vpower16v Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 No problem. Pai uite eu cu 2 amici mergem aici /index.php?/topic/688752-carpthians-soft-enduro-meeting-2-6-9-iunie-2013/ Si ma gandeam ca poate mai vin si alti xt-isti, xtz-isti, tt-isti din tara. Poate reusesti ssa ajungi, e din scurt ca e acum in we care vine, dar poate poate. Daca nu, ne putem organiza noi yamahistii un week end undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 No problem. Pai uite eu cu 2 amici mergem aici /index.php?/topic/688752-carpthians-soft-enduro-meeting-2-6-9-iunie-2013/ Si ma gandeam ca poate mai vin si alti xt-isti, xtz-isti, tt-isti din tara. Poate reusesti ssa ajungi, e din scurt ca e acum in we care vine, dar poate poate. Daca nu, ne putem organiza noi yamahistii un week end undeva. Cam urata vremea pt. endureala la Soft Enduro Meeting. Preventiv o sa-mi pun un set de Mitas E09. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Luna asta si sa vreau nu pot pt ca s au gasit toate cunostintele si rubedeniile sa se insoare...marite..dupa caz. luna viitoare poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 @mos ......sa speram ca nu o sa fie probleme. Poate asa o zeama trecatoare. Eu am haidi k60, si "e" bunicele pe noroi/nisip. @marius.....te inteleg....si eu trebuie sa ma recuperez financiar.....dar nu e graba ca sfarsitul lumii din 2012 a trecut....si pe anul asta nu au anuntat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Daca vreti ceva pe la sibiu contactati-ma! 8, 22-24 si 30 iunie nu sunt disponibil... am "amenzi" Editat Iunie 5, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Cam urata vremea pt. endureala la Soft Enduro Meeting. Preventiv o sa-mi pun un set de Mitas E09. decat sa fie praf mai bine ploua Ps- cat ar costa ala de 17 cu transport inclus? uite ce am gasit http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=64080&category_id=278&option=com_virtuemart&Itemid=1 +28 lei ramburs Editat Iunie 5, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 decat sa fie praf mai bine ploua Ps- cat ar costa ala de 17 cu transport inclus? uite ce am gasit http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=64080&category_id=278&option=com_virtuemart&Itemid=1 +28 lei ramburs Una ii o ploaie usoara alta ii sa tot ploua cateva saptamani... Orice ar fi, merg . Legat de guma, am dat 223 lei (cu tot cu TVA) si ~31 lei transportul (pt. 2, ma gandesc ca-i la fel si pt. 1). Ai aici detalii: /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-33&do=findComment&comment=3464490 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 intrebare pentru posesorii de xt660z 2008 -2009 , si-a luat un prieten un tenere din 2008 si fiind foarte entuziasmat nu a observat ca nu merge turometrul, ce poate fi ? si mai o chestie care am observat-o , in secundele cat tii apasat butonul de start pana porneste efectiv motorul sta aprins martorul motor ( acelasi simbol ca la masina) .dupa ce porneste dispare, poate asa e normal. astept un raspuns ceva, mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 (editat) ntrebare pentru posesorii de xt660z 2008 -2009 , si-a luat un prieten un tenere din 2008 si fiind foarte entuziasmat nu a observat ca nu merge turometrul, ce poate fi ? si mai o chestie care am observat-o , in secundele cat tii apasat butonul de start pana porneste efectiv motorul sta aprins martorul motor ( acelasi simbol ca la masina) .dupa ce porneste dispare, poate asa e normal. astept un raspuns ceva, mersi . Am vazut la un XT660Z, martorul ala portocaliu de la motor se aprinde pana porneste motorul apoi se stinge. LE. Uite ce-am gasit: Editat Iunie 6, 2013 de Alexandru Mos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Turometrul, in principiu, ar trebui sa aiba un fir de la CDI. Poate e rupt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Pe aprinde poate sa fie turometru. Mai primitiv era pe axa cu came candva sau chiar pe fisa bujiei o infasurare....dar in cazul tau cauta pe modulul de aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Descarci manualul http://www.manualedereparatie.info/en/download/yamaha-xt660z-tenere-Service-manual.html si te lamuresti cum e cu turometrul.Poate fi CDI-ul, firul sau insusi turometrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Am studiat putin problema si vreau de asemenea sa va intreb si pe voi...vis a vis de temperatura de functionare a motoarelor racite cu aer. spune cartea: la o temperatura ambianta de 28 grade, temperatura pe chiuloasa poate avea o temperatura cosiderata normala de 130 grade, pe cilindru in partea superioara de 120 grade iar temperatura uleiului 85 grade. am facut niste masuratori ieri cu un terometru cu laser dar nu mai sunt 100% sigur de rezultate asa ca am sa retestez azi si revin cu informatii.... Voi din experienta voastra, daca ati testat...masurat...ce temperaturi atingeti la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Revin....am fost la nunta unui prieten si am facut coloana. Dupa circa 30 min de mers prin oras cu treapta 1a.....circa 140 grade 145 pe chiloasa La intoarcere acasa cu motorul rulat prin oras (deci a mai avut ocazia sa bata vantul in el dupa episodul... nunta) chiuloasa: 131 cilindru in partea de sus langa chiuloasa 115 ulei 85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Asta e, mos. Cu motoarele racite cu aer, dupa ce mergi in treapta 1-2 prin trafic sau urcari dificile, cand incepe sa se caleze te opresti si astepti juma de ora sa se mai raceasca. La raliuri gen Baja nai probleme d-astea. Cand incepe sa nu mai traga stii ca e pe cale sa se caleze. Am experimentat pe vremuri cu un MZ ETZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 A pus careva pinion de 14 dinti (in loc de 15) pe fata? Nu mai stiu pe unde am citit ca un pinion mai mic pe fata "mananca" patina mai repede. M-am gandit sa scad putin viteza pentru ca Tenere-ul are a II-a cam lunga si de multe ori mergand in gasca cu alte motoare sunt fortat sa merg ori in a I-a turat ori in a II-a subturat ca sa tin ritmul celorlalti in a II-a. Foarte mult nu vreau sa-i schimb raportul ca voi mai baga si drumuri lungi pe asfalt, dar daca reusesc sa-l fac sa traga in a II-a putin mai de jos sunt multumit. Vreau sa schimb pinionul din fata ca asta se uzeaza mult mai repede ca si cel de pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Eu am mers ani de zile cu pinion de 14. Dupa ce am patit faza cu rosul patinei si atacarea basculei la KTM, m-am hotarat ca si la Tenere sa revin la 15 dinti pe fata (la KTM am revenit de la 12 la 13). Dar pe spate am trecut la 47 dinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 u am mers ani de zile cu pinion de 14. Dupa ce am patit faza cu rosul patinei si atacarea basculei la KTM, m-am hotarat ca si la Tenere sa revin la 15 dinti pe fata (la KTM am revenit de la 12 la 13). Dar pe spate am trecut la 47 dinti. 47 / 15 = 3.13 45 / 14 = 3.21 45 / 15 = 3.00 De la 15-45 nu prea merita sa trec la 15-47 doar pentru raport... Diferenta este cam mica. Cred ca o sa ma risc totusi sa pun un pinion de 14 (am patina si bascula de schimb). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Cum adica nu merita doar pentru raport? Eu as zice ca e principalul motiv. Cu 14 m-am simtit extraordinar. Singurul dezavantaj era ca mestecam cam des in cutia de viteze si crestea consumul la drum lung. Cu 70-80 km/h aveam consum minim. Dar cu 90km/h acum am consum de 5 la configuratia 15/47. Dar incearca 14-le si vezi cum te coafeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) Cum adica nu merita doar pentru raport? Eu as zice ca e principalul motiv. Cu 14 m-am simtit extraordinar. Singurul dezavantaj era ca mestecam cam des in cutia de viteze si crestea consumul la drum lung. Cu 70-80 km/h aveam consum minim. Dar cu 90km/h acum am consum de 5 la configuratia 15/47. Dar incearca 14-le si vezi cum te coafeaza. Ma gandeam ca nu are sens sa cumpar pinioane noi (15-47) doar ca sa schimb raportul, diferenta fiind mica fata de 15-45. O sa pun unul de 14 si vad cum se misca. Exact asta caut, nu prea merg mult peste 90 km/h de obicei. Am facut o simulare cu Gearing Commander: * 14-45 * 15-45 De obice la drum intins merg pe la ~4000 ture in a V-a, nu ma deranjeaza 7-8 km/h in minus daca in a II-a o sa traga mai de jos putin. Editat Iunie 12, 2013 de Alexandru Mos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Ai intrebat daca a mai folosit cineva 14/45. Ti-am zis ca eu si mi-am expus si impresiile personale. Nu am asteptat sa mi se toceasca patina de tot. Acum e in stare destul de avansata de uzura. Esti hotarat sa-ti iei pinion de 14 asa ca nu-ti trebuie parerea nimanui. Pur si simplu monteaza pinionul si vezi daca iti place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Alex eu tot ce pot sa iti spun este ca un dinte pe pinionul de atas este echivalentul a 3 pe spate...deci practic din 15 45 daca pui 14 45 ai putea la fel de bine sa te dai cu 15 48 si va fi la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Numai că modificarea pinionului este mai simplă ( montaj, nu necesită modificarea lungimii lanţului ) faţă de modificarea foii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Da, ideea ii sa folosesc acelasi lant fara sa-l scurtez/lungesc. Plus ca nu gasesc foaie mai mare de 47 dinti pt. motorul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.