dot977 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 are cineva idee care este inaltimea maxima a inaltatoarelor de ghidon pe care le suporta cablurile/comenzile de la XTZ660 ? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Daca pui cabluri de la baterie auto nu porneste la rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary_bobitza Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 salutare!!! intr-o graba prosteasca am conectat bateria invers..(stiu, sunt bou).. nu am apucat sa pun contactul, dar o mica scanteie tot a iesit!... rezultatul: totul mort!! dati-mi o idee, un sfat ce s-a ars (pp ca e o rezistenta) si pe unde se afla ... caci nu am habar... (yamaha xt600). multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 are cineva idee care este inaltimea maxima a inaltatoarelor de ghidon pe care le suporta cablurile/comenzile de la XTZ660 ? multumesc! am eu inaltatoare heavy duties de 6 cm , si e in regula am modoficat un pic pozitia conductei la frana fata , dar ai suficiente variante ca sa ma castigi lungime salutare!!! intr-o graba prosteasca am conectat bateria invers..(stiu, sunt bou).. nu am apucat sa pun contactul, dar o mica scanteie tot a iesit!... rezultatul: totul mort!! dati-mi o idee, un sfat ce s-a ars (pp ca e o rezistenta) si pe unde se afla ... caci nu am habar... (yamaha xt600). multumesc! ai o siguranta principala de 20 de amperi , aia e probabil puscata , in rest verifica fire topite chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) La mine, la Tenere - XT600z 1989, este o singura siguranta, in partea stanga, sub plasticul lateral, mai in fata, in dreptul pilotului. Editat Martie 30, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 probabil nu o sa mai gasesti sa cumperi siguranta de tipul ala/soclu. La magazine de electronice gasesti soclu pt sigurante auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Si eu mi-am improvizat un alt soclu, fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salut, sunt proaspat posesor de XT600 '90, am prins unu in stare foarte buna, am doua probleme cu el: - Pornirea la rece imi da batai de cap, dau de pedala aia pana imi rup piciorul si nu porneste, e normal sa opuna asa multa rezistenta ? La cald porneste imediat. - La viteze mici, in curbe, ghidonul este foarte greu de manevrat (se comporta ca si cum ar fi prea strans, desi nu este). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 - E de bine daca opune rezistenta atata timp cat ii functioneaza decompresorul. Pornitul la pedala e destul de anevoios in perioada de inceput a relatiei proprietar-mobra. Eu am avut probleme cu toate mobrele la inceput. Dupa un timp le prindeam spiel-ul - Daca zici ca ghidonul nu e strans, verifica sa nu tina niste cabluri prost route-ate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 La viteze mici, in curbe, ghidonul este foarte greu de manevrat (se comporta ca si cum ar fi prea strans, desi nu este). Eu am patit asa la Dominator cand am pus anvelope Mitas E09. /index.php?/topic/18117-honda-nx650-dominator/?view=findpost&p=3440692 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Probabil cu pornirea o sa ma obisnuiesc, insa cu ghidonul nu stiu ce are, cabluri aiurea nu are.. toate ofera libertatea de miscare, de pe loc, ghidonul merge foarte usor si bine, in schimb la viteza mica devine foarte tapan si se simte ca opune rezistenta mare daca incerc sa ma las stanga-dreapta... parca ceva il tine drept.... am verificat telescoapele si merg bine.. nu curg, etc... la viteza mare nu se mai simte asa tapan. Dar daca vreau sa intru intr-o curba cu el la ~20km/h risc sa imi rup gatul. Editat Aprilie 1, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 singura diferenta care o vad intre stat pe loc si dat de ghidon si dat de el la viteze mici e greutatea… daca o tii intre craci si dai de ghidon stanga drepta si merge usor dar nu merge cand o calaresti, o fi ceva legat de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Chiar nu-mi dau seama, inainte de acest motor am avut un CBR 600 F1 si n-am avut probleme.... gumele sunt noi, de strada. am si de cross rezerva, greutatea mea este 65kg.. dar nu cred ca afecteaza cu ceva asta. Editat Aprilie 1, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) am aceeasi problema, dar la mine este din cauza anvelopei 21 bridgestone tw301 ... crampoanele "agata" asfaltul la viteze mici... parca se calaresc bilele rulmentului de la jug, dar cauza este guma, sigur! Editat Aprilie 1, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) dar la mine este din cauza anvelopei 21 bridgestone tw301 hmm… nu-s sigur pe ce zici si cauza. tw301 e ok. am pe mobra mica. no problem la orice viteza. la tenere, ca al tau, nu cred ca am simtit la usurinta de ghidonare cat la flex sau cadere pe viraj diferentele de anvelope… parca se calaresc bilele rulmentului de la jug, dar cauza este guma, sigur! io l-am schimbat relativ devreme. la mine agata… cand am desfacut, era varza, rugina si cam atat. si am inteles ca era comuna problema pe XT660X/Z/R… dar e drept, se simtea si pe loc (mai mult ca in mers) si pe cric central ceva… . Editat Aprilie 1, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Chiar nu-mi dau seama, inainte de acest motor am avut un CBR 600 F1 si n-am avut probleme.... gumele sunt noi, de strada. am si de cross rezerva, greutatea mea este 65kg.. dar nu cred ca afecteaza cu ceva asta. Totusi verifica rulmentii jugului, chiar daca zici ca merg usor. Sterge-i si pune-le vaselina proaspata. Elimini o cauza si faci un bine mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) hmm… nu-s sigur pe ce zici si cauza. tw301 e ok. am pe mobra mica. no problem la orice viteza. la tenere, ca al tau, nu cred ca am simtit la usurinta de ghidonare cat la flex sau cadere pe viraj diferentele de anvelope… am mers 1000 km cu Tourance si problema a aparut odata cu TW301 ... pare-se ca dupa 1000 km s-a imbunatatit Editat Aprilie 2, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) - Cu pornirea am cam prins smecheria, chiar si la rece am reusit sa-l pornesc din prima pedala, asta dupa ce i-am schimbat cablul de la decompresor deoarece era rupt. - Am desfacut ghidonul si am curatat/uns rulmentul la jug apoi am pus totul inapoi, am strans ghidonul din acea piulita mare care se roteste prin 'ciocanire' cat am considerat eu ca e ok, fara sa aibe joc si acum in curbe merge foarte ok, nu mai opune deloc rezistenta, insa acum, la viteze mari imi cam fuge ghidonul...se simte ca si cum ar fi prea usoara fata, dar cred ca asa e normal... - As vrea sa stiu de cat este rezervorul, cat combustibil mai ramane pe pozitia RES a robinetului si cam ce consum mediu are... deasemenea as vrea sa stiu cati cai putere are acest motor... in talon nu prea ofera detalii relevante, de exemplu la "viteza maxima prin constructie" scrie 120km/h desi eu am prins 140km/h destul de lejer. - Cu ceva sfaturi in legatura cu mersul pe o roata ma puteti ajuta? Am observat ca nu prea are asa forta mare incat sa se ridice din accelerare brusca, pot sa folosesc metoda cu ambreiajul ca la motocicletele de viteza? Cum este indicat? (P.S. CBR-ul il ridicam din ambreiaj) Multumesc. Editat Aprilie 2, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 caut un amortizor spate la un prêt bun .cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadafim Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 un motor complet de xt 600 unde gasesc ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 dezmembreaza cineva aici pe forum un xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 am eu un xt 600 E la dezmebrat. da un pm ,cu ce te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Am eu un telescop spate de Yamaha XT600E model 1995 - 2002 daca asta este motocicleta ce o ai si tu. L-am cumparat pentru Tenere insa este mai scurt. Il vand cu 250 de lei daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Am un XT 350,are carterul spart ar merge sa il sudez sau trebuie inlocuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Cred ca se topesc semeringurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.