yuk Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 daca discul difera, atunci si suportul etrierului difera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Poi da dar parca difera doar la diametrul exterior la pridnderi merge sa pui disc de xt 600 pe roata de xtz 660 ., dar nu e buba aia ca support pentru etrier se poate face si ma cam tenteaza sa pun discul de xtz 660 pentru o frana mai buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Nu sunt sigur daca aici e locul intrebarii mele, parca era un thread dedicat 660z insa nu reusesc sa il gasesc. Sunt posesori de 660z ce au avut inainte F650GS? Ma intereseaza o comparatie intre cele doua mobre, in special legat de comfortul pasagerului (seaua pasager de pe 660z pare mai mica decat pe F650, asa e?) si capacitatea de a cara bagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 User-ul Adi Torpan. A scris cateva randuri pe tema asta, aici:/index.php?/topic/700877-albania-offroad-adventure/ Cred ca cele mai concrete raspunsuri, respectiv topicuri pe tema asta le vei gasi pe advrider.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Nu sunt sigur daca aici e locul intrebarii mele, parca era un thread dedicat 660z insa nu reusesc sa il gasesc. cred ca l-a sters vreun moderator ori ceva de genul... era, da... nu mai e... Ah, gasit... l-a mutat vreun disperat la "Motoreta mea"... /index.php?/topic/585881-yamaha-xt-660-z-tenere-2008/ Ba nu... asta e mai vechi... era unul mai dezvoltat - nu mai e... multimim echipei de moderatori. Rezolvat... tehnic esti pe topicul care trebuie... le-a amestecat cineva complet... xt660z > 2008 e tot aici acum. Inteligenta moderatoare, asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 User-ul Adi Torpan. A scris cateva randuri pe tema asta, aici: /index.php?/topic/700877-albania-offroad-adventure/ Cred ca cele mai concrete raspunsuri, respectiv topicuri pe tema asta le vei gasi pe advrider.com. Mersi frumos de indicatii. I-am scris si lui un PM dupa ce am scris aici. Daca mai sunt pareri as fi bucuros sa le aud. De asemenea, cu amortizorul spate dat pe low c-am cu cat coboara la sea sub greutatea pilotului? Mobra mea e dauna totala si pana imi recuprez banii de la Euroins am timp sa rezolv dilema 660z vs. 650gs/Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Mersi frumos de indicatii. I-am scris si lui un PM dupa ce am scris aici. Daca mai sunt pareri as fi bucuros sa le aud. De asemenea, cu amortizorul spate dat pe low c-am cu cat coboara la sea sub greutatea pilotului? dat pe low face si treaba de dat pe low. adica se bottom out usor. nu recomand. poate pt cineva care are 50kg cu tot cu bagaj sa mearga. schimb de oase si lasat din juguri e mai bine daca ai probleme cu inaltimea. este seminificativ mai inalta ca un gs de 650 chiar si dakar fiind ala. Mobra mea e dauna totala sorry pana imi recuprez banii de la Euroins spor, bafta, acatiste... am timp sa rezolv dilema 660z vs. 650gs/Dakar. sper sa nu insemne mult timp, bafta din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Dezmembrez 3yf cu un far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzaa Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Sal. Stie cineva de cati inch este roata de pe spate la xt 600 ? Am un tt 600 e cu roata de 18 inch , defecta, si ma gandeam sa o schimb cu una de xt pe care o gasesc f usor comparativ cu modelul meu de moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 xt-urile vechi au pe 18, dar frana e pe tambur....xt-urile fabricate dupa 90 au roticele pe 17 si frana pe disc (fata/spate). |Cauta-ti TT-ul pe bikez si vezi daca roata ta e cea originala sau i-a schimbat-o fostul proprietar (punandu-i pe 18 ii gasea mai usor gume de cross)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 este xt 600 2kf cu roata de 18 pe spate si frana pe disc dar habar nu am daca s-ar potrivi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) In afara de XT600 2KF/2NF (1998-1990) despre care ti-a spus si @LCA, mai gasesti roata de 18 cu disc si pe XT600Z Tenere 3AJ, fabricat si el tot intre 1988 si 1990. Cum am eu. Din 90 incolo toate XT-urile (pana in 2002) si Tenereurile de 660 (pana in 1998) au roti de 17 si, daca nu ma insel, sunt din fier cromat, nemaifiind din duraluminiu. 3TB din 98 am vazut alaltaieri cu roata spate cu crom exfoliat si urme mari de rugina sub el. Ce s-a intamplat din 2003 nu are legatura cu discutia noastra - alte motociclete, alte bascule, roti, etc Cred ca se potrivesc si cele de 17 de care vorbeam mai sus pe TT, asa, ca experiment, dar as incerca cu roata de la un prieten, nu as cumpara din prima. Cu cele de 18 eu am avut probleme la butucul rotii. Am cumparat de pe Ebay Germania roata de 18 de XT600 2KF in ideea de a avea o roata spate full cramponata si una full strada si m-am trezit ca butucul (implicit bascula) de XT600 era mai putin ingust cu 1.5 cm fata de cel al Tenere-ului din aceeasi ani. In conditiile in care "toata lumea" spunea ca Tenerele este doar un XT cu rezervor de 23 de litri. Vineri dimineata plecam un w-e pe forestiere, montasem crampoane, tot, si a trebuit sa ma apuc sa pun o groaza de saibe pe partea cu lantul, intre foaie si bascula. Lantul puteam sa il las putin nealiniat. Insa discul trebuia sa intre perfect aliniat in etrier. Pentru un w-e nu a fost tragedie, a mers, dar, ajuns acasa, am dat-o jos si gata. Atat a durat distractia mea cu 2 randuri de roti spate. Try before you buy! P.s - Ce este "defect" la roata spate a TT-ului tau? Editat Septembrie 10, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Nu cred treaba cu jentile de otel. De la Mobra lui taica-miu n-am mai vazut jenti de otel Poate doar la Harley-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Nu cred treaba cu jentile de otel. De la Mobra lui taica-miu n-am mai vazut jenti de otel Poate doar la Harley-uri Pune un magnet pe rotile Tenereului si zi-mi si mie, fiindca si eu sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) Tenere-ul de 660 are cercurile de duraluminiu (DID). Am citit mai demult pe HUBB ca XT 90-03 au cercurile dintr-un metal putin maleabil (nu mai retin ce era) si unii chiar le laudau pt. asta. Le poti indrepta sau suda oriunde pe planeta asta, pe cand cele din duraluminiu chiar daca sunt mai rezistente cand cedeaza nu mai ai ce sa le faci. Eu cred ca are legatura cu pretul de vanzare a motocicletei... Editat Septembrie 10, 2013 de Alexandru Mos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Am googalit si, intradevar, XT-urile se pare ca au jenti de fier. Cu toate astea, XTZ-ul meu are jenti de aluminiu. Surprinzator, chiar daca sunt de aliaj de aluminiu, janta spate a fost indreptata cu succes dupa ce am indoit-o in buza unei gropi din asfalt. Dar inca o data, e din aluminiu, cu urme de oxidare specifica aluminiului, nu rugina de fier. Pe forumuri, multi si-au inlocuit jentile originale XT cu diverse Excel-uri si DID-uri pe considerente de rugina si reducere de greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) a luat-o razna mobra mea , troaca asta a mea merge zilnic de cand inca era zapada afara si azi a tampit. ce se intampla? -a avut bateria slaba (s-a mai intamplat , incarcare slaba) am redresat bateria am montat-o , a pornit sfert am lasat-o sa mearga , la un moment dat am accelerat-o un pic , s-a accelerat si a murit , am dat din nou la buton nimic mort -am verificat bujia : buna , uscata , da scanteie fara probleme -pompa vacuum buna (scuipa benzina pe tavan la garaj ) Am avut cv probleme cu socul in sensul ca il trageam foarte greu , dar pana la urma il trageam azi s-a tras f usor a pornit direct elegant la 3 mii de ture . I-am dat si cu soc si fara in toate modurile care le stiu nu vrea si gata oare sta acolo un fir de gunoi si blocheaza benzina , n-as crede asa cv . CIUDAT . nu se uda bujia !!! oricat as da la automat . nu ar trebui ? ce naiba se poate intampla in carb incat sa nu mai ajunga benzina in cilindru ? ps. urasc sa scot carburile VA ROG cititi poate e ceva simplu . mersi se pare ca a fost o fantoma in carburator , a venit un prieten pe la mine am dat cu spray de pornire tot nimic , nici macar un rateu ceva , am zis ca ba s-o impingem oleaca cine stie ? a pornit intr-un metru , deci mergem la carpathians meeting in calimani . vine cineva incolo? Editat Septembrie 11, 2013 de LCA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 in momentul in care s-a oprit, era bine sa ii fi desfacut surubul de golire al carbului (sub camera) si sa vezi daca curge ceva...daca nu ar fi curs nimic (ceea ce e foarte probabil), inseamna ca nu ajungea lichidul vietii in carb. La XT/Tenere 600, am in scaunul cuiului pontou un filtru...vezi ca ala mai trebuie curatat...stiu ca nu e foare distractiv sa scoti carburile, dar poate ar fi bine sa il scoti si sa curati filtrul ala...din ce povestesti, numai la filtrul ala ma duce gandul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 e mort total capul la surubul ala , probabil vreun destept ce a avut motorul asta a zis ca stie el ce face si desface cu un cutit un cui o piatra un pieptene ceva ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 (editat) vand carburator ! Pune un magnet pe rotile Tenereului si zi-mi si mie, fiindca si eu sunt curios. cel mai al dracu' aluminiu Jante, amortizor central, releu, tci, stator, electromotor, toba, radiator, crashbar, set3 incuietori,cadru cu acte, instalatii frana complecte, ambielaj, bascula cu oase, 200lei/buc. Rezervor, carburator, chiulasa, frei, 250 lei/buc. Carena frontala, furca, toba sport 450 lei/buc. Maruntisuri 50-100 leiJante, amortizor central, releu, tci, stator, electromotor, toba, radiator, crashbar, set3 incuietori,cadru cu acte, instalatii frana complecte, ambielaj, bascula cu oase, 200lei/buc. Rezervor, carburator, chiulasa, frei, 250 lei/buc. Carena frontala, furca, toba sport 450 lei/buc. Maruntisuri 50-100 lei releu original yamaha cu 6 fire, cauciuc 90/90-21 dot2012 Editat Septembrie 22, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 (editat) pentru nevoiasi, jumate pretul dar arata mai rau vand carburator ! Jante, amortizor central, releu, tci, stator, electromotor, toba, radiator, crashbar, set3 incuietori,cadru cu acte, instalatii frana complecte, ambielaj, bascula cu oase, 200lei/buc. Rezervor, carburator, chiulasa, frei, 250 lei/buc. Carena frontala, furca, toba sport 450 lei/buc. Maruntisuri 50-100 lei Jante, amortizor central, releu, tci, stator, electromotor, toba, radiator, crashbar, set3 incuietori,cadru cu acte, instalatii frana complecte, ambielaj, bascula cu oase, 200lei/buc. Rezervor, carburator, chiulasa, frei, 250 lei/buc. Carena frontala, furca, toba sport 450 lei/buc. Maruntisuri 50-100 lei releu original yamaha cu 6 fire, cauciuc 90/90-21 dot2012 reducere 20% Editat Octombrie 3, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viomecanic Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Salut am o mare problema cu un XT 600 Yamaha. Am doua ambielaje si vreau sa schimb biela de la unul pe celalalt,penrtu ca unul bate rau de tot la boltul de sus. Problema este ca la masuratori am vazut ca la boltul de la biela sint la fel adica de 22mm,dar jos difera grosimea boltului cu 1mm. Intrebarea pe care o pun este :BIELELE SINT LA FEL CA DIMENSIUNI ???? Pe una scrie :3TB D Pe cealalta scrie:34K G Am uitat sa spun ca diametrul de jos al bielei 34K G are 43mm si boltul are 35mm.Poate stie cineva la XT sau TT au alte dimensiuni? La boltul de sus toate au 22mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Poti fi sigur numai daca, corespund codurile originale yamaha... daca nu ai catalog pt fiecare model Poti consulta un magazin online Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viomecanic Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Am desfacut ambielajul meu de pe motor si este diferit de cele mentionate mai sus, diametru gaurii de bolt sus are 22mm la fel ca celelalte diametru de jos al bielei are 42mm mai mica cu 1 mm diametru boltului de jos are 34mm mai mic cu 1 mm latimea bielei in partea de jos are 20 mai mica cu 2 mm pe biela scrie 34K pe celelalte 3TB Deci pentru cei care nu stiu sant doua tipuri de Kit biela pentru XT 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) apropos, vand ambielaj 3YF ... bun si ieftin Editat Octombrie 8, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.