Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Va salut pe toti!

 

Sunt un proaspat posesor de XT 600 EA an 97 (varianta 3 tb?) si ma bucur foarte mult ca exista acest forum minunat!

 

Nu am iesit inca cu motorul, insa am fost placut impresionat de ceea ce poate atunci cand i am facut probe :angryfire:(drum de tara ca n aveam numere :angryfire: )

Oricum vreau sa l pun putin la punct si vreau sa ma ajutati cu ceva detalii si anume:

 

- de unde pot sa cumpar mansoanele de protectie ale furcii (unul dintre ele e rupt) :angryfire:

- ce fel de anvelope sa i pun? (guma spate e praf) ... am inteles de pe forum ca mitasurile ar fii bune si la pret decent (Eo7 fata si E 09 spate)

- schimbul de ulei s a facut in prezenta mea s aschimbat si filtrul , trebuie sa l schimb si pe cel de aer?

- ar trebuii sa i fac ceva reglaje? vreau sa l pregatesc de sezon ! (motorul are aproape 17 mii km)

 

Va multumesc anticipat si astept reactii din partea voastra! :angryfire:

 

Hai sa o luam usor-usor.

1. In primul rand felicitari de achizitie, sa o stapanesti cu placere si sa iti aduca multe bucurii. Si da, este 3TB. O poza ceva, sa iti vedem si noi mandretea ?

 

2. Parerea mea este ca unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le faci la inceput ca nou posesor de motocicleta este sa faci rost de manualul de reparatii pentru ea.

Cel mai bun manual pe care l-am gasit eu vreodata pentru modelul tau de motocicleta se afla pe un site englezesc. Uite un link catre el (da click pe Owners Manual odata ce ai intrat pe site)

 

3. Mansoane pentru suspensiile fata gasesti la Louis. Sunt 2 modele. Nu stiu care ti se potrivesc tie. Asa cum a zis si Toasted masoara-le pe ale tale si vezi de care sunt. Link-uri catre mansoanele de la Louis :

- Mansoane negre, diametru 35-38MM si L=27CM

- Mansoane negre, diametru 40-43MM si L=37CM

Daca nu ti-s bune niciunele, cauta magazine de accesorii moto si sigur vei gasi la ei. Eu prin Timis am vazut mansoane italienesti, fabricate de firma CEMOTO si pareau destul de ok.

Ca sa le schimbi va trebui sa demontezi telescoapele din juguri.

 

4. La cauciucuri e treaba de locurile pe unde vrei sa te dai cu ea preponderent si, mai ales, de buzunar. Pe forum vei gasi mai multe topicuri despre cauciucuri si te vei lamuri. La banii mei si eu tot pe Mitas cred ca voi merge atunci cand va fi nevoie.

 

5. Personal, m-am straduit ca la fiecare motocicleta pe care mi-am luat-o sa fac in felul urmator :

- Fara discutii schimbat uleiul si filtrul de ulei.

- Preferabil schimbat filtrul de aer. Vezi si tu in ce stare este, intreaba-l pe fostul proprietar cand l-a schimbat, etc... Daca nu te dau banii afara din casa macar sufla-l cu aer sub presiune la o vulcanizare (dinspre interior spre exterior). Daca e model din burete care se imbiba in ulei, spala-l cu gaz lampant/motorina si reimbiba-l in ulei.

- Bujia - Una noua si aici, numai daca nu cumva e pusa de curand de proprietarul anterior. E 10 Ron bucata. Cauti in manual modelul de bujie, mergi la orice magazin de piese auto si ori o au pe stoc, ori ti-o aduc in cateva ore. NGK are toata lumea deja.

- Filtrul de benzina se schimba fara discutii. E 3 Ron unul. Daca nu ai unul montat, ti-as recomanda sa tai furtunul de benzina si sa introduci unul.

- In functie de culoarea bujiei pe care ai dat-o jos si de felul in care merge motorul te duci la un mecanic sa reglezi carburatia sau nu. Sau o faci tu, dar iti trebuie ceva experienta.

- Verifici sa nu pierzi ulei pe la telescoape. Daca pierzi, cumperi cu aprox. 10 Euro un set de simeringuri si numai bine (fiindca pui si mansoanele) schimbi si simeringurile de furca.

- Verifici jocul la maneta de ambreiaj, la cea de frana, la mansonul acceleratiei si la pedala de frana.

- Verifici presiunea in frane si la nevoie le reglezi.

- Verifici lantul si la nevoie il intanzi sau schimbi. Nu stiu daca lantul tau aluneca pe niste role cilindrice de plastic (una deasupra si alta sub el), dar le verifici si pe astea si la nevoie vb. cu un strungar sa iti faca altele noi.

- La schimbatul cauciucurilor/camerelor/petecirea acestora, o sa fi o adevarata distractie. Nu e asa greu montatul/demontatul (ba chiar destul de lejer fata de Kawasakiul de l-am avut inainte) cat e de nasol ca poti ciupi camera din lipsa de experienta. Eu asta am reusit. Mi-am impus, pe cat posibil, sa imi fac penele singur fiindca mi se pare necesar sa stiu asta (sunt motoare de teren + ca eu umblu cam singur). Daca schimbi cauciucurile, bine ar fi sa si echilibrezi rotile dupa aceea.

 

Si or mai fi ! Zi ce nu stii si, dac-om putea, te ajutam.

Bafta si numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc foarte mult pentru raspusnsurile prompte si clare pe care mi le ati dat!

 

Maine imi sosesc anvelopele(Mitas E07 fata si Mitas E 09 spate + camere..am zis ca e bine sa fie acolo :angryfire: apropo... in cazul nefericit in care faci pana care e cea mai simpla solutie? camera de rezerva si scule ?... daca nu am cric centralreusesc sa dau roata afara??? apoi duipe ce schimb camera...cu ce o umflu ..cu guraaa?:baldy:?:angryfire:....

 

lasand gluma deoparte,vreu sa imi comand si mansoane ptr furca, plus fltru de aer "twin air" am inteles ca e cel mai bun?

 

vreau sa pun la punct motorul din toata pctele de vedere si deabea dupa aceea ma voi aventura la drum cu el....

 

inca o data multe mutumiri :angryfire: si daca credeti ca ma mai puteti ajuta cu ceva sfaturi sunt binevenite! :angryfire:

 

id de mess: chaby_date

 

 

 

--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 19:17 -------------
referitor la poza... nu pre stiu cum sa pun..o s aincerc.. sa vedem ce iese :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT.IERI TOCMAI AM CUMPARAT UN XTZ660 TENERE AN 96[CEL CU 2 FARURI].SUNT FOARTE MULTUMIT DE EL,AM VENIT PE EL DE LA CLUJ PINA ACAS[400 KM MAI EXACT]ZILELE ASTEA O SA I SCHIMB ULEIU SI FILTRU.PB E CA ARE CATEVA FISURI LA CARENAJ,STITI VREO SOLTIE PT ASTA[DE PREFERAT SA FAC EU ACAS]IN REST NU ARE PB.TOT RESPECTU SI VA SALUT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ulei gasesti la Ciclop ieftin. Gasesti acolo Castrol la pret de Procycle de la Louis. Tot la Ciclop gasesti si filtu de ulei. E un chibitz cu un o-ring mic la capacul filtrului si cu o mica aerisire de trebuie facuta cand schimbi uleiul. Maine (sau duminica) daca nu ai treaba, da un pm si ne vedem undeva la un citro (dar nu pe seara) sau la mine la garaj. Discutam mai multe - iti zic ce si cum si cu carenele (daca vrei sa le faci tu sau la cine sa nu te duci in Timisoara cu ele, etc.).

Sau vorbim pe mess. Cum ti-e tie mai ok.

Suntem mai multi cu Tenere si Super Tenere in Timisoara si numai bine ne mai si cunoastem.

Sa o stapanesti cu placere :angryfire: :angryfire: :angryfire: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am si eu nevoie de niste sfaturi pertinente in legatura cu o Yamaha XT 600 2KF ,care nu mai vrea sa porneasca ,aparent fara un motiv ( de aceea am nevoie de sfatul batranilor ).Treaba s-a intamplat cam asa:

 

eram la o tura de off road prin niste noroaie ,totul a decurs normal ,am hoinarit o groaza de km ,la un moment dat am oprit sa facem o pauza ;dupa vreo 45 de minute cand am pornit-o sa plecam ,a pornit greu ,scotea un sunet urat in toba ( inecat ) si daca o turam mergea foarte neregulat ,iar de tras tragea slab si trebuia sa merg destul de turat si scotea un pic de fum ( probabil amestec prea bogat ).Oricum ,asa a trebuit sa merg pana acasa ,am oprit-o ,am bagat-o in garaj si peste vreo doua zile am zis sa vad ce-o fi avand ,surpiza...nu a mai vrut sa porneasca deloc.

 

Mentionez ca da semne de pronire ,de fapt "tuseste " de cateva ori ,dar numai cand e inchisa benzina ,cand deschid alimentarea ,nici nu vrea sa auda.( benzina ajunge in carburator )

 

M-am uitat la bujie ,da scanteie destul de buna ( asa dadea si cand mergea bine ),filtrul de aer e ok ,singura concluzie care am tras-o eu ar fi ca e de vina carburatorul,mai ales ca s-a intamplat asa brusc si fara alte explicatii.Ei ,aici am nevoie de ajutorul vostru,ce sa-i fac ??

 

Va rog scoateti-ma din necazul asta ca si mor sa stau pe tusa ....

 

Multumiri anticipate !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut pe toti... din nou

 

Vreau si eu un sfat de la voi!... am dus motorul la cineva sa imi puna gumele si plactue spate si mi a zis ca la motoru(XT 600 3 TB) se auce ceva "cloncanit"!!! :angryfire: mentionez ca motorul l am luat d ef putin timp, nu ma prea pricep in ale mecanicii, si sunt disperat sa nu aiba ceva!!!!

 

Eu am intrat pe U tube si am incercat sa vad cam cum se aud XT urile postate acolo si mi se pare ca se aud exact la fel cu motorul meu!

 

Oare e doar o presupunere, sunt guri rele? neavizati care si dau cu parerea co fi ca daca ar fii???

 

Va rog raspundeti mi urgent si supneti mi cam ce ar fii de facut! sunt nerabdator sa merg cu motorul ca ... dehh.. :angryfire: deabea l am luat,,, insa nu vreau sa fac ceva ce o sa regret mai tarziu( adica sa merg si eu sa nu stiu ca n ar trebuii sa merg cu el)...

 

inca o rugaminte va rog ..stiti pe cineva care aduce kituri de lant ptr XT? se pare ca voi avea nevoie si de un kit d elant, ptr ca este intins la maxim! ( asa mi s a spus de catre altii) :angryfire:

 

VA ROG RASPUNDETI MI CAT MAI URGENT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

va salut pe toti... din nou

 

Vreau si eu un sfat de la voi!... am dus motorul la cineva sa imi puna gumele si plactue spate si mi a zis ca la motoru(XT 600 3 TB) se auce ceva "cloncanit"!!! :angryfire: mentionez ca motorul l am luat d ef putin timp, nu ma prea pricep in ale mecanicii, si sunt disperat sa nu aiba ceva!!!!

 

Eu am intrat pe U tube si am incercat sa vad cam cum se aud XT urile postate acolo si mi se pare ca se aud exact la fel cu motorul meu!

 

Oare e doar o presupunere, sunt guri rele? neavizati care si dau cu parerea co fi ca daca ar fii???

 

Va rog raspundeti mi urgent si supneti mi cam ce ar fii de facut! sunt nerabdator sa merg cu motorul ca ... dehh.. :angryfire: deabea l am luat,,, insa nu vreau sa fac ceva ce o sa regret mai tarziu( adica sa merg si eu sa nu stiu ca n ar trebuii sa merg cu el)...

 

inca o rugaminte va rog ..stiti pe cineva care aduce kituri de lant ptr XT? se pare ca voi avea nevoie si de un kit d elant, ptr ca este intins la maxim! ( asa mi s a spus de catre altii) :angryfire:

 

VA ROG RASPUNDETI MI CAT MAI URGENT!

 

Pai cel mai bine ar fi sa faci un filmulet tu si sa il pui pe Youtube sa il ascultam.

Sau mai bine zi si tu de unde esti ca altfel nu te poate ajuta nimeni. Daca esti din Timisoara sau imprejurimi dau eu o tura pe la tine, bem un Pepsi si numai bine iti zic ce si cum.

La motor din 97 nu ar trebui sa ai probleme.

Am avut probleme cu un cloncanit de nu e adevarat si ma gandesc sa nu faci si tu prostia de am facut-o eu. Adica am demontat motorul. Era doar o pana dusa si puteam sa rezolv prin demontarea unui capac si a ambreiajului. E o buba a Xt-urilor, dar destul de rar intalnita.

 

Kitul de lant e simplu. Intri la Louis, sus ai optiunea BIKE-DATENBANK, selectezi Yamaha, capacitate 500-750, modelul tau de motor - XT600E 3TB/96 si iti afiseaza tot ce au cei de la Louis pentru motorul tau. Uite un link. Sper sa mearga.

 

Kituri de lant ai doua optiuni :

 

- DID - 90 EURO la reducere

- REGINA - 105 EURO pret fara reducere

 

Ca sa le ai in casa in 7 (maxim 10) zile iei legatura cu ROMI3 de pe forum. Il gasesti aici :

 

/index.php?showtopic=24540

 

Eu la el am apelat de cel putin 5-6 ori si e super ok omul. Si nu e nici o publicitate in treaba asta. Fac doar delimitare intre el si vanzatorii aia "seriosi", care cer comisioane de te prostesc in fata si iti vin produsele cand isi mai aduc ei aminte de combinatiile lor.

Eu am avut DID pe a mea si nu m-a dat pe spate (adica na, il mai am cateva zile).

Plus ca fiind redus dai 15 % comision si ajungi la acelasi pret de Regina.

Na, vezi si tu.

 

Nu am poze mai bune dar cu lantul treaba sta in felul urmator:

 

Ai doua inbusuri lungi, perpendiculare pe ax. Le slabesti (poti sa le dai si jos).

Desfaci splintul (e siguranta aceea in forma de agrafa de par) de pe piulita axului, o desfiletezi de cateva ori, dupa care slabesti surubul de fixare al etrierului - poza 2 (si asta foarte putin desfiletat - cat sa se miste el discret), te uiti in manual cat ai joc pentru lant (de obicei 3-4 cm intre punctul cel mai jos si cel mai sus in care poate ajunge lantul - la mine asa e), iei axul de capete si te joci un pic cu el fata-spate pana ai reglajul acela de 3-4 sau ce dimensiune o fi acolo.

Fixezi urechile din poza 1 cand ai gasit pozitia corecta. Incepe cu cea din stanga, strange un pic piulita axului cat sa nu scape (sau impinge capatul stanga al axului peste ea ori iti tine cineva de ea) dupa care o reglezi si pe cea din dreapta la aceeasi cota. Strangi maxim la mana surubul axului (nu definitiv), strangi definitiv surubul etrierului si strangi final cu cheia surubul axului.

Inainte sa pui inbusurile si splintul (altul nou bineinteles) verifica din nou lantul. Au prostul obicei :angryfire: de a se mai intari putin dupa ce strangi totul.

Daca nu e ok, desfaci usor iar suruburile si muti "urechea" aceea de reglaj cu un numar mai jos.

 

A, si uitasem sa iti zic. Cand schimbi/iti schimba cineva lantul sa ai grija la sigurantele care exista la pinion si la foaie.

La pinion e o saiba zimtata la interior ai carei umeri se indoaie peste piulita de la foaie. Vezi sa nu ii rupi umerii aia la demontare fiindca e greu de gasit una. E 3 euro la Kedo, dar stai o saptamana dupa ea.

La foaie ai niste sigurante metalice in forma de paranteze, ale caror capete, la fel, se indoaie peste piulite. Grija si acolo sa nu le rupi, fiindca mai ai nevoie de ele.

Stiu ca nu e indicat sa le mai folosesti daca vrei sa fii corect 200 % dar pana una alta, sunt cat de cat ok si refolosite.

Poti sa faci alta manevra.

Intri pe www.kedo.de, dai jos catalogul si pe undeva pe la pag. 130 (doar ce mi-am cautat si eu acum cateva ore) gasesti piesele astea si ti le comanzi tot la Romi3.

Later edit : sunt la paginile 147 si 148.

 

Da-mi un mesaj cu id-ul tau de mess daca constati ca lantul tau e chiar uzat, fiindca eu si asa fac comanda la Kedo pentru aceleasi piese, la Romi, ca sa nu mai platesti si tu comision de transport 7 euro si sa platesti doar pretul piesei + 15 % (fiindca sunt de la Kedo, din cauza asta comision 15 % si comision transport 7 euro).

 

post-3763-1207999423_thumb.jpg

 

Fiindca forumul e la pamant in ultimul timp nu am putut pune poza cu etrierul. O sa observi un surub cu cap de 12 prin care se prinde o tija a etrierului direct in partea de sus a basculei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si multumesc!

 

acum am intrat in casa... am dat o tura de vreo 80 km..aprox 50 pe sosea restul offroad... motorul se comprta bine.. trage bine, trrebuie grija la gumitele Mitas E09 care la am pe spate... insa poti merge f comod cu ele cu 100 km /h//ceea ce cred eu ca e deajuns, am intrat cu motoreta pe toate tipurile de drum, pietris, pamant, balti, iarba, si s a comportat exemplar( :angryfire: i am oprit motorul de 2 ori ..o chinuiam cu a 2 a.. )

 

Tin sa va multumesc f mult dle Popescu, vad ca sunteti de un real ajutor tiuturor de pe acest forum si dati dovada de o "transparenta" rar intalnita! se pare ca mai exista si oameni care vor sa ajute, sa impartaseasca cu altii cunostiintele lor!

 

eu sunt din bacau.. e cam departe TM

 

id ul meu de mess: chaby_date

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Tin sa va multumesc f mult dle Popescu, vad ca sunteti de un real ajutor tiuturor de pe acest forum si dati dovada de o "transparenta" rar intalnita! se pare ca mai exista si oameni care vor sa ajute, sa impartaseasca cu altii cunostiintele lor!

eu sunt din bacau.. e cam departe TM

id ul meu de mess: chaby_date

Va multumesc!

 

Omul lui Dumnezeu, hai sa fim intelesi doua lucruri :angryfire: :

 

- Eu sunt Raul. Am 27 de ani. Nu sunt domnul Popescu. Niciodata sa nu imi mai spui asa, te rog !

- Am creat acest topic in primul rand pentru a "demonta" impreuna problemele comune si dupa aceea pentru a ne cunoaste si a bea bucurosi o bere impreuna cand ne-om intalni.

Surubaresc ca un sclav si injur ca un pacatos in putinul meu timp liber de bugetar, incercand sa fac cat mai multe singur sau cu prieteni apropiati la motocicleta mea. De ce?

Nu vreau sa detaliez experiente cu asa-zisi mecanici sau mecanici buni dar oameni de 2 lei, vanzatori de piese, de accesorii, etc.

Nu sunt mecanic si nici nu voi fi, dar, din putinul ce il stiu eu, cu multul de il stiu altii (si sunt cativa pe acest topic) se va aduna suficient pentru a ne bucura de motocicletele noastre dincolo de foamea de bani romaneasca si de oamenii de 2 lei care exista si in pasiunea asta.

Sa ne intalnim sanatosi si cu un zambet larg pe fata, pe unde o intarcat mutul iapa, calare pe fiarele noastre.

 

Vorbim maine pe mess "chaby_date". Da un add la adresa de Yahoo Messenger "popescu_mihailraul" fiindca mai mult ca sigur te vei trezi inaintea mea :angryfire: .

Printeaza pe la lucru sau pe unde poti manualul acela de ti-am dat link cu el, citeste pasajele care te intereseaza si apuca-te de treaba :angryfire: .

Nu o sa ai tu de facut reparatii majore la 3 TB-ul tau :angryfire: .

Ia-ti langa tine un prieten motorist cand muncesti. Doua minti sunt mai bune ca una. Vei invata lucruri interesante si vei injura mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru chaby date: treaba cu cloncanitul e cam complicata de diagnosticat asa pe forum. XT-ul are intr-adevar un sunet care poate parea problematic, dar asa e normal. Orice motor are sunetul lui specific. Verifica sa fie toate suruburile stranse. Eu am patit-o cu un surub destrans din cauza caruia m-au trecut toate transpiratiile ca nu stiam ce se aude "la motor" :angryfire:

 

Lant mi-am comandat si eu tot de la ROMI. Pe louis nu cred ca este DID pentru 3tb, cel putin cand am cautat eu nu era. IN SCHIMB, gasesti pe kedo.de kituri de lant DID, Reghina, RK, Iris. Poti alege kit-ul standard sau iti poti cumpara separat pinion, foaie si lant ce dimensiuni vrei tu. Dimensiunile standard sunt 106/15/45. RK e mai ieftin si decat reghina si cica si mai bun (asta din auzite). Sincer nu cred ca pot fi diferente asa de mari intre DID, Regina, RK, Iris, etc. Da nu stiu...

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dle Popescu, imi spui si mie, te rog cu ce cheie se strange un surub de 10? :angryfire:

 

apaiii.. creca se strange cu cheiaaa :angryfire: da sa fii cu dintii"n sus cheia! :angryfire:

 

--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 22:24 -------------

 

mersi mult ptr raspuns!

 

deja am facut vreo 200km cu moto.. mi se pare super ok..

 

faza cu clomcanitulll... nu stiu.. m am uitat si pe u tube..si toate suna la fel...!probabil.. intradevar au un sunet specici xt urile!

 

inca o data mersi ptr raspunS!

 

 

--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 22:26 -------------
:angryfire: la toti de pe acest forum!

Ud motorul!... virtual.. ca deh... e distanta mare mon cher!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Lant mi-am comandat si eu tot de la ROMI. Pe louis nu cred ca este DID pentru 3tb, cel putin cand am cautat eu nu era. IN SCHIMB, gasesti pe kedo.de kituri de lant DID, Reghina, RK, Iris. Poti alege kit-ul standard sau iti poti cumpara separat pinion, foaie si lant ce dimensiuni vrei tu. Dimensiunile standard sunt 106/15/45. RK e mai ieftin si decat reghina si cica si mai bun (asta din auzite). Sincer nu cred ca pot fi diferente asa de mari intre DID, Regina, RK, Iris, etc. Da nu stiu...

 

Dap, asa e :angryfire: .

Ieri si astazi am trecut prin aceleasi dileme. Al meu e la fel. 106 zale, pinion 15 dinti, foaia 45.

Eu visam ca vrabia (aiureli) la pinion cu 16 si foaie cu 42. Din astea am gasit pe la Kedo in primele mele cautari. Partea aia care ma depasea pe mine (da` rau de tot, nu asa :angryfire: ) si nici nu aveam pe cine sa intreb (fiindca cei care stiau se dadeau cu motoarele si nu aveau semnal; nu ca mine, mobrist de internet :angryfire: ) era ca nu stiam cate zale trebuia sa aiba noul lant, odata schimbate rapoartele.

Noroc cu prietenul Fuchsia care m-a scot din camera obscura.

Am optat pentru kit complet de lant, modelul mai "rutier" ca sa zic asa - 104 zale, pinion 15 dinti si foaia 40 de dinti. Costa 83 de euro.

O sa mai dau 3 euro pe saiba siguranta de la pinion, 6 euro pe 2 saibe siguranta de la foaie si 20 de euro pe cele 4 tampoane de cauciuc din jugul rotii spate, care la mine is obosite. Kiturile de lant sunt la paginile 137 si 138 in catalog. Urmeaza pinioanele si foile.

O sa revin sa va zic ce si cum :angryfire: .

 

--- Mesaj completat în 14 Apr 2008 00:54 -------------
Ia uitati ce am gasit la Hepco & Becker pe site :

 

post-3763-1208123575_thumb.jpg

 

Poza cu portbagajul nu mai merge, asa ca mergeti si voi la linkul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mers cineva cu un XT cu parbriz? Vreau sa stiu daca are vreun efect si daca merita montat unul.Si daca nu am mers nimeni, ii intreb pe posesorii de Tenere care parca are parbriz, daca are vreun efect pozitiv fata de XT-ul E. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mers cineva cu un XT cu parbriz? Vreau sa stiu daca are vreun efect si daca merita montat unul.Si daca nu am mers nimeni, ii intreb pe posesorii de Tenere care parca are parbriz, daca are vreun efect pozitiv fata de XT-ul E. Mersi.

 

Da, eu am mers. Am XT 600 E si mi-am luat parbriz de pe kedo.de. Are efect, clar, nu te bate in piept vantu, iti da in casca si dupa aia mere peste, deci asa cum trebe. Depinde si cat esti de inalt. Oricum pentru touring e mult mai ok decat fara. Si si arata ok pe motor, pe al meu cel putin.

 

Zi-mi daca te intereseaza, s-ar putea sa ti-l vand pe al meu. Motivul este ca io ma duc mai mult pe off, si pe off nu-i ok ca dau de el cand trec santuri. Momentan e dat jos. Se prinde de ghidon si are reglaje pe toate directiile si poti sa-l pui cum vrei.

 

Poti sa-mi scrii pe mess: ekkemu daca vrei sa povestim mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

SALUT.SINT POSESORU UNUI TENERE 660.TRE SA I SCHIMB ULEIU SI FILTRU SI VAS RUGA SA IMI SPUNETI CAM CE E MAI BUN,SI CAM LA CE PRETURI LE GASESC.VA SALUT SI ASFALT USCAT.

 

Ti-am raspuns pe Y. Messenger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT.DE UNDE AS PUTEA GASI BARE DE PROTECTIE[EVENTUAL SI CEVA PRETURI] PT CARENE SAU E CINEVA CARE LEA FACUT ACAS SI MAR PUTEA DA CEVA SFATURI.SALUT SI ASFALT USCAT.

Editat de cs-marius-b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

SALUT.DE UNDE AS PUTEA GASI BARE DE PROTECTIE[EVENTUAL SI CEVA PRETURI] PT CARENE SAU E CINEVA CARE LEA FACUT ACAS SI MAR PUTEA DA CEVA SFATURI.SALUT SI ASFALT USCAT.

 

 

Poate reusesti sa te inspiri de aici :

 

http://www.bikepics.com/pictures/686111/

http://www.bikepics.com/pictures/686106/

http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C08%5C07...986687-full.jpg

http://www.hepco-becker.de/anbauanleitungen/650469.0001.pdf

 

Si pentru XT600E:

 

http://www.mo-tech.de/produkt/?produkt_id=...mp;marken_id=27

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am si eu nevoie de niste sfaturi pertinente in legatura cu o Yamaha XT 600 2KF ,care nu mai vrea sa porneasca ,aparent fara un motiv ( de aceea am nevoie de sfatul batranilor ).Treaba s-a intamplat cam asa:

 

eram la o tura de off road prin niste noroaie ,totul a decurs normal ,am hoinarit o groaza de km ,la un moment dat am oprit sa facem o pauza ;dupa vreo 45 de minute cand am pornit-o sa plecam ,a pornit greu ,scotea un sunet urat in toba ( inecat ) si daca o turam mergea foarte neregulat ,iar de tras tragea slab si trebuia sa merg destul de turat si scotea un pic de fum ( probabil amestec prea bogat ).Oricum ,asa a trebuit sa merg pana acasa ,am oprit-o ,am bagat-o in garaj si peste vreo doua zile am zis sa vad ce-o fi avand ,surpiza...nu a mai vrut sa porneasca deloc.

 

Mentionez ca da semne de pronire ,de fapt "tuseste " de cateva ori ,dar numai cand e inchisa benzina ,cand deschid alimentarea ,nici nu vrea sa auda.( benzina ajunge in carburator )

 

M-am uitat la bujie ,da scanteie destul de buna ( asa dadea si cand mergea bine ),filtrul de aer e ok ,singura concluzie care am tras-o eu ar fi ca e de vina carburatorul,mai ales ca s-a intamplat asa brusc si fara alte explicatii.Ei ,aici am nevoie de ajutorul vostru,ce sa-i fac ??

 

Va rog scoateti-ma din necazul asta ca si mor sa stau pe tusa ....

 

Deci problema persista,am curatat carburatorul ,am schimbat bujia ,si tot nu vrea

Mentionez ca da semne de pornire cand e robinetul de benzina inchis ,cand il deschid ..gata ,nu mai vrea.

Ce-o fi oare ? Sunt convins ca e doar o chichita pe care nu o gasesc ( scanteie are ,benzina merge in carburator ...) habar nu am ce sa-i fac .

Haideti mai fratilor ,nu nimeni patit dintre voi ???

 

Multumiri anticipate !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MERGE CINEVA DE 1 MAI LA MARE? AR FII UN PRILEJ F BUN DE A NE CUNOASTE SI EVENTAUAL SA SCHIMBAM PARERI SI IMPRESII .... LA O BERE :DMAI ALES PTR CEI CARE AU POSIBILITATEA SA AJUNGA!

 

eu sincer as vrea s avin insa se pare ca nu am cu cine..daca ar mai fii cineva din zona interesat , eventaual sa ne cuplam, merg sigur!

 

Astept raspunsuri din partea voastra! :peace:

 

"viata e asa scurta......si daca nu o putem sa o facem mai lunga........atunci sa o facem lata!!!! de 1 mai la mare :baldy: !!!

 

scuzati scrisull....am vazut cum am scris dupa ce am postat... sunt somnoros... scuze! :finger:

 

 

anuntul e valabil! :bigstar:

 

 

haidi maaaii :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MERGE CINEVA DE 1 MAI LA MARE? AR FII UN PRILEJ F BUN DE A NE CUNOASTE SI EVENTAUAL SA SCHIMBAM PARERI SI IMPRESII .... LA O BERE :DMAI ALES PTR CEI CARE AU POSIBILITATEA SA AJUNGA!

 

eu sincer as vrea s avin insa se pare ca nu am cu cine..daca ar mai fii cineva din zona interesat , eventaual sa ne cuplam, merg sigur!

 

Astept raspunsuri din partea voastra! :peace:

 

"viata e asa scurta......si daca nu o putem sa o facem mai lunga........atunci sa o facem lata!!!! de 1 mai la mare :baldy: !!!

 

scuzati scrisull....am vazut cum am scris dupa ce am postat... sunt somnoros... scuze! :finger:

 

 

anuntul e valabil! :bigstar:

 

 

haidi maaaii :moron:

 

Totusi, din ce zona esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...