Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, sa o stapanesti sanatos, poti sa pui intrebari, ramane sa-ti si raspunda cineva. In masura in care ma pricep eu o sa-ti raspund, ar fi binevenita mai multa informatie pe topicul asta. Nu sunt de pe langa Sibiu (din pacate) dar iti recomand sa te inscri pe www.xt660.com unde vei gasi multe informatii despre mobra asta - consumabile, modificari. Manualul de service il gasesti gratuit pe http://www.manualedereparatie.info Mai exista si http://www.tenereclub.ro/ unde cred ca am cont dar e cam pustiu si pe acolo.

Editat de lostheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sint interesat de piese de la sistemul de inchidere de la cutie originala de yamaha



sint interesat de piese de la sistemul de inchidere de la cutie originala de yamaha

mentionez ca la reprezentanta Yamaha nu se vinde piese numai cutie intreaga poate stie cineva sau are o cutie ca cea din poza sparta sau rupra ce nu se mai poate folosi dar are lelementele de inchidere intregi

post-30635-0-88831500-1357909802_thumb.jpg

post-30635-0-59693500-1357909811_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vezi ca poza de pe site nu-i "reala". Adica, ii luata de pe bikez.net (sau .com, ce-o fi...). Cautand pe Google dupa numarul de telefon al propietarului am dat de anuntul asta. La cum arata, mai ales ca nu ii inmatriculat, stai linistit si cauta ceva mai constructiv de facut cu banii aia.

Daca vrei musai XTZ, mai strange pana pe la 1100-1300 euro, ca ai sanse mai mari sa gasesti unul bunicel in banii aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee daca pe o Yamaha TT600R 2001 se potriveste un motor de XT600. Nu am nevoie acum de chestia asta....dar ma gandeam dc ar fii cazul la um moment dat, pt ca sunt mai usor de gasit...si eu si e start :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ce handguard-uri aveti ?

 

OEM - sucks - te ia durerea de cap cand vezi cat costa...

Eu am alea de KTM 990 ( ieftine, dar fara insertie metalica si cu un pic de decupaj la rezervorul de frana, destul de decente ca protectie la manete totusi ).

@Cristache cred ca are Barkbusters - sunt mai tapene.

Din ce stiu mai fac SW Motech, Touratech si unele Acerbis (vezi pe off-the-road.de) se pupa

 

ati lasat chestiile alea din capetele ghidonului sau nu?

 

La KTM 990 merge sa pastrezi.

 

daca le dau jos ce se intampla?

 

Teoretic vibreaza mai tare.

 

ideea e ca eu nu am si trebuie sa pun niste handguard-uri si nu prea stiu ce sa iau

multumesc

 

Daca vrei varianta buget si protetie la crengi, vant, ploaie + destula protectie la manete - alea de 990... daca vrei protectie mai teapana vezi din restul ( cu obiectia ca in afara de yamaha care au un fel de greutate incorporata restul n-au ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu handguard-urile solide are si partea ei negativa: daca scapi vaca pe asfalt sau alte suprafete tari, din cauza greutatii mari, exista sansa sa rupi ghidonul sau chiar mai departe. Caz concret la al meu Tenere: handguards cu insertie metalica - scapat vaca pe asfalt - inflorit capatul ghidonului. Acum am handguards KTM model vechi, precum b374.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea sunt. In loc de suruburile din capat cu care vin ele pui direct capatul de bara original. Nu mai stiu exact cat costa ca le-am luat acu aproape 3 ani dar parca ceva de genul 120RON. Da un tel la Dementor sau la vreun dealer prin zona ta.

 

eu am decupat un pic din dreptul ca sa-l pun in ce pozitie imi placea si am pilit capatul de la maneta de ambreiaj din acealsi motiv.

 

pun neste poze cand ajung la birou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, multumesc

 

alta intrebare :rusinica:



cum verific tampoanele de la roata spate

 

motoreta are 9000km



am luat-o inainte de sarbaratori si nu am facut decat vreo 20 de km asa ca nu prea stiu multe despre modelul asta ca nu am avut decat enduro pana acum(ktm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum verific tampoanele de la roata spate

 

o bagi in viteza, dai de roata pana cand se intinde lantul... daca mai tragi de roata o sa vezi ca butucul se misca in raport cu foaia. daca se misca mult sunt duse. daca-s duse nu merita sa iei tampoane noi in prima faza ci sa le "bandajezi" pe astea cu camera. dupa ce faci operatia te tine mai mult decat un set nou.

 

handguards-urile de 990 montate:

 

la stanga am pilit un pic capul manetei ca sa intre sub ele in pozitia care-mi placea - se poate si fara daca muti prinderea manetei si oglinda mai in interior si-ti convine cum se pupa.

 

post-40741-0-21737800-1358942060_thumb.jpg

 

si la dreapta am decupat ca sa nu se atinga de furtunul de frana... acum le-am lasat mai jos decat initial si pare optionala operatiunea in partea dreapta.

 

post-40741-0-36784900-1358942059_thumb.jpg

 

capetele de ghidon oem vin peste handguards.

 

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum verific tampoanele de la roata spate

vezi ! ca pot avea uzura si pe lateral, adica nu jocul din directia de tractiune a lantului, ci un joc lateral , practic foaia pivoteaza in rulment ceea ce nu cred ca e bine pt rulment (daca-i prea mult)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesc despre un 3AJ,vreau sa intreb cunoscatorii si cei patiti cu acel pacanit la motor....am citit destul de mult dar la nimeni ca la mine(normal :alcy:).Numai cand e rece motorul la o anumita turatie se aude un pacanit(similar cu cel produs de cuzineti,un fel de fier pe fier,un fel de 2 feluri :-L ,nu stiu daca e inscris in vreun termen mecanic acest pacanit),dupa 2 3 min de functionare,dupa ce se incalzeste putin motorul...dispare.Apare undeva la 2000 de ture pentru circa 5-10 secunde.Precizez ca las tot timpul motorul sa se incalzeasca 10 min inainte sa pornesc cu el si nu are parte de forja.Motorul e in mintile lui si nu ca m-ar deranja in vreun fel,dar dupa cum stiti toti pasionatii de pe aici ....e cam nasol sa stii ca ceva nu e in regula cu 'tiriboanta'

post-44902-0-07651500-1358093934_thumb.jpg

ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta si pe mine cu niste piulite de alea incastrate in cauciuc?pentru prinderea carenelor,nu stiu cum aveti la 3yf ,poate e la fel,cateva s-au distrus,si e incomoda tare zona pentru tinut contra. ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare . se poate da jos chapacul de chiuloasa de pe un XT fara sa dai motorul jos ?

 

La XTZ Tenere 1995 se poate.

 

cine ma poate ajuta si pe mine cu niste piulite de alea incastrate in cauciuc?pentru prinderea carenelor,nu stiu cum aveti la 3yf ,poate e la fel,cateva s-au distrus,si e incomoda tare zona pentru tinut contra. ms!

 

Sunt niste piulite universale. Ar trebui sa le gasesti pe la magazine moto sau site-uri gen Louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol nu se misca capacul de chiuloasa sa fie de la garnitura prins asa bine ? probabil pana la urma trebuie sa il dau jos sa am loc mai bun de prindere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...