Sari la conținut

Ce ar trebui sa stiu despre BMW F 800 R ?


vik55
 Share

Postări Recomandate

Sal.

As vrea sa cumpar pentru fiul meu acest model [ bmw f 800 r] de fapt el a ales modelul ,el merge mai mult prin oras ceia ce nu fac eu cu vaca [ bmw r1200gsa] .

Are cineva acest model ? de ce probleme s-a lovit ?

In mare problemele RT-lui si a GS-lui le cam stiu .

Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am testat-o o saptamana. Motocicleta 7/10 dpmdv. Vibreaza destul de deranjant in turatii mari. Motorul desi are 90(?) de cai e usor dozabil. Chiar ai impresia ca esti pe o motocicleta de capacitate mai mica. Frane ok. Comenzile mi s-au parut made in China. Destul de spatioasa. Pozitie confortabila si pentru distante mai mari. In oras se incinge destul de tare. ESA mi s-a parut un gimmick de marketing. Bordul mare, usor de citit. O duzina de informatii. Finisaje si detalii peste medie (mai putin blocul de comenzi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica man : Motorul desi are 90(?) de cai e usor dozabil. Chiar ai impresia ca esti pe o motocicleta de capacitate mai mica.

Ce sa inteleg ,,,,,cam puturoasa ? :-L . Pai daca nu are ceva zvc in ea odrasla se reorienteaza si ma duce spre japoneze :rusinica: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motoret de ~90 cp are zvac in ea. Acum depinde pe cine intrebi ca fiecare intelege zvacul in alt fel. Pentru unu venit de pe scuter de 125 e racheta, pt unul venit dupa SBK de 180 cp e pipi. Eu am mers cativa km cu a unui prieten si mi s-a parut o mobra decenta si mai ales manevrabila, foarte fun de condus. Eu venind de pe SS si SBK m-a surprins placut felul in care dezvolta puterea. Personal asa ceva as folosi la o tura solo in jurul lumii de exemplu, mi se pare o mobra echilibrata din multe puncte de vedere. Pentru mine vibratiile nu reprezinta o problema ca eu numai pe vibratoare am mers si mi-a placut :laugh:

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa confirmi? Ce Triumph? Nimic n-am inteles. Eu mi-am spus parerea dupa o tura scurta pe exemplarul unui prieten si initiatorul citeste opinia mea si a altora si isi formeaza o parere proprie. pareri contra nu am ca nu am mers suficient de mult sa le observ, amicul meu a venit cu ea pe roti din Germania de unde o cumparase si a dat pe la mine sa mi-o arate. Mie mi se pare ca e si aratoasa dar mie imi plac oricum designurile mai neconventionale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa confirmi? Ce Triumph? Nimic n-am inteles. Eu mi-am spus parerea dupa o tura scurta pe exemplarul unui prieten si initiatorul citeste opinia mea si a altora si isi formeaza o parere proprie. pareri contra nu am ca nu am mers suficient de mult sa le observ, amicul meu a venit cu ea pe roti din Germania de unde o cumparase si a dat pe la mine sa mi-o arate. Mie mi se pare ca e si aratoasa dar mie imi plac oricum designurile mai neconventionale.

Da , iartă-mă, le-am zis cam amestecat. Eu eram individul cu 125, confirmam ca 90 de cai mi se par rachetă. Îi spuneam lui vik să-i sugereze fiului Triumph.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

As vrea sa cumpar pentru fiul meu acest model [ bmw f 800 r] de fapt el a ales modelul ,el merge mai mult prin oras ceia ce nu fac eu cu vaca [ bmw r1200gsa] .

Mai degraba 700 GS, acelasi motor cu doar 77 de cai dar cu o cutie mai bine etajata.

Pe 800 R este exact motorul de pe 800 GS, fara nici o modificare.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica man : Motorul desi are 90(?) de cai e usor dozabil. Chiar ai impresia ca esti pe o motocicleta de capacitate mai mica.

Ce sa inteleg ,,,,,cam puturoasa ? . Pai daca nu are ceva zvc in ea odrasla se reorienteaza si ma duce spre japoneze .

Mie mi s-a parut usor puturos. De dus se duce doar ca nu destul cat sa-ti puna un zambet pe fata. Cuplul nu musca daca intelegi ce spun (si eu sunt posesor de cruiser) :)) Pt un incepator si chiar rider intermediar e mai mult decat ok ;) Cel mai bine sa faca un test drive la BMW Motorrad. Oamenii sunt mega amabili.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de sfaturi / pareri dar avand in vedere ca tot pe mine o sa cada intretinerea [ tineretul stie decat sa dea gaz ,,ce sa mai vb de un spalat si alea alea ] eu de vreo 15 ani cu bmw-urile ,,,,,,


» Post actualizat in 03 Jul 2017 19:29

Multam de sfaturi / pareri dar avand in vedere ca tot pe mine o sa cada intretinerea [ tineretul stie decat sa dea gaz ,,ce sa mai vb de un spalat si alea alea ] eu de vreo 15 ani cu bmw-urile ,,,,,, Mda sa mai vedem si prin curtea japonezelor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Mie mi s-a parut usor puturos.

+1. Recomandarea cu F700 este si mai haioasa.

Cu aceeasi motorizare, dar cu motor putin mai mare are Husqvarna Nuda.

» Post actualizat in 04 Jul 2017 08:40

tineretul stie decat sa dea gaz ,,ce sa mai vb de un spalat si alea alea

Tineretul stie ce este invatat.

No more f. comments...

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1. Recomandarea cu F700 este si mai haioasa.

Cu aceeasi motorizare, dar cu motor putin mai mare are Husqvarna Nuda.

O fi haioasa, dar este adevarata. Am mers cu 700 GS si 800 GS peste 1000 km cu fiecare. F800 R/GS se simte ca un 700 GS limitat la 55 de cai.

F650 Twin/700/800 GS este Husqvarna Nuda (redus la 800 cc), cadrul central, motorul cu anexe si evacuarea sunt aceleasi piese pe ambele marci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Vroiam sa zic ca si asa motorul acela de 800 este lesinat bine. Sa recomanzi aceeasi configuratia, marca, etc, la 700 cmc (mie unul) mi s-a parut ca nu renteaza.

Partea cu adevarat grea este ca nu exista nici un naked care sa aiba designul F800R-ului; care pana si necredinciosului din mine ii place enorm.

Da, ai Fz-uri, Triple, Z-uri, dar nici una nu se apropie de designul F/R-ului.

Singura cam pe acelasi segment, dar cu incomparabil mai multa putere, inertie, cuplu, etc este K1200/1300 R.


» Post actualizat in 04 Jul 2017 20:07

Edit-ul pacii...

Deci, ideea finala:

 

Vroiam sa zic ca si asa motorul acela de 800 este lesinat daca ai experienta si/sau daca vrei sa il scoti din mediu urban.

Din cauza aceasta am spus ca, din punctul meu de vedere, o capacitate si mai mica, in cazul nostru 700, pentru mine este si mai nerentabila.

 

Partea cu adevarat grea este ca designul F800-ului este cu adevarat ceva iesit din comun. Pana si mie imi place la nebunie.

Da, ai Fz-uri, Triple, Z-uri, dar nici una nu se apropie de designul F/R-ului.

Parerea mea este ca motocicleta aceasta sufera de aceeasi meteahna ca si Nuda.

Design cat zece motoare, putere si cuplu cat pentru jumatate.

 

Singurele cam pe acolo ca si design (desi eu unul nu le consider la fel de rafinate si gentlemen like), si carora nu le lipsesc puterea si cuplul (dar nici inertia aferenta) sunt K1200/1300 R.


» Post actualizat in 04 Jul 2017 20:10

Nu am citit specificatiile dar imi este greu sa cred ca F800 2 in linie este in stare de 90 de cai.

As vrea sa ma insel, am mai facut-o, dar motocicleta respectiva puteam sa imi pun o perna pe ghidon, sa mor de plictiseala sau sa o calez intr-o saptamana incercand sa scot ceva din ea.


» Post actualizat in 04 Jul 2017 20:13

M-am inselat. Mea culpa. 86 CP.

Nu incerc sa ma scot, dar feelingul tot asa ramane. :crack: .

Motor de incepatori si oras. Checked. Perfect pentru ce vrea OP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza aceasta am spus ca, din punctul meu de vedere, o capacitate si mai mica, in cazul nostru 700, pentru mine este si mai nerentabila.

F700 are exact aceeasi cilindree ca 800, exact acelasi motor dar cu alta harta care scoate doar 77 de cai, dar il face mai sprinten decat un F800. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ok, am inteles... :tomato:

O sa alerg sa ma ascund :stuck:

Credeam ca un F650 de 800 cmc a fost suficient. Nu stiam si de gimmick-ul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,,,,,,Tineretul stie ce este invatat.,,,,,,,Mda usor de zis .Era vorba de o motoreta pt oras care sa aiba cate putin daca se poate din toate , confort, ceva putere , aspect , intretinere ,,,,,,

Ms pt parerile / sfaturile voastre .

Editat de vik55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura cam pe acelasi segment, dar cu incomparabil mai multa putere, inertie, cuplu, etc este K1200/1300 R.

 

Mai sunt inorogi din-ăștia: Superduke 990, Monster S4R, etc. Nu au puterea sau cuplul K-ului, dar nici greutatea/inerția - deci tot pe acolo ca fun, prezență și impact.

 

Parerea mea este ca motocicleta aceasta sufera de aceeasi meteahna ca si Nuda.

Design cat zece motoare, putere si cuplu cat pentru jumatate.

 

...și încă Nuda are motorul ceva mai mare - 900cc (alezaj și cursă mărite). F700/800 e o Nuda diluată din toate punctele de vedere. De la echipamente, motor, și design: ascunde-i farul și sigla și-i dispare cam orice particularitate. Este o motocicletă destul de anonimă, făcută pe o platformă modulară (cadrul și trenul rulant se regăsesc pe vreo 7 modele "diferite"), gândită să fie accesibilă ca preț. Meh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

,,,,,,,Tineretul stie ce este invatat.,,,,,,,Mda usor de zis .Era vorba de o motoreta pt oras care sa aiba cate putin daca se poate din toate , confort, ceva putere , aspect , intretinere ,,,,,,

Ms pt parerile / sfaturile voastre .

Imi cer scuze pentru remarca vizavi de junior.

Eu am trait tineretea in alte timpuri, nu sunt deloc de acord cu primitul gratuit, dar asta trebuia sa fie treaba mea si nu sa ma apuc sa imi exprim aici opinia.

Inca o data, scuze.

 

 

Revenind la subiect:

In locul baiatului (fiindca pana la urma el va fi beneficiarul) eu as intra pe toate site-urile producatorilor moto ce au reprezentante in Ro. Nu ii mai insir aici.

Alternative sunt. Este o chestie de gust.

Din pmdv sunt la fel sau poate mai fiabile si poate si mai ieftine.

Locuind in Bucuresti aveti avantajul de a le si putea vedea live, eventual si testa.

Rasfoind subiectul, acum am vazut ca ultimul model de 800R este restilizat bine iar farul este cat se poate de japonez/asiatic. Cel cu 2 faruri ramane pentru mine "the" F800R.

» Post actualizat in 05 Jul 2017 12:07

Singurele cam pe acolo ca si design (desi eu unul nu le consider la fel de rafinate si gentlemen like), si carora nu le lipsesc puterea si cuplul (dar nici inertia aferenta) sunt K1200/1300 R.

 

 

Mai sunt inorogi din-ăștia: Superduke 990, Monster S4R, etc. Nu au puterea sau cuplul K-ului, dar nici greutatea/inerția - deci tot pe acolo ca fun, prezență și impact.

 

Da, eu am vrut sa zic ca 1200 si 1300 K/R aduc (cumva) cu designul bavarez, sobru, ingineresc, cu linii mai drepte, al primei generatii 800R. Pana la un punct. De la care aluneca cumva prea tare in zona power, fighter.

Am vazut multe F800R prin Milano dintre care unele calarite de tipi in tinuta full office - costum, cravata, etc. Si se pretau perfect. Erau un melanj super fain.

Pe Monster4R, poate, poate, dar pe SD990...hmm...nu stiu cum ar arata un tip la costum.

Este un videoclip pe YT unde postatorul a descris-o f. bine - motocicleta pentru corporatisti.

Mie unul insa nu imi vine in minte nici o alternativa cu design pt aceeasi nisa dar ceva mai puternica in categoria asta (urban/commuter).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca verei sa muste cuplul - umbli putin la kitul de lant. lasi 1-2 dinti mai jos pe fata; pui cativa in plus pe spate si o sa te chinui sa stai cu fata jos cand pleci de la stop. nu e mare vraja

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor ms. frumos dar hai sa o inchidem s-a cumparat biletul avion spre D si cat de curand va zic cu ce m-am intors ,,,,,,, X-( .

Toate cele bune .

Ps.

Aici chiar ai nimerit-o 100/100 ,,,,,,Am vazut multe F800R prin Milano dintre care unele calarite de tipi in tinuta full office - costum, cravata, etc. Si se pretau perfect. Erau un melanj super fain,,,,,,,,


» Post actualizat in 16 Jul 2017 12:47

Una din cele 68 de modele ale editiei limitate F800R Chris Pfeiffer a ajuns si in Romania

Parerea mea, dupa 2000 de km facuti cu ea acest model chiar e de nota 9-10 :10:

 

20139589_1697111743650439_86590788456378
20023821_1697111816983765_6859103106213120032125_1697116876983259_6390719636324420046419_1697116880316592_15029477832675


» Post actualizat in 16 Jul 2017 12:49

19989719_1697121463649467_15597261858340


» Post actualizat in 16 Jul 2017 13:05

Una din cele 68 de modele ale editiei limitate F800R Chris Pfeiffer a ajuns si in Romania

Parerea mea, dupa 2000 de km facuti cu ea acest model chiar e de nota 9-10 :10:

 

20139589_1697111743650439_86590788456378
20023821_1697111816983765_6859103106213120032125_1697116876983259_6390719636324420046419_1697116880316592_15029477832675


» Post actualizat in 16 Jul 2017 12:49

19989719_1697121463649467_15597261858340


Edited by vik55, 05 July 2017 - 07:17 PM.

INCEPATOR 100% .

Editat de vik55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Alta din cele 68 am adus-o eu din italia in romania. Dar apoi eu am plecat din tara si a trebuit s-o vand. Vik se pare ca a fost competitorul meu norocs, a mea a fost pe piata in acelasi timp dar s-ao vandut abit in marite si pt doar 3800 euro (stare impecabila, 32000km). Dar de, a mea era la tara in galati, nu in buricul targului.

 

Insa tot raul spre bine, mi-am luat aici modelul 2015. 

 

Si vreau sa ii schimb becul de pozitie. Daca are careva idee, un PM va rog.

 

Eu iubesc motocicleta asta, desi inca nu am prea multi km cu ea. Nu are surprize de putere, dar are destula(insa e cea ma puternica pe care am avut-o deci..)

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

Salut, am zis sa nu mai deschid alt topic deoarece am o intrebare legata de sistemul de franare la F800R cu ABS si zic eu ca se incadreaza bine aici. 

Vreau sa ii schimb lichidul de frana si nu stiu daca trebuie sa fac anumite "manevre" in plus fata de un schimb de ulei la un motor normal, fara ABS. Intreb deoarece din rezervorul de lichid de frana de pe fata, conducta coboara spre roata si cand se bifurca pentru cele 2 seturi de placute, se desface de fapt in 4 directii: una catre fiecare etrier si 2 care intra undeva "in motor". Stiu ca in mod normal, se goleste instalatia prin fiecare supapa de pe fiecare etrier, completand concomotent in rezervor cu lichidul nou, insa ce fac cu celelalte conducte care nu stiu unde ajung? E ceva ce ar trebui sa fac in plus? 

Si inca ceva, de unde pot cumpara furtun de dimensiunea potrivita supapelor de lichid de frana montate pe fiecare etrier pentru a realiza un schimb de lichid cat mai curat si rapid. 

Multumesc! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...