florinelu07 Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Inca o am pe aia de fabrica... Intrebare: de ce alea pentru SS suporta curenti de pornire de 750-800ah si cele "standard" 600-650ah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 (editat) Amestecul ala care intra in cilindrii are si rol de racire... eu zic sa n-o opresti aproasta. Normal o opresti dupa ce ai mers cu ceva viteza sa se zvante putin.. nu e bine s-o opresti incinsa.. nici s-o speli incinsa, cu toate ca te poate prinde ploaia... Editat Mai 31, 2017 de -UFO- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Bateriile Start/Stop au alta constructie decat cele normale doar pentru pornire. Nu este o bucurie pentru baterie sau demaror sa le tot freci. Pai dupa ce ne-a invatat @Superbec te-au fraierit astia! Cum sa iti ia pret dublu? Ia uite ce spunea mai devreme omul: ''lol cine ti-a spus tampenia asta? cumva aia de ti-au vandut si bateria la pret dublu?'' bai un pic de obraz n-ai... deci pentru tine e constructie speciala , sau ca are capacitate ceva mai mare.. care e absolut logic... am inteles esti injiner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 bai un pic de obraz n-ai... deci pentru tine e constructie speciala , sau ca are capacitate ceva mai mare.. care e absolut logic... am inteles esti injiner Ai o problema la calculator: am scris ALTA CONSTRUCTIE, nu stiu de ce la tine pe monitor tot apare SPECIALA. Daca doua chestii nu sunt la fel (prin forma, carcateristic, parametrii functionali etc) inseamna ca sunt construite diferit. Dar daca pentru tine constructie identica se refera la forma geometrica si modul de amplasare a unor piese, atunci inseamna ca si ceasurile sunt construite la fel, si masinile sunt construite la fel si cate si mai cate sunt construite la fel. Ciudat este ca taica-miu, Dumnezeu sa-l ierte, lua un brevet de inventie acuma vreo 50 de ani pentru o baterie, care ce sa vezi, dupa gandirea ta era construita la fel (ceva legat de elementele Weston). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 am inteles, alta constructie extraterestra nespeciala insa care nu difera cu nimic fata de una normala de acelasi amperaj de pornire , poate doar patentul de acum 50 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fioo Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 ) voi vorbiti de oprit motoru la semafor...da sa vezi la mine cand bate soarele in bord si nu mai vad ca-i pe neutral si las ambreiaju si-l omor ,si intre timp se face verde ..si atunci dai si cauta in ce viteza o fost sa-l pun iar pe neutral sa-l pornesc ...pff lucru dracului....) voi nu ati patit???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 1, 2017 Autor Share Postat Iunie 1, 2017 (editat) Haha mereu când ies cu o manuală prin oras în prima zi mi-o fur grav așa. Ba moare printre mașini la semafor, ba gresesc o treaptă sau ceva și ajung sa ma claxoneze șoferii de matiz. Dar... Foarte Zen ma pun în mișcare la următorul verde Editat Iunie 1, 2017 de nikkon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Ai prins ideea! Schimbi mai des electromotorul si uite asa se invarte roata industriei. (se lauda astia ca electromotoarele de la masinile cu Start/Stop ar fi mai mari ca sa permite mai multe porniri...) La masini, functia start stop nu utilizeaza electromotorul pt repornire. La oprire motorul este franat totdeauna in aceeasi pozitie bine stabilita, cu un cilindru in compresie maxima. La repornire "frana" este eliberata si motorul reporneste, fara electromotor. Tocmai de aceea repornirea dureaza cateva zecimi de secunda. Bateiile de start stop sunt speciale prin faptul ca pot sustine mai bine consumul electric in perioada in care motorul nu functioneaza. Unele masini, cum am avut eu Mazda 6, sunt prevazute si cu un condensator care se incarca in timpul franei de motor. Acela mai ajuta bateria cand motorul e oprit. Tehnologia start stop nu este nicidecum echivalenta opririi motorului din cheie, ci se bazeaza pe principul descris mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 (editat) Stii tu ceva, la Mazda la motoarele pe benzina intradevar porneste fara electromotor, doar din injectie + aprindere, ajutat de faptul ca motorul se opreste mereu intr-o pozitie dorita pentru compresie. La diesel ei se lauda tot datorita pozitiei de oprire ca porneste intr-un singur ciclu complet fata de minim 2 cat e de obicei necesar pentru un motor diesel, dar pornirea e clasica cu electromotor pentru ca nu exista aprindere cu scanteie la diesel. Dar asta nu e valabil la toti producatorii, majoritatea folosesc pornire clasica cu electromotor in start-stop si la benzina si la diesel. Editat Iunie 1, 2017 de thesaw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Salut, Cele mai afectate componente in acest sistem de pormire-generare energie/incarcare sunt acumulatorul si demarorul. Depinde de ce traseu ai zilnic pentru a decide ce cale alegi, oprire motor la semafor sau nu. Cei mai multi producatori asigura o durata de viata a electromotorululi pentru 10 ani sau 100.000 km, sau mai exact 30.000 cicluri pornire-oprire. Acumulatorul se reface complet/incarcarca 100%, dupa 10 km de mers de la ultima pornire( grafic/foto), astfel ca ciclul de pornire mers 1,5 vkm, apoi stop si iar pornire, etc. de mai mult de 10 ori pe zi duc la scadere duratei de viata a acumulatorului cu 50%. Recomandare pentru sistemul clasic de pornire-oprire este de max. 10 porniri/opriri pe zi, iar valoarea ideala pentru durata maxima de viata a acumulatorului si electromotorului/demarorului este de 5 . Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.