marauder Postat August 30, 2018 Share Postat August 30, 2018 Na ca a inceput sa faca figuri loganul primit cadou. Este vorba de o baba din 2005 (parca) benzina, 1.4...a inceput sa faca prostii in sensul ca intra greu la schimb 1-2, mai rar 2-1....dar nu totdeauna face asa...are momente cand totul e perfect, are momente cand nu vrea sa intre. Se comporta asa...calc ambeiajul, bag din 1 in 2, simt ca intra "pe jumatate" in 2 (adica nu simt la mana cursa completa) las ambreiajul si sare pe neutru, calc iar ambreiajul si a doua oara intra in 2.....dar cum ziceam, nu intotdeauna face asa....sa zicem ca in 1 din 2 cazuri face....si si mai rar face la fel din 2 in 1 Urmeaza sa o duc la doctor, dar hai si cu parerile voastre...o fi timoneria? O fi ajuns timpul pt kit de ambreiaj nou? O fi, cum am gasit pe un forum "bieleta anti-cuplu"? O fi uleiul din cutie (neschimbat de ceva vreme)?! Nu am simtit nimic schimbat la mersul masinii, nu patineaza ambreiajul..merge exact ca inainte, doar ca , asa cum am zis, din cand in cand face pe nasoala la 1-2 si 2-1(mai rar).....nu se aude carait.....ce sa va mai spun? Intrebati si eu pe baba. » Post actualizat in 30 Aug 2018 14:19Daca ajuta cu ceva, oprita intra perfect de fiecare data.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat August 30, 2018 Share Postat August 30, 2018 Așa făcea și golful, a trebuit doar completat uleiul din cutie.agata grav tare și la mine uneori tot în treptele 1 și 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2018 Share Postat August 30, 2018 Daca intra ok 1 si R cu motorul pornit si agregatul pe loc nu e de la ambreiaj. Daca nu caraie probabil e timoneria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat August 30, 2018 Autor Share Postat August 30, 2018 (editat) La R nu am deloc probleme » Post actualizat in 30 Aug 2018 14:32oare sa incerc sa faca pedala sa tina mai sus, ca sa am o cursa mai mare deci debraiere mai "completa"? Editat August 30, 2018 de marauder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 30, 2018 Share Postat August 30, 2018 Vezi daca patineaza ambreiajul sau daca functioneaza cum trebuie. Inainte de asta, m-as uita la uleiul din cutie, naiba stie cand a fost schimbat ultima oara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat August 30, 2018 Autor Share Postat August 30, 2018 Nu patineaza..si da, ai dreptate cu uleiul, naiba stie..ca e de cativa ani la mine si io nu l-am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2018 Share Postat August 30, 2018 Daca nu agata 1 si R de pe loc lasa in pace pedala!! Nu e de la ambreiaj. Si nici de la ulei nu cred, 90% timoneria dupa descrierea manifestarilor. Dar ma rog, o sa vina unii sa-ti zica sa schimbi filtrul de aer + un bec de far... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat August 30, 2018 Autor Share Postat August 30, 2018 nu e de la bec ...e nou, schimbat acum cateva luni...dreptul..o fi de la becul de pe stanga??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat August 30, 2018 Share Postat August 30, 2018 Sau de la lichidul de semnalizare poate o fi?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat August 30, 2018 Autor Share Postat August 30, 2018 tocmai verificat...pe loc, pornita, intra in toate vitezele parfum..inclusiv R. Apropo de R, weekendul trecut a fost ceva chestie undeva in zona mea..la un moment dat era o panta de nu pot sa apeciez corect , dar destul de abrupta (sa zicem 8-10%), cu pietris...multe masini erau lasate la baza ca nu merita sa le omori ca sa urci panta....am incercat cu marauterul, canci, nici 1/4 nu am reusit..crima panta, nu atat unghiul cat pietrisul,praf and stuff...si cand coboram eu cu marauterul taras grapis, vad pe unul ca urca panta cu spatele, in R..si masina era o medie spre harb...si a mers baiatul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackays Postat August 30, 2018 Share Postat August 30, 2018 Salut. Părerea mea este sa incepi prin a verifica/completa uleiul din cutie. Am pățit același lucru cu treptele 1 și 2 la Opel ,mai întâi ceva ușor,deranjant(doar agață puțin) până am ajuns sa nu mai pot pleca de pe loc până nu făceam 2 mișcări și la fel intra greu in 2. S-au rezolvat prin completarea uleiului iar acum merge mai bine că înainte. Zi bună și sper sa îți fie de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat August 30, 2018 Autor Share Postat August 30, 2018 adjudecat..primul pas, schimbat uleiul la cutie...maine daca nu ma bate soarele in cap prea mult...sper sa nu am nevoie de rampa...daca nu si nu,, urmeaza timoneria...daca iar nu merge, dau 2-3 ture prin fata unui remat care dezmembreaza rable...o lucrez la psihologic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 30, 2018 Share Postat August 30, 2018 Vezi timoneria mai bine... am mers cu ulei lipsa in cutie mai bine de un an, n-a schitat nimic. Desi la mine manualul zicea ca nu se schimba, doar se completeaza (era schimbat tousi). E adevarat, coreeanca, nu frantuzoaica ) Din ce stiu, e pe cabluri, alea se mai intind. Nu am idee totusi daca se si regleaza/strang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2018 Share Postat August 30, 2018 (editat) Sunt 2 modele din cate stiu, cu tija la golanul mai vechi si cu cabluri la alea mai noi. Se uzeaza plasticele de la galeata manetei si bucsele tijei. Dar schimba si uleiul la cv! Nu strica sa ai proaspat si poate vei beneficia de nitel placebo. Si becul, nu uita de bec! S-o fi ars ala din cutie si de aia nu intra in viteza, ca e intuneric! Editat August 30, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 Remat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_virusd Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 Si la mine s-a rezolvat problema schimband uleiul din cutie. Intr-adevar alt motor si alta cutie, dar aceeasi baza ) (Reno) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 adjudecat..primul pas, schimbat uleiul la cutie...maine daca nu ma bate soarele in cap prea mult...sper sa nu am nevoie de rampa...daca nu si nu,, urmeaza timoneria...daca iar nu merge, dau 2-3 ture prin fata unui remat care dezmembreaza rable...o lucrez la psihologic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 Na ca a inceput sa faca figuri loganul primit cadou. Este vorba de o baba din 2005 (parca) benzina, 1.4...a inceput sa faca prostii in sensul ca intra greu la schimb 1-2, mai rar 2-1....dar nu totdeauna face asa...are momente cand totul e perfect, are momente cand nu vrea sa intre. Se comporta asa...calc ambeiajul, bag din 1 in 2, simt ca intra "pe jumatate" in 2 (adica nu simt la mana cursa completa) las ambreiajul si sare pe neutru, calc iar ambreiajul si a doua oara intra in 2.....dar cum ziceam, nu intotdeauna face asa....sa zicem ca in 1 din 2 cazuri face....si si mai rar face la fel din 2 in 1 Urmeaza sa o duc la doctor, dar hai si cu parerile voastre...o fi timoneria? O fi ajuns timpul pt kit de ambreiaj nou? O fi, cum am gasit pe un forum "bieleta anti-cuplu"? O fi uleiul din cutie (neschimbat de ceva vreme)?! Nu am simtit nimic schimbat la mersul masinii, nu patineaza ambreiajul..merge exact ca inainte, doar ca , asa cum am zis, din cand in cand face pe nasoala la 1-2 si 2-1(mai rar).....nu se aude carait.....ce sa va mai spun? Intrebati si eu pe baba. » Post actualizat in 30 Aug 2018 14:19 Daca ajuta cu ceva, oprita intra perfect de fiecare data.. Logan diesel, din 2008, aceleasi simptom. Facea mai ales dupa ce prindeam trafic aglomerat cu multe plecari si franari. Daca nu apuca sa se incalzeasca prea rau, mergea perfect. Cum se incalzea mai mult de la frecus, cum incepea sa agate. Apoi a inceput sa tremure usor a plecarea de pe loc, dar tot dupa ce ce incingea. Am schimbat ambreiajul si este totul in regula. Sa verifici si jocul cablului de ambreiaj. Poate s-a intins si nu mai lucreaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat August 31, 2018 Autor Share Postat August 31, 2018 Deci bei, are mi-ai bagat boscoarde? Din 6 suruburi de la scut, 3 s-a desfacut, 3 s-au forfecat....si nu am tras ca disperatul , am tras mediu, am vazut ca merg usor usor, am continuat sa trag mediu...si s-au forfecat...acum ce fac? Momentan o sa las scutul acasa, ca na, sparta e departe...numa ca trebe sa fac cumva sa il prind...in principiu nu cred ca e greu...probabil alte gauri in scut si suportul de prindere, si apoi surub cu piulita...dar vreau sa il mai si pot da jos ..candva..vad eu e si cum. Revin mai pe seara daca s-a rezolvat. Io zic sa va ganditi si vinovatul sa ridice 2 deste sus....stau aproape de o biserica si popa cica primeste si acatiste de razbunare si e pacat sa o pateasca toti . » Post actualizat in 31 Aug 2018 20:34Caz rezolvat, se pare ca merge bine cutiuta golanului. Indiferent ce credeti voi, buba a fost la scutul de protectie, asa e logic. Inainte avea ulei si scut si nu mergea bine...acum are la fel ulei (e drept ca nou ) dar nu are scut, si merge bine...deci logica zice ca e de la scut...probabil fiind masina mai usoara nu este cutia asa suprasolicitata....nu cred ca are importanta faptul ca masina are 137000km la bord si sunt 80% sanse sa fie uleiul din fabrica, eu tot cred ca e din cauza scutului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 1, 2018 Share Postat Septembrie 1, 2018 Pai rezolvat cum, de la sine? Cu scutul e nitica futere... rampa sau groapa, bagat sub ea, gaurit suruburile vechi si scoase (fara sa strici filetul, de preferat). Am patit-o si eu de curand, dar la mine un singur surub s-a desfacut intreg. Cu surub si piulita nu merge, nu cred ca ai cum sa bagi cheia sa tii contra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat Septembrie 1, 2018 Autor Share Postat Septembrie 1, 2018 (editat) Pai rezolvat cum, de la sine? Cu scutul e nitica futere... rampa sau groapa, bagat sub ea, gaurit suruburile vechi si scoase (fara sa strici filetul, de preferat). Am patit-o si eu de curand, dar la mine un singur surub s-a desfacut intreg. Cu surub si piulita nu merge, nu cred ca ai cum sa bagi cheia sa tii contra "Inainte avea ulei si scut si nu mergea bine...acum are la fel ulei (e drept ca nou )" ....dar tot de la scut zic eu ca e Editat Septembrie 1, 2018 de marauder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.