Patrick_M Postat Noiembrie 28, 2017 Share Postat Noiembrie 28, 2017 Care sunt orasele unde se platesc taxe de intrare oras/centru? Inca am Euro 3 diesel” si as vrea sa stiu pe unde nu e voie “la liber”. In curand trec si prin Viena si vroiam sa stiu daca inca e ok sau platesc ceva. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 28, 2017 Share Postat Noiembrie 28, 2017 pai mai bine pui traseul decat sa ceri o lista ca poate lumea zice de orase din spania si tu te opresti al viena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 28, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2017 Viena deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Noiembrie 28, 2017 Share Postat Noiembrie 28, 2017 Si eu sunt interesat tot de Viena, de Craciun o sa fiu acolo si nu as vrea sa am surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 28, 2017 Share Postat Noiembrie 28, 2017 (editat) Care sunt orasele unde se platesc taxe de intrare oras/centru? Inca am Euro 3 diesel” si as vrea sa stiu pe unde nu e voie “la liber”. In curand trec si prin Viena si vroiam sa stiu daca inca e ok sau platesc ceva. Pana acum nu prea m-a interesat subiectul asa ca nu stiu concret decat pentru Germania cum stau lucrurile: acolo, in marile orase, mai ai voie in zonele centrale (delimitate cu semne in acest sens) doar cu banzinar cu catalizator sau cu Diesel incepand cu Euro 4. Iar pentru astea trebuie sa ai o vinieta verde cu numarul masinii (nu stiu exact de unde o iei dar de exemplu de la benzinarii, eu am luat din Austria de la "ACR"-ul lor, unde trebuie sa prezinti talonul masinii) care costa 12€, nu expira, si se lipeste in dreapta jos la parbriz. Asadar cu Diesel Euro 3 nu ai voie in acele zone. Astea sunt orasele cu pricina: Aachen, Augsburg, Balingen, Berlin, Bonn, Bremen, Darmstadt, Dinslaken, Düsseldorf, Erfurt, Frankfurt am Main, Freiburg, Hagen, Halle (Saale), Hannover, Heidelberg, Heidenheim, Heilbronn, Herrenberg, Ilsfeld, Karlsruhe, Köln, Krefeld, Langenfeld, Leipzig, Leonberg/Hemmingen und Umgebung, Ludwigsburg und Umgebung, Magdeburg, Mainz, Mannheim, Marburg, Mönchengladbach, Mühlacker, München, Münster, Neuss, Offenbach, Osnabrück, Overath, Pfinztal, Pforzheim, Remscheid, Reutlingen, Ruhrgebiet (Bochum, Bottrop, Castrop-Rauxel, Dortmund, Duisburg, Essen, Gelsenkirchen, Gladbeck, Herne, Herten, Mülheim, Oberhausen, Recklinghausen), Schramberg, Schwäbisch Gmünd, Siegen, Stuttgart, Tübingen, Ulm, Urbach, Wendlingen, Wiesbaden, Wuppertal Referitor la Viena si Austria in general, deocamdata nu exista astfel de reglementari. Aici insa trebuie sa fiti atenti cu parcarea, cum, unde, cand se plateste. Ideal ar fi sa folositi transportul in comun care este excelent, fiind unul dintre cei mai importanti factori datorita caruia Viena este pe locul intai (sau in unii ani pe doi), in lume ca si calitate a vietii La cazare vedeti/intrebati cum procedati si o lasati acolo (unele cazari au niste permise de parcare pe strada) sau parcati la un capat de linie de metrou cu vreo 3-5€ /zi (Park&Ride). Faptul ca parcarea pe strada se plateste si ca ai voie maxim doua ore (daca nu esti din zona) in majoritatea zonelor din Viena este semnalizat la intrarea in fiecare cartier (Bezirk) insa aproape sigur nu veti observa acest semn sau nu va asteptati ca este valabil apoi pe mai toate strazile. Apoi urmeaza mai multe feluri de restrictii unde, eventual in functie de ore, nu poti parca nici daca platesti. Ele sunt insa mereu clar semnalizate. Este un sistem mai greoi pentru non-localnici asa ca o parcare subterana, cu costuri in jur de 3€/h ramane solutia cea mai sigura. Sambata (cu ceva exceptii), duminica si zilele de sarbatoare (de ex. 25&26 decembrie) parcarea pe strada nu se plateste dar ramane problema zonelor cu restrictii gen numai pt. localnicii zone, locuri de handi sau de taxi etc. Atentie mare atunci cand faceti dreapta la o intersectie ca vin biciclistii tare, paralel cu voi, si au prioritate. Cand parasiti Romania uitati de aberantul semnalizat stanga in sensul giratoriu dar neaparat semnalizati dreapta atunci cand parasiti sensul, asa cum este logic si firesc (ceea ce puteti apoi aplica si acasa, macar a doua parte). Mai nou vinieta se poate cumpara si online, ca vinieta electronica, la fel ca in Ungaria. Atentie insa, cu minim 18 zile inainte de data inceperii valabilitatii: https://shop.asfinag.at/ro/maut-produkte/Vinieta-digitala/ Sa mai fiti atenti ca sunt destule radare si se masoara inclusiv distanta dintre masini pe autostrada, si pentru asta amenzile sunt mari. Iar amenzile vin acum in cca. o luna in Ro. Numai de la intrarea in At pana la Viena sunt cel putin 4 camere fixe si mai baga si mobile sau stau cu "pistolul". Iar pe strazi sunt si destule masini de politie civile. Editat Noiembrie 28, 2017 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 29, 2017 Share Postat Noiembrie 29, 2017 Si pe A1 sustriaca restrictie permanenta 100km/h semnalizata de panourile luminoase cu semnul cunoscut + scris "IGL" (cred, sa nu cumva sa-mi amintesc gresit literele). Mare atentie ca depasirea limitei de viteza atrage amenda pt poluare, nu abatere cod rutier, si e muuult mai scumpa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Noiembrie 29, 2017 Share Postat Noiembrie 29, 2017 Pana acum multumim pentru informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 29, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2017 Multumesc pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 29, 2017 Share Postat Noiembrie 29, 2017 Cu placere! Si pe A1 sustriaca restrictie permanenta 100km/h semnalizata de panourile luminoase cu semnul cunoscut + scris "IGL" (cred, sa nu cumva sa-mi amintesc gresit literele). Mare atentie ca depasirea limitei de viteza atrage amenda pt poluare, nu abatere cod rutier, si e muuult mai scumpa! Da, IGL este corect. Dar amenzile nu sunt cu "muuult" mai mari asa cum s-a tot exagerat prin presa din Ro in urma cu ceva timp. Poate ceva gen 10-20% in plus. Stiam de la niste politisti din Tirol ca ei nu sunt pusi pe amendat pt IGL, pentru ca asta cu IGL a fost ceva cu iz ecologic din motive politice, si mi-au zis ca ei amendeaza de la 120 km/h in sus. Si, concret, singura data cand m-au prins si m-au amendat pt viteza pe IGL, eram candva noaptea prin zona Innsbruck si m-a tras pe dreapta un Audi "civil", mi-au zis ca am avut cam 126 km/h inregistrat de ei (ba pe filmare am vazut si 129 dar au zis ca daca mi-au zis la inceput 126 ramane asa) si cand am incercat sa le zic aia ca hai ca e politic bla-bla, mi-au dat un raspuns la care nu am mai avut ce comenta: pai da, dar restul respecta semnele iar cand eu trec mult mai tare pe langa ei se frustreaza ca ei sunt "prostii" care respecta legea. Ce naiba sa mai zici? Am platit linistit cei 35 € si ne-am vazut fiecare de treaba lui. Ca info: in Austria, fata de alte tari, amenzile sunt in general decente. Problema este abia cand depasesti cu mai mult de 30 km/h limita, amenda creste foarte mult, vorbim deja de sute de euro. Iar in localitate de la peste 30 peste limita ti se ia si permisul pt. o perioada; de fapt nu "plasticul" ca in Ro, ci dreptul de a conduce pe teritoriul Austriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 29, 2017 Share Postat Noiembrie 29, 2017 (editat) Eu nu din presa stiu, ci de la un prieten care locuieste in Tirol si care m-a avertizat sa nu cumva s-o comit (masina era pe numele lui). Si zicea ca sunt maaari. Faza misto pe A1 asta: veneam spre Viena cu 100km/h pe cruise, mai depaseam cate un camion, ma repliam pe 1 si tot asa. La un moment dat vaz in retrovizoare niste xenoane movulii, dar nu se apropiau. Dupa cativa km, din baletul depasit camion - revenit pe banda 1 se apropie pe 2 un Mitsu Evo X alb, "umflat", inscriptionat Gassner Motorsport (asta e unu' care prepara Mitsu si se da si pe la raliuri, parca si in wrc). Il las sa treaca, ii fac si cu mana, si ies in spatele lui de dupa camion, clar diferenta de viteza intre noi nu era nici cat intre limitatoarele a 2 tiruri dar n-am vrut sa ies in mustata lui. Ei bine, autostrada aia la un moment dat taie o felie din Germania, se si vede unde au fost puncte de frontiera. Cand am ajuns acolo IGL s-a dus pe pwla si a dat Nea Gassner 2 trepte in jos de s-a teleportat din fata mea cu flacari pe toba, am crezut ca-mi perpeleste grila radiatorului Editat Noiembrie 29, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Noiembrie 29, 2017 Share Postat Noiembrie 29, 2017 austria, limitare de 50, 65 km la ora = 20E, in vara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 Se pare ca diesel nu este nici pe departe asa de periclos cum se face propaganda ca ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 Salut! Din reportaj reiese ca cei 40mg de nox, este doar ....recomandare facuta de O.M.S.si NU obligatie.)))) Eram curios cat monoxid si nox ar fi masurat aparatul pe traseul alergatorilor si in sala de conferinta cu Merkel.))) Totusi,poluarea exista si rezulta si din materialele si vopselele care se gasesc in locatii, locuinta. ((( Merkel e marioneta care isi distruge economia si natiunea proprie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 Prea s-a învăţat tot săracul la diesele, a crescut preţul motorinei şi au de suferit transportatorii mari (transport naval mai mult decât rutier) , ceea ce loveşte în profiturile bogaţilor ce stabilesc discursurile doamnei Merkel. Grupul VW nu a vrut să se alinieze eliminării dieselelor mici susţinând că nu sunt poluante şi i s-a făcut înscenarea cu emisiile ascunse de soft. Dieselul mic nu e bun pentru că dacă poporul consumă mai puţin carburant însemnă că plăteşte mai puţine accize, dieselul mare va rămâne să circule în continuare, nu veţi vedea camioane pe benzină. Marii producători de autoturisme nu mai au pe bandă diesele, se vând cele pe stoc apoi fac numai benzinare, dieselgate le-a "arătat băţul" tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 Nu stiu despre restul ...dar parca din SUA a plecat scandalul cu emisiile de la VAG.Si despagubiri au platit doar acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 25, 2019 Autor Share Postat Februarie 25, 2019 Deocamdata mi-am “rezolvat” raspunsul la intrebarea asta. Am trecut pe Prius :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 25, 2019 Share Postat Februarie 25, 2019 Am stat din decembrie 2018 si pina in februarie 2019 in Munchen. Si am urmarit pe la TV problematica cu dieselurile. S-au damblagit si nemtii. Desi exista regula ca de la 1 ianuarie 2019 nu se mai intra de ex in zona centrala din Stuttgart cu masini diesel pina la euro4 inclusiv, ce sa vezi , isi baga nemtii picioarele in ea de lege. Oamenii vad aceasta treaba ca un santaj sa cumpere alta masina si oamenii pur si simplu nu ai bani pentru asa ceva. Culmea este ca politia nu opreste pe aceasta tema si in plus daca ii opreste pe unii pentru alte incalcari de reguli, dupa ce vad ca masina omului nu este de la euro5 in sus, se limiteaza la a le spune ca nu e bine. Si atata. Probabil ca adevarul este undeva pe la mijloc. Ca un diesel face fum stim cu totii. Faptul ca anumite orase, cum este Stuttgart, sunt asezate in depresiuni unde pur si simplu fumul dispare mai greu este clar si nu ai ce face. Cat este de nociv si respectiv cat de mari sunt problemele cu vanzari ale producatorilor de masini nu o sa aflam cu adevarat noi pulimea niciodata. In orice caz foamea de bani a unora este mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 25, 2019 Share Postat Februarie 25, 2019 Este clar nociv.De acolo si pana la minciunile gogonate cand vin cu numere estimate de oameni morti datorita diesel , este cale lunga.Actiune politica si civica bazata pe minciuni...se pare ca nici neamtu nu are stomac pt asa ceva decat daca a fost indoctrinat de verzi. De ani de zile va tot spun ca neamtu se supune atunci cand legile au sens...dar isi cam baga picioru daca i se pare de rahat felul cum il afecteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 25, 2019 Share Postat Februarie 25, 2019 Orice om reactioneaza daca ii ataci buzunarul. No fortand mana omului sa isi schimbe masina rezolvi problema. Statul are parghii: taxe, impozite, accize etc ca sa descurajeze productia si cumpararea de masini diesel. Adica tot la buzunar este lucratura dar mai eleganta. Si o faci in ceea ce priveste noile achizitii, nu la ce are omul deja in garaj. Treaba cu oamenii afectati de diesel, poluare in general, nu il intereseaza pe cetatean pina nu il loveste direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.