ice97 Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 buna ziua nu stiu daca poate unde trebuie,dar am si eu o mica intrebare.am achiziționat un mt 09 din 2014.mobra mere foarte fain pina la 155-160 unde intra in niste trepidatii puternice pe fata (nu am curaj sa urc mai sus).stiu ca acest model ar avea din fabricatie ceva probleme cu furca fata,dar parca trepidatiile sint prea mari .am văzut ceva filmulete pe youtube si acolo am vazut modelul asta urcînd la viteze de 270-280..nu ca as avea se gand sa ajung si eu acolo,dar parca as vrea ca totul sa fie in regula..cauciucurile sint sit 2015 michellin si nu sint uzate neuniform.mobra se manevrează lejer.ceva sfaturi ar fi utile sau un service bun pe raza jud hd ,alba..multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpS Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Salut, aceeasi problema am auzit-o la un amic, care se plangea ca de la 150 devenea foarte instabila (e vorba de un MT Tracer 09 2016). Vezi ca pe 2015 yamaha a facut recall pe problema asta. Cum tu zici ca e din 2014, nu mai ai garantie .. insa du-te la yamaha, ar trebui sa te poata ajuta cu remedierea acestei probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Axul rotii e OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Salut, Poti sa descrii trepidatiile astea? sus/jos? stanga / dreapta ceva specific? Suspensia spate in ce stare e? Cand ai schimbat uleiul la furca ultima data ? A fost schimbat corect ? Rulmentii la jug mai sunt in firea lor? Roata fata e echilibrata corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Este oarecum normal sa zic asa. Motocicleta este destul de usoara si este un naked,adica aerodinamoca slaba. Daca totol este ok din punct de vedere al rulmentilor de la roti,si echilibrare anvelopelor si setari suspensie, atunci ramane sa achizitionezi un amortizor de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ice97 Postat August 1, 2017 Autor Share Postat August 1, 2017 buna,trepidatiile sint stinga-dreapta..moto e luat de aprox 2luni ,nu prea am avut timp s-o puric ..la rulmenti mă pot uita..as avea garantie 1 an cred ,dar m-am cam lămurit cum e cu garanția si nu insist(trebuia să mă duc la o luna cu ea si nu am fost)..ramine să vad echilibrat roți si rulmenti pe la jug in vreun service..mersi pt răspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Trepidatii stanga dreapta ar fi o tendinta de voblaj. Intareste suspensia spate putin si verifica presiunea in roti. Verifica dacca rotile sunt aliniate corect Inspecteaza guma fata cu atentie, mai ales pt urme de lovituri. Chiar daca arata bine poate sa aiba ceva probleme de structura. Chiar daca mobra e usoara nu are motiv sa faca asa ceva la 150. Mobra mea are 193 kile plin (comparabil), multe necazuri (roata fata, rulmenti jug, cuzineti furca, aerodinamica de autobuz care merge cu spatele) si tot nu are nici o problema de oscilatii..... bine, alta clasa alte caracteristici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 TNG are dreptate. Daca aspectele tehnice sunt in regula ramane varianta amortizorului de ghidon, scumpa, sau varianta olteneasca, capete de ghidon cat mai grele, chiar si luate imprumut de test, macar sa iti faci o idee daca chiar asta e buba, pana sa te arunci la investitii in amortizor de voblaj de calitate si sa vezi pe urma ca nu e de acolo. Daca esti din Bucuresti te pot ajuta eu cu capete de ghidon, sa faci un test, am de 206 g, pt ghidon de 22, cum banuiesc ca ai si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Cunosc foarte bine ambele modele MT09 si Tracer ,de aceea stiu care sunt priblemele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Pe langa ce au spus colegii, as mai adauga verificarea rotii din fata. S-ar putea sa fie nevoie sa o ruluiesti si sa o reechilibrezi. Probabil motocicleta inainte a facut power wheelie sau a luat niste gropi serioase iar roata fata s-a deformat indeajuns incat sa fie un disconfort. Eu la R1200R am amortizor de ghidon si am avut o problema similara, am fost la SAMA service, au dat jos baietii roata, au luat-o la ruluit si reechilibrat si nu mai am nici o vibratie parazita in ghidon, indiferent de viteza sau de turatia motorului in functie de treapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ice97 Postat August 1, 2017 Autor Share Postat August 1, 2017 mersi de oferta,paulynos.din pacate sint din petrosani hd. din discutiile purtate azi cu niste prieteni ca state mult mai vechi decit mine pe moto ,am hotărît sa schimb caucioacele(oricum aveam asta in plan.. ha ha, da la anu si sint dunloap nu michellin cum am spus mai sus).am sa va tin la curent cu ce se întîmplă.. » Post actualizat in 01 Aug 2017 12:09 @bigfoot.ce inseamna ruluit?s-ă intervenit la janta?.. » Post actualizat in 13 Aug 2017 14:11 după cum am promis revin..schimbat cauciucuri fata/spate(pirelli diablo strada) si totul merge ata..mersi pt post-uri si deranj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.