Sari la conținut
marauder

Logan, intra greu in viteze

Postări Recomandate

Na ca a inceput sa faca figuri loganul primit cadou.

Este vorba de o baba din 2005 (parca) benzina, 1.4...a inceput sa faca prostii in sensul ca intra greu la schimb 1-2, mai rar 2-1....dar nu totdeauna face asa...are momente cand totul e perfect, are momente cand nu vrea sa intre.

Se comporta asa...calc ambeiajul, bag din 1 in 2, simt ca intra "pe jumatate" in 2 (adica nu simt la mana cursa completa) las ambreiajul si sare pe neutru, calc iar ambreiajul si a doua oara intra in 2.....dar cum ziceam, nu intotdeauna face asa....sa zicem ca in 1 din 2 cazuri face....si si mai rar face la fel din 2 in 1

 

Urmeaza sa o duc la doctor, dar hai si cu parerile voastre...o fi timoneria? O fi ajuns timpul pt kit de ambreiaj nou? O fi, cum am gasit pe un forum "bieleta anti-cuplu"? O fi uleiul din cutie (neschimbat de ceva vreme)?!

 

Nu am simtit nimic schimbat la mersul masinii, nu patineaza ambreiajul..merge exact ca inainte, doar ca , asa cum am zis, din cand in cand face pe nasoala la 1-2 si 2-1(mai rar).....nu se aude carait.....ce sa va mai spun? Intrebati si eu pe baba.


» Post actualizat in 30 Aug 2018 14:19

Daca ajuta cu ceva, oprita intra perfect de fiecare data..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Așa făcea și golful, a trebuit doar completat uleiul din cutie.agata grav tare și la mine uneori tot în treptele 1 și 2.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca intra ok 1 si R cu motorul pornit si agregatul pe loc nu e de la ambreiaj. Daca nu caraie probabil e timoneria.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La R nu am deloc probleme


» Post actualizat in 30 Aug 2018 14:32

oare sa incerc sa faca pedala sa tina mai sus, ca sa am o cursa mai mare deci debraiere mai "completa"?

Editat de marauder

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca patineaza ambreiajul sau daca functioneaza cum trebuie.

Inainte de asta, m-as uita la uleiul din cutie, naiba stie cand a fost schimbat ultima oara.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu patineaza..si da, ai dreptate cu uleiul, naiba stie..ca e de cativa ani la mine si io nu l-am schimbat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu agata 1 si R de pe loc lasa in pace pedala!! Nu e de la ambreiaj. Si nici de la ulei nu cred, 90% timoneria dupa descrierea manifestarilor. Dar ma rog, o sa vina unii sa-ti zica sa schimbi filtrul de aer + un bec de far...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu e de la bec ...e nou, schimbat acum cateva luni...dreptul..o fi de la becul de pe stanga???

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sau de la lichidul de semnalizare poate o fi?:))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

tocmai verificat...pe loc, pornita, intra in toate vitezele parfum..inclusiv R.

 

Apropo de R, weekendul trecut a fost ceva chestie undeva in zona mea..la un moment dat era o panta de nu pot sa apeciez corect , dar destul de abrupta (sa zicem 8-10%), cu pietris...multe masini erau lasate la baza ca nu merita sa le omori ca sa urci panta....am incercat cu marauterul, canci, nici 1/4 nu am reusit..crima panta, nu atat unghiul cat pietrisul,praf and stuff...si cand coboram eu cu marauterul taras grapis, vad pe unul ca urca panta cu spatele, in R..si masina era o medie spre harb...si a mers baiatul :))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Absolut corect !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Părerea mea este sa incepi prin a verifica/completa uleiul din cutie. Am pățit același lucru cu treptele 1 și 2 la Opel ,mai întâi ceva ușor,deranjant(doar agață puțin) până am ajuns sa nu mai pot pleca de pe loc până nu făceam 2 mișcări și la fel intra greu in 2. S-au rezolvat prin completarea uleiului iar acum merge mai bine că înainte. Zi bună și sper sa îți fie de folos.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

adjudecat..primul pas, schimbat uleiul la cutie...maine daca nu ma bate soarele in cap prea mult...sper sa nu am nevoie de rampa...daca nu si nu,, urmeaza timoneria...daca iar nu merge, dau 2-3 ture prin fata unui remat care dezmembreaza rable...o lucrez la psihologic.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vezi timoneria mai bine... am mers cu ulei lipsa in cutie mai bine de un an, n-a schitat nimic. Desi la mine manualul zicea ca nu se schimba, doar se completeaza (era schimbat tousi). E adevarat, coreeanca, nu frantuzoaica :))

Din ce stiu, e pe cabluri, alea se mai intind. Nu am idee totusi daca se si regleaza/strang.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt 2 modele din cate stiu, cu tija la golanul mai vechi si cu cabluri la alea mai noi. Se uzeaza plasticele de la galeata manetei si bucsele tijei.

Dar schimba si uleiul la cv! Nu strica sa ai proaspat si poate vei beneficia de nitel placebo. Si becul, nu uita de bec! S-o fi ars ala din cutie si de aia nu intra in viteza, ca e intuneric! :crack:

Editat de john17

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Remat??? :crack:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine s-a rezolvat problema schimband uleiul din cutie. Intr-adevar alt motor si alta cutie, dar aceeasi baza :)) (Reno)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

adjudecat..primul pas, schimbat uleiul la cutie...maine daca nu ma bate soarele in cap prea mult...sper sa nu am nevoie de rampa...daca nu si nu,, urmeaza timoneria...daca iar nu merge, dau 2-3 ture prin fata unui remat care dezmembreaza rable...o lucrez la psihologic.

:crack: :10:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Na ca a inceput sa faca figuri loganul primit cadou.

Este vorba de o baba din 2005 (parca) benzina, 1.4...a inceput sa faca prostii in sensul ca intra greu la schimb 1-2, mai rar 2-1....dar nu totdeauna face asa...are momente cand totul e perfect, are momente cand nu vrea sa intre.

Se comporta asa...calc ambeiajul, bag din 1 in 2, simt ca intra "pe jumatate" in 2 (adica nu simt la mana cursa completa) las ambreiajul si sare pe neutru, calc iar ambreiajul si a doua oara intra in 2.....dar cum ziceam, nu intotdeauna face asa....sa zicem ca in 1 din 2 cazuri face....si si mai rar face la fel din 2 in 1

 

Urmeaza sa o duc la doctor, dar hai si cu parerile voastre...o fi timoneria? O fi ajuns timpul pt kit de ambreiaj nou? O fi, cum am gasit pe un forum "bieleta anti-cuplu"? O fi uleiul din cutie (neschimbat de ceva vreme)?!

 

Nu am simtit nimic schimbat la mersul masinii, nu patineaza ambreiajul..merge exact ca inainte, doar ca , asa cum am zis, din cand in cand face pe nasoala la 1-2 si 2-1(mai rar).....nu se aude carait.....ce sa va mai spun? Intrebati si eu pe baba.

» Post actualizat in 30 Aug 2018 14:19

Daca ajuta cu ceva, oprita intra perfect de fiecare data..

 

Logan diesel, din 2008, aceleasi simptom. Facea mai ales dupa ce prindeam trafic aglomerat cu multe plecari si franari. Daca nu apuca sa se incalzeasca prea rau, mergea perfect. Cum se incalzea mai mult de la frecus, cum incepea sa agate. Apoi a inceput sa tremure usor a plecarea de pe loc, dar tot dupa ce ce incingea.

Am schimbat ambreiajul si este totul in regula.

Sa verifici si jocul cablului de ambreiaj. Poate s-a intins si nu mai lucreaza bine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci bei, are mi-ai bagat boscoarde? Din 6 suruburi de la scut, 3 s-a desfacut, 3 s-au forfecat....si nu am tras ca disperatul , am tras mediu, am vazut ca merg usor usor, am continuat sa trag mediu...si s-au forfecat...acum ce fac? Momentan o sa las scutul acasa, ca na, sparta e departe...numa ca trebe sa fac cumva sa il prind...in principiu nu cred ca e greu...probabil alte gauri in scut si suportul de prindere, si apoi surub cu piulita...dar vreau sa il mai si pot da jos ..candva..vad eu e si cum.

Revin mai pe seara daca s-a rezolvat.

 

Io zic sa va ganditi si vinovatul sa ridice 2 deste sus....stau aproape de o biserica si popa cica primeste si acatiste de razbunare si e pacat sa o pateasca toti . :cheers:


» Post actualizat in 31 Aug 2018 20:34

Caz rezolvat, se pare ca merge bine cutiuta golanului.

Indiferent ce credeti voi, buba a fost la scutul de protectie, asa e logic.

Inainte avea ulei si scut si nu mergea bine...acum are la fel ulei (e drept ca nou ) dar nu are scut, si merge bine...deci logica zice ca e de la scut...probabil fiind masina mai usoara nu este cutia asa suprasolicitata....nu cred ca are importanta faptul ca masina are 137000km la bord si sunt 80% sanse sa fie uleiul din fabrica, eu tot cred ca e din cauza scutului. :crack: :alcy:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai rezolvat cum, de la sine?

Cu scutul e nitica futere... rampa sau groapa, bagat sub ea, gaurit suruburile vechi si scoase (fara sa strici filetul, de preferat). Am patit-o si eu de curand, dar la mine un singur surub s-a desfacut intreg. Cu surub si piulita nu merge, nu cred ca ai cum sa bagi cheia sa tii contra

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai rezolvat cum, de la sine?

Cu scutul e nitica futere... rampa sau groapa, bagat sub ea, gaurit suruburile vechi si scoase (fara sa strici filetul, de preferat). Am patit-o si eu de curand, dar la mine un singur surub s-a desfacut intreg. Cu surub si piulita nu merge, nu cred ca ai cum sa bagi cheia sa tii contra

"Inainte avea ulei si scut si nu mergea bine...acum are la fel ulei (e drept ca nou )"

 

....dar tot de la scut zic eu ca e :peace:

Editat de marauder

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×