dannym Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 am gasit o crapatura care pleaca de langa o supapa, in sus pe de-a lungul filetului bujiei pana in exterior la bujie... ca latime e de vreo 3mm... nu cracanata,dar cand infiletez bujia probabil ca se cracaneaza si se aude cum resufla pe acolo.. cand e pornit motorul, se vede clar un gen de abur,fum, iesind pe acolo... daca stiti vreo metoda de remediere a problemei, va rog!!!! m-am gandit la sudare(spatiu foarte mic...), bucsare(eficienta...+nu stiu daca e posibil), lipire(taiat un "v", bagat poxipol)... oare vreun atelier de strungarie poate sa ma ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 Cea mai sigura varianta schimba chiulasa ... sau poti sa incerci sa o sudezi si sa faci o bucsa cu filet pe stanga , este posibil , se poate face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dannym Postat Ianuarie 13, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2007 sudura pe de-a lungul filetului e posibila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 sunt materiale speciale gen poxipol care cred ca sunt mult mai bune, fiind facute special pentru a inlocui bucati de aliaje sau materiale dure (gen roti dintate). trebuie cautat . oricum, cel mai sigur e sa schimbi chiulasa. sudura e greu de realizat intr-un spatiu mic+ ca daca trebuie sa faci filet o sa-l strici si pe cel vechi. eu am refacut la un capac de motor cu poxipol filetul. am pus surubul uns cu putin ulei in filet si am acoperic cat am putut cu poxipol. am lasat sa se usuce, am scos surubul si a ramas filetul ca din fabrica, si inca mai rezista. dar nu exista presiune si temperatura ca la bujie. nu stiu cum se prezinta poxipolul la acesti factori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 Cea ma buna varianta e sa o schimbi ca tot banii aia dai la manopera dar cu una noua esti sigur pe cand cu una sudata esti cu morcovul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 (editat) am gasit o crapatura care pleaca de langa o supapa, in sus pe de-a lungul filetului bujiei pana in exterior la bujie... ca latime e de vreo 3mm... nu cracanata,dar cand infiletez bujia probabil ca se cracaneaza si se aude cum resufla pe acolo.. cand e pornit motorul, se vede clar un gen de abur,fum, iesind pe acolo... daca stiti vreo metoda de remediere a problemei, va rog!!!! m-am gandit la sudare(spatiu foarte mic...), bucsare(eficienta...+nu stiu daca e posibil), lipire(taiat un "v", bagat poxipol)... oare vreun atelier de strungarie poate sa ma ajute? sal ! eu te-as sfatui ca si ce-i dinaintea mea, ia-ti o chiulasa! daca zici ca crapatura pleaca de linga supapa risti ca dupa ce ai "reparat-o" sa-ti cada "scaunul de supapa" inelul de fier pe care etanseaza supapa ..... cred ca-ti poti inchipui ce se intimpla intr-un asemenea caz ..... Editat Ianuarie 13, 2007 de ticalosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dannym Postat Ianuarie 14, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2007 toate ca toate, dar daca aveam cu ce sa schimb chiuloasa nici nu stateam pe ganduri! Problema e ca tipul asta de motor face parte din categoria antichitati (1979) si de gasit alta nu prea probabil.... asa ca de aia incerc s-o repar... cu poxi nu cred sa mearga ca crapa de la temperatura. plus ca dilatatia metalelor dezlipeste poxipolul,sau i-l crapa.(din experienta) crapatura e deja ajunsa la scaune, iar spatiu e foarte mic, de aceea nu stiu daca o sa mearga bucsat... o sa incerc luni la o strungarie sa vad ce ma sfatuiesc aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 sal ! pina la urma de la care motor e? (vad ca ai mai multe) pe ebay te-ai uitat? sincer sa fiu in locul tau mi-as economisi banii, pentru alta chiulasa. daca gasesti ceva (chiulasa ) pe ebay ma ofer sa te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 toate ca toate, dar daca aveam cu ce sa schimb chiuloasa nici nu stateam pe ganduri! Problema e ca tipul asta de motor face parte din categoria antichitati (1979) si de gasit alta nu prea probabil.... asa ca de aia incerc s-o repar... cu poxi nu cred sa mearga ca crapa de la temperatura. plus ca dilatatia metalelor dezlipeste poxipolul,sau i-l crapa.(din experienta) crapatura e deja ajunsa la scaune, iar spatiu e foarte mic, de aceea nu stiu daca o sa mearga bucsat... o sa incerc luni la o strungarie sa vad ce ma sfatuiesc aia. Vezi la topicul "se sudeaza capace laterale de motor" a pus Wallover un link cu o solutie noua ptr aluminiu ,Un fel de "cositorire" daca pot sa-i spun asa ca sa intelegi---Al 75---Poate functioneaza ,ne spui si noua.Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dannym Postat Ianuarie 14, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2007 este o chiuloasa de honda xl250s 1978-1981 (model motor xl250s). pe ebay am gasit una dar nu ma pricep... asta e ce am gasit... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1979-HONDA-...1QQcmdZViewItem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 este o chiuloasa de honda xl250s 1978-1981 (model motor xl250s). pe ebay am gasit una dar nu ma pricep... asta e ce am gasit... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1979-HONDA-...1QQcmdZViewItem sal ! din cite am inteles eu a "calat/lipit" axa cu came ....deci si asta e in batista! cred ca daca ai un pic de rabdare ai sansa sa gasesti o chiulasa folosita intr-o stare relativ buna eu pe asta nu as cupara-o desi vei gasi meseriasi care vor spune se "bucseaza", plus ca tie oricum iti trebuie si capacul pentru ca cele doua piese (chiulasa si capacul) se gauresc/prelucreaza montate..... sper sa ma fii exprimat inteligibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dannym Postat Ianuarie 14, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2007 mda, oricum buna nu e... o sa incerc la un atelier sa vad totusi daca merge bucsata/lipita... daca mai gasesc vreuna, dau de stire. multumesc mult de sfaturi si ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 problema cam grava! cauta pe net si ia-ti una noua sau la mana a 2-a ca pe asta sigur nu o mai repari, sau daca o repari, nu o sa tina mult. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 problema cam grava! cauta pe net si ia-ti una noua sau la mana a 2-a ca pe asta sigur nu o mai repari, sau daca o repari, nu o sa tina mult. bafta! e grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 ADUMI O SA O VAD INCERC SA TI O REFAC 0723446040 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.