Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Salutare !

 

As vrea sa stiu daca e cineva de pe aici care sa isi fi schimbat evacuarea si daca da cum s-a simtit asta la drum.

Ma intereseaza pentru ca ma bate gandul sa ii schimb evacuarea de la al meu Tenere in speranta ca voi castiga ceva cai putere si voi mai scapa de ceva kile.

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum se regleaza nu stiu dar trebuie sa aiba un oarecare joc, ca la ambreiaj. Daca sta intins poate sa impiedice supapa sa se inchida bine. Ca si cum ai avea arcul obosit, turtit, la supapa respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cum se regleaza cablul de la decompresor si ce joc trebuie sa aiba?!

sa nu actioneze decompresoru' cand virezi stanga dreapta ... ca ala de acceleratie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pedala de la care pornesti motocicleta....Asa cum vad eu lucrurile....o reglezi la jocul corespunzator...nu stiu care este ala la momentul actual....si apoi nimic nu o mai poate modifica...ma refer la miscare coarne stanga drepata samd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cum se regleaza cablul de la decompresor si ce joc trebuie sa aiba?!

 

Tu la pedala de pornire ii spui decompresor? Eu i-as spune, mai degraba, compresor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@marius, strange cablul cat se poate si apoi vezi cum functioneaza decompresorul. ideea e sa iti traga de decompresor cand apesi pedala, dar sa nu tina supapa deschisa in momentul in care ai eliberat pedala. Eu il strangeam la XT in asa fel incat, cu pedala libera, sa pot impinge cu degetul furca decompresorului cam 0,5-1 cm...nu am gasit nicaieri indicatii clare si nici nu am avut nevoie ca nu mi-a facut probleme :) Daca dai usor la pedala si porneste si motorul destul de usor, atunci nu-ti bate capul...las-o asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare pentru cei cu tenere xtz 660 , cat va incarca voua daca puneti aparatul pe bornele bateriei? mentionez ca am becuri h4 55-60 w ( in loc de 35 w) care stau aprinse ambele si pe scurta si pe lunga , cu farurile stinse am 12.95 v . e prea putin? daca da, ce se intampla e obosit releul de incarcare? bateria e varta si are 2 zile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

andrei: decompresor pt mine e sistemul actionat de pedata de kick start care actioneaza supapa....

dantu: de obicei citesc inainte sa fac ceva. Ideea de baza este ca: Motocicleta porneste la prima pedata maxim a 2a indiferent daca e frig cald rece samd -- asta pe vremea cand aveam cablul la decompresor rupt.

Miscam pedala pana in punctul cand simteam rezistenta si apasam gospodareste pana ce trecea de compresie--neavand cablu era nevoie de ceva forta. facand asta....se aprindea si becul de liber pt scurt timp si se stingea (genera probabil ceva curent.... motocicleta e un TT600R fara baterie , doar magnetou)

Acum cu decompresor....

 

Tot procesul de rotire motor e f usor...Cu cablul reglat acum, daca apas cu degetul in tija de sus din chiuloasa care actioneaza supapa de evacuare as zice ca are undeva la 1cm jos....dincolo de acest 1cm atinge supapa as zice pt ca nu o mai poti apasa cu degetul. Daca actionez pedala kick start.....ataca acesta parghie si face unclick...semn ca a trecut de punctul de compresie....Dau la pedala porneste f usor....DOAR DACA MOTORUL E CALD.

Daca motorul e rece porneste greu....tre sa dau cel putin 10 pedale.

Inainte pornea mereu la prima. Nu stiu unde ar putea fii problema



Later edit:

 

 

fara consumatori pe baterie cu motorul pornit ar trebui sa ai cel putin 13.5 volti daca nu 14 14,5. Cand ponesti farurile ar trebui sa scada putin dar nu mult. Eu as crede ca e din releu

De mentionat ca valorile nu le am testat pe xt dar tind sa cred ca sunt la toate motocicletele la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sistemul actionat de pedata de kick start se numeste ambreiaj (oala exterioara) care actioneaza arborele cotit, care actioneaza axa cu came, care actioneaza supapele. Nu are nici o legatura cu decompresorul, care este un sistem separat ce actioneaza o supapa. Spui ca aveai cablul decompresorului rupt dar acum l-ai montat la locul lui. Poti sa specifici intre ce si ce face legatura acest cablu? Intre parghia de la chiulasa si....ce??? Nu toti avem TT, dar incercam sa ajutam daca nu e cu suparare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am chemat 2 prieteni cu yamaha xt la mine. am luat bateria de la unul dintre ei ceva parnaie de firma, cu a mea indica 13.05 , cand am pus bateria lui la mine aveam 13,4 . am verificat la el cu bateria mea avea 14, cu bateria lui avea 16 :)) doar cand aprinde farurile i coboara la 14.5, eu totusi cred ca bateria mea fiind noua inca nu s-a incarcat de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o baterie incarcata la gol ar trebui sa dea spre 13 volti.....

In conditii ideala daca sistemul tau de incarcare merge bine nu vad de ce ar trebui sa dea mai mult de 15 volti....fie la 1500rpm fie la 5000.

Tot ce e sub 13 si peste 15...dupa parerea mea are probleme

 

Cablul de decompresor ....in partea superioara actioneaza o parghie care ataca o supapa de evacuare si e actionat in partea de jos de carja de kick start.

PS: merci pt ajutor....sistemul e fix acelasi ca la xt...e practic acelasi motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha

 

Principiul ramane acelasi ca la ambreiaj: cand pedala de pornire e in pozitia de repaus, parghia decompresorului trebuie sa aiba o cursa moarta, un 'free play'.

Si, probabil, pedala de pornire trebuie eliberata imediat dupa ce este actionata, ca sa inchida supapa pana se opreste motorul din rotirea initiala.

post-7680-0-52972400-1366664738_thumb.jpg

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

andrei: Faina imaginea....ai si o descriere a jocului necesar...eu l am reglat dupa ochi la cca 1 1.5cm...cat sa nu fie supapa atacata mereu.....

PS: dupa ce dai la pedala nu ramane atacata supapa....e actionata doar in partea de sus a cursei de la pedala de kick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Problemele la ,Yamaha XT 600,a mea continua,scoate fum ca un tractor,semeringuri la supape noi,chiuloasa am facut-o luna,supapele la fel,tin sa specific ca uzura la segmenti este de 1,05 si am pus recent ulei, probabil am am pus cu 100-150 ml in plus. Care naiba e cauza ca ii dau foc si gata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limita maxima de uzura pt segmenti este 0.45. Ai tai au 1.05. Compresia trebuie sa fie 11. Tu ai 7. Cilindrul, cine stie ce cote o avea si ala. Din ce cauza scoate fum? Ghici ciuperca ce-i ?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi...cand nu ai de lucru iti faci!.

Cum diagnostichez un amestec sarac la motocicleta. Cand am cumparat o aveam amestecul sarac clar, la mers constant 100kmh imi inrosea tobele -- nu rosii rosii dar oricum incepeau sa se faca caramizii.

Am pus pe acul de dozaj saiba dp pozitia 3 pe pozitia 4 (privit de la capatul drept catre cel ascutit) si s a imbogatit amestecul. Nivelul de benzina este de 6mm citire cu furtunul pe carburator montat pe motocicleta.

 

Acum cand pornesc dimineatza motocicleta cu socul miroase a benzina. La drum intins scoate un consum cu pasager de 4.5 la 100kmh. Cand trag de gaz pe reprize de accelerare tremura si dupa accelereaza. Daca ii dau gaz maxim am impresia ca accelereaza mai rapid si mai dornic -- nu mai tremura atat de mult.

Sunt doar paranoic sau sunt semne ca amestec bogat.

PS: Nujia era usor neagra dar nu am verificat o dupa un drum lung!

Cum as putea sa diagnostichez un amestec sarac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor , va rog, cei care au sau au avut acest moto , poate ma ajutati cu ceva sfaturi in vederea a cumpara modelul acesta de moto . Pe net sunt multe clipuri cu acest model , dar as dori pareri sincere si caracterizari din experienta ! Din ce am vazut in filmulete , m-a facut sa ma "indragostesc" de aceasta mobra , asa ca , cu permisiunea administrator site , mi-am permis sa deschid acest topic, in ideea ca multi tineri sau nu ( ca mine !!) vor dorii amanunte despre un motor offroad clasic/consacrat . Va multumesc tuturor care pot da informatii de ori ce fel , preturi , consumabile, puncte slabe sau forte, consumuri , orice scrieti e bine-venit . Multumesc tuturor , cu stima , SERBAN

post-73432-0-47912400-1367224885_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...