Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare

Sant in faza finala de a pune motoru impreuna si v-as ruga daca are cineva un manual de XT600 (86) sa-mi scaneze si sa-mi e-mail punerea axului cu came la locul lui si reglarea valvelor.Ordinea de strangere la capacul axului cu came deasemeni ar fii ajutatoare.As merge pe logica insa.. :kick: .

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te la noi pe site, la Download e un manual mai mare de TT600, ar trebui sa te ajute cu punerea la punct a distributiei pentru ca motoarele sint aproape identice.

multumesc foarte mult.

perfect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu niste intrebari ... dar am facut un post separat. Mi se pare ca se dilueaza foarte tare discutiile aici. Va rog care aveti info sau ma puteti ajuta cu ceva date, masuratori ... sa postati dincolo.

 

/index.php?...7&st=0&

 

Mersi mult!

 

Adi

 

P.S.: Care era site-ul ala cu posesorii de XT? S-a facut pana la urma? Mi se pare o super idee sa bagam acolo toti date si sa contribuim, sa facem o comunitate.

 

 

 

 

 

Mda, mi-o LOCK-uit topicul ala adminii, nu stiu de ce .... nu prea inteleg logica, dar noah, asta e. Dati aici reply ...

 

Mersi

adi

Editat de ekkemu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie neaparat sa fie Touratech? Cred ca gasesti oferte mai bune de la alte firme pt obiectele alea. In cataloagele Kedo si Auner sunt trecute si modelele de motociclete pentru care se potrivesc piesele si gasesti cam tot ce ai scris acolo (de la alte firme). Cataloagele le poti download-a de pe site-urile oficiale.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WWW.TENERECLUB.RO

 

Forumul merge, am incarcat o gramada de chestii...asteptam sa dati buzna :rolleyes:

 

Eu niste probleme cu el. Cand fac click pe ORICE imi tot sare ferestruica aia sa votez. Deci nu doar prima data cand intru pe site, ci tot timpul, orice fac, si e enervant.

 

Si la membri ... cum e? Nu ar trebui sa ma pot loga? Cu userul meu? Mi-am completat datele am dat inscriere si mi-o aratat din nou formularul acela gol, fara nici un mesaj de success sau eroare.

 

 

 

Mersi

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu niste probleme cu el. Cand fac click pe ORICE imi tot sare ferestruica aia sa votez. Deci nu doar prima data cand intru pe site, ci tot timpul, orice fac, si e enervant.

 

Si la membri ... cum e? Nu ar trebui sa ma pot loga? Cu userul meu? Mi-am completat datele am dat inscriere si mi-o aratat din nou formularul acela gol, fara nici un mesaj de success sau eroare.

Mersi

Adi

Pai se pare ca asa functioneaza. Dar oricum iti vine confirmare pe mail. Si primim si sticker :rolleyes: :crack: :rock: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator _Raul_

2007 e pe duca. Morala zice ca a fost un an frumos pentru mine. Daca si pentru voi a fost la fel, sa dea Dumnezeu cand ne-o fi mai rau in 2008 sa ne fie ca in 2007.

Fiindca forumul si mai ales topicul acesta a fost si este un loc unde m-am simtit ca acasa , Mandea a.k.a. JE a.k.a. MOI, vrea sa va ureze voua, colegilor mei virtuali de noroiala si drumuri lungi, acuma, la cateva ore de schimbatul vremilor "La Multi Ani !", sanatate, liniste, putere de munca, realizari marete, si, inainte de toate, atatia bani cati oti vre voi ca sa va aduca mobrele si drumurile la care visati, calare pe ele.

Rezervoare pline fara numar (fara numar, fara numar...), kilometraje date peste cap si poze de unde a intarcat mutu` iapa si de unde e lumea asta mai frumosa.

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

 

P.S. - Mah, hai ca devin prea serios ... :) !

Distractie placuta fratilor in noaptea asta :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: !

 

HAPPY :crack: YEAR !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2007 e pe duca. Morala zice ca a fost un an frumos pentru mine. Daca si pentru voi a fost la fel, sa dea Dumnezeu cand ne-o fi mai rau in 2008 sa ne fie ca in 2007.

Fiindca forumul si mai ales topicul acesta a fost si este un loc unde m-am simtit ca acasa , Mandea a.k.a. JE a.k.a. MOI, vrea sa va ureze voua, colegilor mei virtuali de noroiala si drumuri lungi, acuma, la cateva ore de schimbatul vremilor "La Multi Ani !", sanatate, liniste, putere de munca, realizari marete, si, inainte de toate, atatia bani cati oti vre voi ca sa va aduca mobrele si drumurile la care visati, calare pe ele.

Rezervoare pline fara numar (fara numar, fara numar...), kilometraje date peste cap si poze de unde a intarcat mutu` iapa si de unde e lumea asta mai frumosa.

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

 

P.S. - Mah, hai ca devin prea serios ... :D !

Distractie placuta fratilor in noaptea asta ;) :crack: :banana: :drums: :crack: :crack: !

 

HAPPY :moto: YEAR !

:P :drink: :crack: :crack: :crack: la multi ani tuturor......supertenere :drink: :drink:

 

--- Mesaj completat în 03 Jan 2008 17:47 -------------
:hug:

:D :drink: :crack: :) :D la multi ani tuturor......supertenere :drink: :drink:

:) sunteti cusuti la gura, minca-v-as? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor si un calduros LA MULTI ANI !.

 

Spre bucuria mea, 2008 mi-a adus un "cadou" la care nu ma asteptam. Un prieten mi-a dat spre folosinta pe perioada nelimitata o frumoasa Yamaha XT 600 :crack: . Nu stiu mai multe date concrete pentru ca nu am actele ei. Am incercat sa o recunosc din pozele postate in primele pagini ale topicului dar nu prea am reusit. Din ce am discutat cu amicul meu va pot spune ca e fabricata intre '89 si '91, are kick-starter si scrie pe ea 4-Valves.

 

Aseara am reusit sa o aduc la mine acasa si astazi am reusit sa o si incerc. Porneste destul de greu la rece, dupa vreo 5 minute de transpirat dand la pedala, dar dupa ce se incalzeste merge impecabil, nu am auzit niciun sunet ciudat...etc. Totusi am doua probleme si m-as bucura sa ma indrume cineva.

 

1. Cand dau la pedala sa o pornesc am observat ca imi picura benzina dintr-un fel de teava orientata in jos care iese din carburator si nu are nici un furtun atasat. Precizez ca dupa ce pornesc nu mai picura (sau cel putin nu am mai observat eu). E normal sa se intample asa ceva?

 

2. Lipsa de experienta + entuziasmul enorm + gheatza au facut ca in momentul in care am oprit dupa o scurta plimbare, imediat dupa ce am pus picioarele jos, sa blochez roata fatza si sa o culc pe dreapta. Am ridicat-o rapid (cred ca mai rapid decat a cazut :crack: ) si m-am uitat sa evaluez "damage-ul". La prima vedere nimic..... plastice intregi, toate la locul lor. Surpriza a aparut in momentul in care am re-pornit motorul.....se auzea un barait ciudat care nu se auzise inainte. Am depistat pana la urma ca din cauza cazaturii mi s-a indoit putin scaritza si imi blocheaza pedala kick-starter-ului si trebuie sa o aduc eu inapoi cu piciorul dupa ce porneste. Din cauza ca scarita e facuta din ceva fier destul de solid, va trebui sa o demontez si sa o indrept. Va rog sa imi explicati si mie cum o demontez, avand in vedere ca de ea se tine si tija pistonului de la frana spate, ceea ce complica situatia.

 

Imi cer scuze ca am scris asa mult dar am incercat sa fiu cat mai explicit (cu cuvintele mele).

 

Va multumesc anticipat. Sper maine sa pot pune si niste poze cu minunatia.

 

Ciao :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu demontatul pedalei nu cred ca e mare lucru...te descurci tu cumva....

 

La carburator e recomandat sa demontezi cuva si sa verifici cuiul pontou, poate e uzat sau are impuritati care nu-l lasa sa inchida etans...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu demontatul pedalei nu cred ca e mare lucru...te descurci tu cumva....

 

La carburator e recomandat sa demontezi cuva si sa verifici cuiul pontou, poate e uzat sau are impuritati care nu-l lasa sa inchida etans...

 

Multumesc pentru raspuns cristi-mic ... Dupa cum ai spus si tu, nu a fost mare lucru demontatul si indreptatul scaritei, m-am descurcat. Cat despre carburator cred ca o sa apelez la un specialist :crack:. Nu de alta dar nu prea ma vad in stare sa fac operatii asa delicate.

 

Astazi am mai observat cateva chestii pe care as dori sa le repar si daca se pricepe cineva m-as bucura si pentru cel mai mic sfat:

 

- nu se misca acul nici la vitezometru nici la turometru (vitezometrul nu prea ma intereseaza, dar turometrul da), banuiesc o problema la cabluri;

- nu mi se aprinde lampa de pe bord cand cutia de viteze e in neutru;

- semnalizatoarele stau aprinse si nu palpaie (nu ca as avea foarte mare nevoie de ele in padure, dar mi-ar place sa functioneze corect);

 

In seara asta voi studia putin manualele gasite pe net si sper sa invat mai multe despre motocicleta asta ca sa nu va mai stresez pe voi. :crack:

 

Va salut!

 

NOROI USCAT ?!?!?! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt posesorul fericit :lol: al unui xtz 660 de asta vara. Merge ok, sunt multumit de ea, dar am o problema. As vrea si eu sa stiu de unde pot sa fac rost de mastile din plastic care sunt atasate pe carena din fata stanga-dreapta farului. Ale mele arata jalnic sunt julite, ciobite si crapate. Voi fi recunoscator! Pana atunci asteptam SA VINA PRIMAVARA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bigstar:

:P Si multa sanatate!

post-29942-1199561111_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Salut! Sunt posesorul fericit :lol: al unui xtz 660 de asta vara. Merge ok, sunt multumit de ea, dar am o problema. As vrea si eu sa stiu de unde pot sa fac rost de mastile din plastic care sunt atasate pe carena din fata stanga-dreapta farului. Ale mele arata jalnic sunt julite, ciobite si crapate. Voi fi recunoscator! Pana atunci asteptam SA VINA PRIMAVARA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bigstar:

:P Si multa sanatate!

 

In primul rand sa o stapanesti cu placere si sa iti aduca multe bucurii!

Daca vrei sa le cumperi, exista E-bay si baieti pe forum care se ocupa cu licitatii (contra cost).

Mai degraba insa cauti in orasul tau sau in zona (gasesti destule ponturi pe forum) indivizi care repara/fabrica carene si care se ocupa si de partea de vopsitorie (sau separat). Eu asa as face.

Plus ca, pana ii pui crash-bar-uri, plasticele astea intotdeauna se vor lovi la cazaturi.Asa ca mai bine mergi la un baiat ce se pricepe la rasini si faci un mulaj, pe care il poti folosi de cate ori ai probleme.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand sa o stapanesti cu placere si sa iti aduca multe bucurii!

Daca vrei sa le cumperi, exista E-bay si baieti pe forum care se ocupa cu licitatii (contra cost).

Mai degraba insa cauti in orasul tau sau in zona (gasesti destule ponturi pe forum) indivizi care repara/fabrica carene si care se ocupa si de partea de vopsitorie (sau separat). Eu asa as face.

Plus ca, pana ii pui crash-bar-uri, plasticele astea intotdeauna se vor lovi la cazaturi.Asa ca mai bine mergi la un baiat ce se pricepe la rasini si faci un mulaj, pe care il poti folosi de cate ori ai probleme.

multumesc mult am sa incerc prin buc. sa gasesc ceva :bigstar: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Comunitate,

 

Cer si eu un sfat la obiect, pentru ca nu reushesc sa-mi dau seama doar din poze...

vreau in iarna asta sa intru si eu in gashca asta si ma tot invart in "caldare":

ce sa fie XT sau TT?

 

Merg la munca cu ea [in orash], vreau sa ies si off dar o sa fac si niste drumuri mai lungi!

Ce efect au diferentzele dintre modele ?

 

Aveti vre'un sfat de dat?

 

 

 

Merci si Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre XT si TT eu ti-as recomanda XTZ660 model mai nou (1996-1997 ar fi ideal). Merge si tot-teren, iar la drum ai putere si confort. Desigur, ramine si Super Tenere, dar depinde cit de tare te simti :bigstar:.

 

Un an bun la toata lumea, si sa ne intilnim de cit mai multe ori !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre XT si TT eu ti-as recomanda XTZ660 model mai nou (1996-1997 ar fi ideal). Merge si tot-teren, iar la drum ai putere si confort. Desigur, ramine si Super Tenere, dar depinde cit de tare te simti :bigstar:.

 

Un an bun la toata lumea, si sa ne intilnim de cit mai multe ori !

eu te-as contrazice in privinta xtz-ului...are carenele mai voluminoase si e cu 2 cp mai slab decat modelul precedent :P

-ai confort

-ai putere

intra prin noroaie daca ai gume potrivite

-cara bagaje la greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam, am tot cautat si citit... am fost pe la KTM, Husq, Honda, Suzuki, BMW... nu vreau sa deschid aici un topic cu tema asta...

 

M-am gandit si la Tenere 2008... dar nu sunt incantat de ce-am citit despre motorul 660... si nu vreau sa aflu cu pretul a 7500 de euro, daca imi place sau nu!

 

Tenere vechi si Africa Twin erau cele la care ma hotarasem... dar nu am de gand sa car prea multe bagaje si cel mai important... sunt motorete grele ce fac iesirile off road un calvar si o permanenta grija sa nu sparg ceva!

 

La XT si TT plasticaraia e mai ieftina si nu-i asha importanta... si sunt mai usoare!

Nu vreau nici sa exagerez cu greutatea caci as fi optat pentru motorete mai enduro [125 kile], dar sunt prea usoare pentru DeNeuri...

 

Multumesc de sugestii, daca puteti sa ma ajutati sa aleg intre XT si TT cat mai tinerele :bigstar: [2002-2003] ar fi grozav... mai ales ca intre ele e o diferentza de fro 800-1000 euro!

 

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

... M-am gandit si la Tenere 2008... dar nu sunt incantat de ce-am citit despre motorul 660... si nu vreau sa aflu cu pretul a 7500 de euro, daca imi place sau nu!

Ideal ar fi un ride-test. Desi nu stiu daca este disponibila pe undeva prin Romania pentru asa ceva.

 

 

... daca puteti sa ma ajutati sa aleg intre XT si TT cat mai tinerele :bigstar: [2002-2003] ar fi grozav... mai ales ca intre ele e o diferentza de fro 800-1000 euro!

 

Daca ar fi sa ma intrebi pe mine, eu as merge pe Xt 600, modelele fabricate intre 1995 si 2002 (in principiu cam acelasi model - 3TB-ul, cu mici modificari de-a lungul a trei serii).

Din 2003 a intrat in productie modelul cu alimentare prin injectie, racire pe apa, etc..., de 660 cmc.

 

Dintre TT-uri, iarasi parerea mea, as merge pe TT 600 E, modelul fabricat intre 1995 si 2000.

Adica acesta :

post-3763-1199735800_thumb.jpg

Este mai putin enduro-touring si orientat mai mult spre rally-raid. Saua este mai ingusta limitand-o la capitolul drumuri lungi, insa suspensiile sunt foarte bune.

Nu recomand (si aici vb. din ceea ce am citit pe internet) modelul TT 600 R care a intrat in productie din 1998.

Adica acesta :

post-3763-1199735983_thumb.jpg

Din ce am citit multi posesori reclama lipsa fiabilitatii.

 

Pentru TT600 E ar fi bine sa vorbesti cu user-ul Bogdan Secelean de pe forum.

 

Bafta la achizitie!

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...