Sari la conținut

Alegere maxiscuter


Florin Daniel
 Share

Postări Recomandate

Roata de 15, lumini LED, da, pare adus la nivelul 2018.

Latimea e aceiasi , 760 mm , au ridicat saua de la 710 la 750 mm

 

Hmm, Burgmanul 400 a avut parte de o modificare totala pt 2018. Acum aparent este mai subtirel oleaca si cu roata de 15 pe fata, chestii care se cam cereau. Nu mai are nici oglinzile alea urate, chiar daca foarte bune. Fiind si mai slab cu 7 kg decat modelul precedent eu zic ca se cam apropie de alegerea ideala. Ii mai schimbi si rolele cu unele Dr Pulley si aia e, te duci si la mare linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne tii si pe noi la curent cu ce alegere faci,pana acum ce iti face cu ochiul? Presimt un burgman sau ceva CU X...

x max ul de 400 imi face cel mai mult cu ochiul. cel de 250 sau 300 nu imi place inghesuiala care ti o ofera. parca este facut pentru mersoane de 1,50. nu ca sunt eu inalt 1,75cm

» Post actualizat in 23 Oct 2017 16:46

Salut. La motoboom.ro este fostul meu scuter Aprilia SR max 300, la 3000 EUR cu acte, 4000km, ca nou, un an are de folosinta (martie 2015-iun 2016). Eu l-am schimbat cu un Piaggio X10, pentru ca fac drumuri lungi cu el si Aprilia era mai sportiva ca si pozitie. Poti sa il cumperi cu incredere, nu e fortat, forjat, are curea noua Malossi, abreiaj Malossi si role noi. Merge brici.

 

http://www.motoboom.ro/second-hand/anunt/29209.html

cum este x10? este cel mai frumos dinrte maxi scutere dupa parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucura ca nu sunt singurul care recomanda utilul: spatiu de depozitare si roti mari.

Eu as sugera un Kymco, fac scutere din ce in ce mai performante. O spun asta nu pentru ca am unul (chiar daca nu extrem de performant).

Succes!

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florin -v, on 23 Oct 2017 - 19:28, said:

» Post actualizat in 23 Oct 2017 16:46

cum este x10? este cel mai frumos dinrte maxi scutere dupa parerea mea.

Indubitabil ( din punctul meu de vedere ). Aproape toate devin banale pe langa el.

Editat de Choixalacreme
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca il ajuta pe initiator in alegere dar as dori sa imi exprim si eu admiratia fata de X10: dupa gustul meu (si se pare ca suntem mai multi) E SUPERB.

Acum, discutând despre ce este X10 pot sa spun doar ca X10le de 125 e lesinat rau, e bine sa stai pe el sau langa el si sa faci poze. Dar de mers, poate daca ai ceva in jur de 50 kg.. Alea mai mari (350, 500) nu stiu ce pot, o fi ceva de capul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

In legatura cu frumusetea lui X10 nu pot sa am o parere neutra, dar...... e intradevar frumos. Atunci cand l-am ales m-am ghidat dupa aspect si performante, avand inainte Aprilia SR Max 300. Am citit despre noul motor de 350cc de la Piaggio si mi-a placut. Am avut de ales intre Burgman de 400 si X10 350 executive. Am ales X10, dupa aceea am aflat ca nu este pe stoc, am comandat B400, am aflat ca e pe stoc numai alb si acela prin August-Septembrie (sf. de sezon), dar intre timp se fabricase X10, asa ca am ramas la el si nu imi pare rau.

 

In ceea ce priveste performantele, nu pot sa il compar in nici un fel cu un motor pentru ca am mers putin cu acestea, doar la scoala de soferi si foarte putin cu un Hornet. Dar ca si scuter e foarte fain. Si acum sa povestesc:

 

Dimensiuni mari, spatiu suficient pentru picioare intinse (eu am 1.85m si 100kg), spatiu foarte mare sub sa (intra doua casti intregi XXL, incercat). In ciuda dimensiunilor mari, nu este foarte greu de manevrat pe loc, DAR datorita seii foarte late e greu de pus ambele talpi pe jos. Noroc ca are un centru de greutate jos, asa ca la niste mici dezechilibre nu cazi (incercat). Revenind la sa, e comoda, spre foarte comoda la drum lung (adica 150km/segment). Cu pauzele de rigoare nu se simte nici o oboseala. Pe mine ma deranjeaza suportul de spate, pe care l-am mutat cat de in spate se putea, dar totusi ma apasa in zona coccigiana. Pozitia in mers este verticala, picoarele se pot muta liber.

In mers la inaltimea mea simt vantul in zona pulpelor, umeri si cap. Nu este deranjant, ba dimpotriva nu te incalzesti prea tare vara. Am luat totusi un parbriz mai inalt de la Kappa, dupa ce il montez va povestesc despre el, deoarece la viteza mare (peste 120km/h) imi vibreaza capul, mai ales cu casca full.

Oglinzile, hm..., oglinzile nu sunt cele mai stralucite, adica in cea din stanga nu vezi daca e cineva langa tine, mai bine te uiti mai des in cea din dreapta. Evacuarea standard este foarte linistita si putin urata, de aceea eu am pus un Malossi (Arrow) omologat, dar i-am scos DB-killer-ul. Nu e deranjant la drum lung, iar sunetul este BETON :-).

 

Puterea (CP si cuplu) sunt suficiente (zic eu). Nu am mers cu doua persoane prea mult, dar nu se simte a doua persoana. Plecarea de pe loc si acceleratia pana la 80-100km/h este foarte vioaie si uniforma. Dupa aceea se mai linisteste putin pana la 147km/h (pe ceas), maxim cu cat am mers eu. Ca o viteza de mers "normal" eu zic ca 100-120km/h poate tine constant. Sa nu aiba nimeni pretentia ca de la viteza aceasta mai "sari" in depasire, adica nu poti da o treapta de viteza mai jos ca la motor. E ca la o masina normala in viteza a 5-a. ABS-ul a intrat o singura data, atunci cand o cornuta nu mi-a dat prioritate (noroc ca eu sunt destul de preventiv in condus si le vad coarnele de departe). ATC-ul este bun atunci cand pleci de pe nisip sau pietris (pe marginea drumului), dar e nasol cand urci pe pietris o panta. Atunci trebuie dezactivat.

Roata mica pe spate "simte" gropile si denivelarile din drum, dar eu am reglat arcul spate pe penultima pozitie, ca sa fie mai moale. In ceea ce priveste tinuta de drum, colegii moto mi-au spus "din spate" ca se tine bine in curbe, dar ca as putea sa ma inclin mai mult. Eu nu am curajul, mi-e frica de lovituri, plus ca sunt constient ca plastice nu mai prea gasesc la ea.

In rest, nu vibreza, nu scartaie, plasticele se tin inca bine, e noua. Eu sunt foarte multumit de X10, l-as schimba cu un motoras (500-600cc) doar pentru viteza mai mare. Dar sunt constient ca viteza ucide, si nu ea in sine, ci atunci cand mergi in gasca si fiecare se indeamna sa mearga mai repede. Eu asa am observat si nu imi place. Treaba e ca intr-o gasca tot mereu va avea cineva un motor mai puternic si ca sa te ti dupa el toti faci prosti. Sa nu deviem totusi....

 

Din pacate nu se mai fabrica (EURO3), dar cum BV350 e in mare parte acelasi, eu sper sa mai gasesc piese, daca trebuie. Oricum pana sa se strice ceva (eu sper cat mai tarziu) ori nu mai valoreaza motorul sa-l repari, ori va fi schimbat pe altceva.

 

Cam asta ar fi. Daca mai aveti intrebari va raspund cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

am fost la bmw sa fac un drive test cu bmw 650. cam asa stau lucrurile:

partile bune

protectie vant picioare buna

ciclistica buna

ce nu mi a placut este intarzierea mare din acceleratie. mergi constant cu 60, accelerezi sta cam 2 secunde si dupa trage. blocul de semnalizare si flash este prea mare. daca esti in frana spate si vrei sa semnalizeti iti trebuie deget cam de 15 cm.pur si simplu trebuie sa iei mana din manson sa ajungi la buto.

una peste alta nu ma atrage.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai man,pune si tu aici 3-4 poze sa ne limpezim ochisorii,ca iarna e lunga si ne plictisim,spune de ce ai ales piagio si nu burgman sau x max ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ai și luat? Felicitări. Cred că este un scuter bun.

doar l am comandat. ajunge la anul ca sa fie fabricatie 2018.

» Post actualizat in 03 Nov 2017 19:19

pai man,pune si tu aici 3-4 poze sa ne limpezim ochisorii,ca iarna e lunga si ne plictisim,spune de ce ai ales piagio si nu burgman sau x max ??

 

la anul ajunge, acum doar am platit avansul.

Și de ce ai ales 3 roti nu doua

am mers cu unul 1 zi.

atuurii : pentru gropile din carosabil trecute cu brio, pentru sinele de tramvai mult mai pronuntate decat asfaltul cele doua roti fata fac o trecere in conditii excelente de aderenta, loc mare de depozitare, abs si asr (asta i mai mult moft), prelata care se pune peste picioare si modalitatea de a nu a mai pune picioarele jos la opriri, se pot monta anvelope de iarna si se poate merge pana da zapada in conditiile in care seaua si mansoanele sunt incalzite electric, parbrizul inalt care deflecteaza tot curentul frontal, latimea lui este asemanatoare cu orice scuter de 400cm.

inconveniente la primul test inca nu am gasit.

» Post actualizat in 03 Nov 2017 19:20

atuuri*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

informatie de ultima ora. mp 3 500 este disponibil romania cu euro 4 incepand cu luna august, asa ca dupa o vizita la EICMA unde le am calarit static insa studiat in profuzime mi am schimbat alegerea. Yamaha Tmax DX.

Ca si informatie (revin cu poze) piaggio la salon cu semnale rupte, bratul semnalului este foarte casant si la atingere se rupe.


» Post actualizat in 15 Nov 2017 12:27
Pozele promise

post-34920-0-20052200-1510748778_thumb.jpg

post-34920-0-94544000-1510748811_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

nu arata rau deloc :)

a si am mai gasit ceva pe wiki

BMW C600 Sport and C650GT

The BMW C600 Sport and C650GT are maxi-scooters produced by BMW Motorrad. They are the company's first scooter since the C1, which was manufactured by Bertone.[2] The line was announced by BMW at EICMA in late 2010. Current members of the series are the C600 Sport and the C650 GT, both powered by 647 cc parallel twin gasoline engines.[3]Production began at BMW's Spandau plant in December 2011,[2] and they were expected to be available in Europe in Spring 2012,[4] and in the US in Fall 2012 for the 2013 model year.[5] BMW has shown an electric motorcycle concept vehicle based on a similar size frame and similar styling.[6][7]

The C-series engine is built by Kymco company in Taiwan.[citation needed]

Reports have stated BMW expects three quarters of sales to be to buyers in southern Europe.[8]

si cred ca kymco s.a desprins din honda

KYMCO or Kwang Yang Motor Co, Ltd (Chinese: 光陽工業; pinyin: Guāng Yáng Gōng Yè), is a Taiwanese company that manufactures motor scooters, motorcycles, and ATVs for worldwide distribution. Founded in 1963 after splitting from Honda, KYMCO originally made parts for Honda. The company built its first complete scooter in 1970 and began marketing under the "KYMCO" brand name in 1992. In the 2000s, Kymco became the largest scooter manufacturer in Taiwan, and the fifth largest scooter manufacturer worldwide.[1] KYMCO's headquarters and factory are located in Kaohsiung, Taiwan, with about 3000 employees, and producing more than 570,000 vehicles per year. The company has production facilities in Jakarta, Petaling Jaya, Shanghai, Changsha and Chengdu.

In early 2008, KYMCO was chosen by BMW to supply the engines for their G450 X Enduro bike.[2] The optional range extender in the BMW i3 is also supplied by Kymco.[3]

In late 2013, Kawasaki announced that their new J300 scooter is manufactured in partnership with Kymco. It is based on a Kymco Downtown 300i.[4]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu .nu .sorry departe de mine gandul asta . obsesia mea este in perioada asta :asteptarea lui ktm 790 pret ai data de livrare . iar in rest poate din cauza : luni de iarna ,mai putina treaba ,si cotrobaiala pe calc.

scuze de deranj . toate cele bune la toti si asfalt curat !

Editat de dionescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...