Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poi da dar parca difera doar la diametrul exterior la pridnderi merge sa pui disc de xt 600 pe roata de xtz 660 ., dar nu e buba aia ca support pentru etrier se poate face si ma cam tenteaza sa pun discul de xtz 660 pentru o frana mai buna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur daca aici e locul intrebarii mele, parca era un thread dedicat 660z insa nu reusesc sa il gasesc. Sunt posesori de 660z ce au avut inainte F650GS? Ma intereseaza o comparatie intre cele doua mobre, in special legat de comfortul pasagerului (seaua pasager de pe 660z pare mai mica decat pe F650, asa e?) si capacitatea de a cara bagaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur daca aici e locul intrebarii mele, parca era un thread dedicat 660z insa nu reusesc sa il gasesc.

 

cred ca l-a sters vreun moderator ori ceva de genul... era, da... nu mai e...

 

Ah, gasit... l-a mutat vreun disperat la "Motoreta mea"... /index.php?/topic/585881-yamaha-xt-660-z-tenere-2008/

 

Ba nu... asta e mai vechi... era unul mai dezvoltat - nu mai e... multimim echipei de moderatori.

 

Rezolvat... tehnic esti pe topicul care trebuie... le-a amestecat cineva complet... xt660z > 2008 e tot aici acum.

 

Inteligenta moderatoare, asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

User-ul Adi Torpan. A scris cateva randuri pe tema asta, aici:

/index.php?/topic/700877-albania-offroad-adventure/

Cred ca cele mai concrete raspunsuri, respectiv topicuri pe tema asta le vei gasi pe advrider.com.

Mersi frumos de indicatii. I-am scris si lui un PM dupa ce am scris aici. Daca mai sunt pareri as fi bucuros sa le aud. De asemenea, cu amortizorul spate dat pe low c-am cu cat coboara la sea sub greutatea pilotului?

Mobra mea e dauna totala si pana imi recuprez banii de la Euroins :angry2: am timp sa rezolv dilema 660z vs. 650gs/Dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos de indicatii. I-am scris si lui un PM dupa ce am scris aici. Daca mai sunt pareri as fi bucuros sa le aud. De asemenea, cu amortizorul spate dat pe low c-am cu cat coboara la sea sub greutatea pilotului?

 

dat pe low face si treaba de dat pe low. adica se bottom out usor. nu recomand. poate pt cineva care are 50kg cu tot cu bagaj sa mearga. schimb de oase si lasat din juguri e mai bine daca ai probleme cu inaltimea. este seminificativ mai inalta ca un gs de 650 chiar si dakar fiind ala.

 

Mobra mea e dauna totala

 

sorry

 

pana imi recuprez banii de la Euroins

 

spor, bafta, acatiste...

 

:angry2: am timp sa rezolv dilema 660z vs. 650gs/Dakar.

 

sper sa nu insemne mult timp, bafta din nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt-urile vechi au pe 18, dar frana e pe tambur....xt-urile fabricate dupa 90 au roticele pe 17 si frana pe disc (fata/spate). |Cauta-ti TT-ul pe bikez si vezi daca roata ta e cea originala sau i-a schimbat-o fostul proprietar (punandu-i pe 18 ii gasea mai usor gume de cross)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In afara de XT600 2KF/2NF (1998-1990) despre care ti-a spus si @LCA, mai gasesti roata de 18 cu disc si pe XT600Z Tenere 3AJ, fabricat si el tot intre 1988 si 1990. Cum am eu.

Din 90 incolo toate XT-urile (pana in 2002) si Tenereurile de 660 (pana in 1998) au roti de 17 si, daca nu ma insel, sunt din fier cromat, nemaifiind din duraluminiu.

3TB din 98 am vazut alaltaieri cu roata spate cu crom exfoliat si urme mari de rugina sub el.

Ce s-a intamplat din 2003 nu are legatura cu discutia noastra - alte motociclete, alte bascule, roti, etc

Cred ca se potrivesc si cele de 17 de care vorbeam mai sus pe TT, asa, ca experiment, dar as incerca cu roata de la un prieten, nu as cumpara din prima.

Cu cele de 18 eu am avut probleme la butucul rotii.

Am cumparat de pe Ebay Germania roata de 18 de XT600 2KF in ideea de a avea o roata spate full cramponata si una full strada si m-am trezit ca butucul (implicit bascula) de XT600 era mai putin ingust cu 1.5 cm fata de cel al Tenere-ului din aceeasi ani. In conditiile in care "toata lumea" spunea ca Tenerele este doar un XT cu rezervor de 23 de litri.

Vineri dimineata plecam un w-e pe forestiere, montasem crampoane, tot, si a trebuit sa ma apuc sa pun o groaza de saibe pe partea cu lantul, intre foaie si bascula.

Lantul puteam sa il las putin nealiniat. Insa discul trebuia sa intre perfect aliniat in etrier.

Pentru un w-e nu a fost tragedie, a mers, dar, ajuns acasa, am dat-o jos si gata. Atat a durat distractia mea cu 2 randuri de roti spate.

Try before you buy!

 

P.s - Ce este "defect" la roata spate a TT-ului tau?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu cred treaba cu jentile de otel. De la Mobra lui taica-miu n-am mai vazut jenti de otel Poate doar la Harley-uri

Pune un magnet pe rotile Tenereului si zi-mi si mie, fiindca si eu sunt curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tenere-ul de 660 are cercurile de duraluminiu (DID). Am citit mai demult pe HUBB ca XT 90-03 au cercurile dintr-un metal putin maleabil (nu mai retin ce era) si unii chiar le laudau pt. asta. Le poti indrepta sau suda oriunde pe planeta asta, pe cand cele din duraluminiu chiar daca sunt mai rezistente cand cedeaza nu mai ai ce sa le faci.

Eu cred ca are legatura cu pretul de vanzare a motocicletei...

Editat de Alexandru Mos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am googalit si, intradevar, XT-urile se pare ca au jenti de fier. Cu toate astea, XTZ-ul meu are jenti de aluminiu. Surprinzator, chiar daca sunt de aliaj de aluminiu, janta spate a fost indreptata cu succes dupa ce am indoit-o in buza unei gropi din asfalt. Dar inca o data, e din aluminiu, cu urme de oxidare specifica aluminiului, nu rugina de fier. Pe forumuri, multi si-au inlocuit jentile originale XT cu diverse Excel-uri si DID-uri pe considerente de rugina si reducere de greutate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a luat-o razna mobra mea , troaca asta a mea merge zilnic de cand inca era zapada afara si azi a tampit. ce se intampla?

-a avut bateria slaba (s-a mai intamplat , incarcare slaba) am redresat bateria am montat-o , a pornit sfert am lasat-o sa mearga , la un moment dat am accelerat-o un pic , s-a accelerat si a murit , am dat din nou la buton nimic mort

-am verificat bujia : buna , uscata , da scanteie fara probleme

-pompa vacuum buna (scuipa benzina pe tavan la garaj )

Am avut cv probleme cu socul in sensul ca il trageam foarte greu , dar pana la urma il trageam azi s-a tras f usor a pornit direct elegant la 3 mii de ture . I-am dat si cu soc si fara in toate modurile care le stiu nu vrea si gata

oare sta acolo un fir de gunoi si blocheaza benzina , n-as crede asa cv .

CIUDAT . nu se uda bujia !!! oricat as da la automat . nu ar trebui ? ce naiba se poate intampla in carb incat sa nu mai ajunga benzina in cilindru ?

ps. urasc sa scot carburile VA ROG cititi poate e ceva simplu . mersi



se pare ca a fost o fantoma in carburator , a venit un prieten pe la mine am dat cu spray de pornire tot nimic , nici macar un rateu ceva , am zis ca ba s-o impingem oleaca cine stie ? a pornit intr-un metru , deci mergem la carpathians meeting in calimani . vine cineva incolo?

Editat de LCA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in momentul in care s-a oprit, era bine sa ii fi desfacut surubul de golire al carbului (sub camera) si sa vezi daca curge ceva...daca nu ar fi curs nimic (ceea ce e foarte probabil), inseamna ca nu ajungea lichidul vietii in carb. La XT/Tenere 600, am in scaunul cuiului pontou un filtru...vezi ca ala mai trebuie curatat...stiu ca nu e foare distractiv sa scoti carburile, dar poate ar fi bine sa il scoti si sa curati filtrul ala...din ce povestesti, numai la filtrul ala ma duce gandul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mort total capul la surubul ala , probabil vreun destept ce a avut motorul asta a zis ca stie el ce face si desface cu un cutit un cui o piatra un pieptene ceva :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vand carburator !



Pune un magnet pe rotile Tenereului si zi-mi si mie, fiindca si eu sunt curios.

cel mai al dracu' aluminiu



Jante, amortizor central, releu, tci, stator, electromotor, toba, radiator, crashbar, set3 incuietori,cadru cu acte, instalatii frana complecte, ambielaj, bascula cu oase, 200lei/buc. Rezervor, carburator, chiulasa, frei, 250 lei/buc. Carena frontala, furca, toba sport 450 lei/buc. Maruntisuri 50-100 lei

Jante, amortizor central, releu, tci, stator, electromotor, toba, radiator, crashbar, set3 incuietori,cadru cu acte, instalatii frana complecte, ambielaj, bascula cu oase, 200lei/buc. Rezervor, carburator, chiulasa, frei, 250 lei/buc. Carena frontala, furca, toba sport 450 lei/buc. Maruntisuri 50-100 lei

releu original yamaha cu 6 fire, cauciuc 90/90-21 dot2012

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

pentru nevoiasi, jumate pretul dar arata mai rau :)

 

vand carburator !

 

 

Jante, amortizor central, releu, tci, stator, electromotor, toba, radiator, crashbar, set3 incuietori,cadru cu acte, instalatii frana complecte, ambielaj, bascula cu oase, 200lei/buc. Rezervor, carburator, chiulasa, frei, 250 lei/buc. Carena frontala, furca, toba sport 450 lei/buc. Maruntisuri 50-100 lei

 

Jante, amortizor central, releu, tci, stator, electromotor, toba, radiator, crashbar, set3 incuietori,cadru cu acte, instalatii frana complecte, ambielaj, bascula cu oase, 200lei/buc. Rezervor, carburator, chiulasa, frei, 250 lei/buc. Carena frontala, furca, toba sport 450 lei/buc. Maruntisuri 50-100 lei

 

releu original yamaha cu 6 fire, cauciuc 90/90-21 dot2012

reducere 20% :)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am o mare problema cu un XT 600 Yamaha.

 

Am doua ambielaje si vreau sa schimb biela de la unul pe celalalt,penrtu ca unul bate rau de tot la boltul de sus.

 

Problema este ca la masuratori am vazut ca la boltul de la biela sint la fel adica de 22mm,dar jos difera grosimea boltului cu 1mm.

Intrebarea pe care o pun este :BIELELE SINT LA FEL CA DIMENSIUNI ????

Pe una scrie :3TB D

Pe cealalta scrie:34K G

 

 

 



Am uitat sa spun ca diametrul de jos al bielei 34K G are 43mm si boltul are 35mm.Poate stie cineva la XT sau TT au alte dimensiuni?

La boltul de sus toate au 22mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut ambielajul meu de pe motor si este diferit de cele mentionate mai sus,

diametru gaurii de bolt sus are 22mm la fel ca celelalte

diametru de jos al bielei are 42mm mai mica cu 1 mm

diametru boltului de jos are 34mm mai mic cu 1 mm

latimea bielei in partea de jos are 20 mai mica cu 2 mm

 

pe biela scrie 34K pe celelalte 3TB

 

Deci pentru cei care nu stiu sant doua tipuri de Kit biela pentru XT 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...