john17 Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 La întindere am vrut sa scriu, nu la uzură. Sunt blană... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 8, 2019 Autor Share Postat August 8, 2019 (editat) Nu e bai. Am mai aflat ceva. Deci zici că merită diferența de preț? Dar pinioanele țin cât ține lanțul? Kitul actual are 43300 km, spălat cu Kettenmax și uns numai cu ungătorul făcut de mine. La anul îl schimb, preventiv. Kitul de lanț, nu ungătorul. Editat August 8, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Deci: ZVX și ZVMX sunt ambele cu X-ringuri. ZVMX se folosește la motoare mai puternice/grele/cu cuplu mai mare. Cu O-ringuri nu cred că se mai fabrică lanțuri DID, am mai vz doar pe aliexpress, contrafăcute bănuiesc. Nu pot pronostica dacă ține lanțul mai mult decât pinioanele, în general pinionul mic se uzează cel dintâi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 8, 2019 Autor Share Postat August 8, 2019 (editat) Ăla arată decent deocamdată, l-am "curățat" acum vreo câteva săptămâni. Btw: cum îmi dau seama dacă lanțul e original sau e fake? Editat August 8, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 "Ghinionul" ăla mie îmi pare terminat, dinții sunt aplecați! Vezi tu, dacă vomită ringurile în câteva sute de km e fake sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 8, 2019 Autor Share Postat August 8, 2019 I-am promis că pe la anul îi pun kit nou, oricum. I-a ajuns în 3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 18, 2019 Autor Share Postat Septembrie 18, 2019 81700 km Profitand de faptul ca motoreta e semi-desfacuta, mi-am luat inima in dinti si am reconditionat rezervorul cu POR15. Nu a fost usor, mai ales ultima faza, cu manuitul rezervorului pentru acoperire completa. Arata ca nou la interior, insa trebuie sa stea 4 zile pentru a se transforma in sticla substanta lichida. Dupa 15 ani, cred si eu ca apare rugina in rezervor. Partea nasoala e c ainfunda filtrul de inalta presiune din pompa si iese deranj mare cand tragi tare de gaz. Adica te deranjeaca ca motorul... nu trage mai deloc. S-a montat si crash-barul de la HEED, care a venit azi din Polonia. Impresii la cald: par mai slabe comparativ cu Kappa. Poate mi se pare. Suruburile pentru prinderea pe cadru, desi tot 8,8 duritate, sunt albe si mai... moi decat cele de la Kappa (negre, tot 8,8 duritate). Vin fara capacelele negre care acopera hexagoanele. Prinderea de jos e prin compresie, cu un fel de manson din metal, nu cu surub M8 si piulita + element de jonctiune interior, metalic. Poate oi fi eu mai exigent. Trecem peste. M-am apucat sa montez kitul de lant, insa m-a luat lenea si n-am scos decat pinionul de atac (traiasca pistolul cu impact, face munca tare usoara, nici nu mai trebuie sa slabesc saiba sau sa blochez roata: scos din viteza, pe cricul lateral, in cateva secunde iese piulita). Periat + sudat cadrul stanga de la bagaje, vopsit, lasat la uscat. La lumina lunii pare ok, s-a vedea maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 3, 2019 Autor Share Postat Octombrie 3, 2019 (editat) Vopsit carenele (nicio legătură între paletar și rezultatul final), montat partea spate, servisat furca (fresh oil), servisat etrier spate + conductă racing. Pus și o bandă LED pentru frână. Urmează servisarea etrierilor față și vata pentru tobă, că e arsă toată. Ignorați mizeria, nu-i gata atelierul. Editat Octombrie 3, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 3, 2019 Autor Share Postat Octombrie 3, 2019 Săr-na! Să vedem ce rezolvăm cu cadoul. Abia aștept să ies cu mobra la plimbare, că de o lună și ceva stau pe... bară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 31, 2019 Autor Share Postat Octombrie 31, 2019 Update de toamna: - servisat etrieri f + s - conducta frana metalica spate - banda LED pentru pozitie si frana - kit lant DID + pinioane JT (cel de atac cu amortizare cauciuc, ca ala original) - reconditionat toba (se aude altfel acum) - montat noile paravanturi pentru maini Am mai bobinat 1500 km dupa reconditionarea mobrei, iar azi, uitandu-ma pe jurnalul scris, vad ca am trecut de 5000 km de la ultima revizie. Naiba stie cand i-am facut... Se totalizeaza deci 17500 km anul asta, mai putin cu 1500 km decat anul trecut (am eu un dobitoc pe care trebuie sa-l felicit pentru o luna si ceva de pauza, nu intru in detalii, stiu doar unii prieteni). Urmeaza sa termin garajul moto si sa mesteresc la adapost un alt suport pentru parbriz (din aluminiu), cu turn pentru suport telefon, prize USB si 12v, butoane si alte minuni (poate si un senzor presiune anvelope). Cauciucul spate a dat in primire, e uzat aproape complet dupa 17300 km. Voi incerca Pirelli Scorpion Trail 2 la anul. Cel de pe fata vad ca nu prea are urme de uzura. Aderenta insa a fost la ea acasa, am fost tare multumit de anvelopele astea, primul meu set D/C. Daca mai prind ceva vreme cat de cat, o sa mai ies, dar singur, la ultima plimbarica (350 km) sotia a racit un pic, desi era echipata corespunzator. Este ITP si RCA pana in martie, deci daca gasesc vreme insorita, mobra iese la zburdat. De doua chestii sunt foarte multumit cand ma refer la Vstrom 650: fiabilitate (nu am avut niciodata probleme cu mobra) si rezistenta la impact (nu intru in detalii). Pentru mine sunt de ajuns caii disponinbili, duce doua persoane + bagaje prin UE fara sa gafaie. Consumabile de calitate si benzina buna, asta ii trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 25, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2020 (editat) Garajul moto e funcțional, doar că frigul nu prea mă lasă să mă desfășor după plac. Între timp: - schimbat ulei și filtru - spălat și uns lanț (ieșirile iarna îl afectează) - comandat: discuri și plăcuțe frână Brembo, rulmenți roată față, basculă și telescop, cauciuc spate Scorpion trail 2 Luat troliu manual de 384 kg, sudat un fel de cric central pentru reparații care presupun o siguranță mai mare decât standerul spate. Nu e gata, că nu găsesc tablă de 5 mm acasă, nu știu unde e pitită, o caut de ceva vreme. Bateria e pusă periodic pe charger, stă la cca 20 grade (maxim). Nu știu dacă e bine sau rău. Are deja două sezoane. Km în bord- vreo 83xxx. Editat Ianuarie 25, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Ianuarie 25, 2020 Share Postat Ianuarie 25, 2020 pe viitor la fiecare la 10 mii km poti sa schimbi doar pinionul fata , ala de departe se uzeaza mult mai repede si iti uzeaza si lantul , s,a,m,d, , oricum e ieftin . cred ca nu e mai mult de 70 lei unu nou ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 25, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2020 (editat) Da, e ieftin, iar pentru schimbarea lui am toate sculele. Se uzează binișor cel de atac, în timp ce spatele arată chiar bine, utilizabil. Nu e rea ideea, o să o pun în aplicare, la sfârșitul sezonului. Azi am ieșit un pic, îmi era dor de o plimbărică, de o lună și ceva am fost în "pauză". Mobra s-a comportat după așteptări, mâine o curăț pe dedesubt, că iar îmi atacă sarea componentele. Poză cu lanțul, după ce l-am scos din boale acum două săptămâni. Azi am ieșit la o plimbarica și la controlul presiunii roții față a ieșit 1,8 bar, ieri băgând cca 2,3. Nu m-am uitat după cuie, posibil să scape pe la valvă, trebuie verificat cu windex (fas-fas). Ciudat, spatele nu pierde presiune nici după două luni, deși anvelopa e rasă până la semn. Întrebare: se poate elimina alarma din fabrică? Uneori, după ce pun contact, îmi dă un țiuit și nici nu pornește. Are un smoc zdravăn de cabluri care intră în ea. Telecomanda nu mai funcționează, deși am curățat-o și i-am schimbat bateria. Editat Ianuarie 25, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Ianuarie 27, 2020 Share Postat Ianuarie 27, 2020 La ce alarma te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 28, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2020 E o cutie cu difuzor sub semicarena stânga spate. Am și telecomanda originală, dar ori e bulita, ori centrala e dusă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Ianuarie 28, 2020 Share Postat Ianuarie 28, 2020 Ia sa ma uit si eu, poate am si eu alarma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 28, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2020 Dacă importă, motoreta a fost luată de la broscarul unde a lucrat proprietarul anterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 9, 2020 Autor Share Postat Februarie 9, 2020 (editat) Au venit piesele, sunt mai ușor cu vreo 400 euro. Urmează cauciucul spate, dacă se aliniază astrele (nu financiar, ci legal, nu detaliez). Bateria stă pe mobra de vreo două săptămâni (că am mai ieșit la plimbare), am adus-o azi în casă, acum câteva minute a fost pusă la încărcat, avea 12,5V. Să mă uit și la nivelul electrolitului, eventual să completez cu apă distilată? A fost cam frig în ultimele zile. Editat Februarie 9, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Februarie 13, 2020 Share Postat Februarie 13, 2020 La 09.02.2020 la 21:43, Lucian_M a spus: Au venit piesele, sunt mai ușor cu vreo 400 euro. Urmează cauciucul spate, dacă se aliniază astrele (nu financiar, ci legal, nu detaliez). Bateria stă pe mobra de vreo două săptămâni (că am mai ieșit la plimbare), am adus-o azi în casă, acum câteva minute a fost pusă la încărcat, avea 12,5V. Să mă uit și la nivelul electrolitului, eventual să completez cu apă distilată? A fost cam frig în ultimele zile. Bateria ta e fără întreținere. Nu ai cum să verifici nivelul, pentru că electrolitul e îmbibat într-o țesătură de fibră de sticlă. Odată bateria activată, banda cu căpăcele trebuie să rămână închisă (scrie și pe ea "do not open"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 13, 2020 Autor Share Postat Februarie 13, 2020 Înțeles, scrie pe ea MF, dar e mai ok să întreb. Dacă mai ține și anul ăsta, și-a scos banii. Dacă nu, ăsta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 13, 2020 Autor Share Postat Februarie 13, 2020 Se ține bine chinezăria. Ce e drept, a stat în garaj, unde e aproape la fel de frig ca afară, dar măcar nu bate vântul și ploaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Februarie 13, 2020 Share Postat Februarie 13, 2020 La cald se descarcă mai repede decât la frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 13, 2020 Autor Share Postat Februarie 13, 2020 Stă la cca 20 grade acum. Să o dau în cămară, unde sunt cca 10-12 grade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 13, 2020 Autor Share Postat Februarie 13, 2020 O să se bucură soția, că îi eliberez spațiul de lângă frigider. Până la urmă, e o baterie ieftină, dacă e să crape, iau alta. Mulțumesc pentru sfaturi! *bucure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 9, 2020 Autor Share Postat Martie 9, 2020 Bucurie de la anvelopemoto.eu! Și un pic de work in progress de prin garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.