ar cam face-o oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 (editat) Ducati nu a concurat niciodată cu japonezii la clasa 600cc În rest, nu văd niciun aspect (în afară de prețul cu vreo 2000 mai mic) în care un supersport clasic (4L, 600cc) ar fi superior unui 899 Editat Octombrie 19, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Stiu ca esti impatimit Ducati,dar hai sa pricepem amandoi ce vorbim. 899 "concureaza" cu motoarele de 600 la specificatii.corect?adica alora de la Duacti le trebuie cmc in plus doar pt ca au doar 2 cilindrii.corect din nou?deci un 899 nu e un miar gatuit,ci doar un 600 unflat cu pompa.cat despre faptul ca nu au concurat italienii niciodata cu japo la 600,e pt ca nu au avut cu ce.momentam 899 nu merge la miare,acolo e Big Brother,si ala acum avand 1300cmc doar pt ca "doi cilindrii e putini":) » Post actualizat in 19 Oct 2016 11:20 Cat despre "nu vad nici un aspect",iar nu esti realist pt ca esti fan Duacti.eu maine as lasa japonezii pt un Ducati SF1299,deci sa nu ma intelegi gresit ca ataca in vreun fel marca sau pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Simplific argumentul: clasa SS a fost creată de către japonezi pentru o serie de motive, pentru a răspunde unei cereri bine definite pe piață.899 răspunde aceleiași cereri doar că o face mai bine decât SS-ul clasic de 600. Mai contează faptul că are 13,7 pistoane sau că merge cu uraniu îmbogățit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Gresit argumentul.s-au format(e drept ca japonezii au dus tendinta in acea directie) cateva clase SS:125,500,600,900,1000,intelegi ideea.cei de la Ducati au urcat in tren foarte tarziu si oarecum pe o nisa superioara ca si cilindree ca sa poate fi competitivi cu japonezii care aveau cilindrii mai multi si capacitate cilindrica mai mica.pt ca ducatii sunt si au fost fideli motorului in 2 cilindrii,au facut tot felul de artificii tehnice ca sa se bata cu baietii mai mici,nu cu cei mai mari.conluzia:au creat motoare cu cmc mai mare cu putere egala sau aproximativ egala cu asiaticele mai mici.deci da,ei se bat(prin 899) cu motoare de 599cmc,respectiv 1299 se bate cu motoare de pana in 1000cmc.part...ca arata de-ti ia ochii,comparativ cu "chinezariile" asta e alta discutie.dar nu sunt nici macar egali nicaieri d.p.d.v al performantelor/cmc.asta incercam eu sa subliniez. » Post actualizat in 19 Oct 2016 11:41 Si doi la mana,costul e mult mai mare/clasa.iar pana la urma platesti doar brand-ul si look-ul.performantele le gasesti mult mai ieftin altundeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Ducati 748 a apărut prin 1994: la doar câțiva ani după primele modele din clasa SS ale japonezilor (FZR600, CBR600, etc.) și pe când în WSBK limita era de 750cc pentru L4. Ducati a "patentat" această clasă, în care au urmat modelele 749, 848, 899 și acum 959. Aceste modele au dorit tot timpul să fie o alternativă viabilă pentru SS-ul de 600, însă până la 899 nu erau destul de rafinate și adaptate pentru uz zilnic, stradal, iar diferența de performanță nu era semnificativă față de un L4 de 600. Acum este: 959 și mai ales 899 au dimensiunile și greutatea unui SS clasic și performanțe clar superioare - atât pentru circuit cât mai ales pentru stradă, unde ai putere și cuplu mai mult, mai disponibil și mai utilizabil (nu doar pe ultimele liniuțe de pe turometru).Este simplu: presupunând că ești dispus să dai 1-2000€, de ce ți-ai mai cumpăra un SS de 600 când ai această alternativă? PS: în momentul de față nu dețin niciun Ducati și nu-mi face cu ochiul niciun model de la ei. Mi-e greu să mă definesc drept împătimit Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 E de apreciat totusi ca Yamaha incearca marea cu degetul - au scos motor nou acum cativa ani pt FZ8, au dat drumul noilor motoare pe MT09 si pe MT07. Au pus motorul de R1 pe MT10 (era o chestiune de timp pana sa faca asta). Daca din MT09 au derivat Tracerul si din MT07 - Tracer 700, cred ca le-ar fi foarte usor sa puna motorul de MT09 pe niste SS-uri care sa inlocuiasca clasa de 600. Ai avea aproximativ aceeasi putere dar motor mare si mult mai rezistent cu ceva mai mult cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 La așa ceva mă aștept și eu. Ca viitorul R6 (poate învie numele de R7) să fiu un tricilindru de 700 - sau mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Un tricilindru de 700 ma indoiesc ca ar putea fi la fel de performant, dar un tricilindru de 900 e dovedit ca poate fi o treaba destul de interesanta - vezi Triumph 955i. La fel cum vitezanele de alta data sunt sport-touringuri azi, poate si asa miarele vechi poti fi supersporturile actuale ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Ne intoarcem iar de unde am plecat. Ce rost mai are sa-ti iei 900cc, pentaheptaoctocilindru, cind tot la 1000cc vei ajunge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Pentru unii s-ar putea să fie chiar suficient un V2 de 900, care trage sub 170 (dry) la cântar și scoate vreo 150cp. Zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Daca cistiga Marquez, inseamna ca Honda e buna. Amintiti-va de 1998-1999. Yamaha avea deja primul R1. Honda se compara cu CBR900RR care era o parodie pe linga R1.Mai zic de R6 comparat cu CBR600F4, in 99? Dar diferenta este la marketing. a cistigat deja marq. duminica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Ne intoarcem iar de unde am plecat. Ce rost mai are sa-ti iei 900cc, pentaheptaoctocilindru, cind tot la 1000cc vei ajunge? are, ca belbozii nu deschid toata acceleratia nici pe 600 e vorba de pret , de taxe (in anumite tari foarte mari pentru 1000cc) , asigurare ... da, un motociclist cu ceva experienta ,talent si cunostinte tehnice o sa traga spre 1000cc , restul sunt ori poseri ori prafari .. r6 asta nou arata senzational, mini r1 ... cum arata si ceva electronica si sparg vanzarile la incepatori, motociclistii vechi nu prea isi iau 600 nou .. honda poate sa faca masini de spalat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 de acord cu Jagi. R1 rullz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 E de apreciat totusi ca Yamaha incearca marea cu degetul - au scos motor nou acum cativa ani pt FZ8, au dat drumul noilor motoare pe MT09 si pe MT07. Au pus motorul de R1 pe MT10 (era o chestiune de timp pana sa faca asta). Daca din MT09 au derivat Tracerul si din MT07 - Tracer 700, cred ca le-ar fi foarte usor sa puna motorul de MT09 pe niste SS-uri care sa inlocuiasca clasa de 600. Ai avea aproximativ aceeasi putere dar motor mare si mult mai rezistent cu ceva mai mult cuplu. cam toata gama fazer a fost inlocuita de seriile mt,aflu ca nici fazer 8 nu mai este comercial... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Anostă cum ( zic unii că ) e, Honda ştie direcţia din lumea moto. Sau măcar din piaţă. Ei au fost primii care s-au reorientat excluzând clasa 600. Cred că legile nou apărute fac să dispară clasa 600. În primul rând codul adoptat în 2013 across the Europe ( incl UK ) privind restricţiile. Apoi obligativitatea Euro4 din 2017 face mai uşor de construit o moto de 1000 decât una de 600. Apoi gândiţi-vă că e nevoie de mai multe 125/250 şi îmi amintesc cum au râs motocicliştii "tru" când au auzit de Zongshen CSC RX3. Care e partea plină a paharului ? După mine niciuna dar eu nu sunt hipster. http://newatlas.com/fb-mondial-125-250-hipster/45652/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Eu am spus că Honda are o relevanță pe piață și o greutate comercială atât de mare încât deciziile pe care le iau ei sunt de obicei urmate de ceilalți 3 japonezi. Problema este că iei iau aceste decizii aproape exclusiv din considerente economice și de profit. Honda nu știe direcția, Honda creează direcția. Pentru că pot. Și atât. Apoi obligativitatea Euro4 din 2017 face mai uşor de construit o moto de 1000 decât una de 600. Adică un SS de 600 e complicat de construit, dar în același timp oferă motociclete sport de 650 și de 500?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.