Sari la conținut

VN 800 merge intr-un cilindru


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

PT. Bec : pentru pontul asta imi datorezi cateva beri. Nu-mi spune ca stiai?!

ne demonstrezi a mia oara ca esti pamant

 

 

retardare mai mare nu am auzit, nu are nici un sens sa pornesti motorul cu compresmetrul infipt pentru ca .....suspans .... NU AI CU CE VALORI SA COMPARI (gen alea din manual)

 

ti-a iesit compresie mai mica pentru ca ai masurat la relanti ... si ce se intampla la relnti fata de o masuratoare normala de compresie (pe langa diferenta de rpm) ??? a??? ce crezi tu christosul motocicletelor ca se intampla

 

iti spun eu de data asta... ai clapetele de acceleratie inchise !!!! ... cand iei normal compresia se specifica in orice manual ca se masoara cu acceleratia deschisa la maxim... daca uiti s-o deschizi vei avea valori mai mici comparabile cu aberatiile tale.

 

 

cumpara un leak down tester si nu mai incerca sa gasesti tu proceduri de diagnosticare cand abia reusesti sa treci strada.

 

 

limbrik

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e si ideea, sa vezi ce compresie ai la ralanti cu clapeta inchisa!

Leak down test e si ala util dar e muuult mai simplu sa faci testul cu ralantiul.

IDEEA de baza e ca se compara valorile de pe cei doi cilindri, trwbuie sa fie egale si e stiut faptul ca sub 100PSI nu se mai aprinde cilindrul respectiv.

Simplu si rapid!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e si ideea, sa vezi ce compresie ai la ralanti cu clapeta inchisa!

Leak down test e si ala util dar e muuult mai simplu sa faci testul cu ralantiul.

IDEEA de baza e ca se compara valorile de pe cei doi cilindri, trwbuie sa fie egale si e stiut faptul ca sub 100PSI nu se mai aprinde cilindrul respectiv.

Simplu si rapid!

Sah mat superbec !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In timpul testului daca accelerezi putin obsa vezi ca ai o crestere de compresie, pestw pragul de 100PSI, urmarea fiind ca motorul daca e turat merge in doi cilindrii dar la ralanti e inte.unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e si ideea, sa vezi ce compresie ai la ralanti cu clapeta inchisa!

Leak down test e si ala util dar e muuult mai simplu sa faci testul cu ralantiul.

IDEEA de baza e ca se compara valorile de pe cei doi cilindri, trwbuie sa fie egale si e stiut faptul ca sub 100PSI nu se mai aprinde cilindrul respectiv.

Simplu si rapid!

Gresit

 

Compresia este aceiasi, diferenta o face timpul in care ajunge la presiunea maxima, mai precis tu umbli la debitul aspirat.

 

Daca il lasi sa mearga destul ajungi la aceleasi valori....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti multe de invatat de la mine, deoarece spre deosebire de marea majoritate io repar motoare 10-12ore pe zi de vreo 5 ani :))

Nici eu nu credeam ca masuratoarea la rece este concludenta, dar dupa ca am masurat sute de motoare pot spune ca masurarea la rece este extrem de precisa si poate spune la felnde multe ca si cea facuta la cald.

Multi au probleme la motoare la rece, dimineata cand pornesc prima data motorul.EI bine, atunci trebuie masurat, la rece, ca sa simulezi cat mai exact conditiile.

» Post actualizat in 01 Jun 2017 20:55

Ca idee, azi am lucrat la Simson din 58, Vespa S50din 2007, Royal Star Venture 1300 din 2000, Honda Furry 2014 si Kawa ER6N.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

strici dimineata in juma de ora ceva apoi stai restul de 12 ore sa repari ce ai stricat.

Prosti rau producatorii astia. Nu au stiut sa scrie in manualele lor despre masuratoarea la rece.

 

Mai alex, valorile compresiei - mentionate prin toata literatura, sunt relevante doar daca masuratoarea respecta conditiile specificate. Doar asa poti sa evaluezi starea motorului respectiv. Altfel compari mere cu pere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zidule esti ca de obicei, pe DINAFARA!

Manualele care se gasesc nu au fost facute de producatori, sunt facute de editori cum sunt Haynes si au muuuuuulte lipsuri si lacune.

Asa ca manualul e un ajutor bun dar nu de fiecare data. Cand apar probleme nu orea mai e de folos, atunci trebuie sa folosesti diferite tehnici de diagnoza care nu sunt trecute in niciun manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haynes Manuals sunt total diferite de Service Manuals. Haynes sunt publicate de britanici pe baza experientelor teoretice si practice ale unor mecanici si inginer, pe cand manualul de reparatii/service este publicat de firma producatoare a motocicletei sau auto. Cand se fac interventii de natura mecanica sau electrica la o motocicleta se consulta SERVICE MANUAL !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti consulta si Oracolul din Delphi, atata timp cat diagnosticul pus e corect si lucrarea e de calitate. Manuale de service nu se prea gasesc, astea de zici tu, sunt ca si Duhul Sfant, toti stim ca exista dar nu l.a vazut nimeni. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti consulta si Oracolul din Delphi, atata timp cat diagnosticul pus e corect si lucrarea e de calitate. Manuale de service nu se prea gasesc, astea de zici tu, sunt ca si Duhul Sfant, toti stim ca exista dar nu l.a vazut nimeni. :)))

Duhul asta, lucreaza tot la voi?

 

Ontopic: puneti si voi mana pe un manual de fizica de scoala generala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On topic: am avut aceiasi problema cu inegrirea bujiilor, dupa sincronizarea carburatoarelor a fost mai bine cateva zile si iar a inceput sa le inegreasca pana se oprea motorul. Solutia: schimbat filtrele de aer. Aratau bine la exterior dar nu prea mai trecea aerul prin ele. Incearca sa pornesti motocicleta fara filtre sa vezi ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti consulta si Oracolul din Delphi, atata timp cat diagnosticul pus e corect si lucrarea e de calitate. Manuale de service nu se prea gasesc, astea de zici tu, sunt ca si Duhul Sfant, toti stim ca exista dar nu l.a vazut nimeni. :)))

1. Sa inteleg ca repari numai motociclete 'vintage' pentru care nu mai gasesti manuale? Si daca ai motocicleta ta din semnatura la reparat ce faci?

2. Faci confuzie intre termeni: diagnostic este folosit de medici, un rezultat dat in urma unei consultari medicale pentru un pacient. In auto/moto termenul folosit este DIAGNOSTICARE procesul prin care se stabilesc cauzele unei functionari anormale pe baza valorilor/rezultatelor obtinute in urma unor probe. Aici discutam de CAUZE si rezultatele lor= DEFECTIUNI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti consulta si Oracolul din Delphi, atata timp cat diagnosticul pus e corect si lucrarea e de calitate. Manuale de service nu se prea gasesc, astea de zici tu, sunt ca si Duhul Sfant, toti stim ca exista dar nu l.a vazut nimeni. :)))

am eu duh sfant de soiul asta pt bmw-ul meu si pentru kawasaki KLE - ala la care ai masurat tu compresia la rece si - evident - pentru IJ (inclusiv ot carburatorul nou tip k68) :D . Vii cu un six pack rece si te las sa te uiti la ele.

vezi ca au part number, se pot cumpara daca tii neaparat.

 

BMW AG Motorcycle Division
After Sales
Published by: BMW AG Sparte Motorrad
After Sales
UX-VS-2
D - 80788 München
All rights reserved. Not to be reprinted, translated or duplicated either wholly or in part without prior written
permission.
Errors and omissions excepted; subject to technical amendment.
Produced in Germany
pt kawasaki Part No .999 24-1352-01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...