Sari la conținut

Yamaha TT 600 R 1998---O vreau da nu stiu in ce ma bag....


andreim92
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

De ceva vreme ma tot uit dupa Yamaha asta TTR 600 pentru ca e cam singura motocicleta cu specificatii care duc intradevar spre Enduro, ea fiind un Dual sport.(280 mm fata-spate,Ohlins etc, 150 kg wet )

Imi place la ea faptul ca se poate inmatricula si ca e foarte mare....Eu am 1.98 si 100kg .

 

Stie cineva mai multe despre ea si ce anume poate sa cada? Eu am fost la cineva sa vad una din 98 si i-am dat la pedale de mi a venit rau si nu am reusit sa o pornesc.

Era nepornita de vreo 2 luni zicea el....

Tin sa precizez ca nu am mai pornit niciuna la pedala...dar....am respectat cum am putut tehnica ...doua pedale decopresie (am inteles ca are decompresor automat...) etc...si cand tine tare atunci ii dau...in fine,nu ma declar cunoscator in ale' Kick startului, Nenea de acolo nu putea sa ii dea pedala desi l-am rugat sa o porneasca , era lovit la picior tot de la doamna TTR, si il avea umfalt...

 

Cei care o cunoasteti poate ma ajutati cu niste sfaturi,ce anume ar trebui verificat la ea....ce stiti despre fiabilitatea lor...pentru ca as avea de gand sa mai dau o tura pe la el !! Fara sa mai fiu incaltat in pantofi de servici.... Problema e ca proprietaru este la 160 km de mine....

P.S. Am vazut ca din 2 pedale ar cam trebui sa porneasca daca sunt ok,la rece !!

 

Multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag aiurea in seama si eu,dar in a 2-a nu merge sa incerci ?Am avut un Dominator care avea dual-buton+kick,dar cand nu vroia la buton ii dadeam in a 2-a.Zic si eu. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag aiurea in seama si eu,dar in a 2-a nu merge sa incerci ?Am avut un Dominator care avea dual-buton+kick,dar cand nu vroia la buton ii dadeam in a 2-a.Zic si eu. :what:

Nu stiu...sunt departe..... eu i-am dat pe liber

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu un ttr pe care l-am dichisit oleaca, furca usd, roti sm si enduro, pachet 1800chiftele. motor refacut tot dichisul. mai trebuie sa lucrez la design oleaca ca e cam jumulit, oleaca de rugina pe colo-colo... d-astea specifice unei mobre din 2001 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt motoare ok daca sunt ingrijite...

 

neglijate, cam ca multe altele din generatia pre-2000, poate sa ajunga rapid intr-o zona nerentabila.

 

merita cel putin vazut, dar cu cineva care se pricepe.

Asta o sa fac. Sambata am in plan sa ma duc pana acolo cu cineva care stie la ce se uita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pornit la rece si pe asfalt e OK.. Cand esti in padure e mai nasol, ca o sa o opresti probabil in pozitii ce nu permit datul la pedala tot timpul.. Si atunci o sa iti aduci aminte de sfinti, morti, .. Vezi ce iti doresti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-i motorul in mintile lui si decompresorul reglat, il pornesti si cu mana.

In alta ordine de idei, TTR-ul e un motor simplu si foarte rezistent, tine foarte bine la tavaleala, la piese de schimb nu ai probleme si nu-s foarte scumpe.

Din pacate pentru mine, cand am cautat nu am gasit un TTR cat de cat si mi-am luat un TTE si acuma suspin dupa TTR, desi nici TTE-ul nu-i rau deloc.

Dupa cum arata anuntul, motorul arata bine, daca mai e si ok, merita pretul asta.

Vorbind de pret, mie personal mi se pare sub pretul pietei, deci uita-te bine la tot ce e de uitat, dar nu inseamna ca omul e de rea credinta.

Bafta multa !!!

Editat de challenger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea cu pornirea tine de obisnuinta! Eu am avut TT600S din '93 si o porneam la a 2-a pedala rece sau calda fara cablu la decompresor! Motoarele sunt foarte simple si fiabile, piesele din motor sunt relativ ieftine! Probleme sunt in general cu roata spate ( pe 18") , cam crapa cercul, si cu cdi-ul. Probleme mai poti avea cu racirea dar doar daca o forjezi tare pe off (namoale mari si viteza mica sau deloc) insa exista radiatoare suplimentare pt ulei! Are multe piese comune cu xt-ul si stiu ca furca usd de la 4GV-ul meu este acum pe o SZR660, deci poti cauta echivalente si la alte modele din ograda Yamaha!

Din ce imi amintesc se poate pune si pornire la buton in paralel cu carja, trebuie electromotor, capac motor, baterie si ceva modificari (nu foarte mari) la instalatia elecrtrica!

 

In general este o mobra simpla si fiabila si indreptata mai mult spre coclau!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut daca vrei cv la fel de fiabil si bun ca propulsot pot sa ti ofer un Tenere 660 48cp inmat ro acte ok,la un pret excelent 800 euro cu mici modificari il poti transforma intr un enduro.. 0721602721

post-68579-0-13123700-1478318576_thumb.jpg
post-68579-0-82420800-1478318563_thumb.jpg
post-68579-0-26392100-1478318551_thumb.jpg
post-68579-0-48010800-1478318538_thumb.jpg
post-68579-0-02675200-1478318524_thumb.jpg
post-68579-0-82872400-1478318500_thumb.jpg
post-68579-0-49231800-1478318491_thumb.jpg
post-68579-0-29978200-1478318483_thumb.jpg
post-68579-0-77852900-1476814195_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea inteleg, TTR-ul are decompresor aitomat, sau manual? Unul spine ca automat, altul ca il porneste fara cablul la decompresor ( iar cablul e prezent doar da cel manual).

Uite aici tehnica de pornire a motoarelor cu decompresor manual:

/index.php?/topic/649999-de-compresorul-manual-monocilindru/?fromsearch=1

Daca e automat, nu ar trebui sa simti la picior punctul in care "tine maxim", pentru ca e decompresat automat sub o anumita rotatie a motorului. Daca-l simti, nu dai pedala puternica chiar atunci, ci treci usor 2-3 cm de el si abia apoi iti potrivesti pedala si ii dai una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci explicati-i voi, cei ce aveti decompresor automat, care-i tehnica exact. Ca omul face 160 km si vrea sa-l porneasca. Eu m-am chinuit pe topicul la care am dat link sa explic cum se porneste cu cel manual ( cel la care gasesti deasupra manetei de ambreiaj si o mica manetuta de decompresie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca daca as povesti, nu m-as face prea inteles, las cateva filmulete sa vorbeasca:

 

Apropo de pornirea cu mana-

 

Nu recomand pornirea de pe cric, esti inalt, poti porni fara a lasa cricul, toata treaba e sa "simti" cand decompresorul si-a facut treaba si apoi sa-i dai o pedala mai tare ( nu extrem de tare, ca risti sa rupi pedala sau sa chiar sa te accidentezi).

In timp, va deveni o joaca, crede-ma..si eu sunt micut (1,70), abia ajungeam cu un picior jos si am reusit s-o pornesc in cele mai nastrusnice pozitii ( adica pe oriunde "descalecam din mers").

Sincer cateodata mi-e dor sa dau la pedala, dar si butonul are farmecul lui ce-i drept, dar as da oricand TTE-ul pe un TTR.

Recomand achizitionarea unei pedale de schimb, se gasesc cam greu, dar o sa-ti trebuiasca.

 

 

Sper ca ti-am fost de folos cat de cat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca daca as povesti, nu m-as face prea inteles, las cateva filmulete sa vorbeasca:

 

Apropo de pornirea cu mana-

 

Nu recomand pornirea de pe cric, esti inalt, poti porni fara a lasa cricul, toata treaba e sa "simti" cand decompresorul si-a facut treaba si apoi sa-i dai o pedala mai tare ( nu extrem de tare, ca risti sa rupi pedala sau sa chiar sa te accidentezi).

In timp, va deveni o joaca, crede-ma..si eu sunt micut (1,70), abia ajungeam cu un picior jos si am reusit s-o pornesc in cele mai nastrusnice pozitii ( adica pe oriunde "descalecam din mers").

Sincer cateodata mi-e dor sa dau la pedala, dar si butonul are farmecul lui ce-i drept, dar as da oricand TTE-ul pe un TTR.

Recomand achizitionarea unei pedale de schimb, se gasesc cam greu, dar o sa-ti trebuiasca.

 

 

Sper ca ti-am fost de folos cat de cat.

Multumes frumos , toate videoclipurile cu pornirea le am vazut si eu :) ,dar am observat ceva de curand ,ca de fiecare data inainte sa revina pe pozitie de dat pedala ,kick ul e la orizontala ...Se observa si la cel care da cu mana!

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e aceeasi chestie ca si cu cel manual: treci un pic de punctul de maxima compresie si apoi ii dai.

Pt initiator: daca tot te duci atata amar de drum, nu ar strica sa iei si o bujie noua dupa tine. Investitia e de 20 lei, si e posibil sa ai in motor o bujie ancrasata care sa nu mai dea suficienta scanteie, si sa te chinui degeaba cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e aceeasi chestie ca si cu cel manual: treci un pic de punctul de maxima compresie si apoi ii dai.

Pt initiator: daca tot te duci atata amar de drum, nu ar strica sa iei si o bujie noua dupa tine. Investitia e de 20 lei, si e posibil sa ai in motor o bujie ancrasata care sa nu mai dea suficienta scanteie, si sa te chinui degeaba cu ea.

 

Asa aveam de gand sa fac , mi a mai spus cineva asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fostul meu EXC 400 aveam si decompresor automat si la ghidon. Ala de la ghidon era util atunci cand vream sa aerisesc cilindrul dupa ce dadeam mobra pe jos. De pornit la pedala sau la buton (aveam si, si) o porneam fara sa ma ating de decompresorul manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea cu bujia e foarte buna, dar vezi a e destul de naspa de scos, daca nu ai cheie de bujii ( de 18 daca nu gresesc).

Alta treaba ce-as zice-o eu ar fi sa inchizi benzina, sa golesti carburatorul (are un surubel cu cap cruce in partea de jos vizibil din partea stanga ) si sa-i dai cateva pedale- eu asa procedam dupa ce-o tavaleam si nu voia sa porneasca.

 

Ce sa zic, daca vrei sa mergi la motor, iti las numarul eu de telefon si poti sa ma suni daca nu te descurci si, in masura cunostintelor mele ( limitate) am sa incerc sa te ajut prin telefon - 0745014036.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...