Sari la conținut

prelungire instalatie lichid frana!ajutor!


Postări Recomandate

buna ziua..va rog sa ma ajutati daca se poate...detin o yamaha road star 1700 si sunt pe punctul de achizitiona un ghidon de 14".dupa calculele mele am nevoie sa modific doar instalatia de frana ,care este prevazuta cu un furtun principal ce pleaca din cilindru de frana ..apoi coboara pana sunb furca unde se imparte in doua, avand 2 discuri de frana pe fata ! intrebarea este : Cum modific furtunul de la cilindru pana la despartitura ,as avea nevoie de 10 cm !atasez si foto pt ajutor .multumesc


» Post actualizat in 22 Feb 2017 21:42

din cate am vazut pare capsat.imi spunea cineva sa cumpar un furtun de la alt model care sa duca de la cilindru cu lichid pana la imbinarea in forma de " T "

post-86034-0-88025800-1487799180_thumb.jpg

post-86034-0-33697300-1487799687_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pe langa ce-ti trebuie tie, aceste conducte sunt lifetime warranty, nu imbatranesc sa se coaca si crape, in plus vei avea alta frana mult mai ferma, deoarece avand insertie metalica nu se umfla in presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Doua furtunuri, un banjo dublu, 4 capete necesare si saibele de cupru aferente.

Masoara cam ce dimensiune ai nevoie de sus pana jos si restul il spui alora, iti vor spune ei ce ai nevoie. Este mai tricky ca trebuie sa tii cont pe unde merge traseul, capetele furtunurilor au mai multe unghiuri. Avand in vedere ca nu te pricepi, cel mai bine este sa dai jos instalatia pe fata si cu ea in mana masori si vezi exact cam ce unghiuri ai nevoie pentru capete.

Recomand deasemenea sa schimbi si pe spate, daca tot faci o treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut așa ceva acum o săptămână, în Buzău ( reconstrucție furtun ambreiaj pentru un Intruder cu ghidon Dragbar de 120 cm ). A costat in jur de 150 ron. Furtunul are 145 cm lungime.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vei avea alta frana mult mai ferma, deoarece avand insertie metalica nu se umfla in presiune.

 

Este discutabil. Am și la motocicletă și la mașină (toate furtunele) metalice și zău dacă am simțit o diferență. La mașină am făcut upgrade la tot sistemul de frânare și furtunele au fost singurele cu zero efect.

Iar la motocicletă, având două identice, una cu furtun original, cealaltă cu metalic, absolut nici o diferență.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este discutabil. Am și la motocicletă și la mașină (toate furtunele) metalice și zău dacă am simțit o diferență. La mașină am făcut upgrade la tot sistemul de frânare și furtunele au fost singurele cu zero efect.

Iar la motocicletă, având două identice, una cu furtun original, cealaltă cu metalic, absolut nici o diferență.

la masini ai si servo si apesi cu picioru ... nici la motociclete nu se simte diferenta foarte mare daca furtunele vechi erau inca in stare buna .

 

Pintiliciu ... daca ai nevoie de +10cm la furtun , nu crezi ca ai nevoie de +10 cm si la acceleratie si comenzile electrice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la accceleratie si la electrice este loc probabil au lasat din stok o tolerant..doar la frana sta cam sugrumat.acum sa vad cand imi ajinde ghidonul..am emotii nu ma asteotam sa fie asa multa bataie de cap.cel putin un kit ajunde in jur de 2000 ron asa mi s a zis...pff

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Vă salut!

Știu că este un post mai vechi, dar am cautat pe tot forumul și nu am găsit o sursă pentru furtunuri pentru mobra mea (CBR1100XX). Am încercat prin magazinele de piese moto și abia am găsit furtunul de ambreiaj. 

Din întâmplare am găsit pe OLX pe cineva care face furtunuri și am zis să întreb. Nemaivorbind că prețul pe bucată a fost mai mic decât pentru cel de ambreiaj (350 de lei pentru acesta din urmă) sunt și furtunuri de calitate, GOODRIDGE.

Pentru cine este interesat să-si schimbe furtunurile și nu găsește, recomand OLSON ENGINEERING, din Cluj. Detalii pe google.

Succes!

20190211_220336_resized.jpg

20190212_000913_resized.jpg

20190212_000928_resized.jpg

20190212_001013_resized.jpg

20190212_183913.jpg

20190218_215313_resized.jpg

20190220_170039_resized.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai să mă uit pe mail...

 

Cauți cu specificația dash 3.

http://www.racingnick.ro/furtun-si-fitinguri-frana?f[ptc_id-902]=&f[ptc_id-903]=banjo_dash3

Avantaj major: poți înlocui oricând furtunul sau poți muta instalația pe alt motor. Simplu de făcut acasă, cu cateva scule (câteva chei, o șurubelniță ascuțită, bandă izolatoare și flex). Atenție: a nu se folosi clește pentru tăierea furtunului!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...