do_it Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Salut. Vara asta din pacate am trecut-o fara scooter. Ma pregatesc temeinic sa dau comanda in Feb., la urmatorul scooter. Am 2 vaiante: imi iau tot Downtown 350i ABS de care am fost f. multumit (l-am vindut prin Nov. 2016 din motive neprevazute si triste in familie) sau, daca bugetul imi permite imi iau Kymco AK 550 (costa 9.800 € si se asteapta cam 2 luni pina vine). Marti 29 Aug am facut testdrive cu el. Tin sa va spun ca am mers cam cu toate (maxi) scooterele disponibile ( Kymco Xciting 400, Yamaha Xmax 400, SYM Maxsym 600, BMW C650 S, Suzuki Burgman 400i si bineinteles Yamaha Tmax 530)... Ei bine, AK550 nu are nici o treaba cu un scooter... se comporta ca o motocicleta, demaraj f bun si f.f. echilibrat (este SINGURUL din segmentul lui care este echilibrat 50 / 50 greutate fata spate - cine intelege ciclistica unei moto stie ce inseamna asta). Are un comportament neutru si e f stabil. Daca am noroc la bani mi-l iau. Ptr. cine e curios: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 La ce e bun scuterul asta? Eu nu as da 10 mii pe asa ceva nici batut. De aratat nu arata rau... Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Septembrie 6, 2017 Autor Share Postat Septembrie 6, 2017 Te plictisesti...!?! Fii inteligent te rog... nu era vb despre tine sau despre preferintele tale (sau poate trebuia sa fie Yamaha T-max 530 care are mai putini cp dar care este cu aproape 4oooe mai scumpa!!! ca sa nu mai vb de BMW C650S care e deasemenea mult mai scump...). Sau poate ai postat doar asa... ca sa mai scrii si tu ceva nu-i asa? Vezi tu, Super Membru Avansat de ce se umple forumul de discutii out of topic... ? Ma gindeam ca stii ceva despre AK 550 ca sa fi de folos... dar... Te rog nu te mai baga in seama doar asa ca sa mai scrii si tu ceva. oare tot asa esti si in traffic? Nasol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 E clar. A iesit ala din tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Septembrie 6, 2017 Autor Share Postat Septembrie 6, 2017 Da... am alergie la prosti (no offence dar faptele si postarile vorbesc despre fiecare dintre noi si aici tu te-ai bagat in seama nasol). Citeste ce ai scris si vezi... eu nu am facut decit sa "iti arat oglinda", imi pare rau ca "te-am aratat"... mai grav e ca din astia ca tine sunt prin traffic... Cum ti-am spus, daca era in Suzuki Burgmann 650 sau T-max 530 consistent mai scumpe, probabil in mintea ta at fi fost ok nu-I asa? Desi din punct de vedere al design-nului recunosti ca AK 550 "nu arata rau". Numai irita lumea si nu mai intoxica forumul off topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Hai ca m ai convins! Esti la fel ca si rabla de incerci s o prezinti! Cazan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Septembrie 6, 2017 Autor Share Postat Septembrie 6, 2017 Bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 hmm,dar cu ce ar fi mai bun(in afara de pret) decat un t-max ? t-maxul stiu ca este cel mai sportiv maxiscuter,si ca are una dintre cele mai bune ciclistice(daca nu o are din ce am citit eu),kymco asta pare bun raport pret/calitate,stiu ca prin italia se tot cumpara kymco,are acceleratia mai buna decat un t-max ? in fine poate tu iti dai seama mai mult pentru ca ai mers pe ele,iar un kymco nu are atata reclama cat o yamaha.si o intrebare:se merita pentru tine un scuter atat de mare ?? mergi cu pasager si bagaje? o arzi touring? daca nu,rezumate la un 300-400,eu cel putin asa as face,arata foarte bine kymco asta,pare cam copie fidela t-max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi M Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Nu ai scris nimic de Honda Silverwing? Referitor la Kymco AK 550, am văzut un review făcut de un moto vloger și pare mișto de tot. Spor la cumpărat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Scuterele și sau maxiscuter au publicul lor. E greu să-i explici cuiva care nu e curios de ele că mai degrabă ai da 10.000 pe un maxi și nu 6000 pe un rr,ss, etc. Eu am o curiozitate despre gilera gp 800. Te-ai dat cu el? Sunt curios cum cuplează ambreiajul la viteze de până în 60 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Septembrie 6, 2017 Autor Share Postat Septembrie 6, 2017 In sfirsit oameni cu care se poate discuta constructiv... Kymco este la origine, Honda (in 1963 sa desprins din Honda si au luat alt nume ptr ca Honda era deja marca inregistrata) iar ca fiabilitate sa stiti ca face motoare ptr BMW GS 650, C6050S. Sunt f fiabile iar aici sunt extrem de bine vindute. Au raport pret/calitate f bun iar reteaua de dealeri este mult mai bine raspindita fata de Yamaha (am trei Kymco dealeri in oras si doar unul singur de Yamaha). Comparativ cu renumitul T-Max 530 din punct de vedere al ciclisticii AK 550 l-a depasit. Cum am spus are greutatea repartizata 50/50 ceea ce Tmax nu are. T-max nu mai este cel mai sportiv maxiscootre ci Kymco AK 550. Am mers proaspat cu amindoua... este f echilibrat AK. Si la demaraj se simte un usor avantaj la AK. T-Max 46 cp si 213 kg rezulta 4.6 kg/Cp iar AK 550 53,6 cp si 226 kg rezulta 4 kg/Cp. Unde cistiga bine AK 550 este la modul egal de distribuire al greutatii. Inca ceva: AK 550 are centrul de greutate f jos (au reusit sa dezvolte motorul cu cilindrii in pozitie orizontala. Daca ave-ti ocazia, va rog sa face ti un testdrive cu AK 550. Si in final conteaza si pretul. Eu zic ca o diferenta de aproape 4.000 € inseamna ceva asta in conditiile in care deja 10.000 € este mult. Nu fac turing prea mult dar iesiri in zona (100-300 km) fac cam una la patru weekenduri, in rest oras. Marg 80% cu sotia (deci suntem mai mereu doi pe motor) dar si Kymco Downtown 350 care l-am avut (30 Cp si 190 kg) si-a facut treaba extraordinar de bine si costa nou 5.000 € ne-ar ajunge. Bineinteles ca nu are confortul unui Silver Wing sau al unui Burgman. Cu Gilera GP 800 nu am gasit-o nicaieri dar cred ca e f scumpa. Am mers cu BMW C650 S (care e tot Kymco sub sa). Are 60 Cp dar si 250 kg. La semafor cind stai sa sti-ti ca il simti cit de greu e si nu demareaza mai tare decit AK 550. Va tin la curent cu ce fac. Daca as cistiga la loto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Atunci mergi in continuare pe 350ul,e mai echilibrat si la pret/consum/costuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Septembrie 7, 2017 Autor Share Postat Septembrie 7, 2017 Tin sa corectez confuzia: Kymco nu este made in China. Kymco este Made in Taiwan ( Kwang Yang Motor Co, Ltd ). https://en.wikipedia.org/wiki/Kymco Din experienta confirm ca sunt f de incredere si nu degeaba marca Kymco a fost aleasa de BMW ca sa faca motoare ptr anumite moto ale lor asa cum a facut de fapt si Kawasaki cu productia lor de scootere ( Kawasaki J300 ). La inchirieri scootere in tari ca Grecia Italia si altele, marca preferata (si rezistenta la "tavaleala") de firmele de inchirieri este tot Kymco. Deci Kymco este Taiwan si nu China (si Chinezii au ceva scootere bune). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 (editat) Motorul la j300 cine il face daca nu kakasaki ? Stiam un yamaha cygnus 125 cu vreo 180 000 km,folosit in regim de curierat si tot mergea,arata f bn kymco asta de 550,pe viitor ma gandeam la un t-max dupa ce renunt la moto,imi place mult si burgman 650 si x max 400 Sfat de la un mecanic grec despre gp800 -srv850:Fugi de ele !!! Editat Septembrie 7, 2017 de Robert Rmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Parerea mea e ca un scuter cu motor asa mare se apropie foarte tare de o motoreta de talie medie: consum, pret de achizitie, greutate, si ce-o mai fi. Un maxi il vad la 350-400, mai mult de atat si-si pierde mare parte din atuurile de scuter. Altfel arata bine jucaria asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Acu si Mercedes are motoare Renault, dar asta nu inseamna ca "la creature d'automobile" e miezul motoristilor. Nu ma pasioneaza segmentul, dar si eu consider ca un scuter atat de mare pierde avantajele si mai bine o moto. My 2¢ opinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Septembrie 7, 2017 Autor Share Postat Septembrie 7, 2017 In principiu toat lumea are dreptate daca se raporteaza la preferintele lor. Eu vb despre mine. Apreciez la un scooter printre altele, pozitia in sa (mai ales ca la maxi iti poti pune picioarele in mai multe pozitii). Un alt avantaj ar fi ca cel puti 1 casca o poti depozita sub sa. In ceea ce priveste designul fiecare are gusturile lui deci, nu se discuta. Mai apreciez si cutia auto (CVT). Am avut moto dar intre timp am descoperit alte placeri pe 2 roti si preferintele mi le-am ajustat dupa cum am vrut eu... nu ma mai incinta prea tare moto (altfel imi luam de mult; ca in pretul de 10.000 € as avea de unde alege). Nu mai vreau ambitie pe strada si sa ajung primul fara sa vad nimic din cauza vitezei... vreau sa ma bucur de peisaj, sa ma bucur de partenera mea de viata si distractie, vreau ca si ea sa stea lejer pe o sa generoasa (la un moto isi va rupe curu pe 5 cm de imitatie de sa si va sta intr-o pozitie f. incomoda, tensionata)... poate ptr unii nu se potriveste ce zic eu... dar eu vorbesc despre mine... Mai pun 2-3 poze cu ce apreciez eu la "2 roti" (si cu Mp3). Respect tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 De gustibus nu discutam. Pozitia "pe budă" nu iti ofera acelasi control ca si cea calare, rotile mici permit spatii de depozitare dar nu sunt prietene cu tinuta de drum. Iar ca vehicul de oras, cand are masa unui Varadero si volum asemanator (chiar daca mai jos) nu e chiar ce trebuie. Ambitii poti avea si cu o dihanie din asta, tine doar de ce ai sub casca. A, sa stii ca exista motociclete si cu saua pasagerului mai mare decat permisul de conducere, nu doar super sport! Nu te supara, ai cerut pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Legat de probleme la gp 800 eu nu prea am citit pe net de aceea eram curios de la cineva care il are. Posibil ca problemele sa apara din cauza ca toti vor sa mearga cu 200+km/h cu un maxiscuter, ceea ce nu e de ici de colo. John17 ai dreptate! In fiecare sezon zic ca imi cumpar si motocicleta, pentru acceleratie, pentru cutie, pentru viraje (fiind fan ducati monster alegerea e usoara) dar de fiecare data imi dau seama ca ,momentan pentru mine motociclismul insemnand 70% utilitate, nu prea am ce sa fac cu el. Daca maxiscuterele se apropie tot mai mult ca performante de motociclete probabil ca au sa castige tot mai mult din piata. Din punctul meu de vedere 70-90cp sunt suficienti atat pentru mine cat si pentru multi care cred ca au nevoie de mai mult. Daca maxiscuterele reusesesc sa scada in greutate si sa ajunga pe la aceste puteri probabil balanta se va inclina tot mai mult in favoarea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Septembrie 8, 2017 Autor Share Postat Septembrie 8, 2017 Ai si tu dreptate john17 nu te contrazic dar la test cu Kawasaki Vulcan 900 Custon si kavasaki Vulcan S, facut in Sept. anul tracut, am observat ca saua este un pic mai mare dar tot nu se poate compara cu saua unui maxiscooter. Tatsez o Foto iar in spate se poate vedea inca o data scooterul meu (Downtown 350i) Linga un Harley. Apropo am fast si cu citeva H.D. dar nu m-au convins din motive explicate aici /index.php?/topic/741824-ce-sa-aleg-oare/ Si nu ma supar deloc. Orice parere (de bun simt) este binebenita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Septembrie 8, 2017 Autor Share Postat Septembrie 8, 2017 Ca bine ai spus caracterincompatibil. Daca reusesc sa string suma de 10.000 € si decid sa imi iau Kymco AK 550 in primavara, atunci 90% sunt sigur ca imi iau in August 2 saptamani concediu ptr Romania (sunt din Bucuresti) si vin cu el acasa (pe remorca ca doar de aia am cirlig la masina). Am 2-3 prieteni cu maxi care ar dori sa ne vedem in tara cu jucariile. Oricum anunt si aici pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 8, 2017 Admin Share Postat Septembrie 8, 2017 (... ...) Nu fac turing prea mult dar iesiri in zona (100-300 km) fac cam una la patru weekenduri, in rest oras. Marg 80% cu sotia (deci suntem mai mereu doi pe motor) dar si Kymco Downtown 350 care l-am avut (30 Cp si 190 kg) si-a facut treaba extraordinar de bine si costa nou 5.000 € ne-ar ajunge. (... ...) Daca as cistiga la loto... Ca bine ai spus caracterincompatibil. Daca reusesc sa string suma de 10.000 € si decid sa imi iau Kymco AK 550 in primavara, atunci 90% sunt sigur ca imi iau Dom'le, in calitate de fost detinator de maxi (Burgman 650) imi spun si eu parerea, maxiurile sunt foarte misto, dar in sens invers fata de ce iti doresti tu, adica preponderent ture afara din oras, naveta etc. Nu stiu ce ciclistica are asta, dar Burgmanul era lung rau si la manevre era greoi tare, vad ca asta este copie fidela dupa TMax, care este mai scurt. Eu am batut cu el drumuri lungi si era foarte bun, mai putin dimensiunea gumelor pe 15 si suspensiile scurte, care iti scoteau toate pietrele de la rinichi. Ideea este ca oricat de misto a fost, tot am tanjit dupa un motor, ceea e mi-am si luat intr-un final. Daca ar fi sa-mi iau un scuter ti-as spune ca mi-as lua unul de maxim 300 cmc, pentru oras. Apoi mai este vorba si despre bani, din cum pui problema pare ca nu-i bati cu ciocanul si parca este pacat sa te omori dand 10.000 pe un fier de genul. Ca si brand da, confirm, Kymco chiar fac lucruri foarte bune, cum spui, toata Grecia are la inchiriat asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Octombrie 5, 2017 Autor Share Postat Octombrie 5, 2017 Salutare prieteni. Ieri am facut din nou un testdrive cu virful de gama de la Yamaha Tmax DX 530, concurenta directa a lui Kymco AK 550 ABS. Este al doilea test cu modelul nou de la Yamaha ca sa va informez corect. In ceea ce priveste pasagerul (am fost cu sotia): saua este cam exagerat de lata ceea ce obliga la o pozitie prea cracanata iar ca sa obtina spatiu mai mult sub sa, cei de la Yamaha au largit caroseria si au creat o fanta mai lata decit saua; atunci cind ai pasager nu va sta relaxat cu picioarele pe scarite pentru ca acea fanta iti impinge picioarele inafara scaritelor astfel incit pasagerul va trebui permanent "sa se agate" de scarite care apropo: sunt deosebit de mici !!! Este mai lat dar mai rigid locul comparativ cu AK 550 unde saua este "mai pufoasa". Acum in ceea ce ma priveste: la 180m si 90 kg care le am, cind stau pe loc cu scooterul ajung jos doar cu virful picioarelor; din nou datorita tunelului central care impreuna cu saua sunt exagerat de late !!! Cele doua butoane ptr deschidere Tank si Sa amplasate in prelungirea locului de stat uneori te freci cu testiculele pe butoane. Datorita faptului ca NU are greutatea impartita 50/50 (ATENTIE de retinut: asa cum are Kymco AK 550 !!!) atunci cind sunt 2 pers pe mobra de la 130-140 kmh fata devine usor instabila, ceea ce la Kymco AK 550 tot cu sotia pe mobra la 160 kmh mergea ca la 100 (din punct de vedere al stabilitatii). La acceleratie am simtit egalitate dar la viteze ridicate parca AK 550 are un pic de vana in plus (oare o fi acel plus de Torq care isi face simtita prezenta !?!) Motorul de la Yamaha este clar mai galagios sub tine si asta deranjeaza... amindoua modelele testate au avut aceleasi simptome. In schimb Tmax ofera Traction Control ceea ce AK 550 nu are. Cum se simte la mana?!? ei bine Yamaha este mai usoara pe cintar dar mai grea in trafic si mai ales daca stai linga ea si o ti fara crick sau altceva. Va invit din nou la Kymco dealer sa testati si voi AK 550 si apoi o Tmax dupa care va astept cu placere si interes la discutii si pareri. Si eu am fost un pic sceptic la inceput ca doar Yamaha Tmax este un nume si are suprematia de ani de zile. Doar ca atunci nu aparuse inca AK 550. Si in final va invit sa asculta-ti sunetul scos de Yamaha Tmax si apoi cel scos de Kymco AK 550; Yamaha este o jucarie pe linga esapamentul lui Ak 550. Citeodata este greu sa explici unui fan Yamaha sau Ducati sau... ca mai sunt si alti jucatori pe piata dar numai atunci cind testezi amindoua produsele te numesti "ca stii despre ce vorbesti". Exista o vorba: DACA TU NU STII NU INSEAMNA CA NU EXISTA !!! Ca sa inchei ceva preturi: AK 550 ABS costa 9800 € iar Tmax cea mai ieftina (fara nici un extras pe ea) incepe de la 11.495 apoi SX 12.295 si modelul DX 13.195 €. asta in conditiile in care ofera o sigla mai cunoscuta pe piata dar mai putin motor decit concurenta. Poze proaspete inclusiv cu pretul. Drive Safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Isi pierde coroana tmaxul ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 nu cred ca T Max are probleme sa piarda suprematia am vazut T Max in italia cu 150k la bord , pe cand Kymco nu cred ca o sa vada vreodata asemenea kilometraj fara RK cu tot cu laudele de pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.