Vizitator gheob2002 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Salutare tuturor,sunt nou nout pe Motociclism.ro si nou posesor de yamaha tt600e, un fel de xt deghizat in motocicleta de cros as spune .Am cateva probleme si cateva rugaminti, proaspat intors de la autentificarea RAR esuata: Problemele:-imi lipseste ultima parte din toba finala, aceea prinsa cu doua suruburi. Cred ca e si singura parte demontabila din partea interioara a tobei.-imi lipseste un far omologat....-nu am gasit nicunde deocamdata pisele astea (nici magazin, nici dezmembrari)Rugamintile:-dau o mana si un picior sau greutatea lor in bere oricui poate sa imi imprumute pentru o zi una dintre cele ce-mi lipsesc.-ajutati-ma sa gasesc ce imi lipseste. Sunt "tabula rasa" in materie de moto si numai bun de sfatuit.Numai bine si asfalt intins,Gheorghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Daca doreste cineva un Tenere 3AJ din 90, inmatriculat Ro, cu motorul desfacut de la cilindru in sus, ma poate contacta pe nr. de telefon din semnatura. Mecanicul zice ca trebuie honuit cilindrul, trecut la cota urmatoare pe alt set de segmenti + doua patine de distributie... asta minim ca sa prinda viata din nou, arborele si restul pieselor sunt in stare foarte buna si daca tot e desfacut se poate verifica lucrul acesta. Are toba Arrow Dakar pe care am dat 100 eu de pe moto.it, discuri de frana ok, roti centrate, cauciucuri ok, rugina deloc. M-a purtat ani de zile prin toata tara zeci de mii de km dar nu-mi mai trebuie bataie de cap, ma dau pe fireblade in slapi ca un cocalar deghizat ce sunt. Pret 550 eu fix, primul venit primul servit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Pt. cine are nevoie de piese, sariti cat sunt "calde": /index.php?/topic/696903-dezmembrez-yamaha-xtz-660/ Daca doreste cineva un Tenere 3AJ din 90, inmatriculat Ro, cu motorul desfacut de la cilindru in sus, ma poate contacta pe nr. de telefon din semnatura. Mecanicul zice ca trebuie honuit cilindrul, trecut la cota urmatoare pe alt set de segmenti + doua patine de distributie... asta minim ca sa prinda viata din nou, arborele si restul pieselor sunt in stare foarte buna si daca tot e desfacut se poate verifica lucrul acesta. Are toba Arrow Dakar pe care am dat 100 eu de pe moto.it, discuri de frana ok, roti centrate, cauciucuri ok, rugina deloc. M-a purtat ani de zile prin toata tara zeci de mii de km dar nu-mi mai trebuie bataie de cap, ma dau pe fireblade in slapi ca un cocalar deghizat ce sunt. Pret 550 eu fix, primul venit primul servit. Fain motorul si pretul ii mai mult decat ok. De mult visez sa iau un 3AJ si sa-l pun la punct mecanic (ca n-as avea rabdare sa trec prin ce a trecut _Raul_ sa-l faca asa fain). Din pacate, momentan nu am timp si spatiu pentru asa ceva... Ca idee, incearca sa pui anuntul si pe http://www.tenere.co.uk/forum/index.php. Sunt multi pe acolo care restaureaza Tenere-uri si XT-uri, s-ar putea sa gasesti pe cineva interesant. Sunt destui membri si prin UE... Editat Mai 30, 2013 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 (editat) NU mai este valabil! M-am hotarat sa o fac, o sa-i inchid motorul in stilul maniacal Raul, in rest o sa ma abtin in limite normale. E prea misto mobra sa o las asa sau pe maini straine nepricepute. Editat Iunie 2, 2013 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Cand esti concentrat la bujie scapi din vedere alte aspecte....acum am vazut initiativa lansata de tine vpowerv. Pai ar fii o idee interesanta. Din experientele mele cred ca ideal ar fii sa fie organizat undeva pe la centrul tarii in asa fel incat sa le fie usor tuturor sa ajunga daca vor asta. Daca da, si sunt interesati, ar trebui organizate cateva trasee soft pe care sa ne dam o leaca , si ceva pregatiri de un gratar....ca dupa o tura de o zii va garantez ca va vine sa mancati si gumele de pe jenti. EU unul as fi interesat...In iulie scap de nunti ...cu datorii cred...dar scap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 No problem. Pai uite eu cu 2 amici mergem aici /index.php?/topic/688752-carpthians-soft-enduro-meeting-2-6-9-iunie-2013/ Si ma gandeam ca poate mai vin si alti xt-isti, xtz-isti, tt-isti din tara. Poate reusesti ssa ajungi, e din scurt ca e acum in we care vine, dar poate poate. Daca nu, ne putem organiza noi yamahistii un week end undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 No problem. Pai uite eu cu 2 amici mergem aici /index.php?/topic/688752-carpthians-soft-enduro-meeting-2-6-9-iunie-2013/ Si ma gandeam ca poate mai vin si alti xt-isti, xtz-isti, tt-isti din tara. Poate reusesti ssa ajungi, e din scurt ca e acum in we care vine, dar poate poate. Daca nu, ne putem organiza noi yamahistii un week end undeva. Cam urata vremea pt. endureala la Soft Enduro Meeting. Preventiv o sa-mi pun un set de Mitas E09. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Luna asta si sa vreau nu pot pt ca s au gasit toate cunostintele si rubedeniile sa se insoare...marite..dupa caz. luna viitoare poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 @mos ......sa speram ca nu o sa fie probleme. Poate asa o zeama trecatoare. Eu am haidi k60, si "e" bunicele pe noroi/nisip. @marius.....te inteleg....si eu trebuie sa ma recuperez financiar.....dar nu e graba ca sfarsitul lumii din 2012 a trecut....si pe anul asta nu au anuntat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Daca vreti ceva pe la sibiu contactati-ma! 8, 22-24 si 30 iunie nu sunt disponibil... am "amenzi" Editat Iunie 5, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Cam urata vremea pt. endureala la Soft Enduro Meeting. Preventiv o sa-mi pun un set de Mitas E09. decat sa fie praf mai bine ploua Ps- cat ar costa ala de 17 cu transport inclus? uite ce am gasit http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=64080&category_id=278&option=com_virtuemart&Itemid=1 +28 lei ramburs Editat Iunie 5, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 decat sa fie praf mai bine ploua Ps- cat ar costa ala de 17 cu transport inclus? uite ce am gasit http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=64080&category_id=278&option=com_virtuemart&Itemid=1 +28 lei ramburs Una ii o ploaie usoara alta ii sa tot ploua cateva saptamani... Orice ar fi, merg . Legat de guma, am dat 223 lei (cu tot cu TVA) si ~31 lei transportul (pt. 2, ma gandesc ca-i la fel si pt. 1). Ai aici detalii: /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-33&do=findComment&comment=3464490 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 intrebare pentru posesorii de xt660z 2008 -2009 , si-a luat un prieten un tenere din 2008 si fiind foarte entuziasmat nu a observat ca nu merge turometrul, ce poate fi ? si mai o chestie care am observat-o , in secundele cat tii apasat butonul de start pana porneste efectiv motorul sta aprins martorul motor ( acelasi simbol ca la masina) .dupa ce porneste dispare, poate asa e normal. astept un raspuns ceva, mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 (editat) ntrebare pentru posesorii de xt660z 2008 -2009 , si-a luat un prieten un tenere din 2008 si fiind foarte entuziasmat nu a observat ca nu merge turometrul, ce poate fi ? si mai o chestie care am observat-o , in secundele cat tii apasat butonul de start pana porneste efectiv motorul sta aprins martorul motor ( acelasi simbol ca la masina) .dupa ce porneste dispare, poate asa e normal. astept un raspuns ceva, mersi . Am vazut la un XT660Z, martorul ala portocaliu de la motor se aprinde pana porneste motorul apoi se stinge. LE. Uite ce-am gasit: Editat Iunie 6, 2013 de Alexandru Mos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Turometrul, in principiu, ar trebui sa aiba un fir de la CDI. Poate e rupt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Pe aprinde poate sa fie turometru. Mai primitiv era pe axa cu came candva sau chiar pe fisa bujiei o infasurare....dar in cazul tau cauta pe modulul de aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Descarci manualul http://www.manualedereparatie.info/en/download/yamaha-xt660z-tenere-Service-manual.html si te lamuresti cum e cu turometrul.Poate fi CDI-ul, firul sau insusi turometrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Am studiat putin problema si vreau de asemenea sa va intreb si pe voi...vis a vis de temperatura de functionare a motoarelor racite cu aer. spune cartea: la o temperatura ambianta de 28 grade, temperatura pe chiuloasa poate avea o temperatura cosiderata normala de 130 grade, pe cilindru in partea superioara de 120 grade iar temperatura uleiului 85 grade. am facut niste masuratori ieri cu un terometru cu laser dar nu mai sunt 100% sigur de rezultate asa ca am sa retestez azi si revin cu informatii.... Voi din experienta voastra, daca ati testat...masurat...ce temperaturi atingeti la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Revin....am fost la nunta unui prieten si am facut coloana. Dupa circa 30 min de mers prin oras cu treapta 1a.....circa 140 grade 145 pe chiloasa La intoarcere acasa cu motorul rulat prin oras (deci a mai avut ocazia sa bata vantul in el dupa episodul... nunta) chiuloasa: 131 cilindru in partea de sus langa chiuloasa 115 ulei 85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Asta e, mos. Cu motoarele racite cu aer, dupa ce mergi in treapta 1-2 prin trafic sau urcari dificile, cand incepe sa se caleze te opresti si astepti juma de ora sa se mai raceasca. La raliuri gen Baja nai probleme d-astea. Cand incepe sa nu mai traga stii ca e pe cale sa se caleze. Am experimentat pe vremuri cu un MZ ETZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 A pus careva pinion de 14 dinti (in loc de 15) pe fata? Nu mai stiu pe unde am citit ca un pinion mai mic pe fata "mananca" patina mai repede. M-am gandit sa scad putin viteza pentru ca Tenere-ul are a II-a cam lunga si de multe ori mergand in gasca cu alte motoare sunt fortat sa merg ori in a I-a turat ori in a II-a subturat ca sa tin ritmul celorlalti in a II-a. Foarte mult nu vreau sa-i schimb raportul ca voi mai baga si drumuri lungi pe asfalt, dar daca reusesc sa-l fac sa traga in a II-a putin mai de jos sunt multumit. Vreau sa schimb pinionul din fata ca asta se uzeaza mult mai repede ca si cel de pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Eu am mers ani de zile cu pinion de 14. Dupa ce am patit faza cu rosul patinei si atacarea basculei la KTM, m-am hotarat ca si la Tenere sa revin la 15 dinti pe fata (la KTM am revenit de la 12 la 13). Dar pe spate am trecut la 47 dinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 u am mers ani de zile cu pinion de 14. Dupa ce am patit faza cu rosul patinei si atacarea basculei la KTM, m-am hotarat ca si la Tenere sa revin la 15 dinti pe fata (la KTM am revenit de la 12 la 13). Dar pe spate am trecut la 47 dinti. 47 / 15 = 3.13 45 / 14 = 3.21 45 / 15 = 3.00 De la 15-45 nu prea merita sa trec la 15-47 doar pentru raport... Diferenta este cam mica. Cred ca o sa ma risc totusi sa pun un pinion de 14 (am patina si bascula de schimb). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Cum adica nu merita doar pentru raport? Eu as zice ca e principalul motiv. Cu 14 m-am simtit extraordinar. Singurul dezavantaj era ca mestecam cam des in cutia de viteze si crestea consumul la drum lung. Cu 70-80 km/h aveam consum minim. Dar cu 90km/h acum am consum de 5 la configuratia 15/47. Dar incearca 14-le si vezi cum te coafeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.