costi91 Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 mersi. o sa incerc si va anunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 La al meu, cu cheia pe pozitia off, trebuie sa apas pe ea apoi sa o invart spre stanga ca sa blocheze ghidonul. Ghidonul cotit spre stanga. Sau mai simplu: cauti manualul utilizatorului pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Nu chiar la ultima la penultima de exemplu la mine dupa ce blochez ghidonul daca mai dau o data se aprind pozitiile si la mine se aprinde pozitia pe ultima, dar pentru blocare trebuie sa si imping putin cheia si "agata" putin (ca si la o iala de usa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 si la mine se aprinde pozitia pe ultima, dar pentru blocare trebuie sa si imping putin cheia si "agata" putin (ca si la o iala de usa) Cate Tenere-uri, atatea variante de a bloca ghidonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi91 Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Până la urma la penultima treapta se blochează, la ultima se blocheză și se aprind și pozițiile. Salut băieți. Vă mai deranjez cu o întrebare. Văcuța mea 3YF/660 din ”96 cam „papa” ulei, ajuta cu ceva dacă îi fac un tratament cu Duralub sau ceva de genul? mersi de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Văcuța mea 3YF/660 din ”96 cam „papa” ulei, ajuta cu ceva dacă îi fac un tratament cu Duralub sau ceva de genul? mersi de raspuns. Nu cred sa se simta daca bagi Duralube. Ce ulei folosesti? Uita-te in paginile precedente, de pe la inceputul anului. Am postat aici rezolvarea, pe scurt: piston + segmenti noi si chiuloasa rectificata. Si acum arde, dar mult mai putin. Cam 200 ml la 3000 km, da' il si alerg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi91 Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Am folosit Mobil 1. Mie cei 200 de ml mi arde cam în 200 km. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 (editat) Am folosit Mobil 1. Mie cei 200 de ml mi arde cam în 200 km. mersi Asa imi ardea si mie inainte de reparatie. Mie imi ardea din 2 motive: uzura la segmenti/zgarieturi pe cilindru/piston ovalizat si simeringurile de la supape muci. Editat Iulie 27, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi91 Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Am înțeles. Cam cât te-a costat toată reparația? Rămân dator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Am înțeles. Cam cât te-a costat toată reparația? Rămân dator! In mare, din ce tin minte (preturile au fost +/- 20 lei): * piston + segmenti + bolt + sigurante: 900 lei (piese Yamaha) * un set complet de garnituri: 420 lei * rectificare scaune supape (ghidurile si supapele erau ok): 100 lei (20 lei/supapa) * daca tot o fost desfacut, am mai pus si-un lant nou de distributie: 200 lei Se mai adauga manopera mecanicului, asta variaza de la mecanic la mecanic. Intre timp am facut vreo 8 sau 9 mii km si-o mers perfect. Consuma vizibil ulei doar daca il alerg cu 120 pe europene, cu pasager si multe bagaje. Sau daca bag ture lungi pe offroad, unde-l tin mult turat in treptele I,II. Ii pun Motul 3000 20W50, poate cu un ulei mai subtire ar consuma mai mult. Dar am aproape 20 mii facuti cu ulei mineral 20W50 (inainte de reparatie JMC, dupa reparatie Motul) si n-am avut ce sa-i reprosez, asa ca nu-l schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Sa stii ca si eu am zis la fel, ulei mai gros => consuma mai putin dar am folosit si un 10w40 si l-a mancat mai greu decat 20w50. Ambele erau semi-sintetice. Nu imi explic... ========================================================== XT 600 43F greutate la plin 144kg; XT 600 2KF greutate la plin 153kg; 2 KF e mai greu decat 43F? Se simte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Dezmembrez motor Yamaha XTZ 660 Tenere 3YF, nedesfacut niciodata, 37000km, preturi bune,0761326424. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi91 Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 la ce preț dai tot motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 la ce preț dai tot motorul? nu se vinde tot ca nu e complet,ii lipseste bendixul si magnetoul si statorul.in caz ca te intereseaza si asa,poate ne intelegem 0761326424. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Etrier spate pentru Tenere 3Aj sau Yamaha XT600 are cineva de vanzare? Dati-mi un semn pe PM daca aveti sau stiti pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Va salut! De curand sunt bucurosul posesor al unui tenere 660 3yf din 96' si sunt in cautare de cric central. Cine vinde sau are idee de unde pot sa cumpar sa ma anunte. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Va salut! De curand sunt bucurosul posesor al unui tenere 660 3yf din 96' si sunt in cautare de cric central. Cine vinde sau are idee de unde pot sa cumpar sa ma anunte. Multumesc! Din cate am auzit sunt foarte rare si nu se gasesc de cumparat. Poate rezolvi totusi cu cei de la Heavy Duties. Astazi mi-a murit electromotorul. Nu mai invarte la fel de puternic si de cele mai multe ori ramane blocat. Bateria n-am masurat-o dar nu o suspectez pentru ca are mai putin de 1 an si nu o facut figuri pana acum. Oare reusesc sa dau electromotorul jos fara sa demontez si galeria de evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 (editat) Din cate am auzit sunt foarte rare si nu se gasesc de cumparat. Poate rezolvi totusi cu cei de la Heavy Duties. Astazi mi-a murit electromotorul. Nu mai invarte la fel de puternic si de cele mai multe ori ramane blocat. Bateria n-am masurat-o dar nu o suspectez pentru ca are mai putin de 1 an si nu o facut figuri pana acum. Oare reusesc sa dau electromotorul jos fara sa demontez si galeria de evacuare? Daca e electomotorul problema,am unu la 40euro,stare perfecta,0761326424. http://www.motocicli...xtz-660-tenere/ Editat August 19, 2012 de moto_dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 (editat) Daca e electomotorul problema,am unu la 40euro,stare perfecta,0761326424. http://www.motocicli...xtz-660-tenere/ Foarte bine de stiut. In prima faza vreau sa-l desfac pe al meu si daca sunt carbunii, o sa-i pun noi. Daca ii alt defect care nu se merita reparat (cu piese noi), o sa-l cumpar pe al tau. LE, desi la pretul asta merita sa scap de bataia de cap pana la iarna cand vreau sa fac mai multe la motor. Ma hotarasc in cateva zile... Editat August 19, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Din cate am auzit sunt foarte rare si nu se gasesc de cumparat. Poate rezolvi totusi cu cei de la Heavy Duties. Astazi mi-a murit electromotorul. Nu mai invarte la fel de puternic si de cele mai multe ori ramane blocat. Bateria n-am masurat-o dar nu o suspectez pentru ca are mai putin de 1 an si nu o facut figuri pana acum. Oare reusesc sa dau electromotorul jos fara sa demontez si galeria de evacuare? Multumesc, i-am sunat pe cei de la heavy duties, ei fabrica doar pentru super tenere, si eu sunt din Bucuresti deci exclus sa imi iau concediu o saptamana pentru un cric. La 3yf difera cadrul si prinderea, la noi cricul se prinde in suruburile de la scarite. Am gasit cric la www.africaqueens.de , dar cu transport ajunge la 200 de euro, stiu ca asta este pretul pentru un cric, dar nu imi pare a fi un pret bun pt romania. Ma mai gandesc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_utiu1 Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) sunt nou pe aici si am cateva intrebari: 1). de la ce modele se potriveste discu frana spate pt yamaha xt 600 e DJ02 din 2000 2) unde as putea sa gasesc carena de plastic de pe rezervor la acest model. sper sa ma ajute cineva cu carena aia ca am cautat pe tot internetu si nu ma gasit nimic Editat August 20, 2012 de dragos_utiu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 sunt nou pe aici si am cateva intrebari: 1). de la ce modele se potriveste discu frana spate pt yamaha xt 600 e DJ02 din 2000 2) unde as putea sa gasesc carena de plastic de pe rezervor la acest model. sper sa ma ajute cineva cu carena aia ca am cautat pe tot internetu si nu ma gasit nimic 1. Aici ai catagolul de piese, vezi codul discului (2KF-25831-50) si cauti pe ce modele ii. Pot sa-ti spun sigur ca ii acelasi disc pe toate XT-urile 90+ si pe XTZ-ul de 660. 2. Ia codul si intreaba la cei care aduc piese Yamaha (poti incerca la Dual Tours, motociclete.com.ro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) Doua Tenere-uri s-au intors din Kirghistan... /index.php?/topic/682708-kirghistan-2012/ ``` Editat August 20, 2012 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 alex, ai cumva si catalogul de piese de la xtz660 ? multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 (editat) alex, ai cumva si catalogul de piese de la xtz660 ? multumesc ! Aici. Tocmai am masurat bateria (Varta, 8Ah), 13,3V in stand-by si cand apas pe butonul de pornire scade spre 12,6-12,7V. Se aude doar un click de la releul de pornire si nu se intampla nimic. Daca il pornesc impins o ia fara probleme si daca il opresc apoi dau la demaror da sa-l invarta foarte putin, 1-2 secunde (se aude mai ciudat/slab decat de obicei) pana "nu mai poate" si acolo ramane, face doar un clic. Mie bateria mi se pare in regula. Mai ales ca nu mi-a facut figuri niciodata si in ultimele luni am mers mai mult in ture lungi, n-am chinuit-o cu ture scurte prin oras. Daca imi ziceti ca bateria este in regula o sa iau electromotorul de la moto_dan si ma folosesc de el pana apuc sa-l reconditionez pe asta care cred ca-mi face figuri. Editat August 21, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.