yuk Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 inainte de clapeta sunt ceva perforatii pt aer ... cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Am deschis....n am deschis cutia pandorei.....nu stiu.... Uite asa arata bujia mea dupa o zii in oras. Dimineata soc...5 km spre serviciu. Dupa amiaza...soc....de la serviciu acasa...si inca 1 km de bazait in oras. Tind sa cred ca las carburatia asa! Presupun ca dc era prea sarac nu se facea asa. Stiu ca nu a ajuns la autocuratare, insa mi se pare ok. pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Si mie mi se pare OK culoare. Cred ca, oricum vei regla carburatorul, mobra ta tot se va incinge in oras, mai ales la vara, avand in vedre ca este racita cu aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Imi era teama doar sa nu se inciga excesiv...nu in ideea de incalzire fireasca ci mai degraba ceva ce ar putea fi potential daunator pt ea! calda de amestec sarac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 pare ok, avand in vedere ca nu bujiile nu au atins temperatura de autocuratare... dupa socurile alea. Eu probez altfel carburatia - daca atinge viteza maxima constructiva este ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Eu sunt genul caruia nu ii place testul asta . La mine era important sa fie ok ca sa fiu linistit ca nu se incinge excesiv din cauza amestecului sarac. Faptul ca ....avand reglajele actuale merge bine si mai si scoate 3.86L/100km in afara e cu atat mai bine Imi place motocicleta asta maxim....si vreau sa am grija de ea ...it's a smile maker In discutie: an 2001, undeva putin peste 15 000km conform ceasului. E toata stock mai putin niste hand guarduri acerbis la ora actuala si o toba LeoVince SBK. Urmeaza inaltatoare de ghidon, ghidon pe 28.6mm Trail Tech si un bord computer Trailtech Editat Mai 17, 2013 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) stie cineva dimensiunile bucsilor si ale rulmentului de pe bratul amortizorului central ? ... mai ales bucsa/bucsile de jos de pe cadru. Editat Mai 18, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 salut, am o yamaha xt600 Tenere (55w) cam de prin anii 86-90. Momentan nu prea porneste...are ceva bube pe la carburatie si pedala de pornire iti da peste picior. Trebuie sa-mi gasesc o modalitate de a o aduce la un mester sa o aducem pe linia de plutire cu o revizie sanatoasa: frane, furca, lant, carburatie si ce-o mai fi de aranjat. yamaha xt600 55w.jpg Ce o sa fac cu ea? Nu prea stiu. La vanzare nu prea iti ramane mult. Sau o pot pastra pentru mine pentru noroaie (daca o sa ajung vreodata). Salut! Dupa forma stickerelor de pe rezervor, as zice ca mobra ta e fabricata intre anii 84-86. Eu zic ca arata prea bine sa o bagi in noroaie, oricum e prea grea si nu te poti distra cu asa o vacutza-bunicuta la endureala. Daca as fi in locul tau cred ca as conserva-o si as tine-o pe post de bibelou. Are pornire numai la pedala, nu? Daca ai mai multe poze cu respectabila doamna ne-ar place sa o vedem mai in detaliu; eventual, putem ajuta cu pareri/sfaturi pentru procesul de reconditionare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 stie cineva dimensiunile bucsilor si ale rulmentului de pe bratul amortizorului central ? ... mai ales bucsa/bucsile de jos de pe cadru. s-a rezolvat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Pai si nu ne spui si noua dimensiunile...nu de alta dar poate mai au si altii nevoie....si sa nu fie nevoie sa ale comandam pe original! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) http://www.660er.de/Tenere/reparatur_hilfe.htm pap2020p11 are echivalent pe asta : http://medias.schaeffler.de/medias/en!hp.ec.br.pr/EGB..-E40-B*EGB2020-E40-B - otel cu strat de bronz !!!! (necesar 3buc) pap2015p11 are echivalent pe asta : http://medias.schaeffler.de/medias/en!hp.ec.br.pr/EGB..-E40-B*EGB2015-E40-B;aeRwU6jfrSSa - cu strat de bronz !!! (necesar 1 buc)(exista otel fara bronz pap2020p10 de la INA sau egb20220-e40) ... 16-22 lei bucata pe bascula vin 2 buc de 20 mm fiecare ... lungimea articulatiei fiind 45 mm ramane canal pt vaselina pe cadru vine una de 20 mm si una de 15 mm (original cred ca sunt 2 buc de 18 mm) ... lungimea articulatiei este 40-41mm - trebuie sa ramana canal pt gresare - strungarul trebuie sa imi refaca bucsa groasa de pe surub/ax Rulmentul are echivalent 2 chinezi bagati unul in celalalt sau cel exterior+bucsa la stung (se vede pe saitul nemtesc)... la mine japonezul (40euro fara taxe) este inca ok si capetele amortizorului sunt ok. Daca bascula are garniturile ok la prinderea pe cadru puteti monta http://medias.schaeffler.de/medias/en!hp.ec.br.pr/HK*HK2220;aeRwU6jfrSSa?clrsb=1 28 lei bucata ... original sunt 2 rulmenti si 2 bucsi, nemtii recomanda 4 rulmenti renuntand la bucsi ... setul 2 rulmenti + 4garnituri se gaseste pe motomike cu 160 lei pare identic pt xtz660, xt600 si TT http://www.skf.com/binary/41-120169/SKF%20bushings%20thrust%20washers%20and%20strips%201%20DE_tcm_41-120169.pdf?WT.oss=pcm 20 23 20&WT.z_oss_boost=0&WT.z_oss_ref=Knowledge Centre&tabname=Knowledge Centre&WT.z_oss_rank=3 SKF are bucsi PCM 20 23 20 si PCM 20 23 15 - cu suprafata de alunecare "POM composite" ... adica "cel mai al dracu' posibil" la fel ca si originalul japonez pe un tub de otel este lipit(cu ceva bronz) un composit ... cam 1,5 euro bucata Editat Mai 23, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 intrebare: Reconditioneaza cineva amortizoare (preferabil din Cluj)? Ma intereseaza sa reconditionez amortizorul de pe spate de la Tenere 1VJ (similar cu cel de XT din ce am inteles eu), insa singur nu ma descurc si nici nu am conditiile necesare. Sunt capabil sa il dau jos de pe mobra si sa il infig la loc, dar nu am cum sa il desfac si sa ii schimb eu cele trebuincioase din interior . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Il duci la un club de motocross, iti spun ce piese trebuie inlocuite, cumperi si le aduci piesele. Astia de la motocross isi serviseaza des suspensile si au si scule adecvate. Eventual le duci si manualul de reparatie al amortizorului, ca poate iti spun ca nu cunosc modelul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) stiu ca s-a mai discutat , dar intreb poate mai sunt si alte cauze, de ce anume imi ajunge ulei in airbox? ( fara s-o rastorn sau dau pe jos si fara sa pun ulei peste nivel ) Editat Mai 27, 2013 de LCA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 din cate stiu eu pe acel furtun din air box ies si vapori care condenseaza, nu trebuie sa iasa neaparat ulei lichid. sper ca nu gresesc. colegii.... cumpar un carbelitor de xtz 660 ...astept o oferta sau un pont. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 . colegii.... cumpar un carbelitor de xtz 660 ...astept o oferta sau un pont. numai bine! ce ai rupt in el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 nimic, doar caut un carburator pe care sa l reconditionez si sa imi fac mana. Sa ii zicem ca imi caut de lucru ...chiar daca n-am timp liber prea mult. Eu sunt ca aia micii, vreau sa vad ce este inauntru dar imi este frica sa nu il stric pe asta care functioneaza. Mersi colegu' Apropo vine cineva la intalnirea soft enduro de pe 7 8 9 iunie de anul acesta? de la sebes " cabana la carari " ? poate ne strangem cativa xtz isti / xt eisti posesori de motociclete yahaha la o sau sa spargem o samanta'n dinti......fiecare dupa pohta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 propo vine cineva la intalnirea soft enduro de pe 7 8 9 iunie de anul acesta? de la sebes " cabana la carari " ? poate ne strangem cativa xtz isti / xt eisti posesori de motociclete yahaha la o sau sa spargem o samanta'n dinti......fiecare dupa pohta I'll be there. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Voi aveti idee cam ce temperatura are motorul vostru dupa un drum prin oras de vreo 10km? Ma plictiseam azi si dupa ce am ajuns la serviciu am luat temperatura chiuloasei -- 95 grade C Cred ca e bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 I'll be there. No bine ! 1. alex xt 2. eu 3. 4. hai ca pana la 100 mai e putin..... asteptam si alti posesori de motociclete yahaha Marius xtzul meu e racit pe apa dar chiar si asa dupa un drum scurt frige tot blocul motor de nu poti sa te atingi de el. Sigur se duce spre suta de grade. Senzorul de temperatura a apei imi arata in zona de minim, si stiu ca functioneaza, ca atunci cand ies cu ea la padure se duce si spre rosu. Inainte sa imi iau xtz-ul am testat (pt ca eram interesat si de acest model) un ttr din 2001 si mi-a placut, dar am renuntat tocmai din frica de a nu se supra incalzii, dar vad ca si xtz-ul merge fierbinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 xtz-urile astea au racire in batjocura ) primavara toamna trebuie sa dai burnout 5 minute sa se ridice acul ala ) . toata iarna am asteptat sa vin la "la carari" dar pana la urma am plecat intr-o alta tura si am trecut si pe la vf sureanu , asa ca am vazut cam ce e pe acolo, imi pare rau ca nu ma mai intalnesc cu alti oameni gen "alex xt" . traiesc in zona asta indepartata de absolut orice ) . cam asa arata pe acolo oricum https://www.facebook.com/photo.php?fbid=450732848352949&set=a.443229155769985.1073741828.100002487135858&type=3&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 da....asa e daca e sub 15 grade trebuie sa mergi cu, carton la radiator ca sa se incalzeasca. Eu abia pe canicula mers bara la bara am reusit sa sar de jumatatea indicatorului, iar ca sa intre ventilatorul....o zi intreaga de enduro, dar motorul tot frige de faci omleta pe el indiferent de ce indica acul. Eu am fost si anul trecut si merg si anul asta ....e fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 La XTZ-uri radiatorul raceste prea mult. La relanti, cat fumez o tigara, a si pornit ventilatorul. Cum ma pun in miscare, cel mai firav curent de aer raceste imediat radiatorul si, implicit, motorul. Astfel eu chiar si vara la peste 30 grade merg cu carton la radiator. Pe la sfarsitul anilor '80, XT-urile aveau probleme cu racirea. Cand cei de la Yamaha s-au hotarat sa le puna radiator, cred ca au suflat si in iaurt, ca sa zic asa.... TT-urile nu mi se par potrivite pentru enduro in padure sau pentru naveta oraseneasca dpdv al racirii pe aer. Cred ca au fost concepute pentru enduro tip Baja California, adica offroad viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gheob2002 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Salutare tuturor,sunt nou nout pe Motociclism.ro si nou posesor de yamaha tt600e, un fel de xt deghizat in motocicleta de cros as spune .Am cateva probleme si cateva rugaminti, proaspat intors de la autentificarea RAR esuata: Problemele:-imi lipseste ultima parte din toba finala, aceea prinsa cu doua suruburi. Cred ca e si singura parte demontabila din partea interioara a tobei.-imi lipseste un far omologat....-nu am gasit nicunde deocamdata pisele astea (nici magazin, nici dezmembrari)Rugamintile:-dau o mana si un picior sau greutatea lor in bere oricui poate sa imi imprumute pentru o zi una dintre cele ce-mi lipsesc.-ajutati-ma sa gasesc ce imi lipseste. Sunt "tabula rasa" in materie de moto si numai bun de sfatuit.Numai bine si asfalt intins,Gheorghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Daca doreste cineva un Tenere 3AJ din 90, inmatriculat Ro, cu motorul desfacut de la cilindru in sus, ma poate contacta pe nr. de telefon din semnatura. Mecanicul zice ca trebuie honuit cilindrul, trecut la cota urmatoare pe alt set de segmenti + doua patine de distributie... asta minim ca sa prinda viata din nou, arborele si restul pieselor sunt in stare foarte buna si daca tot e desfacut se poate verifica lucrul acesta. Are toba Arrow Dakar pe care am dat 100 eu de pe moto.it, discuri de frana ok, roti centrate, cauciucuri ok, rugina deloc. M-a purtat ani de zile prin toata tara zeci de mii de km dar nu-mi mai trebuie bataie de cap, ma dau pe fireblade in slapi ca un cocalar deghizat ce sunt. Pret 550 eu fix, primul venit primul servit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.