green_fox Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 Salut, colegii! Doresc sa ma ajutati cu o decizie de achizitie intre modelele mentionate din titlu, pentru la primavara: Mentionez ca am 32 ani, 1.71m, 65kg, permis cat.B de 11 ani, A de 1 an, experienta foarte buna de trafic in oras atat cu masina, cat si cu bicicleta. Fara experienta pe doua roti motorizate in afara de scoala. +Honda: roti de 14", Yamaha de 13" +Yamaha: 2-300 eur mai ieftin, in functie de dealer. In rest, performantele imi par similare, pe langa manevrabilitate, ma intereseaza in primul rand fiabilitatea pe termen lung, usurinta de a gasi piese, si, daca e posibil, care e mai greu de furat (PCX are o protectie de butuc suplimentara, metalica, dar oricum il ia pe cine vrea pana la urma). Deci, din experienta voastra...care dintre marci o recomandati? 95% pentru oras (Buc), eventual fuga 30 km pana la tara o data pe luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 (editat) amandoua sunt faine,si fiabile,alegeo pe aia mai ieftina,de banii aia200-300E iti iei un topcase ,dar daca zici ca mai faci si un drum pe afara eu m-as orienta pe un 250-300 cc,sunt bune si cu pasager si in oras si in afara,si nu consuma mult,cu 125 esti cam limitat daca mai iei un pasager ceva si posibil sa mai ai probleme la depasiri,de furat toate se fura usor pentru cine le vrea. Editat Noiembrie 13, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Noiembrie 13, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2016 @Sonyy: pai un 250cc mi-ar fi suras de departe mai mult, dar sare in aer pretul si bugetul e de 3000 doar pt achizitie. Si pana la urma, cele 65 kg ale mele vor fi trase foarte bine si de un 125cc, am probat cu un PCX deja. Daca o fi cu pasager intr-un caz extraordinar, merg cu grija si ca melcul. Daca iau 250 cresc toate: greutatea moto, consum, RCA, si vreau sa-i fac si CASCO in primul an. O sa ma coste minim 500 eur pt 125. Asa ca ma limitez la capacitatea asta. Pentru oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 Tricity fara ABS(sau cu daca te tine buzunarul)!Alealalte doua sunt ragalii pe langa Tricity!Confort,stabilitate,latime tot pe acolo!Pentru cateva sute de euro merita investitia! Parcarea oricum trebuie sa fie cat mai sigura,scuterele sunt tentante oricum! Ca sa nu crezi ca vorbesc in necunostinta de cauza,am o Vespa et4,o Aprilia Sportcity 200 si am avut pana de curand si un X9 de 500! Dar cand m-am urcat si mers pe un MP3 de 250 am inteles ca in oras te joci cu trei roti! Tricity e mai suplu si mai usor ca un MP3,si mai mic la motor,dar pentru ce-ti trebuie tie e tocmai bun! Parca Dual Motors au unul pe care-l folosesc ei!Vorbeste cu ei si fa un drive test ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Noiembrie 13, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2016 @adiy: Tin foarte mult la ABS! Tricity e 4100E varianta cu ABS. Si e ceva foarte dubios la el, ca nota personala. Stii vorba aia, nici cal, nici magar (ATV)? Nu de echilibru mi-e frica. Sunt convins ca anuleaza multe griji si intr-adevar te joci cu el, dar reversul medaliei e ca te inveti prost pe el, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 Abs-ul la trei roti e mai putin important fata de 2 roti!Iar cu ATV-ul nu are nici o legatura(am avut doua si am mers la greu cu ele)! Mergi si fa un test daca se poate si fa comparatia in cunostinta de cauza! Cat despre idei preconcepute,e bine sa nu le avem,doar suntem motociclisti!Este deajuns ca au altii despre noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 poti lua linistit un 250 sh.iar costurile nu cresc deloc simtitor,nu cred ca se merita sa dai atatia bani pe un maxi nou de 125,poti gasi un 250-300 sh 2011-2012 in mintile lui la banii aia lejer ia si asta in calcul,posibil sa inceapa sa iti placa plimbarile de afara,un 250 te poate face eventual sa scapi de niste cheltuieli si batai de cap,adica sa te apuci sa il vinzi pe cel de 125 si sa cumperi altu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Noiembrie 13, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2016 Eu nu sunt inca dar ai dreptate!.. Oricum stii ca motociclistii "adevarati" nu baga in seama scuteristii sau sau pe colegii pe motoare de 125. Chiar daca am A-ul "plin", deocamdata nu ma intereseaza altceva decat sa ajung cat mai repede si in siguranta de la A la B. De mestecat in benzina sunt satul de 10 ani si nici curatarea saptamanala a lantului nu am chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 Eu am Yamaha Majesty 250 an 2001 . Nu se strica , nu se indoaie , nu se inmoaie , nu cere bani de intretinere . Am cheltuit 1000lei cand am luat.o pe revizie si schimburi la lichide si de atunci nu stiu de alta cheltuiala cu exceptie schimb ulei . Are loc de bagaje, daca pui si top case intra un carutz de Carefour plin . Cu toate astea ma gandesc sa o schimb cu 400cc e cam puturoasa cu 2 persoane . La 125cc nici nu ma gandesc chiar daca e nou si pt oras , te va dezamagi repede , este prea mic . Nu gandi 125cc-250cc consum este la fel dar castigi putere si viteza . Da, intradevar 250cc mai greu , singurul dezavantaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Noiembrie 13, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2016 @4mbb: multumesc pentru bunele intentii, DAR: cand voiam motocicleta de 125 si am postat pe forum la motociclisti, rubrica incepatori, mi-au sarit in cap ca pt ce am eu nevoie mi-e suficient un moped de 50cc. Dupa un an de analize, zeci si sute de intrebari, nopti pierdute pe Google si cateva test ride-uri, inclusiv cu PCX-ul, stiu acum exact ce vreau. Haideti sa ne concentram asupra topicului si daca nu mai are nimeni vreo comparatie de facut din experienta intre cele doua modele, mai bine il declaram inchis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 ce iti pasa tie daca motociclistii nu te considera motociclist pt ca ai maxiscuter?eu salut scuteristii,si foarte bn ca iti iei ceva in functie de nevoi,in italia,spania,franta domina scuterele 200-400cc,alege yamaha si de diferenta aia de 300€ iei accesorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 Uite ce cred eu... Asculta-l pe @adiy32 si du-te la baietii aia pentru un drive test cu Tricity. Nu costa mare lucru. Nu am un interes personal in asta, nu-mi plac scuterele (in sensul de a ma plimba cu ele), dar pe aici pe unde sunt eu am vazut o gramada de Tricity si de Piaggio cu trei roti. Fug de rup pamantul in oras - desi inteleg ca nu esti vitezoman - sunt mai stabile si nu-ti dau asa de multe dureri de cap ca te poti rostogoli cu ele, sunt excelente si pentru mersul cu pasager. Daca nu esti disperat sa iti cumperi acum, mai bine mergi la drive test, mai strange niste banuti si fa o treaba ca lumea. Apoi, nu cred ca sunt asa de atractive pentru hoti... Pe de alta parte, faptul ca unii nu te considera motociclist nu cred ca-ti taie apetitul sau nu te lasa sa dormi... Lasa-i in plata Domnului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diowrc75 Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 Eu nu sunt inca dar ai dreptate!.. Oricum stii ca motociclistii "adevarati" nu baga in seama scuteristii sau sau pe colegii pe motoare de 125. Chiar daca am A-ul "plin", deocamdata nu ma intereseaza altceva decat sa ajung cat mai repede si in siguranta de la A la B. De mestecat in benzina sunt satul de 10 ani si nici curatarea saptamanala a lantului nu am chef. sonyy are dreptate cu totul,de 125 o sa iti ramana mic destul de rpd si mai pierzi si la pret daca il iei nou,cat despre motociclisti nu iti bate capul ca nu te saluta,nu toti care merg pe motociclete sunt motociclisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Noiembrie 13, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2016 (editat) Cred ca am fost interpretat gresit. Unde am scris eu ca ma consuma asta? Era doar o confirmare a celor ce le spunea adiy. "despre idei preconcepute,e bine sa nu le avem [..] Este deajuns ca au altii despre noi!" Daca nu dormeam bine de cum ma vad altii, nu ma mai orientam spre scuter de capacitate mica, nu? Si cred ca prefer ca incepator sa am nu am prea multi CP sub mine daca nu stiu sa-i stapanesc si sa risc sa ma fure. Macar sa-mi ramana mic, vad eu cu buyback sau ceva, ulterior, daca e cazul. Dar acceleratia PCX-ului in oras e uimitoare, momentan nu-mi doresc mai mult. Dar mi-a luat ochii NMax-ul asta nou si ma roade rau alegerea. Chiar nuu sunt motociclist si nu cred ca voi deveni in sensul pe care multi i-l dau acestui termen, sunt un conservar (sic) coborat din masina, satul de aglomeratii si cautat parcari. Editat Noiembrie 13, 2016 de green_fox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 PCX ul nu are ABS, are CBS ceea ce este altceva. Nmax-ul are ABS standard (dacă ții la asta). Am mers cu amândouă. Mi-a plăcut mai mult Yamaha (un oarecare aer familiar, având în vedere ce am), mi se pare mai moderna. PC X ul, chiar cu facelift-ul ușor din 2016, are un aer mai retro. Dar nu vreau sa zic nimic rău de PCX, merge foarte bine. Totuși ar trebui sa fiu corect pana la capat: PCX ul testat a fost 150 cmc, NMAX ul 125 cmc. Aștept cu interes pe cel de 150. S-ar putea ca cei 2 CP și nițel cuplu în plus sa facă diferența. Dacă pot sa îți mai ofer informații, cu placere, "shoot"... Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Noiembrie 13, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2016 anpetre, thank youuu. Intr-adevar poate si influentat de pret, tind sa apreciez mai mult designul NMax-ului. Ce inaltime ai? Daca esti cumva sub 1.80, pe care te-ai simtit mai in siguranta la 50+km/h? Care te protejeaza mai bine de vant? Cum e Nmax-ul ca spatiu de depozitare, usurinta de mutat degetul catre comenzi (claxon, semnale), unghiurile acoperite de oglinzi? Si cel important: cum se comporta rotile de 13" la trecerea peste linii de tramvai, limitatoare de viteza si nelipsitele gropi si crapaturi din asfalt? Dar o comparatie intre suspensiile stock? Despre PCX am inteles ca e indicat sa schimbi amortizoarele din fabrica, ca n-ar fi cele mai inspirate. Dank! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 Sa o luam pe rand: Am 1,77, dar .... ceva peste 100 kg. In siguranță am fost pe amândouă. Protecție la vânt... e cam la fel. Nu prea contează la viteza cu care mergi cu aceste scooter- e, vreo 70 80 km/h. Important este un parbriz la oricare dintre ele, mai mare decât cel standard. Se cam strica aspectul dar... nu poți sa le ai pe toate. La NMAX intra o casca sub sa dar MICA (max M, depinde și de format, oricum open face). Casca mea XL nici vorba sa încapă. Acces la comenzi identic, ok la amândouă. Despre unghiuri / câmpuri acoperite, sincer, nu mai rețin dar vedeam suficient în amândouă. PCX ul sta mai bine la suspensii, nu-s perfecte dar mai bune decât la NMAX. Sa nu uit: PCX ul are si sistemul Stop-n-go, cam inutil dar în trend. Computerul de bord la NMAX mult mai cuprinzător ca informație, bord complet digital. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Noiembrie 14, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2016 Okay, multumesc pentru raspunsuri. Cred ca sunt la fel de nehotarat ca la inceput, dar macar acum sunt convins ca oricare din ele e o alegere buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Incearca sa vezi si o Honda forza de 250 cmc. Ca spatiu de depozitare e mult peste cele doua scutere, pozitia pe ea e apropiata de naked, saua pasagerul e foarte generoasa. Era unul in Bucureste cu 2000km la vreo 2500 euro. E ciudat sa ai scuter si sa nu intre macar o casca integrala,orice marime, sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 SI sa dai 3000 de euro pe un scuter de 125,care abia prinde 100... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Și încă ceva.... Service, piese de schimb: La Honda nu știu. La Yamaha mi s-au părut amândouă service-uri de reprezentanta din București destul de OK (evident, veșnic în criza de timp, aglomerate). Piesele vin din Grecia în max 10 zile, de regula mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbat Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) Apreciez ca vrei sa-ti cumperi ceva nou si lasa-i pe cei care vor sa te convinga ca nu-i o idee buna. Iti recomand sa te uiti si la Honda sh150, model de necontestat pe piata in gama lui. A aparut modelul 2017, faruri led, keyless, vine cu portbagaj si cu parpriz in Italia inclus in pret, sa vedem in Romania cu ce e adus. Honda Romania nu-l vinde insa ai posibilitatea sa-l cumperi de la altii, garantia fiindu-ti acoperita de Honda Romania in limita a 2 ani. Piaggio Medley 150, un model foarte bun care se vrea un competitor pentru Honda sh150, sa vedem daca si va reusi fiind scos pe piata la inceputul lui 2016. Pret mai mic, cam acelasi dimensiuni si greutate. Ambele scutere au ABS si motoare de ultima generatie Euro 4, start & stop, consum 2,5-3.0 l/100km. In oras e tot ce ai nevoie, motocicleta e depasita pentru asa ceva. Editat Noiembrie 18, 2016 de barbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu B Postat Februarie 11, 2017 Share Postat Februarie 11, 2017 ...mă bag în discuţie în suficientă cunoştinţă de cauză şi bine intenţionat...deci...ambele modele sunt vârful gamei şi încorporează multe chestii tehnologice de ultimă generaţie...spaţiul de depozitare este suficient (casca poate fi culcată pe lateral dacă pusă clasic nu intră), viteza e Ok chiar şi la drumeţii, acceleraţia e grozavā, consumul super...fiabilitate... Închei spunând că e opţiunea fiecăruia...personal am considerat că performanţele jucărioarelor de 125 cc se suprapun în fond rigorilor legislaţiei rutiere (nu am chef să rămân fără permis sau să cotizez plătind amenzi)...aşa că aştept parteneri de drumeţii... » Post actualizat in 11 Feb 2017 12:46 ...punctez câteva idei...ambele scutere reprezintă vârful la categoria 125 cc...încorporează chestii tehnologice de ultimă generaţie...sunt vioaie, economice şi fiabile...viteza atinsă se suprapune fix pe restricţiile legislaţiei rutiere şi la drumurile noastre e Ok...susţin că sunt potrivite şi pentru drumeţii...recordul personal fiind de 800 km într-o zi...sunt confortabile şi foarte manevrabile...respect preferinţele fiecăruia dar cu tărie spun că scuterele rămân cele mai adaptabile jucărioare pe 2 roţi la condiţiile de drum şi meteo...aştept să ne plimbăm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.