Sari la conținut
iocapa

Recomandare anvelope tura mai lunga

Postări Recomandate

Salut.

 

Am de gand sa bag ~7000 Km in concediul de vara.

Problema e ca trebuie sa schimb gumele, si mi-e destul de greu sa decid.

O sa fie in principiu mult drum drept de autostrada.

Initial m-am gandit la o pereche de metzeler roadtec 01, (ma gandesc ca sigur am sa prind macar o ploaie)

 

Intreb poate exista si alte optiuni de care nu am eu cunostinta.

Dar in principiu as pune un cauciuc mai sportiv, doar ca mi-e frica sa nu trebuiasca sa le schimb pe drum (roadtec-urile nu cred ca sunt cauciucuri sportive).


» Post actualizat in 26 Apr 2018 07:10

Ca sa fiu mai exact, nu prea am experienta cu gume de SS, care e o perioada stadard de mers cu ele, perechea care o am acum e inca aia de le OEM, si am cam 7K pe ele (mers de noob, normal, de navetist :) ), dar sunt cam la finalul vietii cauciucurile.

Deci mers normal, cu o acceleratie mai puternica pe alocuri, dar fara street rossi.

Editat de iocapa

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am peste 20.000 km cu Michelin Pilot Power 3... Iti recomand ce stiu, poate altii folosesc si altceva.

Am mers cu ele si prin ture lungi prin tara sau afara si pe circuit si pe ploaie...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

20000K cu o pereche? mi se pare extraordinar de mult.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers cu 2ct intr-un concediu de 5k km. Au fost patratite la intoarcere de cata autostrada am bagat dar nu am avut probleme indiferent de ploaie sau nu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

20000K cu o pereche? mi se pare extraordinar de mult.

 

incerc sa iti fac o poza la ele cand am timp sa cobor de la birou. Evident ca s-a patratit un pic spatele dupa atatia km, dar mai am carne pana la martori, merg linistit si sezonul asta cred... DOT 2015

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

20.000km scoti doar din Pilot road 4-5, Roadtec 01, Roadsmart 3(4 cand apare). Asta pana sa ai spatele patrat. Depinde si cum mergi, si cu ce.

Pe ss, ar merge ceva mai sportiv....cele e mai sus sunt touring, sport touring.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu ii zic cat am scos eu, daca vrea sa ma creada omul, bine... daca nu, nu o sa incerc sa-l conving sa-si ia PP3, ca nu sunt angajat la Michelin :)))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ceva mai sport ar fi o pereche de sportec M7 RR, marea mea problema e sa tina. Dar ma gandesc ca daca am reusit sa scot 7K din bridgestone-urile OEM scot eu si din alea.

 

http://www.metzeler.com/site/uk/products/tyres-catalogue/Sportec-M7RR.html

 

 

Am avut si eu PR-uri, pe un MT07, dar nu am reusit sa scot 20Mm, pe la 15Mm trebuiau schimbate.

Ma gandesc ca pe S1K iese si mai putin.

Editat de iocapa

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am stat sa spal cauciucurile ca sa se vada martorii :))

 

Fata: post-57068-0-42681700-1524732234_thumb.jpg

 

Spatele: post-57068-0-38304900-1524732266_thumb.jpg

post-57068-0-19817300-1524732283_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

M7 RR pe Z750 (mai grea decat motocicletele tale din semnatura) tin in jur de 10000 km mers atat cu pasager cat si fara. Desi sunt 2CT, banda mai dura de pe mijloc mi se pare destul de ingusta si la mers foarte mult in linie dreapta o sa se patrateasca destul de repede. Altfel, sunt foarte aderente si-ti ofera incredere chiar si pe ud ..probabil ca din categoria asta de anvelope se comporta cel mai bine pe ud.

Acum am pus Roadtec 01. Am mers doar vreo 800-1000km. Fiind si inceput de sezon si anvelope necunoscute nu pot sa spun ca am mers la fel de agresiv precum o faceam cu M7RR, insa am apucat sa fac o tura de Cheia-Siriu si s-au comportat foarte bine. Nu am avut absolut nicio emotie cu ele. Mi-a alunecat o singura data spatele la un viraj luat mai rapid, insa foarte putin si total controlabil.

 

Chestia observata la anvelopele Metzeler este ca fata de alte firme au un profil mai rotund, care se traduce printr-o aplecare mai lina si mai graduala in viraje (asta poate sa-ti placa sau nu ..depinde cu ce ai mai mers). Spre exemplu am vazut la cineva Pilot Road 5 si sunt vizibil mai ascutite fata de Roadtec.

 

Concluzia mea este ca daca mergi fara pasager si fara multe bagaje ..poti opta pentru M7RR si vor tine cu brio in jur de 10k km. Pentru pasager, bagaje si multa autostrada mergi pe Roadtec 01

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

M7 RR pe Z750

tin in jur de 10000 km

M7RR pe Hayabusa: 5,5k km.... asa ni cu indulgenta, dupa 5 k ar fi trebuit schimbate...., mers mai mult singur si fara bagaje...

M7RR e guma SS, nu sport touring.... eu as alege Roadtec Z8 sau 01

succes si drumuri bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Colegul care a intrebat are la semnatura S1000RR si MT07, ambele motociclete mai usoare decat Z750-ul de care vorbesc eu ..si evident mai usoare si decat Hayabusa (care cu siguranta la greutatea si cuplul ei consuma mult mai repede multe alte anvelope sport ..nu doar M7RR). De asemenea nu a specificat daca merge cu pasager (lucru destul de important in economia anvelopei spate din punctul meu de vedere). La datele expuse de el si anume motocicletele din dotare si tura de 7000 km ..cred ca recomandarea mea a fost destul de pertinenta. Daca ar fi spus ca vrea sa mearga inca un sezon dupa aia 7000km si sa faca in total 15.. sau 20k km ..ii spuneam si eu ca nu poate sa faca lucrul asta cu M7RR.

Numai bine!

 

Si tot din proprie experienta mai pot spune ca am avut ocazia sa testez Roadtec 01 si pe un ZX10 2014 cu TC. Am mers cred vreo 2000 km ..si n-am avut nicio emotie cauzata de anvelope ajutat fiind si de TC (cum este si cazul initiatorului daca le monteaza pe S1000RR). Drumurile parcurse au fost Transalpina, Shipka, Valea Oltului ..asadar conditii diverse.

 

Deci da ..per total, la un mers normal spre tare sunt foarte bune si Roadtec. Pentru un mers mai sportiv si eventualitatea unui trackday.. M7RR. De altfel, astea sunt in linii mari si recomandarile producatorului.

Editat de tzeapa

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Colegul care a intrebat are la semnatura S1000RR si MT07, ambele motociclete mai usoare decat Z750-ul de care vorbesc eu ..si evident mai usoare si decat Hayabusa (care cu siguranta la greutatea si cuplul ei consuma mult mai repede multe alte anvelope sport ..nu doar M7RR). De asemenea nu a specificat daca merge cu pasager (lucru destul de important in economia anvelopei spate din punctul meu de vedere). La datele expuse de el si anume motocicletele din dotare si tura de 7000 km ..cred ca recomandarea mea a fost destul de pertinenta. Daca ar fi spus ca vrea sa mearga inca un sezon dupa aia 7000km si sa faca in total 15.. sau 20k km ..ii spuneam si eu ca nu poate sa faca lucrul asta cu M7RR.

Numai bine!

Singur, bagaj foarte putin doar eu + echipament ~120Kg.

Vreau sa ma tina doar pana ajung inapoi acasa.

Da cred ca M7RR o sa fie, daca o sa ajung sa fie nevoie maxima am sa le schimb pe drum, asta-i viata.

Da in principiu ma ingrijora comportamentul pe ud.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

asa-i colegu, fiind vorba de tura, eu am presupus ca o sa mearga cu MT07

si sa aibe si o marja de siguranta dpdv al durabilitatii, i-am propus Roadtec in dauna Sportecului, mai ales ca a zis ca nu merge in stilul street-rossi

 

 

PS. M7RR e bun si pe ploaie :peace:

Editat de apriliacluj

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu PP3 am facut 19k+ pe un F4i, asa ca ce zice @marian90 e posibil.

Adevarat, erau patrate bine de tot la final. Pe ultimii 1k+ am simtit ca e gata pentru ca am avut 2-3 momente, in oras la viteza mica, cand a fugit un pic spatele in curba. In rest, mi s-a parut ca stau foarte bine pe ud.

Parerea mea e ca pentru 7000km sunt o varianta de luat in calcul. Chiar daca se patratesc mai repede pe S1000RR decat pe F4i sau 600RR, tot te lasa sa faci concediul

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi luat cam oricare dintre ele. Socoteala ar fi urmatoarea. Daca dupa cei 7000KM de touring faci si ceva curbe, oras, joaca, etc -atunci ai vrea sa ai cauciucuri mai sport. Sacrifici un cauciuc spate pentru concediul de 7000km si iei unul nou, fatza oricum o sa te tina cat 2 spate. Ideal ar fi sa schimbi la fata la 2 ani si spatele in fiecare an, adica 15,000km fatza si 7-8000spatele.

 

Sau poti sa iti iei Pilot Road si sa te tina 25,000km si nu stiu cati ani si sa le arunci de vechi ce sunt si sa mergi cu ele ca si cu sania dupa ce se invechesc. Alegerea ta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

asa-i colegu, fiind vorba de tura, eu am presupus ca o sa mearga cu MT07

si sa aibe si o marja de siguranta dpdv al durabilitatii, i-am propus Roadtec in dauna Sportecului, mai ales ca a zis ca nu merge in stilul street-rossi

 

 

PS. M7RR e bun si pe ploaie :peace:

asa cum am spus si cum spun si cei de la Carlsberg in reclamele lor :))... M7RR este probabil cea mai buna anvelopa din categoria sport pe un carosabil umed

 

Si @initiator, la completarile pe care le-ai facut ..poti linistit sa mergi pe M7RR, cu siguranta nu va fi nevoie sa le schimbi pe drum.

Editat de tzeapa

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi. Am pus M7 RR in cos.

Spor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×