CaliforniaSuperbikeSchool Posted August 9, 2018 Share Posted August 9, 2018 (edited) Descoperă Arta virajelor alături de cea mai bună Școala din lume! Pentru prima dată în România, California Superbike School va susține în această toamnă primele două sesiuni de pregătire teoretică și practică. Abordarea curbelor este o provocare pentru care California Superbike School te pregătește cu tot ceea ce trebuie să știi, fie că ți-ai luat permisul categoria A ieri, fie că ai la activ mulți km pe două roți. Nimic mai mult, nimic mai puțin: Arta virajelor pentru toți motocicliștii! Așa că, vino cu orice tip de motocicleta ai și lasă-ne să-ți arătăm cum poți conduce cu încredere și mai în siguranță. Informații despre Programul orientativ zilnic și alte aspecte ale metodei CSS pot fi găsite accesând www.superbikeschool.ro sau pagina de social media www.facebook.com/Romaniasuperbikeschool Edited August 9, 2018 by CaliforniaSuperbikeSchool Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted August 9, 2018 Share Posted August 9, 2018 subscribe, topic de urmarit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kinkey Posted August 9, 2018 Share Posted August 9, 2018 Cine sunt instructorii din Romania? Vor veni unii si din afara? E acelasi program ca la CSS din alte tari? Vor fi toate motoretele de la CSS din strainatate sau se vine cu motoretele cursantilor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaliforniaSuperbikeSchool Posted August 9, 2018 Author Share Posted August 9, 2018 Instructorii pentru circuit sunt selectați din echipa europeană, cei care vor fi disponibili să ajungă în România în zilele de curs. Pentru că, în Europa sunt numai 20 ! Partea teoretică va fi susținută de Gary, din UK. Toți instructorii vor avea asigurată traducerea în română. Cursanții vin cu motocicletele personale. Este aceeași metodă și același program ca în alte țări Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitesti2010 Posted August 9, 2018 Share Posted August 9, 2018 Salut, Am vazut pe site ca sunt doua sesiuni, una in septembrie si una in octombrie. Am urmatoarele intrebari: Care este numarul maxim de cursanti acceptat pe sesiune? Cati instructori vor fi la fiecare sesiune? Care este numarul maxim de cursanti alocati fiecarui instructor? Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted August 9, 2018 Share Posted August 9, 2018 Stiti ca in Romania cam ploua prin septembrie si octombrie? Si parca din america a venit vorba aia ca se motocicleste doar in lunile fara “r”... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaliforniaSuperbikeSchool Posted August 10, 2018 Author Share Posted August 10, 2018 Stiti ca in Romania cam ploua prin septembrie si octombrie? Si parca din america a venit vorba aia ca se motocicleste doar in lunile fara “r”... Daca ploua... vom fi uzi! Exercitile se pot face atat pe vreme uscata cat si pe ploaie. Indferent de vremea care va fi in acea zi, veti fi capabil sa aplcati notiunile invatate. » Post actualizat in 10 Aug 2018 06:06 Salut, Am vazut pe site ca sunt doua sesiuni, una in septembrie si una in octombrie. Am urmatoarele intrebari: Care este numarul maxim de cursanti acceptat pe sesiune? Cati instructori vor fi la fiecare sesiune? Care este numarul maxim de cursanti alocati fiecarui instructor? Multumesc. Salut! Anul acesta sunt doar acestea doua. Referitor la intrebarile tale, aceste lucruri sunt interconectate. 1. In general, numarul maxim de cursanti depinde de numarul de antrenori disponibili, marimea circuitului si alti cativa factori. 2. In functie de numarul de cursanti 3 De regula sunt trei cursanti la un instructor Zi buna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianachim Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 salutare o initiativa bine venita in contextul actual din romania unde calitatea drumurilor si a participantilor la trafic este ....... 1. cat dureaza zile si program 2. pregatirea se adreseaza celor care merg pe circuit sau STRADAL 3. nivel de echipare.... combinezon/ costum touring 4. cost curs multumes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovi_ice Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 salutare o initiativa bine venita in contextul actual din romania unde calitatea drumurilor si a participantilor la trafic este ....... 1. cat dureaza zile si program 2. pregatirea se adreseaza celor care merg pe circuit sau STRADAL 3. nivel de echipare.... combinezon/ costum touring 4. cost curs multumes Scrie bre pe site-ul lor....21 oct sau 15 oct, deci 1 zi (ai programul pe site), 290 Euro, pielea e obligatorie (geaca + pantaloni care se se lege cu fermoar cerinta minima) » Post actualizat in 10 Aug 2018 08:42 Corectie: 21 sept sau 15 oct. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 (edited) @ovi,daca scrie doar pe site`ul lor si voiau sa ramana doar acolo trebuia sa nu mai posteze aici ,daca doar au postat aici ca utilizatorii motociclism.ro sa faca trafic pe site`ul lor cand dau click iar nu e bine ,e acelasi lucru ca in rubrica de vanzari cand pui doar un amarat de link catre olxhave fun si spor la treaba Edited August 10, 2018 by cmd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 A se muta la Vanzari->Servicii. Ca nu e nicio competitie sportiva aici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitesti2010 Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 In afara de asta, este obligatoriu doar cu echipament integral din piele. Din pacate, pe "cioperu'" meu nu merge asa ceva, eu avand doar echipament textil sau doar geaca din piele. M-au exclus inca din primele minute. Naspa, aiurea, cam nasol... Mi-a placut enorm treaba cu trei cursanti/instructor, si m-as fi bagat, dar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest goe 75 Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Mda , 290 eur pt 1 zi cu mobra din dotare. Pas. Au tinut sa-i dea peste nas aluia care spunea ca Denis are preturi din vest ,intr-un comentariu recent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitesti2010 Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Sunt destui de la noi din tara care ofera cursuri de profil , si am inteles ca sunt chiar misto . Doar nu au inventat roata bajetii astia !!! ca sa nu mai poti fara ei . Multe succesuri ...atat tie cat si lor Chiar sunt buni cei de la noi. Am facut diverse cursuri cu Marius Bacila, si pot spune ca imi place mult de el. Este foarte bun. Doar ca as fi vrut sa vad si alt instructor, ca fiecare vede diferit lucrurile si pot sa invat mai bine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Au tinut sa-i dea peste nas aluia care spunea ca Denis are preturi din vest ,intr-un comentariu recent. Denaturezi,reciteste ce a spus omul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest goe 75 Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Nu denaturez deloc. A dat-o la intors mai tarziu ca-i mai deranjat de conditiile de la circuit "din est",cand a fost atentionat ca nu prea stie ce vorbeste. Si baietii astia o sa tina cursurile tot pe acel circuit din est dar preturi cu adevarat de vest . Le doresc bafta la toti .Numai bani sa avem pt ca acum avem oferte de cursuri pt toate nivelele si circuit la botul calului ,asa cum este el. » Post actualizat in 10 Aug 2018 19:26 Pe circuitul ala" naspa "se dau Muresan ,Petrovici,Draghici,Cazacu,Rus,Mainescu...si o gramada altii care zboara la cu totul alt nivel si nu se plang asa de mult ca specialii de la grupa mica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 S-a reasfaltat circuitul, e chiar in regula. In plus, ai toate conditiile ca la un circuit normal.Mai putin partea de degajare din dreptul curbelor care se va amenaja la un moment dat, e in plan.. Referitor la costumatie. La ultima etapa MotoRC, un baiat cu 600rr a cazut la capatul liniei drepte, pe asfalt. Era echipat cu costum din 2 piese, legatura dintre piese a cedat, geaca s-a rupt, zona "polizata" era horror.Daca va plingeti de cerintele echipamentului, mai bine renuntati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitesti2010 Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 Nu ma plang de faptul ca trebuie sa am echipament de protectie. Am si il folosesc. Eu vroiam sa invat sa stau corect pe viraje, sa invat cum sa intru si sa ies din ele, cum sa vad si sa inteleg un viraj, etc. Daca un echipament textil, cu toate protectiile la locul lor, nu este bun pentru asta, nu stiu ce sa zic. Ideea era sa invat, nu sa fac competitie. Iar daca cineva se simte confortabil in costum de piele, cu cocoaşa, pe un cruiser, de dimineata pana in seara, in plin soare, nu pot decat sa ma bucur. Scopul meu era sa invat. Scopul instructorului este sa ma invete, sa ma tempereze si sa fie alaturi de mine pe tot acest proces. De aceea am si vrut sa stiu cati cursanti sunt alocati unui instructor. Dar sa transmita ca un echipament textil nu ar fi suficient pentru asta, mi se pare putin fortat. Mai ales ca nu este sesiune pentru competitii, ci pentru invatare. Cel putin eu asa am inteles. Succes tuturor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest goe 75 Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 Scopul instructorului este sa ma invete, sa ma tempereze Sunt tone de oferte pentru ce cauti tu.Problema ta este ca amesteci cruiserul cu circuitul de mare viteza.Daca era asa o potrivire poate se numeau "C. Supercruiser School". Exista si viraje de viteza mica dar si viraje de viteza mare ...Cand o sa le exersezi pe alea din urma o sa mergi destul de rapid ca echipamentul cerut face sens.Acuma este doar problema ta de ce te intereseaza sa faci cu un criuiser ceva pentru care nu prea a fost conceput. » Post actualizat in 11 Aug 2018 09:08 La unele cursuri singurul scop este sa te invete sa abordezi virajele cat mai aproape de viteza maxima posibila pe fiecare din ele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitesti2010 Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 Nu, nu amestec nimic. Uite, citez chiar din anuntul pus: "Abordarea curbelor este o provocare pentru care California Superbike School te pregătește cu tot ceea ce trebuie să știi, fie că ți-ai luat permisul categoria A ieri, fie că ai la activ mulți km pe două roți. Nimic mai mult, nimic mai puțin: Arta virajelor pentru toți motocicliștii! Așa că, vino cu orice tip de motocicleta ai și lasă-ne să-ți arătăm cum poți conduce cu încredere și mai în siguranță." Cand Marius Bacila m-a invitat prima oara pe circuit, la fel am zis eu: cu asta a mea pe circuit? Ce sa caut eu acolo?" Si mi-a raspuns foarte simplu si intelept: "Inveti sa abordezi virajele. Dar intr-un mediu sigur. Dupa ce inveti, daca o sa vrei, o sa le poti aborda si in viteza, dar o vei face corect." Deci da, am ce sa caut cu motoreta mea pe circuit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest goe 75 Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 (edited) In principiu da,ai dreptate. Realitatea este cu totul alta...pentru ca nu ne ia de manuta de la 5 ani sa ne formeze direct asa cum trebuie. Daca vreau sa comand o pizza nu sun la restaurant chinezesc. Bafta! Edited August 11, 2018 by goe 75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaliforniaSuperbikeSchool Posted August 11, 2018 Author Share Posted August 11, 2018 salutare o initiativa bine venita in contextul actual din romania unde calitatea drumurilor si a participantilor la trafic este ....... 1. cat dureaza zile si program 2. pregatirea se adreseaza celor care merg pe circuit sau STRADAL 3. nivel de echipare.... combinezon/ costum touring 4. cost curs multumes Salut! 1. Fiecare curs se desfasoara pe parcursul unei zile. De la 7:30 am la 6:30 pm, cu sedinte teoretice si practice, alternativ 2. Cursurile se adreseaza atat celor care merg pe circuit cat si pe strada 3. Echipament moto: piele / textil, una sau două bucăți (să se închidă cu fermoar în întregime), cască integrală, mănuși din piele, cizme moto). Echipamentul textil (Cordura) este permis daca : a. are protectii - coate, genunchi,etc b. exista legatura intre geaca si pantalonii,cu fermoar 4 290 e/ curs Zi buna! » Post actualizat in 11 Aug 2018 11:50 In afara de asta, este obligatoriu doar cu echipament integral din piele. Din pacate, pe "cioperu'" meu nu merge asa ceva, eu avand doar echipament textil sau doar geaca din piele. M-au exclus inca din primele minute. Naspa, aiurea, cam nasol... Mi-a placut enorm treaba cu trei cursanti/instructor, si m-as fi bagat, dar... Salut! Echipamentul textil (Cordura) este permis daca are protectiile necesare ( coate. genunchi,, etc) si cele doua parti (geaca si pantalonii) pot fi unite ferm prin fermoar. Enuntul ca "textilele" nu sunt permise face referire la sesiunile Track Days organizate de CSS cand antrenorii nu sunt prezenti pe circuit. Ne cerem scuze pentru lipsa de claritate a mesajului de pe pagina web. Vom rectifica acest lucru cat mai curand posibil. Zi buna! CSS Team » Post actualizat in 05 Sep 2018 08:49 » Post actualizat in 05 Sep 2018 08:59 Reaminintim ca aceste cursuri se adeseaza tuturor motciciclistilor,indiferent de tipul de motocicleta pe care o poseda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinner- Posted September 10, 2018 Share Posted September 10, 2018 Inca de acum foarte multi ani urmaream CSS pe afara si visam ca intr-o zi sa ajunga si pe la noi, ori sa particip la unul dintre eventuri.Din pacate... a ajuns si pe la noi.Spun din pacate pentru ca CSSul de din Romania se face ca orice lucru romanesc: pe genunchi.Marketingul si PR ul imi spun totul despre cat de serioasa e treaba asta cu CSS in romanica.Eu care sunt frecvent la pista, cu chiu cu vai abia am auzit de existenta CSS in romania.Ca sa afli ceva concret trebuie sa faci sapaturi temeinice - gen, aflu de pe forum ca este taxa xxx Euro.Planul zilei nu exista nicaieri - sau exista, dar trebuie sapat adanc pt a-l gasi, nu vine niciun pilot (mai) cunoscut asa cum este 'pe afara'.O incropeala romaneasca, s-a luat in fransiza probabil denumirea si un format generic.Cand au fost prezenti la evenimentul expo de la Motorpark, California Superbike School aveau ca imagine o masuta si un.. chopper.Adica, n-am nicio problema cu chopperele sau oamenii care le plimba, dar.. California SUPERBIKE School, gen.. !!Au mai fost incercari de scoli la pista (cu stradali sau raceri) cu o logistica cu mult peste ce ati aratat voi pana acum ca sunteti in stare, cu toate astea, nu s-au putut sustine in continuare.Asta inseamna ca trebuie MAI MULT, mai multa pricepere, mai multa logistica, mai mare investitia.Problema este ca in romanica oamenii inca au vise de afaceristi sau 'hai ba lasa, ce.. nu putem noi sa facem?' - pai NU puteti sa faceti.Pentru ca nu sunteti pregatiti din niciun pounct de vedere: antreprenorial, logistic, PR.. etc.Faptul ca ati facut cateva emisiuni la TV si mergeti pe motocicleta de multe zeci de mii de km sunt calitati insuficiente pt a porni asemenea proiect, care de fapt este o afacere.Inca nu se intelege faptul ca orice proiect are nevoie de un business plan si finantare solida pentru a exista.Atentie, pt. a exista, nu pentru a reusi.CSS de romanica se preconizeaza un rateu tipic.Sper sa ma insel, sunt insa de prea multi ani in domeniul asta ca sa am suficienta experienta in a mirosi potentialul. Va doresc succes, fara iz peiorativ, daca aveti nevoie de help sau info putem discuta oricand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaliforniaSuperbikeSchool Posted September 12, 2018 Author Share Posted September 12, 2018 Inca de acum foarte multi ani urmaream CSS pe afara si visam ca intr-o zi sa ajunga si pe la noi, ori sa particip la unul dintre eventuri. Din pacate... a ajuns si pe la noi. Spun din pacate pentru ca CSSul de din Romania se face ca orice lucru romanesc: pe genunchi. Marketingul si PR ul imi spun totul despre cat de serioasa e treaba asta cu CSS in romanica. Eu care sunt frecvent la pista, cu chiu cu vai abia am auzit de existenta CSS in romania. Ca sa afli ceva concret trebuie sa faci sapaturi temeinice - gen, aflu de pe forum ca este taxa xxx Euro. Planul zilei nu exista nicaieri - sau exista, dar trebuie sapat adanc pt a-l gasi, nu vine niciun pilot (mai) cunoscut asa cum este 'pe afara'. O incropeala romaneasca, s-a luat in fransiza probabil denumirea si un format generic. Cand au fost prezenti la evenimentul expo de la Motorpark, California Superbike School aveau ca imagine o masuta si un.. chopper. Adica, n-am nicio problema cu chopperele sau oamenii care le plimba, dar.. California SUPERBIKE School, gen.. !! Au mai fost incercari de scoli la pista (cu stradali sau raceri) cu o logistica cu mult peste ce ati aratat voi pana acum ca sunteti in stare, cu toate astea, nu s-au putut sustine in continuare. Asta inseamna ca trebuie MAI MULT, mai multa pricepere, mai multa logistica, mai mare investitia. Problema este ca in romanica oamenii inca au vise de afaceristi sau 'hai ba lasa, ce.. nu putem noi sa facem?' - pai NU puteti sa faceti. Pentru ca nu sunteti pregatiti din niciun pounct de vedere: antreprenorial, logistic, PR.. etc. Faptul ca ati facut cateva emisiuni la TV si mergeti pe motocicleta de multe zeci de mii de km sunt calitati insuficiente pt a porni asemenea proiect, care de fapt este o afacere. Inca nu se intelege faptul ca orice proiect are nevoie de un business plan si finantare solida pentru a exista. Atentie, pt. a exista, nu pentru a reusi. CSS de romanica se preconizeaza un rateu tipic. Sper sa ma insel, sunt insa de prea multi ani in domeniul asta ca sa am suficienta experienta in a mirosi potentialul. Va doresc succes, fara iz peiorativ, daca aveti nevoie de help sau info putem discuta oricand. You have gone a very long way in making a number of assumptions based on very limited information. I do not think there is a need to discuss with you here whether our PR and marketing is convincing enough. Nor whether our Business Plan, our entrepreneurial capabilities, our logistics are all up to your standard (if I understood correctly) - or to some standard that is mentioned as "pai NU puteti sa faceti". The facts are the following: - This is California Superbike School as it operates in the US, UK, Australia, Greece, Cyprus and on any of the racetracks in other countries where the CSS Team travels to. - The objective is for Romanian Students to Discover the Art of Cornering as it is coached in any other country - The Coaches are from the existing European team of CSS Coaches. All Coaches go through rigorous training to reach the coaching level that is the CSS Standard. - We do not have any Romanian Coaches (until now). - California Superbike School does not give country-wide rights, franchising, operational responsibility, or any other business model to someone just because that person loves motorcycles and is a huge fan of CSS. In other words, CSS Romania has not been initiated by a person whom you think has bitten more than he can chew. We do not appreciate your post on any level. It is based on your own beliefs that evidently arise from other unpleasant experiences you may have had with businesses in Romania (or elsewhere). Whoever comes to the School will be coached with the CSS Standard. Whether CSS has "finantare solida pentru a exista, nu pentru a reusi" is a secondary issue. And towards this, you, personally, are not helping with your post. A more constructive approach would be to wait and see what those that come to the first School Day will have to say after completing it. Or even better, come see for yourself! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 (edited) Pana acum s-a raspuns in limba romana, acum engleza combinata cu fragmente din citatul lui @sinner,care evident sunt in limba romana. Care e poanta? Edited September 12, 2018 by george05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.