panther_cat Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 De ceva timp am intrat in posesia unui Suzuki Intruder 1500 pe care vreau sa il readuc intr o stare pe care o merita. Pentru inceput am facut motocicleta bucatele cu exceptia motorului ( sper sa nu necesite reparatii) si vreau sa ma apuc de treaba. Primul pas este sablarea si vopsirea in camp electrostatic a catorva elemente - cadru, rotile spitate, tobe, amortizoare. Din pacate nu cunosc un meserias asa ca daca ma puteti ajuta cu o sugestie raman recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 (editat) Nu cumva e de 1400? Sau 1360cc, mai exact? Spor la treaba, sunt niste motoare extraordinare! Ar fi de ajutor sa-ti completezi locatia la profil, sa nu te trimita lumea la meseriasi in Oradea, cand tu poate esti din Constanta... Editat Februarie 25, 2018 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panther_cat Postat Februarie 25, 2018 Autor Share Postat Februarie 25, 2018 Ma gandeam aiurea, la alta moto Da, 1400. Locatia e calimanesti, valcea dar bucurestiul e pe traseul meu mereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Torakusu Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 salut. vezi pe FB : Sablare si Vopsit Electrostatic by Ritual Design Mie mi-a sablat si vopsit o piesa de masina si am fost foarte multumit. Am in plan sa fac si niste jante tot la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panther_cat Postat Februarie 25, 2018 Autor Share Postat Februarie 25, 2018 Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 acum ceva ani eu am vopsit un rezervor si 2 jante in camp electrostatic in bv la o firma ......aratau foarte bine .....de cate ori alimentam si picura benzina pe rezervor se matuia in zona cu pricina si trebuia sa l ceruiesc .......nush de ce nu se intelegea cu benzina ........atentie la alte componenente care necesita chituire ..ca nu pot fi vopsite in camp .....inainte de vopsire tre sa te interesezi cu ce trebuie sablate piesele ...pt a ''prinde'' cat mai bine vopseaua ( alice nisip )..........pare mai ok dar cel putin in cazul meu am fost dezamagit ...sunt destule dezavantaje ulterioare (nu poti vopsi peste se pateaza usor paleta de culori restransa nu poate fi polishata se zgarie relativ usor ) vopsea clasica si lac de calitate peste .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panther_cat Postat Februarie 26, 2018 Autor Share Postat Februarie 26, 2018 Pai carenajele le vopsesc clasic, electrostatic doar cadru, jante, tobe, amortizoare, jug. » Post actualizat in 26 Feb 2018 05:39 Dar rotile cum au rezistat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Eu nu as vopsi jantele spitate. Ori scoti spitele si vopsesti doar cercul, ori desfaci tot si recromezi... Butucii sunt de aluminiu, probabil trebuie doar lustruiti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Ai userul srz powdercoating, pe facebook. Din Bucuresti. Se ocupa de jante. Vezi ce parere iti lasa, ce face, etc. Nu cunosc, nu am apelat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panther_cat Postat Februarie 27, 2018 Autor Share Postat Februarie 27, 2018 Am un prieten care a vopsit rotile integral, aratau f bine si fara probleme in timp. Dar baietii care au facut lucrarea au disparut de pe piata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 3, 2018 Share Postat Martie 3, 2018 (editat) ...încă una ( custom )...tot 1360 cc...'89 cu motor 2003 Editat Martie 3, 2018 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 4, 2018 Share Postat Martie 4, 2018 Foarte faina! De la ce e luata furca? (jambele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 6, 2018 Share Postat Martie 6, 2018 Am impresia că sunt de Suzuki GSXR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 Pare cam lunga cursa pt GSXR, dar e posibil sa ma insel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 Nu știu exact de pe ce motoretă vin telescoapele. Nu m-a interesat. Motocicleta e customizată în Ungaria acum vreo 5-6 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Ei, era doar o curiozitate. Arata beton, oricum. E ceva la motoarele astea care ma atrage inefabil )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panther_cat Postat Ianuarie 1, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 1, 2019 Au inceput sa vina piesele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 9, 2019 Share Postat Ianuarie 9, 2019 Ahoi! Frumos, sunt curios de rezultatul final. Succes la restaurare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.