Sari la conținut

Postări Recomandate

Foarte frumos explicatiile de montare si schite dar nu vad totusi si pretu la acest kit :scratch:

http://www.powerdyna...2077%20799%2000

 

Preis inseamna pret

in tabelul cu fiecare tip de moto ai si codul fiecarui kit si pret

dar eu zic ca merg si chinezariile la rusoaicele noastre

Editat de spulber
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

http://www.powerdyna...2077%20799%2000

 

Preis inseamna pret

in tabelul cu fiecare tip de moto ai si codul fiecarui kit si pret

dar eu zic ca merg si chinezariile la rusoaicele noastre

Stiu foarte bine ca asta inseamna , dar daca deschizi primul link pe care l-ai postat acolo nu apare pretu :friends: iar eu nu am cautat pe sit sa vad undes preturile ca nu m-a interesat . Daia era bine daca postai si un pret pentru cei interesati . Asa cum ai postat acu . De exeplu asa http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/lists/overview.php

Editat de ioneld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand urmatoarele piese:

2 pistoane cu segmenti si bolt(noi si originale)(cote 68,20 si 68,70) pentru simson 425 s la pretul de 200 lei bucata

ambielaj simson(reconditionat)=250 lei

chiuloasa simson sport(reconditionata)=250 lei

bloc motor simson awo t(contine si ambielajul,pompa de ulei,axa came,pinioane distributie)=400 lei

cilindru awo t=200 lei

cilindri sport=100 lei bucata

motor+cutie simson sport=500 lei

magnetou=200 lei

dinam=100 lei

motor de ij=120 lei

piese caroserie ij=negociabil

motor mz rt 125/2=200 lei

roti mz rt,ij,simson(fata)=negociabil

far mz rt=60 lei

buson mz(cel cu six days)=150 lei

buson simson=100 lei

buson ij(are masura ptr.ulei)=40 lei

pompe mz=50 lei

oglinda prindere in ghidon=60 lei

antifurt mz rt=100 lei

cheie contact mz rt=40 lei

cheie contact simson(mz es)=50 lei

lant transmisie (din motor)ptr.mz rt (nou)=60 lei

becuri 6 volti=5 lei bucata(10 lei cel de far)

claxon mz rt=60 lei

claxon ij=40 lei

sa motata pe simson(artizanala)=100 lei

atas moto=100 lei

tel.0785189189

poze cu atasu nu ai?

si cu pompele

( pompilii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea ruseasca este o rezolvare apropiata sistemelor de aprindere de pe auto moderne iar kit-ul la care ai dat trimitere se refera la inlocuirea dinamului cu magnetou + aprindere fara platina , deci este altceva .

Topicul a fost creat pentru a ne spune parerea despre aprinderea ruseasca , nu le incurcati .

Deschideti topic separat pentru alte propuneri si pastrati subiectul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galeria de admisie montata invers(spre exemplu)...

 

 

 

o fi si aia pe dos , chiar nu m-am uitat atent la ea

eu o am de la userul sorin_moto , o dau pt a baga banii in bmw, si am ajuns in posesia ei dupa multa staruinta din partea lui sorin .... in fine sunt eu un suflet mai bun :))

la prima vedere ar fi de schimbat amortizorul cu tot cu suport stanga spate , suportul este fisurat in zona surubului de prindere a rotii, de schimbat sticla de la stopul spate care e crapata, cromarea/nichelarea tobei de esapament si a cotului acesteia, inlocuirea ceasului de kilometraj arata f bine dar nu este original, trasarea , vopsirea dungilor subtiri albe care acum sunt facute din banda adeziva.......... partea mecanica ar fi la cota 1 , dar nu bag mana in foc, e ok , functionala, aici nu sunt probleme , doar daca se vrea a se pune totul nou rulmenti , simeringuri, ambielaj, etc

 

e reconditionata - nu restaurata , pana la restaurare e drum lung , si inafara de cativa de pe aici, 3-4 persoane care intradevar fac treaba ca la carte nu prea stiu multi

 

cam astea ar fi ce stiu eu poate mai sunt poate nu

Editat de aurelian_mz_rt125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aduc la comanda aprinderi electronice pt.comuniste fabriactie ucraina

-planeta

-jupiter

-jawa

-k750

-mt

-ural

 

nu detin multe date inca despre ele,abia am dat de ele..din cite am vazut in ambalaj este tot ce trebuie inclusiv shema.

 

pretul e de 190 lei bucata.(daca vor aparea in mai multe locuri la vinzare e posibil sa le aduc mult mai ieftin..)

 

 

astea sint doar aprinderii..dau doar scinteie si atit...pt.lumini sint alte nebunii sa nu le amestecam...

 

pt.lumini se pot adapta o multime de modele..depinde de moto si ce permite sa intre acolo...acuma fiecare cum prefera sa aiba pe moto...original sau alte soluti mai bune...

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vând câteva piese de Jawa cum ar fi: roți, jante + cauciuc, șa, rezervor și cutiile laterale de sub șa. Toate piesele sunt vopsite, stau de vreo 3 ani sub o prelată și se pune praful pe ele. Poze nu am deocamdată, dar dacă e cineva interesat încerc să fac și câteva poze.

Detalii pe www și sms, link, PM, pomo_sv - mess sau 0757 808 433 (pe telefon după ziua de joi că minunata mea cartele de la Orange s-a demagnetizat).

Editat de pomo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi si aia pe dos , chiar nu m-am uitat atent la ea

eu o am de la userul sorin_moto , o dau pt a baga banii in bmw, si am ajuns in posesia ei dupa multa staruinta din partea lui sorin .... in fine sunt eu un suflet mai bun :))

la prima vedere ar fi de schimbat amortizorul cu tot cu suport stanga spate , suportul este fisurat in zona surubului de prindere a rotii, de schimbat sticla de la stopul spate care e crapata, cromarea/nichelarea tobei de esapament si a cotului acesteia, inlocuirea ceasului de kilometraj arata f bine dar nu este original, trasarea , vopsirea dungilor subtiri albe care acum sunt facute din banda adeziva.......... partea mecanica ar fi la cota 1 , dar nu bag mana in foc, e ok , functionala, aici nu sunt probleme , doar daca se vrea a se pune totul nou rulmenti , simeringuri, ambielaj, etc

 

e reconditionata - nu restaurata , pana la restaurare e drum lung , si inafara de cativa de pe aici, 3-4 persoane care intradevar fac treaba ca la carte nu prea stiu multi

 

cam astea ar fi ce stiu eu poate mai sunt poate nu

Si cit bani cerea acum 8-9 pe motorul asta,parea ca ar fi fost totul nou.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la prima vedere ar fi de schimbat amortizorul cu tot cu suport stanga spate , suportul este fisurat in zona surubului de prindere a rotii, de schimbat sticla de la stopul spate care e crapata, cromarea/nichelarea tobei de esapament si a cotului acesteia, inlocuirea ceasului de kilometraj arata f bine dar nu este original, trasarea , vopsirea dungilor subtiri albe care acum sunt facute din banda adeziva.......... partea mecanica ar fi la cota 1 , dar nu bag mana in foc, e ok , functionala, aici nu sunt probleme , doar daca se vrea a se pune totul nou rulmenti , simeringuri, ambielaj, etc

 

e reconditionata - nu restaurata , pana la restaurare e drum lung , si inafara de cativa de pe aici, 3-4 persoane care intradevar fac treaba ca la carte nu prea stiu multi

 

cam astea ar fi ce stiu eu poate mai sunt poate nu

Salve!E de apreciat sinceritatea raspunsului.Sunt si niste bilete dar,mai degraba,as propune un schimb.Sau schimb completat cu bilete.Mai am prin garajel un ij 49,k 125,jawa 250,simsoane,atase,mz 125 dezmembrate.La jawa am zis ca o sa-i fac 2 poze dar n-am mai reusit.Te-ar interesa o asemenea propunere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea ruseasca este o rezolvare apropiata sistemelor de aprindere de pe auto moderne iar kit-ul la care ai dat trimitere se refera la inlocuirea dinamului cu magnetou + aprindere fara platina , deci este altceva .

Topicul a fost creat pentru a ne spune parerea despre aprinderea ruseasca , nu le incurcati .

Deschideti topic separat pentru alte propuneri si pastrati subiectul .

Corect . :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a plăcut ultima frază, auzi la el, ruÂşii le-au făcut delicate :crack: .

 

 

A scris DEDICATE ,aia inseamna altceva decat delicate!!!!Adica...cu dedicatie pt Jawa sau zaporojetz :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!E de apreciat sinceritatea raspunsului.Sunt si niste bilete dar,mai degraba,as propune un schimb.Sau schimb completat cu bilete.Mai am prin garajel un ij 49,k 125,jawa 250,simsoane,atase,mz 125 dezmembrate.La jawa am zis ca o sa-i fac 2 poze dar n-am mai reusit.Te-ar interesa o asemenea propunere?

 

 

deocamdata l-as da pe bilete , cu toate ca m-ai pune pe ganduri daca ai avea niste acte de M 61 si ce piesulici mai am eu nevoie pe acolo cum ar fi protectiile de la amortizoarele fata, cutia filtrului de aer, carburatoare bune, stop spate si eu stiu ce oi mai avea nevoie pt el , si o diferenta

 

asta e M-ul

 

post-56547-0-89571600-1320826410_thumb.jpg ; post-56547-0-57558200-1320826455_thumb.jpg

 

 

e valabil si pt altii : CAUT ACTE PENTRU M 61

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e M-ul

e valabil si pt altii : CAUT ACTE PENTRU M 61

adica esti in cautare de acte pentru Nipru, Ural, M72, BMW, etc. cu atas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-7792-0-37498800-1320830435_thumb.jpg

 

Ovidiu este un tip al contrastelor. Deopotrivă un om al produsului finit şi - ocazional - adept dezinvolt al doctrinei "las-o, bă, că merge-aşa! ne-am obişnuit cu ea". Ăsteia din urmă i-aş zice şi "provizoriul permanent". Soluţia (absolut vremelnică şi întâmplătoare) întruchipată de două fire date cap la cap ajunge deseori să fie mai longevivă decât multe alte mufe, reglete, tuburi termocontractante şi papuci de tot soiul. Cu siguranţă aderăm amândoi la treaba asta.

 

Instalaţia electrică de pe Uralul lui este un scandal întreg. În far stă un contact de Jawă. Nimic de comentat, ba chiar de laudă. Însă cineva a reuşit să-i reproiecteze funcţionalitatea, astfel încât borna 30 este acum 54 şi viţă-vercea. Contactul ăla mi-a clătinat niţel universul raţional. Claxonul fusese legat mult prea ocţidentaliceşte în blocul stâng (şi "de stânga") de comenzi, în condiţiile în care este fapt bine ştiut că obiectul rusesc şi mentalitatea vestică nu prea se pupă. Charlie ar fi excepţia care confirmă regula. Dar Charlie este la rândul lui un renascentist admirabil şi-un om de ispravă. Enfin, vorba macaronarului: "se non è vero, è ben trovato". Evident că butonul de claxon dădea în scurt şi oprea motorul. A trebuit să gândim problema ruseşte: prea multe fire, Serghei! Ce-i aia masă prin fir?! Masă prin ghidon, frate! Prin urmare am scos un fir, am regândit traseul altuia, iar claxonul şi-a revenit numaidecât în simţiri. Sancta simplicitas.

 

Am încercat la răstimpuri să ochesc măcar o siguranţă fuzibilă prin circuit, dar n-a fost chip. Uralul ăsta operează după Teorema I.P. ("Ivan Pedală"): mergi sau te ia mama dracului! În lipsă de multe facilităţi, am ales să schimb firele roase, să le izolez cât este cu putinţă de bine, să le cositoresc pe toate la capete şi să le lipesc pe papucii lor înainte să le prind prin sertizare. Anul viitor m-ar bucura să pot reface instalaţia de la zero şi să avem parte de bucuriile eterne ale tuburilor termocontractante, ale panourilor de siguranţe, poate chiar şi ale releelor de putere şi tot aşa.

 

Dar nu de entuziasmul improvizatoric mă legam mai sus. Vorbeam de contraste şi mă refeream, de fapt, la starea de spirit a proprietarului bărbos. Pe-omul ăsta îl vezi mare, aşa, cu odraslă, casă, răspunderi şi şapte mii de urcări pe munte la activ, de poţi să bagi mâna-n plasmă că nu-l mai impresionează mare lucru. Că fericirile lui sunt toate elaborate, rare şi trecute. Îh, nu-i aşa. De fapt, mă surprinde felul lui de a se lăsa fericit chiar şi de cel mai mic amănunt. Ba chiar mă risc să spun că ăsta pare să fie secretul unei fericiri foarte vii. Acum câteva săptămâni a făcut rost de o pereche nouă de mănuşi moto. Eu cred că doarme şi azi cu ele-n pat. Să-l fi văzut astă-vară când s-a văzut în mână cu briceagul Victorinox. De fiecare dată când trec pe la el prinde răgaz să-mi zică: "Hai să-ţi arăt un briceag", cu toate că ştim amândoi că mi l-a mai arătat de şapte ori :P. E vorba de o repetiţie care nu deranjează câtuşi de puţin. Este soiul ăla de entuziasm pe care-l are copilul când dă de-a rostogolul o minge din capul patului şi ea prinde viteză până jos. Copilul e-n stare să ia mingea şi s-o dea iarăşi de-a dura a suta oară fără să se plictisească. Aşa fac şi eu, aşa face şi bărbosul istalalt. Şi, mna, poate că puştii mai mici decât noi se plictisesc mai repede. Noi nu :).

 

Fişele şi bujiile erau aproximativ varză. Cilindrul stâng avea toane şi nu mai pornea deloc. Însă după ce-am şterpelit fişa centrală de la delcoul Zambilicăi (Dacia 1310) şi bujia cilindrului 4, Uralul s-a-nmuiat tot. A pornit în amândoi cilindrii fără să stea pe gânduri, iar apoi i-am putut face un reglaj decent la carburatoare. Mai ales stângul era dereglat ca naiba: trebuia să-l convingi ca să pornească şi să nu dea atâtea rateuri. Însă acum merg amândouă la unison (plus-minus câteva note în aceeaşi octavă) cam cum trebuie. Cu drept cuvânt K-68-urile răspund mai bine la reglaje. Singura bubiţă ar fi că dă oarecum în nas la accelerările mai bruşte. Astăzi voi avea mai mult timp să mă joc cu reglajele, ieri am lucrat mai grosso modo.

 

Tot ieri am schimbat şi camera roţii spate. Anvelopa a ieşit şi a intrat mult mai uşor decât mă aşteptam. Deh, "Made in Ukraine" - mă pregătisem de sumo cu patru leviere. Am făcut pană săptămâna trecută (sau luni?) din pricina unor ture de bloc mult prea muhaha-hei-rupiste: bucuroşi că ne-a pornit fierul, am mers cu roata slab umflată, iar valva s-a dat peste cap până la forfecare. Noroc că Ovidiu avea o cameră nouă de rezervă, groasă, vârtoasă şi sănătoasă :). Fericiţi cei cu anvelope şi camere ruso-ucrainene în dotare - eu tot aştept.

 

post-7792-0-16969000-1320830425_thumb.jpgpost-7792-0-95861600-1320830426_thumb.jpgpost-7792-0-89586200-1320830422_thumb.jpg

 

Să fim înţeleşi, totuşi. El vede lucrurile în detaliu şi pare că stă mai bine cu memoria decât mine. Câteodată îl nemulţumeşte orice amănunt care face produsul final să fie altfel decât perfect. Cricul Uralului stă cinci milimetri mai încoace, dar nu că ar fi fost vreo problemă să stea cinci milimetri mai încolo. Alteori nu pricepe neam de ce strâmb din nas când îl văd că ţine flexu-ntr-o mână şi cornierul în cealaltă. Uralul ăsta are vopseaua ciobită pe toate părţile. Jantele au rugină, rezervorul are suduri, blocurile de comenzi sunt... cum sunt - o ciorbă întreagă. Dar n-ar da ciorba asta pe altceva nici să-l tai. Ah, bine, că i-ar plăcea şi lui o maşină străineză, că i-ar plăcea şi lui un TDM, că i-ar plăcea şi lui o căsoaie cu garaj. Detalii. Exigenţele şi miserupismele lui deopotrivă sunt mai degrabă mici mofturi de moment ale stării de spirit jucăuşe şi, de ce nu, ale ocazionalelor anxietăţi şi nelinişti; nicidecum excentricităţi aiurea. Entuziasmul zvăpăiat stă la baza tuturor lucrurilor pe care le face. Fără acesta, el ar fi o legumă sau cel mult un nimeni. Ştie să facă de toate. Dar opreşte-i robinetul unei pasiuni şi încep să dea rateuri toate. Pe câtă vreme entuziasmul îi dictează forţa de muncă, pasiunile lui îi ţin entuziasmul treaz şi sănătos. Un cerc uman. Felul ăsta în care lucrurile se leagă toate între ele denotă o mare coeziune de caracter, nu o slăbiciune.

 

O ultimă mare bubă rămâne jocul din furca faţă. Am strâns rulmenţii cât s-a putut fără să-i blocăm (eu am vaga impresie că mai trebuie strânşi, dar vedem azi) şi într-adevăr am mai ameliorat problema, dar când pui frână pe faţă dâng-dâng-dânguieşte toată furca. Rămâne de văzut dacă într-adevăr ţine de rulmenţi sau dacă uzura cu pricina este în telescoape. Se potriveşte furca de Nipru (MT-11, na) la Uralul M-63?

 

Am completat uleiul în motor şi în cutie, nu pare să piardă mare lucru pe dedesubt. Cutia mă enervează cevaşilea, schimbă greoi şi parcă nu debreiază niciodată complet, indiferent de cum aş regla ambreiajul. Ovidiu este hotărât să taie braţul posterior (şi cam inutil) al schimbătorului şi să modifice pedăluşca anterioară în aşa fel încât să nu mai roadă vârful bocancilor. Probabil va suda o ţevuşcă şi-i va pune un manşon. Sunt de-acord măcar cu modificarea asta fiindcă, după trei schimbări de viteză, mă doare laba piciorului două zile.

 

Mai sunt lucruri de amintit, însă am să-nchei în scurt fiindcă vine nenea să mă culeagă de-acasă: sperăm să-i tragem motoretei un ITP azi. Revin diseară cu mai multe poze şi poate şi ceva material video :).

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica esti in cautare de acte pentru Nipru, Ural, M72, BMW, etc. cu atas

 

si pe mine am intereseaza acte ok.cu fiscal de la moto de mai sus,un simplu certificat fara posibilitate de reinmatriculate nu am intereseaza.

 

apropo..paltalonasi de la telescoape fata ii gasesti noi pina in 30 de euro cu transport la polon sau germania.

 

certificat,fiscal,copie buletin prop.de restul ma ocup eu:ofer intre 200-400 euro pt.acte ok.

 

si pe mine am intereseaza acte ok.cu fiscal de la moto de mai sus,un simplu certificat fara posibilitate de reinmatriculate nu am intereseaza.

 

apropo..paltalonasi de la telescoape fata ii gasesti noi pina in 30 de euro cu transport la polon sau germania.

 

certificat,fiscal,copie buletin prop.de restul ma ocup eu:ofer intre 200-400 euro pt.acte ok.

 

daca carburatoarele sint k301 sau k302 (in fofo nu vad exacat modelul)pot sa-ti aduc kiturile re reparatie pt.ele,in foto de mai jos sint kiturile:cele cu carton alb.75 de lei kiturile pt.ambele carb.

post-20619-0-00171300-1320831027_thumb.jpg

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

debreierea incompleta mai poate fi cauzata si de:

1. santuri in ghidajele de pe volanta a placilor de ambreiaj

2. uzura la piesele de pe o parte si alta a rulmentului de presiune ambreiaj si/sau tasarea tijei de ambreiaj.

3.dereglarea cutiei, are 2 suruburi de reglare, e o cauza mai rara, a se umbla acolo in ultima instanta

Furca este aceiasi, dar trebuie cautat in cataloagele ilustrate de piese de M63 daca nu mai lipseste cumva vreo cuveta/pahar sub rulmentul de jos.

Schimbatorul pedalier e unul dintre atu-urile motocicletei si e cel mai potrivit la cutia nasoala de Ural: se calca cu calcaiul si schimbi , poti ajunge si la finetea de a o scoate la neutru cu calcaiul.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-7792-0-37498800-1320830435_thumb.jpg

 

Ovidiu este un tip al contrastelor. Deopotrivă un om al produsului finit Âşi - ocazional - adept dezinvolt al doctrinei "las-o, bă, că merge-aÂşa! ne-am obiÂşnuit cu ea". Ăsteia din urmă i-aÂş zice Âşi "provizoriul permanent". Soluția (absolut vremelnică Âşi întâmplătoare) întruchipată de două fire date cap la cap ajunge deseori să fie mai longevivă decât multe alte mufe, reglete, tuburi termocontractante Âşi papuci de tot soiul. Cu siguranță aderăm amândoi la treaba asta.

 

 

Vai ce mare s-a facut Ana!!! Felicitari Ovidiu!!! Frumoasa, desteapta si cu niste parinti ca voi sigur o sa ajunga departe!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
Carcase motor + capace laterale + mărunțiÂşuri din motor (oale+discuri ambreiaj, melc kilom, pinin+lanț primar + diverse mărunțiÂşuri)

Preț: 50 lei

 

1020320.th.jpg

 

Astea te interesează? 40 de lei sau schimb cu ghidonul de Pegas, cum am vorbit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...