ZIDU' Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 1) presiunea o verifici inainte de fiecare plimbare. Rotile moto fiind mult mai mici resimt mult mai usor pierderi de aer si ajung la presiuni necorespunzatoare. 2) rulmentii rotilor - i-a berificat careva? mai sunt in firea lor? 3) furca lucreaza ok? culiseaza lejere? daca nu - o guma cu alta elasticitate iti va transmite altfel denivelarile de pe drum si o sa le simti. 4) rulmentii de la jug - mai sunt in firea lor? ai joc pe acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Ar mai fi un aspect , doua . Verifica daca sunt aliniate rotile , daca cea din spate trage intr-o parte , fata incearca sa remedieze , si de aici vibratia . Al doilea aspect , care m-i sa intamplat si mie , verifica sau strange piulita jugului , s-ar putea sa ai un f mic joc , intre rulmentii jugului , ce nu se observa la simpla verificare manuala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Anvelopele calca bine pe jante ? » Post actualizat in 02 May 2017 09:47Are transmisie cardanica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Salut, Vibratiile in mers pot avea doua surse distincte: 1. Trenul de rulare, adica furca, rotile si tot ce tine de ele 2. Motorul si transmisia Ar fi de ajutor de stiut daca ai transmisie pe lant sau pe cardan, asa macar eliminam o necunoscuta. Iti propun sa le iei pe rand. 1. - Inspecteaza vizual furca si vezi daca se comprina si revine normal, verifica daca ai joc in jug - Inspecteaza vizual fiecare roata si trage cu mainile de ele sa vezi daca au joc, posibil sa nu fi strans suruburile asa cum trebuie sau sa ai probleme cu rulmentii desi putin probabil - Trebuie verificat daca au fost echilibrate rotile. Unele anvelope au defecte de turnare dar care de obicei se compenseaza la echilibrare cu plumbi...aici nu luam in consideratie anvelopele patrate. Iti recomand sa mergi la un alt service decat la cel care ai momtat anvelopa astfel obtii o a doua parere 2. - asa cum a spus anterior un coleg iesi cu ea la un drum drept si du-o la o viteza mai mare decat cea la care iti apar vibratiile dupa care stragi ambreiajul, daca treci de acel prag fara sa mai ai vibratii atunci problema este in transmisie sau motor si trebuie sa mergi la un "doctor" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Inclusiv axul rotilor poate fi strambat la montaj sau din cauza socurilor mai puternice si se manifesta doar la viteze mai maricele depinzand de cat de serios sunt afectate, la mana greu iti dai seama. Sunt patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Mai 3, 2017 Autor Share Postat Mai 3, 2017 Transmisie cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 La cardan inseamna ca nu au umblat cand au schimbat guma . Verifica sa fie bine asezate gumele pe jante ( caz fericit ) . Verifica sa nu ai jocuri in roti ( caz mai putin fericit ) . Demonteaza si vezi daca au pus tot inapoi la componentele din butucul rotii ( caz nefericit ) . Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Mai 3, 2017 Autor Share Postat Mai 3, 2017 Am mers cu motocicleta astazi, problema nu pare sa fie din cauza anvelopelor sau a montajului lor,la 140 de km/h cu ambreiajul apasat ruleaza ok si evident cu ambreiajul apasat au disparut si vibratiile, am accelerato acuma fara sa fie bagata in viteza si pe la jumatatea maximului de acceleratie vibreaza tare. Motorul trage ok si nu aud sunete ciudate la el, chiar sunt in dilema totala, la salariu o duc la doctor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Asta este cu bataie lunga dar.....verifica sa nu fi sarit vre-un surub sau tampon care prinde motorul de cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Incearca si o resincronizare carburatie/alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Asta este cu bataie lunga dar.....verifica sa nu fi sarit vre-un surub sau tampon care prinde motorul de cadru. . . . sa nu fie vreun rulment pe duca la ax . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Mai 4, 2017 Autor Share Postat Mai 4, 2017 Incearca si o resincronizare carburatie/alimentare. » Post actualizat in 04 May 2017 13:04 Este pe injectie ce sincronizare carburatie/alimentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 » Post actualizat in 04 May 2017 13:04 Este pe injectie ce sincronizare carburatie/alimentare Eu stiu ca sincronizarea se face in orice situatie cand ai mai mult de un cilindru, indiferent de sistem (carburatie sau injectie). Scopul este egalizarea volumul aspirat in clindrii, pe cand sistemul de injectie/carburatie, doar realizeaza amestecul ideal in diferite regimuri de turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Mai 4, 2017 Autor Share Postat Mai 4, 2017 Eu stiu ca sincronizarea se face in orice situatie cand ai mai mult de un cilindru, indiferent de sistem (carburatie sau injectie). Scopul este egalizarea volumul aspirat in clindrii, pe cand sistemul de injectie/carburatie, doar realizeaza amestecul ideal in diferite regimuri de turatie. » Post actualizat in 04 May 2017 13:45 Multumesc ptr informatie..nu stiam asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 (editat) Orice varianta de alimentare ar fi , in camera de ardere ajunge aceeasi compozitie : combustibil si aer . Pot aparea defectiuni si in alimentarile pe injectie . Clapetele care regleaza volumul de aer , senzori , etc . O verificare de rutina , nu strica . Este adevarat , in ziua de azi ai nevoie de o mufa si un laptop si nu de o amarata lita si o surubelnita Editat Mai 4, 2017 de Arthur E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Mai 6, 2017 Autor Share Postat Mai 6, 2017 Am ajuns la mecanic, totul pare ok si vibratia este clar ca exista dar nu se gaseste inca cauza, bujii par ok, compresie este, ambreajul este ok, vibreaza pe sfarsit la fiecare treapta de viteza dar fara sa piarda putere. Am constatat ca schimbul facut la HobbyMoto a fost o bataie de joc, motorul meu trebuie sa mearga cu 10w50 dar supermenicul HobbyMoto a pus Ipone 20W50 si a cand zic a pus inseamna ca pus asa peste nivel de am gasit uleiul in filtrul de aer ca acolo are iesire surplusul de ulei. O sa fac luni schimbul de ulei si filtru si sper ca motorul sa isi revina, pasul doi urmeaza sa schimb bujiile si dupa sper sa fie ok, va voi anunta cum decurg lucrurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 6, 2017 Admin Share Postat Mai 6, 2017 Ti s-a mai spus, uleiul nu are treaba cu vibratia motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 prima cifra influenteaza merul la rece / iarna. Uleiul si bujiile nu au nici o treaba. Daca ai vibratii la sfarsit de treapta (defapt la turatii mari ) posibil sa ai ceva arbore de balansare prost pus sau similar. nu stiu motorul tau ca sa pot sa ma pronunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Mai 6, 2017 Autor Share Postat Mai 6, 2017 Nu sa umblat niciodata in motor, moturul vine prins direct pe cadru si are doar un balasier, intrucat nu a fost cazut si nu a suferit nici-un soc nu vad cum putea fi afectat balasierul mecanic, nu am zis ca schimb uleiul si se rezolva problema, dar pentru ca mecanicul nu poate determina cauza am recurs la ideia de a aduce motorul in parametrii normali de functionare si dasta am sa pun uleiul recomdat de producator, iar bujiile arata foarte bine dar presupun ca sunt cele originale din 2008 si ptr 60 -100 de lei merita a fi schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 daca bujiile arata bine nu e nevoie sa le schimbi. ele sunt socotite inn km, nu in ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Mai 6, 2017 Autor Share Postat Mai 6, 2017 Am 20600 de km ... plm... dac eram mecanic sau ma pricepeam o teparam eu ... ce cmama masii sa fac altceva decat zice mecanicul... ce sa ii zic : pune mana si fa motorul bucati! Asta zice ca totul arata bine si nu isi poate explica de unde apare vibratia, a ascultat mototul cu streptoscopul sau cum ii zice si cica merge perfect... in schimb cand il accelerezi pe la jumate din maxim pe loc in gol pleaca motorul de pe cric. Se vede clar ca buna ziua ca nu a fost umblat la motor niciodata si km sunt reali, cei drept nu am gasit o problema asemanatoare pe nici un forum pe nicaieri nici pe afara pe nicaieri...singura problema similara am gasit pe un forum dar era vb de o nesincronizare pe carburatie iar la asta a mea nu e cazul ptr ca este pe injectie. Mecanicul asta immi spune ca daca era pompa de injectie » Post actualizat in 06 May 2017 15:02 Daca era pompa de injectie aveam si pierderi de putere si nu mergea bine nici la turatii mai mici, o varianta cica ar mai fi un senzor a carui denunire nu am retinuta un senzor care vine pe cablul de acceleratie sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 (editat) Clapetele de acceleratie se deschid cu unghiuri egale pe toata cursa? Zici ca s-a masurat compresia si e ok, eu as verifica si injectoarele (cum pulverizeaza si debitul, asta e mai greu fara un stand/aparat de curatat). O idee iti poate da temperatura evacuarilor si chiuaselor, daca sunt diferente la iesirea din cilindri, in zona bujiilor (un termometru infraroşu ar trebui sa existe cam in orice atelier). Vreo evacuare gatuita? Editat Mai 6, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Mai 6, 2017 Autor Share Postat Mai 6, 2017 Evacuarile sunt alea stock si nu sunt gatuite... doar ca au niste gauri in surdine..dar gaurile in surdina sunt de acum 2 ani » Post actualizat in 06 May 2017 15:33 Restul o sa ii spun mecanicului sa se uite si sa aiba in vedere...multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 HobbyMoto a fost o bataie de joc, motorul meu trebuie sa mearga cu 10w50 dar supermenicul HobbyMoto a pus Ipone 20W50 si a cand zic a pus inseamna ca pus asa peste nivel de am gasit uleiul in filtrul de aer ca acolo are iesire surplusul de ulei Ti s-a mai spus, uleiul nu are treaba cu vibratia motorului. daca ti-a pus atat de mult ulei de a intrat in airbox si filtru de aer de acolo e problema. daca ai filtru de hartie ma mir ca-ti merge . acum trebuie sa cureti airboxul ,sa cureti bujiile si sa pui uleiul la nivel si sa schimbi filtrul de aer daca e imbaxit cu ulei (K&n se poate curata) 20w50 e cam gros la rece dar merge vara la motorul tau , adica nu-ti fa probleme pentru atata lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 6, 2017 Admin Share Postat Mai 6, 2017 Ar trebui verificat sa nu traga aer fals pe undeva, desi s-ar vedea in relantiul neregulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.