Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

In principiu cele mai ieftine sunt alea de plastic de la ktm - la alea se pastreaza si greutatile orginale. Daca vrei o pereche mai chinuita putin, iti dau eu una gratis - tre doar sa vii sa le iei.

Eu acum am Barkbuster ca la alea poti sa le pui si greutati - eu le-am luat de pe adventure-spec.com

Poti sa arunci un ochi si pe off-the-road.de ca au multe chestii oamenii pe acolo special pentru tenere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_

Pentru o mai buna edificare a incepatorilor care ar putea citi:

Scopul greutatilor de ghidon este sa elimine sau cel putin sa reduca vibratiile mai mult sau mai putin sesizabile din ghidon.

In cazul unui XT functional in parametri, da, nu sunt o necesitate.

Insa, daca avem de-a face cu un XT care nu mai functioneaza bine si al carui motor transmite in ghidon o vibratie mai mult sau mai putin fina, de o intensitate mai mica sau mai mare, atunci greutatile de ghidon imbunatatesc traiul. Mai ales daca mergem pe sosea, la turatie si viteza constanta. Gen 90 pana la 110 croaziera.

Eu aveam greutati de ghidon destul de mari, acelea de forma conica. Si se simtea cand le-am dat jos (am schimbat ghidonul si cel nou nu mai avea piulite pentru contragreutati in interior), dar nici motorul nu mai era in mintile lui la vremea respectiva.

 

Bucsele de ghidon (daca despre ele este vorba) sunt, dpmdv, alta poveste. Prima data le-am avut slabite iar a doua situatie neplacuta cu ele a fost ca s-au uzat de-a binelea, avand in vedere varsta motocicletei. In ambele cazuri, senzatia de ghidon care este in lumea lui si care nu raspunde corect comenzilor a fost tare neplacuta.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca mai mult atenueaza vibratiile bucsile din cauciuc de la prindere decat contra-greutatile din capetele ghidonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata la lume!

Intrebar de "noob" - pe xt 660 R 2008 se potrivesc scaritele de GSA 1200 ? ( bmw gs Adventure 1200).

 

Ma bate un gand iar cele stoc sunt meschin de mici:)

 

La fel, pentru semnale cu led (tot de GSA) v-ati mai pus si alte componente ?

 

Si un scut ? De preferat prin Bucuresti :)

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata la lume!

Intrebar de "noob" - pe xt 660 R 2008 se potrivesc scaritele de GSA 1200 ? ( bmw gs Adventure 1200).

 

Ma bate un gand iar cele stoc sunt meschin de mici:)

 

La fel, pentru semnale cu led (tot de GSA) v-ati mai pus si alte componente ?

 

Si un scut ? De preferat prin Bucuresti :)

 

Multumesc,

scutul da bine daca muti galeria pe sus, ca la tenere... parca este chit, probabil deloc ieftin.

» Post actualizat in 09 May 2017 20:34

Multumesc mult!:ok:

Este pentru un prieten ce n-are cont aici si doreste sa-si achizitioneze o pereche calumea,rezistente si noi noute.

D-aia are nevoie de link-uri,sa-si aleaga.

Eu i-am gasit astea,la prima cautare:

https://www.louis.eu/artikel/sw-motech-hand-guards-for-kobra/10021504?list=306523034

daca vrea calitate, sw motech
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata la lume!

Intrebar de "noob" - pe xt 660 R 2008 se potrivesc scaritele de GSA 1200 ? ( bmw gs Adventure 1200).

Sigur nu. Dar cred ca poti sa adaptezi niste scarite de YZF/WR.

 

Sau vezi scaritele adventure de la SW Motech:

 

http://motomus.ro/piese-accesorii/cadru/scarite/frs0011210000#

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu. Dar cred ca poti sa adaptezi niste scarite de YZF/WR.

 

Sau vezi scaritele adventure de la SW Motech:

 

http://motomus.ro/piese-accesorii/cadru/scarite/frs0011210000#

din pacate diferenta e mare :) m-am porcit la cele de GSA.

iarta ma ca insist..dar.. de ce"sigur nu"?

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pardon de exprimare, sigur nu fara ceva mai multa munca (pentru ca tu ai intrebat daca se potrivesc). Inutil spus insa pentru cei care vor sa surubareasca, sa taie, sa pileasca si sa faca tot felul de manțocării. Alea de YZF stiu sigur ca merg cu minim de ajustare. Eu prefer sa iau orice este de-a gata, ca de-aia suntem in anul 2017. :)

 

Cand spui ca diferenta e mare la ce te referi? Si sunt curios, ce faci cu acel XT660 de ai nevoie de mega scarite (presupun cat mai late)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata la lume!

Intrebar de "noob" - pe xt 660 R 2008 se potrivesc scaritele de GSA 1200 ? ( bmw gs Adventure 1200).

 

Ma bate un gand iar cele stoc sunt meschin de mici:)

 

La fel, pentru semnale cu led (tot de GSA) v-ati mai pus si alte componente ?

 

Si un scut ? De preferat prin Bucuresti :)

 

Multumesc,

http://www.ebay.co.uk/itm/361290311025?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

» Post actualizat in 10 May 2017 19:58

Sau ia-ti un GS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai vreun mester sa ti le modifice pe cele originale? Daca nu tii neaparat sa revii la cele originale e o rezolvare destul de ieftina si ok.

Vezi aici postul #11

http://advrider.com/index.php?threads/2003-ktm-640-lc4-adventure-rebuild-howdid.427603/

sau aici postul #8

http://advrider.com/index.php?threads/xt600e-1991-ex-aust-army-project.599080/

Personal am mers pe 4 motoare cu genul asta de scarite (motoare ale prietenilor) si se simte o diferenta majora cand te ridici in picioare si nici nu par greu de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate diferenta e mare :) m-am porcit la cele de GSA.

iarta ma ca insist..dar.. de ce"sigur nu"?

 

lumea cred ca zice ca nu merita... nu ca sigur nu se poate, s-au facut piramidele, ce draq... dar cu destul strung, rabdare, masuratori, banutzi, timp, drumuri, etc... probabil ca e posibil, cum intra si un round peg in a square hole... dar mneah.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

 

Baie de ulei si rezervor clasic, inalt.

Claaar. Adventure total si modelul acesta.

In 2017 rezervorul in cadru exista de multi ani si si-a dovedit inzecit avantajele.

Instrumentar de rally si comenzi aferente de vreo 1000 de euro pentru luat ochii noob-ilor. Rally raid cu configuratia asta. La fel de Dakar ready cum este si ST1200. Isi mai aduce cineva aminte campania de promovare a 1200-lui? Cu carene din bumbac, faraoni, mumii, etc :crack: ?

Imi place blocul optic si protectia, dar nu cred ca as cumpara un motor pentru asa ceva.

Inca o maculatura, un proiect de tip "cum sa reciclam ce mai avem", tipic Yamaha, in care refoloseste un motor si probabil alte repere pentru a mai mari profitul.

Ajungi sa iti dai seama ca asa patetici cum sunt la capitolul personalitate, Bmw sunt chiar in topul inovatiilor si progresului.

Yamaha numai gherle da de ani de zile pe piata de adventure.

Parerea mea, of corz.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Sper sa nu fiu considerat prea intruziv sau mesajul meu inoportun, dar pt ca mi-am vandut motocicleta si temporar renunt la mobre din lipsa de timp, va propun spre vanzare un cablu de ambreiaj nou, pt Yamaha XTZ660 Tenere (a mea era din 96), cumparat de pe wemoto si aflat in ambalajul original+ o bujie noua NGK DPR8EA9(tot pt Tenere) si un cui pontou original, in stare buna (cumparasem de la Romimoto kit-ul de carburator complet si am schimbat atunci si cuiul). Pretul pt toate este de 100 lei (doar cablul m-a costat mai mult). Toate astea le-am gasit in garaj pe un raft si n-am ce sa mai fac cu ele. Daca este cineva interesat sa-mi trimita PM. Eventual, accept si un schimb cu cateva carti interesante, dar fara mazgalituri pe ele sau deteriorate( literatura contemporana, carti de navigatie maritima, mateorologie maritima etc). Multumesc!

 


» Post actualizat in 16 May 2017 20:18

Intre timp am mai gasit si cateva mambrane din kit-ul de reparatie a robinetului de la rezervor (tot de la XTZ660 Tenere din 96). Intra si astea in pretul initial de 100 lei (desi as prefera cateva carti interesante).

post-66404-0-46343400-1494959812_thumb.jpg

post-66404-0-94165100-1494959823_thumb.jpg

post-66404-0-13184000-1494965800_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Sper sa nu fiu considerat prea intruziv sau mesajul meu inoportun, dar pt ca mi-am vandut motocicleta si temporar renunt la mobre din lipsa de timp, va propun spre vanzare un cablu de ambreiaj nou, pt Yamaha XTZ660 Tenere (a mea era din 96), cumparat de pe wemoto si aflat in ambalajul original+ o bujie noua NGK DPR8EA9(tot pt Tenere) si un cui pontou original, in stare buna (cumparasem de la Romimoto kit-ul de carburator complet si am schimbat atunci si cuiul). Pretul pt toate este de 100 lei (doar cablul m-a costat mai mult). Toate astea le-am gasit in garaj pe un raft si n-am ce sa mai fac cu ele. Daca este cineva interesat sa-mi trimita PM. Eventual, accept si un schimb cu cateva carti interesante, dar fara mazgalituri pe ele sau deteriorate( literatura contemporana, carti de navigatie maritima, mateorologie maritima etc). Multumesc!

 

» Post actualizat in 16 May 2017 20:18

Intre timp am mai gasit si cateva mambrane din kit-ul de reparatie a robinetului de la rezervor (tot de la XTZ660 Tenere din 96). Intra si astea in pretul initial de 100 lei (desi as prefera cateva carti interesante).

2017 omule.... vrem upgradeuri spre GSuri nu spre trecuturi glorioase. In rest toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

2017 omule.... vrem upgradeuri spre GSuri nu spre trecuturi glorioase. In rest toate cele bune

wtf!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

La un prieten cu tt600 i s-au stricat canelurile acelea unde vine pus schimbatorul, bara cu canale care iese din bloc/cutie , se poate schimba relativ usor sau necesita reparatie mai mare?, ca atunci putem suda schimbatorul, el se plimba numai pe camp/munte, trebe sa mearga nu sa arate frumos.... aveti idee cum se poate schimba?

Multumesc.

daca sudati, sudati in argon si puneti o carpa uda pe ax intre pedala si cutie ca sa nu ajunga caldura la semering
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...