sbk750 Postat Decembrie 2, 2017 Share Postat Decembrie 2, 2017 incerc sa repar un CDI , am urmarit ceva tutoriale , defapt partea grea este desfacutul carcasei fara si inlaturarii rasinii epoxy sau ce-o mai fii , insa in CDI ul meu vad si ceva granule foarte dure din nu stiu ce material pe care prin tutoriale nu le-am vazut si ingreuneaza foarte mult curatarea ba chiar mi-e ca o sa stric mai devreme sau mai tarziu pana la urma vreo piesa , daca s-a pus intentionat din fabrica pentru a descuraja reparatia sau nu , nu stiu , cu ce solutie pot dilua pasta aceasta cauciucata ca s-o inmoi dar fara sa deteriorez sub nici o forma partea electronica , orice sfat este binevenit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Decembrie 2, 2017 Share Postat Decembrie 2, 2017 De la ce mobra este CDI-ul? Ai o schita electrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 2, 2017 Share Postat Decembrie 2, 2017 banuiesc ca ai vazut asta m-a tinut fix 3 luni. am refacut lipiturile, cam asta cedeaza de fel in timp. daca se lasa cu componente arse atunci trebuie sa desfaci totul, sa inlaturi rasina epoxidica cu atentie sa nu distrugi alte piese sau pcb-ul. Din experienta mea, ia altul sau construieste altul de la zero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Decembrie 2, 2017 Autor Share Postat Decembrie 2, 2017 (editat) daca tot e iarna si am timp eu o sa incerc , merge bine , nu , asta e , si asa nu-l tin ca bibelou , CDI ul e de la un TTR600 , e ca dracu de rar , mai am alt CDI functional , nu stau in asta dar macar sa vad ce e stricat in el . chiar tutorialul acela in vizionasem , tu esti posesorul ? » Post actualizat in 02 Dec 2017 20:36 cel putin o dioda e strapunsa la al meu , restul mai vedem , asta asa dintr-o masuratoare rapida Editat Decembrie 2, 2017 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 2, 2017 Share Postat Decembrie 2, 2017 aham, pe spate merge cum merge de dat jos rasina dar pe partea cealalta e crima. si cu timpul rasina asta devine tot mai tare, ergo munca de chinez batran sa o dai jos, si de cele mai multe ori se lasa cu daune pe alte componente. poti face chestia asta in ideea de a face reverse engineering, sa vezi cum e gandit CDI-ul, daca nu ai acces la o schema electrica. Eu recomand experimentare si altul nou . Mai nou am inteles ca cele de la scutere chinezesti sunt okeish ( s epotrivesc la unele modele de moto) si ieftine. trebuie gasite specificatiile, mufele corespunzatoare si incercate. aliexpress. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 3, 2017 Share Postat Decembrie 3, 2017 (editat) Rasina aia se pune pentru protectie impotriva umezelii si a vibratiilor. Editat Decembrie 3, 2017 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Decembrie 3, 2017 Autor Share Postat Decembrie 3, 2017 raoulserban cred c-as fi preferat fara probleme sa desfac 2 cdi uri de transalp decat ciunga asta . deci nenorocitii astia de la yamaha am crezut ca doar la suprafata or bagat granule dinalea de plastic , dar de unde atata fericire , asa e pana in placa si pe spatele PCB ului unde la tine s-a cojit totusi curat la mine ramane o pojghita care efectiv nu se lasa dusa ..... marcone daca era numai cauciucatu ala nu era mare paguba , puteam usor intuii cam pe unde dau de piese , dar asa cum totul pare casant e granula cu granula , si alea le-au bagat sa-si protejeze produsul nu de umezeala ci de-a nu se putea repara si de-a renunta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Decembrie 3, 2017 Share Postat Decembrie 3, 2017 Mai poti incerca niste decapant de epoxi de pe la gsm. Pret/efort*rezultate mi se pare ca nu merita. Cum zicea colegul merita mult pentru reverse. Spor la treaba si te rog sa ne tii si pe noi la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Decembrie 3, 2017 Autor Share Postat Decembrie 3, 2017 efortul merita din simplu motiv ca nu gasesti sa il cumperi second hand , nou original nu se gaseste si de s-ar gasii ar fii peste 500 euro , si ce se afla pe ebay nu sunt originale si costa de pe la 220 euro cu trasportul inclus facute de HPI Ignition prin Belgia pana la 290 euro alt producator ceva din germania , eu am un cdi perfect functional insa de-as putea sa-l fac si pe asta nu mi-ar strica , astea te lasa fara nici un semn cand vor ele si de te loveste in extrasezon ..... ala esti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Decembrie 3, 2017 Share Postat Decembrie 3, 2017 Asa am incercat si eu mai demult la o motocicleta. Dupa ce am reusit sa-l desfac m-am umplut de spume si am luat de pe ebay. Lux. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Decembrie 4, 2017 Autor Share Postat Decembrie 4, 2017 ce incurajator oricum , vazand ce e in el .... te minunezi pe ce cer astia o gramada de banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 Ai incercat si la ignitech sa vezi ce preturi au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 ignitech 615ron+transport, probabil maxim 700ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 Sunt curios cum ai dedus ca acolo ai o dioda fara sa decapsulezi mai intai, e vorba de plotul care se duce la oprirea de urgenta? Dioda aia poate sa fie pusa dupa plot iar cele doua oprirea de urgenta si alimentarea sa fie sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Decembrie 4, 2017 Autor Share Postat Decembrie 4, 2017 (editat) ignitech 615ron+transport, probabil maxim 700ron. aduci tu la pretul asta ? am mers direct pe pagina la ei si am facut asa o comanda proforma , pai mi=au bagat si TVA sau nu stiu ce taxa masii ajungea la uite aici ... Horse Power Ignition <hpi@hpi.be> To:Radulescu Marius Oct 30 at 6:51 PM Hello radulescu marius It will be incl 15 shipping 296.93 euro to pay If you like the quotation ? you can find all payment information below Please note always your name and item / order on the payment tru paypal always in euro !! + add 3% paypal fee OR on your cost -------------------- daca comand de pe ebay acolo merge spre un pret mai mic clar dar sub 900 ron nu iesi Editat Decembrie 4, 2017 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 incerc sa repar un CDI , am urmarit ceva tutoriale , defapt partea grea este desfacutul carcasei fara si inlaturarii rasinii epoxy sau ce-o mai fii , insa in CDI ul meu vad si ceva granule foarte dure din nu stiu ce material pe care prin tutoriale nu le-am vazut si ingreuneaza foarte mult curatarea ba chiar mi-e ca o sa stric mai devreme sau mai tarziu pana la urma vreo piesa , daca s-a pus intentionat din fabrica pentru a descuraja reparatia sau nu , nu stiu , cu ce solutie pot dilua pasta aceasta cauciucata ca s-o inmoi dar fara sa deteriorez sub nici o forma partea electronica , orice sfat este binevenit . Nu se poate da jos decat mecanic si cu mult grija. Solutiile chimice o sa iti afecteze PCBul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Decembrie 19, 2017 Share Postat Decembrie 19, 2017 Salut, Cum merge cu racaiala? Ai reusit ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Decembrie 19, 2017 Share Postat Decembrie 19, 2017 Am reusit la un CDI pentru Cagiva Canyon sa curat rasina si bilutele cu statia de lipit cu aer cald si multa rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Decembrie 19, 2017 Autor Share Postat Decembrie 19, 2017 (editat) stau bine , timp nu mai prea am si nici unghii :DD poate nu se vede clar poza dar mi-a iesit bine la cat de scarbosa a fost operatiunea , neavand efectiv o poza cu unul deja desfacut pe tot www-ul a fost loterie oaresicum ... poate pozele nu spun multe dar n-am reusit sa zgarii sau sa stric vreo piesa de pe PCB .... inca Editat Decembrie 19, 2017 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Decembrie 19, 2017 Share Postat Decembrie 19, 2017 Incredibil. Sincer felicitari. Ai mai folosit vreun solvent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Decembrie 20, 2017 Autor Share Postat Decembrie 20, 2017 nu , nici o solutie , cand am ajuns foarte aproape de piese .... efectiv cu unghiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Ianuarie 21, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2018 n-am mai avut timp de sarbatori sa ma ocup de CDI , azi l-am dus la un mester in 2 ore a fost gata , dupa cum banuiam o dioda a fost strapunsa , acuma fiecare face cum vrea , ideea e ca se pot repara probabil in 75 % din cazuri si iesi foarte ieftin mai ales cand unul nou e scump si unul second hand nu gasesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Ianuarie 21, 2018 Share Postat Ianuarie 21, 2018 Juniorul meu a desfăcut unul de Transalp acum vreo câțiva ani, doar partea de sus, un amic electronist a refăcut toate lipiturile, apoi l-a inchis cu ceva silicon. De atunci nu a mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 21, 2018 Share Postat Ianuarie 21, 2018 La modelul vechi de transplant, cel la care CDIurile stau in picioare in suportul de cauciuc, buba e ca saua apasa pe mufe si cedeaza lipiturile pinilor pe placa. Una din primele operatii pe care am facut-o acum ~12 ani cand am achizitionat Transalp '93 a fost sa-i pun suportul de model mai nou in care CDIurile stau orizontal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.