Sari la conținut

MotoVloggeri Romani


AlfaMoto
 Share

Postări Recomandate

Adrian, raspunsul la intrebarea ta este: pleci ferm de pe loc si te apleci. din pacate, ai nevoie de ani buni ca sa deprinzi motociclismul si mai ales manevrele la viteze mici. alternativa este o scoala specializata in asa ceva. pm pentru detalii suplimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E febra cu Vlogg in acuma, oamenii incearca sa se afirme. Ai carnet de 2 ani, trebuie sa ai motovlogg, altfel o sa zica lumea ca nu ai permis :crack: :crack:

fac pariu ca in cel mai scurt timp o sa se descopere cel putin un motoflocker fara permis

 

Adrian, raspunsul la intrebarea ta este: pleci ferm de pe loc si te apleci. din pacate, ai nevoie de ani buni ca sa deprinzi motociclismul si mai ales manevrele la viteze mici. alternativa este o scoala specializata in asa ceva. pm pentru detalii suplimentare.

explica-i si motivul :) e mai simplu sa inteleaga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ar trebui facuta corect manevra?

Vad ca ai TDM900, deci avem niste vaci cat de cat apropiate ca si gabarit. Acu nush cat are exact a ta dar a mea bate lejer in 250 kg. Si exact la viteze mici ma lupt si eu cu ea. Cel mai bine cred ca trebuie mers frumos in "poligon" si facut niste jaloane, oricat de funny pare. Exersat manevre de genu la viteze mici.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tdm ul e ceva mai usor, 195 la gol. Cu ce mai am pus pe el, un 230 kg. Si da, mi se pare greuta pe loc. In poligon am mai fost-mai merg. Franari de urgenta, frana spate, fata, blocat roata spate, frane combinate. Cat sa imi dau seama pana unde-cum. Ceva opturi, jaloane, alte balarii. Dar cand discutam de manevre la viteza foarte mica-sau de pe loc, acolo e buba. Si singur nu invat. Adica, nu procesez constient, ce ar trebui facut, sa ma corectez, etc. Clar trebuie intr un mediu organizat, cursuri de indemanare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as muta TDMul de pe loc dat jos de pe mobra pe langa ea, bine, tre sa te ajute un pic si fizicul, daca esti malac nu cred ca e o problema sa o pui perpendicular pe sosea si pe urma pleci unde vrei tu. Si daca pui piciorul jos ca e viteza prea mica ce? E normal. Problema intr-adevar intervine acolo unde drumul este prea ingust, cu balustrade pe margine, si tu nu esti malac si abia atingi cu picioarele jos astfel incat nu poti sa dai inapoi din picioruse, mai ales la marginea drumului unde este un pic panta sa se scurga apa, daca mai ai si bagaje grele ... s-a cam terminat smecheria. In cazul asta, daca esti singur, nu prea ai ce face si continui directia de mers pana se largeste un pic soseaua si intorci acolo.

 

Te mai poti ajuta si de suspensiile fata ca sa dai in spate: te apesi in ele cu frana fata blocata cat poti de tare si ele vor reveni inapoi, mai ales la mobra ta cu cursa mare la suspensii, in momentul ala(pe revenire a suspensiilor) se va crea un impuls inapoi, la care daca adaugi si piciorusele, te ajuta sa dai mai usor in spate. Manevra asta este specifica enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s malac. da nici pipernicit. Ma descurc sa o imping de colo colo, mai fac asta. Ideea de comprimat fata, cand o urnesti inapoi, nu stiam de ea. Buna sugestie :)

Eu vreau sa pot face un U turn, plecand de pe loc, cum trebuie. Adica, mi-as dori asta. In spatiu mai larg e simplu, cand se ingusteaza treaba devine interesant :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, buna ideea cu comprimat fatza. Cand se ingusteaza si chiar vreau sa intorc eu ma dau jos si imping / trag pana o pun pe pozitie. Nu e usor dar dand din betze nu reusesc, mai ales daca e offroad sau ceva panta :D

 

Dar eu zic sa asteptam si un tutorial video pe tema asta ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum, sa fac si eu pe trolozauru: zici de proficient, de wrist down ai citit? ca in mai multe clipuri mergi cocotat pe ghidon. Poate e prea jos? Zic si eu, incepator banana de serviciu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, eu zic prostii aici, izvorate din experienta, nu din carti celebre, ce stiu eu...

 

Putina rabdare si vine senseiul si tranteste un tutorial, ca el face pentru orice, nu e problema. As baga mana in foc ca nici comenzile nu le are reglate cum trebe...

 

Si ce zice Zahei e ok dar na, e cam mult sa astepti cativa ani ca sa cotesti mai sportiv in spatiu stramt, mori naiba de foame acolo, te dezhidratezi.

» Post actualizat in 18 Jun 2017 11:49

Si inca ceva: manevra cu comprimatul furcii se poate face inclusiv cand manevrezi mobra neffind calare, o impingi de coarne.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s malac. da nici pipernicit. Ma descurc sa o imping de colo colo, mai fac asta. Ideea de comprimat fata, cand o urnesti inapoi, nu stiam de ea. Buna sugestie :)

Eu vreau sa pot face un U turn, plecand de pe loc, cum trebuie. Adica, mi-as dori asta. In spatiu mai larg e simplu, cand se ingusteaza treaba devine interesant :)

Poți face un curs de perfecționare ce are ca tema si aceste manevre. Rider Academy level 1 am făcut eu iar acest U turn l-am făcut cu ambreiajul patinat. Durează 6 - 8 ore, costa 450 lei si se învață controlul motocicletei la viteze foarte mici (inclusiv acest U turn), frânarea de urgentă, contravirare, evitare obstacole plus câteva exerciții de control moto intr-un picior, pe o parte (distractive si probabil utile pentru a controla moto din corp nu din ghidon). Cred ca un curs in oglinda fac si cei de la RideX. este postat mai sus un filmuleț de pe YouTube cu un curs făcut de BMW in Spania parca asa ca am presupus ca aceste cursuri unde BMW este partener au cam aceleași metode de învățare. Editat de fleur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Fost la rider academy, modul 1 si 2. Cand am facut eu 1, anul trecut, s a trecut peste u turn. Am facut alte exercitii cu ambreiajul la punctul de cuplare. Nu aia e problema. Ci balansare plus ambreiaj plus acceleratie plus piscat frana spate plus un pic de lasat greutatea in partra opusa, ca sa faci un u turn din scurt. Cam asa ceva

» Post actualizat in 18 Jun 2017 13:14

Adica, o intorc eu si acum, dar mi as dori sa o fac mai bine, in control, etc. Am gasit deja o solutie, un curs aparte. Nu postez ca nu am mers inca, nu vreau sa fac reclama. Cand voi paeticipa, voi reveni cu feedback. Eu asteptam de la initiator, daca tot e dornic sa ne invete, pe noi, incepatorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa intorci mobra pe cric cu un pic de exercitiu, elicopter o faci. Nu e recomandabil sa faci asta des din motive evidente dar in cazuri exceptionale te poate scoate din impas. Merge, cu si mai mult exercitiu, chiar si pe cricul central facuta manevra. La cursuri specializate moto nu te va invata asa ceva niciodata, este, hmm, frown upon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu greutatea in partea opusa este doar o opțiune. Poți face întoarcerea in același spațiu de manevra doar din ambreiaj si daca este nevoie actionand frâna spate fără o înclinare pronunțată sau te poți apleca pe partea in care faci întoarcerea (având o viteza mai mare). Nu am dat o foarte mare importantă acestei tehnici daca am văzut ca mi-a ieșit insa presupun ca ar trebui exersată la viteza foarte mica pana iti iese urmând sa mărești ușor ușor viteza iar atunci te prinzi cumva in ce parte preferi sa te apleci ca sa poți face întoarcerea mai rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

In primii 2 ani de A sa tot mergeti singuri ca e mai" safe" si invatati multe ca informatiile si tehnica vin din interior nu prin socializare si plimbari in grup.Este mai modern sa dai bani la un curs decat sa inveti de la amici, in timp si cu rabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa inveti de la amici, trebuie sa fie de tipul care sunt dispusi sa mearga diferit de ritmul lor, sa isi reduca distractia proprie in favoarea invatarii altora. Or mai fi si de tipul asta. Am mai iesit cu unii colegi de pe forum, cu care oricand as mai iesi. Dar, specie rara.

Iar cursurile alea, da, sunt scumpe, dar: ajungi sa faci exact ce spui tu, socializezi cu un populatia pe 2 roti, inveti cate ceva intr un mod organizat, e cineva acolo care trebuie sa te urmareasca-sa iti explice. Apoi, daca esti cum sunt eu, mai fricos, chiar am nevoie de cineva in unele situatii, sa imi spuna exact cum si ce sa fac.

Pentru ca de regula, eu sunt invatat sa am controlul total-si atunci cand nu il am, deja nu ma simt ok :)) Obsedat de control, ii zice :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da, vazut si citit. Dar as zice, de inceput cu partea 1 intai.

 

Oricat te-ai uita si citi, doar o sa afli cum ii spune la ceea ce uneori faci in mod firesc, dar adevarul este ca doar invartind roata si adunand kilometri te deprinzi cu reflexele potrivite si iti imbunatatesti tehnica.

 

Cum spunea cineva, experienta (de viata) reprezinta suma esecurilor sau de cate ori viata a avut grija sa iti dea in freza... atunci te adaptezi si tragi invataminte... daca nu, atunci intervine selectia naturala.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia asa e. N are legatura cititul si privitul cu practicatul. Doar in masura in care, te ajuta sa pui punctul pe i. Mergand te prinzi. Sau, cursuri. Pentru mine au facut minuni cursurile, la nivelul la care ma aflu, evident. Eu tot astept raspuns de la initiator, dar vad ca refuza sa colaboreze:)))

Editat de mathe adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia asa e. N are legatura cititul si privitul cu practicatul. Doar in masura in care, te ajuta sa pui punctul pe i. Mergand te prinzi. Sau, cursuri. Pentru mine au facut minuni cursurile, la nivelul la care ma aflu, evident. Eu tot astept raspuns de la initiator, dar vad ca refuza sa colaboreze:)))

 

1pykhj.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai interesant lucru din topicul asta?

 

Semnatura unui coleg de pe prima pagina: "Pot să-ți spun o chestie cu mâna pe inimă: când am intrat în București, niște prieteni ne așteptau la un bar, și-am zis că trecem să bem o cafea înainte să ajungem acasă. Și, de la indicatorul cu intrarea în București până în barul ăsta, care e în centru, am făcut 45 de minute. Asta nu e o problemă, dar ideea e că în 45 de minute am văzut niște lucruri, în trafic, pe care nu le văzusem în 4 luni de zile cât am umblat. Și nu mă refer la trafic, la felul în care se conduce... Mă refer doar la încrâncenarea și ura pe care le-am văzut în 45 de minute. Pe cuvântul meu de onoare dacă am văzut așa ceva în 4 luni de zile plecat în toată Europa. Eu cred că asta e revelația, între mari ghilimele, cu care m-am întors: că trebuie plecat de aici. Undeva. Cumva." (Mihai Barbu)

 

De ce in loc sa venim cu idei si sa sprijinim ideea initiatorului noi il luam la p**a??

 

@mathe adrian: pe tine ce te recomanda in ale motociclismului? desi ti-au dat cateva sfaturi colegii mai sus, tu vrei neaparat un raspuns de la initiator. Vrei sa dovedesti ca el nu stie sau ca tu esti mai destept ca el? Simt ca esti cu barda la gat...poate ma insel.

 

Cum ar arata forumul asta daca am scrie doar cand am avea sfaturi constructive sau daca postarile ar avea menirea de a ajuta pe cineva?

Man, da-i bataie! Cine vrea sa se uite bine, cine nu iar bine. Iar daca sfaturile tale sunt proaste cineva cu siguranta iti va spune. Iar daca tu nu vei intelege, inseamna ca esti mai prost ca sfaturile ce le dai si cel care se ia dupa tine este si mai prost. Dar pana la proba contrara mai este asa ca good luck!

mathe adrian
mahe adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cel mai interesant lucru din topicul asta?

 

Semnatura unui coleg de pe prima pagina: "Pot să-ți spun o chestie cu mâna pe inimă: când am intrat în București, niște prieteni ne așteptau la un bar, și-am zis că trecem să bem o cafea înainte să ajungem acasă. Și, de la indicatorul cu intrarea în București până în barul ăsta, care e în centru, am făcut 45 de minute. Asta nu e o problemă, dar ideea e că în 45 de minute am văzut niște lucruri, în trafic, pe care nu le văzusem în 4 luni de zile cât am umblat. Și nu mă refer la trafic, la felul în care se conduce... Mă refer doar la încrâncenarea și ura pe care le-am văzut în 45 de minute. Pe cuvântul meu de onoare dacă am văzut așa ceva în 4 luni de zile plecat în toată Europa. Eu cred că asta e revelația, între mari ghilimele, cu care m-am întors: că trebuie plecat de aici. Undeva. Cumva." (Mihai Barbu)

 

De ce in loc sa venim cu idei si sa sprijinim ideea initiatorului noi il luam la p**a??

 

@mathe adrian: pe tine ce te recomanda in ale motociclismului? desi ti-au dat cateva sfaturi colegii mai sus, tu vrei neaparat un raspuns de la initiator. Vrei sa dovedesti ca el nu stie sau ca tu esti mai destept ca el? Simt ca esti cu barda la gat...poate ma insel.

 

Cum ar arata forumul asta daca am scrie doar cand am avea sfaturi constructive sau daca postarile ar avea menirea de a ajuta pe cineva?

 

Man, da-i bataie! Cine vrea sa se uite bine, cine nu iar bine. Iar daca sfaturile tale sunt proaste cineva cu siguranta iti va spune. Iar daca tu nu vei intelege, inseamna ca esti mai prost ca sfaturile ce le dai si cel care se ia dupa tine este si mai prost. Dar pana la proba contrara mai este asa ca good luck! mathe adrian

 

mahe adrian

 

Eu propun sa il sprijinim cu suficiente vizualizari incat sa faca si bani din clipuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v locked this topic
  • l.u.v unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...