Sari la conținut

Caut chopper, dar nu ma pot decide asupra modelului..


andressa
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

 

Pentru membrii cunoscatori, am si eu o rugaminte, respectiv sa ma ajutati cu ceva idei despre modele potrivite de motocicleta.

Ceea ce stiu este ca imi doresc un fel de combinatie intre chopper si naked, pentru ca imi place si ma simt bine ca si pozitie pe chopper, pentru drumuri mai lungi, dar o folosesc intens in oras. Prin urmare, caut ceva care sa fie destul de supla cat sa pot circula usor printre masini.

Totodata, vreau sa aiba minim 500 cmc si maxim 700, caci peste deja e prea mare/grea pentru mine, ca femeie, cu permis de doar 1 anisor :)

Am avut pana mai ieri o motocicleta de inceput, un Kawasaki EL 252, cu care m-am inteles foarte bine in oras, dar am simtit nevoia de ceva mai puternic si asezat, la drum intins.

Kawa era din 1998 si as vrea totusi sa trec la una mai noua, minim 2001-2002, ca sa reduc din riscurile ce tin de vechimea motocicletei.

Ca buget, am undeva la 2200 EUR si am posibilitatea sa o si transport din afara, poate chiar sa gasesc pe cineva care sa ma ajute sa o testez acolo.

Trebuie doar sa ma decid asupra modelului...

 

Cochetez cu ideea de Virago 535.

 

Voi ce ziceti?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Chopper + naked..., mi-a venit in cap Vulcanul de 750 cc

 

attachicon.gifvulcan.JPG

Multumesc, dar cred ca e cam mare pentru mine. Si lat si mare...

» Post actualizat in 21 Mar 2017 13:39

Intruder VS 600//750/800.

Sau un Sportster, daca bugetul (de care nu ai pomenit) permite...

Multumesc! Am vazut si m-am si urcat pe un Intruder 600 si mi-a placut mult! Problema e ca nu gasesc decat foarte vechi. Daca nu ma insel, cred ca nici nu s-a mai facut dupa 2000 sau 2001...

Stii cumva daca am sanse sa gasesc mai nou?

 

P.S. Am pomenit si de buget. Spuneam ca am undeva la 2200 EUR

 

750/800 e deja cam mare pt mine..

Editat de andressa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as alege vt 600 cu banii aia. D9ar ca mai greu sa gasesti dupa 2000 in banii aia

VT suna bine. O adaug pe lista de cautari, sa vad daca o gasesc in buget...

» Post actualizat in 21 Mar 2017 13:45

Vn-ul de 700 e cam mare pentru o fata.

Recomand EL 500 sau un Shadow mai mic.

 

desi...nu prea ai ce sa faci cu un cruiser/chopper in oras. :( ...e prea mare si greoi

Banuiesc ca te referi la EN500, nu? Ca EL500 nu gasesc...

Pare si asta OK...Thanks, a castigat un loc in cautari :)

Ai mers vreodata pe el? Stii ceva despre el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VT suna bine. O adaug pe lista de cautari, sa vad daca o gasesc in buget...

» Post actualizat in 21 Mar 2017 13:45

Banuiesc ca te referi la EN500, nu? Ca EL500 nu gasesc...

Pare si asta OK...Thanks, a castigat un loc in cautari :)

Ai mers vreodata pe el? Stii ceva despre el?

da, En 500, scuze. :)

 

nu am mers pentru ca nu avea baterie, dar are o cunostinta de-a mea si m-am suit putin pe el in garaj. se simte mult mai usor decat Vn-ul meu de 800 si pentru mine e cam mic. (1,9 m si 103 kile :D). in schimb mi s-a parut la fel de usor ca Shadow-ul de 500 al unei colege de serviciu cu care am mers. Ea se intelege bine cu shadow (1,65 m si vreo 55 de kile....cred)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Productia la Honda Shadow VT600 s-a terminat in 2002. La un buget de pana in 2200 E cu greu vei gasi una facuta dupa 2000.

Eu am avut un Shadow din 1992 si acum regret ca nu l-am mai lasat pana si-a luat prietena mea permisul. Motorul mergea foarte bine. Acum nu zic sa iti iei un motor vechi cum am avut eu dar un Shadow de 600 sau 750 facut intre 1996 - 2000 se gaseste in stare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca am citit printre randuri, si n-am vazut bugetul.

VS 600 mai noi nu gasesti. Partea buna e ca sunt fiabile si daca gasesti un exemplar in toate mintile, e de presupus ca te va duce mult si bine cu mentenanta potrivita. Estetic e foarte frumos si pt. o fata e relativ usurel in mers.

 

EN500 are motorul de pe GPZ "inmuiat" putin, doi cilindri paraleli care dau puterea mai sus in ture decat un V2. E si bine, e si rau, depinde cum iti place sa mergi. E destul de lesinat la turarii mici si nu te poate surprinde printr-un boost de putere, dar daca ai nevoie de puterea aia, dai o treapta sau doua in jos si scoti dracusorii din el. Poate si mai usurel in mers decat VS600, si mentine bine regimuri de mers in jur de 130 km/h. Si el e f. fiabil, numai sa nu-l iei mort deja ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago e mai veche de 2000.

Urmasul acesteia, e Dragstarul, 650 cc, mai puturoasa la demaraj ca Virago 535 dar mai spatioasa, mai lunga.

 

Ca proprietar de Virago 535'92 pot sa ti spun ca:

 

Inaltimea optima e pana in 175 cm.

Consumul e mediu 6 la suta.

Daca ti crapa bendixul si volantă, pui jos 11 milioane OEM si volantă nu gasesti aftermarket.

Usor de intretinut, rezista la chestii infioratoare, altele n ar putea ce poate Virago.

Cardanul e un avantaj imens.

Buna pentru unul sau doi oameni (media cu 160 de kile pe ea, la 70 km/ora drum intins e de 5 la suta), cuplu mare, sunet placut, silențioasă daca ai tobele stock.

Ieftină altfel, accesoriile si vopseaua fac diferența, niste floorboard uri,proiectoare si coburi, un pic de touch la crom.

 

Buna pentru o femeie, joasă, customizabila.

 

Daca as avea 1500 de euro si as avea de ales intre Virago si Dragstar la aceeasi ani/bani, sau ani apropiati: Virago fara discutie. E "ceva" la ea, care mi place chit ca e i bătrânică.

 

Da' i o MILFă bună :-D

 

Alte optiuni: En500, Intruder 600 (destul de rar), Shadow. Mergi pe Virago, cam 1500 una secsi, mai faci niste retusuri de 500 si tragi de ea 5 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe en500 si pot sa spun ca e un motor foarte bun si pt drum lung, confortabil si manevrabil. In plus e pe curea si te scuteste de o parte din intretinere.

 

Daca zici si de unde esti, poate gasesti si o motocicleta sa probezi.

Editat de Pop Mihai Lucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe en500 si pot sa spun ca e un motor foarte bun si pt drum lung, confortabil si manevrabil. In plus e pe curea si te scuteste de o parte din intretinere.

 

Daca zici si de unde esti, poate gasesti si o motocicleta sa probezi.

Sunt din Bucuresti.

Da, ideal ar fi sa si probez..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe en500 si pot sa spun ca e un motor foarte bun si pt drum lung, confortabil si manevrabil. In plus e pe curea si te scuteste de o parte din intretinere.

 

Daca zici si de unde esti, poate gasesti si o motocicleta sa probezi.

Te scapa de intretinere dar o curea buna e garantata cam la 20.000 - 25.000 de km. Si cand zic una buna costa 200+ de euro. Cautasem pentru un prieten prin 2014, una orignala era 350.

+ ca anul trecut cautasem un Bmw pe curea, dupa ce am vazut 3 "bucati", toate necesitau schimbarea curelei sau al ansamblului si costa o groaza. Asa ca mare atentie si la transmisia pe curea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago e mai veche de 2000.

Urmasul acesteia, e Dragstarul, 650 cc, mai puturoasa la demaraj ca Virago 535 dar mai spatioasa, mai lunga.

Ca proprietar de Virago 535'92 pot sa ti spun ca:

Inaltimea optima e pana in 175 cm.

Consumul e mediu 6 la suta.

Daca ti crapa bendixul si volantă, pui jos 11 milioane OEM si volantă nu gasesti aftermarket.

Usor de intretinut, rezista la chestii infioratoare, altele n ar putea ce poate Virago.

Cardanul e un avantaj imens.

Buna pentru unul sau doi oameni (media cu 160 de kile pe ea, la 70 km/ora drum intins e de 5 la suta), cuplu mare, sunet placut, silențioasă daca ai tobele stock.

Ieftină altfel, accesoriile si vopseaua fac diferența, niste floorboard uri,proiectoare si coburi, un pic de touch la crom.

Buna pentru o femeie, joasă, customizabila.

Daca as avea 1500 de euro si as avea de ales intre Virago si Dragstar la aceeasi ani/bani, sau ani apropiati: Virago fara discutie. E "ceva" la ea, care mi place chit ca e i bătrânică.

Da' i o MILFă bună :-D

Alte optiuni: En500, Intruder 600 (destul de rar), Shadow. Mergi pe Virago, cam 1500 una secsi, mai faci niste retusuri de 500 si tragi de ea 5 ani.

Cand vad ca tot laudati viraga aia de 535 cum ca e miezul din dodoasca si e mai rapida ca Dragstarul ma cam apuca rasul...Starul ii cam da fum la toate capitolele, de la curba de cuplu la pozitie si tinuta de drum. Bine, per total, ambele sunt destul de lenese insa Dragstarul e o clasa mai sus fata de Virago. Am detinut Dragstar si m-am dat cu Virago.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te scapa de intretinere dar o curea buna e garantata cam la 20.000 - 25.000 de km. Si cand zic una buna costa 200+ de euro. Cautasem pentru un prieten prin 2014, una orignala era 350.

+ ca anul trecut cautasem un Bmw pe curea, dupa ce am vazut 3 "bucati", toate necesitau schimbarea curelei sau al ansamblului si costa o groaza. Asa ca mare atentie si la transmisia pe curea :D

Corect, o curea costa 350 euro dar la en500 a schimbat un prieten cu un pret de sub 100 euro, curea noua. A gasit de la o firma ce face curele si era exact ce ii trebuia. Daca are cineva nevoie pot sa il intreb si postez aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, o curea costa 350 euro dar la en500 a schimbat un prieten cu un pret de sub 100 euro, curea noua. A gasit de la o firma ce face curele si era exact ce ii trebuia. Daca are cineva nevoie pot sa il intreb si postez aici.

Pai întreabă și te rog postează link sau firma pe topicul de "adrese utile".

Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am tot uitat pe site, par sa fie o firma serioasa.

Ceea ce nu inteleg este daca au si modele fabricate aici sau daca sunt de import (daca da, de unde?). :tempted:

ROMBELT comercializeaza o gama larga de componente pentru sisteme de transmisie, fabricate in conformitate cu standarde inalte de calitate si avand aplicabilitate in diverse domenii: - See more at: http://rombelt.ro/despre-noi/#sthash.4pXwKtdS.dpuf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...ma gandesc de o vreme sa schimb categoria..sa trec de la sportiva la chopper. Pana acum (5 ani) am avut un r1...super multumit pentru 1 persoana...dar este un chin ptr. Pasager.

Imi place Dragstar 650 si Shadow 600 la forma..dar motorul mic nu ma incanta...nu vreau sa gonesc cu 200 km/h dar totusi sa mearga cu 2 persoane. Am stat pe un VN1500 dar mi se pare Autobuz. Imi plac cele cu telescop central...astea scutura mai tare?

Si tot nu stiu ce sa aleg....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shadow VT600 : pentru pasagera a fost un chin la drumuri lungi. Nu iti recomand. Am mers si cu cel de 750, nu mi s-a parut mare diferenta.

Ceva intre "autobuz" si ce ai enumerat mai sus, te poti uita la Honda VTX sau Vulcan de 900.

Editat de Bobossus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...